De Muur Oriental Cuisine

1. BBQ/grill
  1. Toon telefoonnummer 0341 354 336
  2. www.demuur.nl

jhetveen

Over de kwaliteit van het eten niets dan lof. Ook de bediening was in het verleden erg goed. Leuke ontvangst, tafeltje wijzen, menu uitleggen, snel bestellingen opnemen en persoonlijke aandacht. Waardoor de Muur zich erg gunstig onderscheidde ten opzichte van andere restaurants. Helaas lijkt wel of er de laatste tijd op de bediening bezuinigd wordt. Geen ontvangst bij binnenkomst, lang wachten om iets te kunnen bestellen en nog langer bij het afrekenen.
Dit nu al meerdere malen ervaren. Erg jammer, De Muur steekt daardoor niet meer boven de andere restaurants uit.

Gegeten op 11 februari 2015

Celco

Het bord "Beste Chinees van 2014" dat vanaf de weg in het oog prijkt, doet vermoeden dat we hier met een heel goede keuken te maken hebben. Onze verwachtingen werden waar gemaakt. Talloze schalen van voor- tot en met nagerechten nodigen uit om de smaakpapillen meerdere malen te bevredigen. Inclusief de wok/plaat. De bediening is vlot en het personeel wisselt elkaar steeds af. Het all-in buffet inclusief drank a 30 euro p.p. is alleszins de moeite waard.
Beslist een van de beste orientaalse restaurants met het grootste buffetaanbod waar we tot nu toe gegeten hebben.

Gegeten op 1 januari 2015

WVR

Op vakantie in Putten bij De Muur wezen eten, goede sfeer, mooi interieur, vriendelijke bediening en het eten was lekker. Aanrader. Komen zeker nog eens terug als wij in de buurt zijn.

Gegeten op 27 januari 2015

Kippetje04

Met hele familie bij De Muur gegeten. Leuke locatie, top voor de kinderen door schminken, chocoladefontein, skelterbaan etc. Draait zo goed dat je een beetje de persoonlijke touch mist, beetje eetfabriek idee. We kwamen hier vroeger ook weleens en toen kreeg je nog bonbonnetjes bij de koffie, hete handdoekjes na het eten en maakte het personeel altijd even een babbeltje. Dat mis je gewoon. Maar: wil je (all you can eat) eten met een goede kwaliteit is dit prima. Is wel wat hutje mutje bij het wokken en buffet tijdens etenstijd.

Gegeten op 5 oktober 2014

koosleiderdorp

Vanavond samen hier het heerlijke wokbuffet gegeten.
Zowel de keuze als de kwaliteit zijn onze smaak, dus met veel plezier hier gegeten.
Wat ons betreft een aanrader.

Gegeten op 26 oktober 2014

caja

Met 8 personen van t zeer uitgebreide buffet genoten. T eten was heerlijk. Van alles wat genomen. En de Kids kunnen zich ook heel goed vermaken. Buiten skelterbaan doolhof apenkooi en ballenbak. Restaurant erg sfeervol ingericht met open haard langs de muur. Wij zullen zeker nog eens terug komen!

Gegeten op 5 oktober 2014

irened74

Onbeperkt a la carte gegeten voor 24,95. 2 gerechten per ronde, voldoende variatie, van sushi mix tot sate. Gerechten uit verschillende landen, wel vernederlandst uiteraard. Was niks mis mee, smaak niet bijzonder maar in lijn der verwachting. Prima voor een snel hapje eten voor twee of een buffet voor een grote groep. Voor een romantisch diner zou ik wat anders kiezen. Reserveren is aan te raden want in het weekend zit de tent met 220 zitplaatsen vol.

Gegeten op 22 augustus 2014

peejee

Met 3 personen a la carte gegeten - redelijke kwaliteit echter zeer, zeer kleine porties die voor € 8,50 per bijna kant-en-klare hap worden opgediend.
Als je waar voor je geld wilt, is het drukke buffet kennelijk de oplossing.

Gegeten op 9 augustus 2014

talent_14

Mooi restaurant met vriendelijk personeel.

We hebben gebruik gemaakt van het buffet.
Het buffet is ruim gesorteerd voor zowel voor-, hoofd- als nagerecht.
Ook kun je zelf ingredienten kiezen en laten wokken door een medewerker.

Het is daarnaast een heel kindvriendelijk restaurant, met goede speelmogelijkheden binnen en buiten. Kinderen kunnen ook geschminkt worden.

Een aanrader dus!

Gegeten op 28 juli 2014

lisanplanetnl

Wij hebben hier met 2 personen gedineerd. A la Carte. De gerechten zijn aan de dure kant voor zogenaamde halve gerechten!!. Ook de sauzen die over de gerechten geserveerd worden zijn zeer zoet. Dit werd door de bediening bevestigd. Tip bestel de sauzen apart. Kortom een stevige rekening voor kwalitatief onvoldoende eten.

Gegeten op 16 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over De Muur Oriental Cuisine in Putten

Schrijf hieronder je recensie over De Muur Oriental Cuisine. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.