De Muur Oriental Cuisine

• 8.5

• 8.2

kritischgezelligeten
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij komen hier regelmatig en het is elke keer weer goed. Het eten, de bediening, de sfeer en voor ons is heel belangrijk het dessert!! Ze blijven gerechten en lekkernijen in het buffet regelmatig veranderen waardoor voor ons de diversiteit erg leuk is! Absoluut een aanrader voor iedereen die van veel en lekker eten houdt! En alles voor een all-in prijs! Geweldig!

Gegeten op 7 april 2014

rené119
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben afgelopen weekend het genoegen gehad hier te eten. In alles een voltreffer !!!
Eerste klas vis en vlees door de Koks zo gewokt of van de grill. Mensen ga hier Niet voorbij
of eerder omrijden is ook zeker de moeite waard. Voor maar E29,50 is alles incl. ( ja ook drinken,
behalve sterke drank). Kwalitatief buitengewoon goed en veelzijdig. !!!

Gegeten op 22 maart 2014

Marco08
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat ons betreft een van de weinige echt goede wokrestaurants. Buffet is prima, maar vooral het wokken is voortreffelijk! Goede woksauzen, echt verse ingrediënten.
De grill is recentelijk van opzet veranderd, vinden wij persoonlijk geen vooruitgang. Maar het blijft een favoriet restaurant.
Vriendelijk personeel, servicegraad is wel sterk afhankelijk van welke teamleider aanwezig is. Soms iets te weinig bedienend personeel.

Gegeten op 27 december 2013

arnolddehaan
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zo af en toe hebben we zin om makkelijk en betaalbaar te eten, dan gaan we even een hapje eten bij de chinees. De Chinese Muur Putten is voor ons al jarenlang een adres waar we goede chinees kunnen halen, of gebruik kunnen maken van het buffet / de wok. Het is er altijd druk... dus dat zegt ook wel iets..!

Gegeten op 8 augustus 2013

bushmaster
  • Recensies in de laatste twee jaar

Absoluut goed!!!!! We hebben hier met 2 personen heerlijk gegeten. Het buffet werd continue aangevuld. Het personeel heel vriendelijk en behulpzaam. De bestelling voor de drankjes werden snel opgenomen en al bijna even snel op tafel gezet. De sushi is goed, het warme buffet uitstekend. De wok is heerlijk. Het desertbuffet is zeer uitgebreid.

Kortom een absolute aanrader.

Gegeten op 18 januari 2014

frankendiana
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij veel wok restaurants wordt gewerkt met kant en klaar voedsel, waardoor het niet uitmaakt waar je eet, de smaken zijn bijna identiek. Dit vooral met gerechten als babi pangang. Niet bij dit restaurant! Gevraagd aan de eigenaresse verteld ze dat vooral hun saus anders is, doordat zij die zelf maken met o.a sinaasappel erin. Een frisse pittige smaak is het gevolg.
Het aanbod aan buffet, gecombineerd met de mogelijkheden van het wokken en de tepan plaat, maakt dat je er meer dan voldoende keuze hebt en zeker nog eens terug wil komen.
Wat we echter verschrikkelijk vonden was de gestoomde dim sum, maar dit zal heeft ongetwijfeld te maken met onze smaak.
Vriendelijke bediening, snel en accuraat. Het enige minpuntje vonden wij dat we op een plak zaten waar werkelijk iedereen langs moest lopen voor het buffet. Dit maakte het onrustig, terwijl er nog voldoende andere plekken vrij waren in het restaurant.
We hebben hier in het verleden vaker gegeten en met het huidige concept, gaan we dat ook zeker nog vaker doen; aanrader

Gegeten op 1 november 2013

estheren1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Helaas wonen wij te ver van 'de Muur' om er regelmatig te gaan eten. Maar als we in de buurt zijn reserveren wij altijd een tafeltje. Het buffet wordt steeds goed aangevuld. Eten is goed warm en vers. Het toetjesbuffet is iedere keer weer een genot: cakejes, fruit, ijs en de chocoladefontein.
We hopen snel weer een paar dagen in de buurt te logeren, zodat we er weer kunnen gaan eten.

Gegeten op 16 november 2013

bpanelissen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Waren een weekje in Putten op vakantie en kwamen hier toevallig terecht voor een afhaalmenu.Hier zou ik wel eens willen komen eten maar is natuurlijk voor ons wat uit de buurt.Maar het afhaalmenu wat we kregen was gezien portie en prijs helemaal top.Mooie zaak en lekker eten:)

Gegeten op 3 oktober 2013

nina16
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met enige regelmaat halen we bij het afhaalgedeelte een heerlijke maaltijd voor thuis, maar onlangs hebben we weer eens in het restaurant gegeten. A la carte, want we hebben geen zin om in de rij te gaan staan bij het drukke buffet.

De kaart is sinds kort wat ingekort, maar nog steeds kun je kiezen uit gerechten uit verschillende landen. de Wonton soep was gloeiend heet, maar erg lekker. Bij de hoofdgerechten kun je halve porties bestellen, waardoor je meerdere dingen kunt proberen. Ik ben voor de vis gegaan en heb zalm (iets aan de droge kant) en knoflookgamba's gegeten. Heerlijk. Voor mijn zoontje hadden we genoeg aan een halve portie "speklapjes" en terwijl mijn man en ik genoten van ons hoofdgerecht heeft de kleine man zich vermaakt in de speelruimte. Op zoek naar hem zag ik dat er inmiddels buiten ook een hele skelterbaan is gemaakt, waar een aantal kinderen zich uitstekend vermaakte.

Het personeel is bijzonder prettig in omgang. We kwamen zonder reservering en eigenlijk zaten ze vol, maar als we niet te uitgebreid zouden eten, dan hadden ze nog 1,5 uur een tafel vrij. Uiteindelijk konden we langer blijven zitten, omdat ze wat met tafels en reserveringen geschoven hadden.

De inrichting is chique voor een "chinees", maar door het buffet is het vrij druk met heen en weer lopende mensen.

Gegeten op 27 april 2013

Mars_en_Meertje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag dit restaurant gevonden op Iens en hier met z'n tweetjes gegeten. De bediening was ontzettend vriendelijk. We hebben gekozen voor het buffet. Het was zeer uitgebreid. Veel verschillende verse groenten, vlees en vis. Veel bijgerechten en desserts, chocoladefontein en softijs-tap. Het restaurant ziet er gezellig uit en is zeker een aanrader!

Gegeten op 2 januari 2013

Schrijf zelf een recensie over De Muur Oriental Cuisine in Putten

Schrijf hieronder je recensie over De Muur Oriental Cuisine. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!