a TripAdvisor company

1. 7,6 10 1 16

2. 7,4

3. 8,0

Egbert

Al jaren zijn wij regelmatig te gast bij dit top restaurant. De kwaliteit lijkt ieder jaar toe te nemen. Zowel à la carte als het buffet is zeer smakelijk. Een grote variatie aan sushi, sashimi, gemarineerde zalm en tonijn, klassieke chinese gerechten, diverse soorten verse vis en vlees, wokken en teppanyaki. En als in de loop van de avond je ogen niet groter waren dan je maag, dan wacht nog een dessertbuffet. Erg vriendelijke bediening. Daar werden we net zo vrolijk van als van de rekening. Aanbeveling heeft dit restaurant eigenlijk niet nodig, maar het is wel verdiend.

Gegeten op 19 februari 2016

corncrake

Vanavond gegeten bij de Muur in Putten. Gezellige sfeer, voldoende ruimte tussen de tafeltjes, dus genoeg privacy. De bediening is vlot. Wij kozen voor all inclusiv voor 29,75. De drank: bier van de tap hertog Jan is prima, de wijn Sauvignon blank is voldoende, deChardonnay is niet te drinken. Het eten is wisselend, de sushi zalm en tonijn zijn vers, maar de rijst is een te stevige bal. De wok is prima, goed klaargemaakt. De nagerechten zijn niet mijn smaak, maar de koffie is uitstekend! Heet, met veel smaak. Kortom in 2014 was dit nog de beste Chinees van Nederland, maar dat is nu niet meer het geval. Een zeventje geef ik, niet meer.

Gegeten op 10 februari 2016

jhetveen

Al heel vaak fijn gegeten met lekker eten, veel keuze en vriendelijke bediening.
Helaas gaat de bediening de laatste tijd hard achteruit met als diepte punt maandag 23 november.
Voldoende bediening aanwezig maar meer met elkaar aan het praten dan klanten aan het bedienen.

Gegeten op 23 november 2015

geertcc

Een groepen restaurant zou ik het willen noemen met de hele familie erheen, iedereen lust er wel wat!! je kan zelf pakken en onbeperkt drinken!!
Wat misschien het rumoer ook wel mee zal helpen...
zeer rommelig binnen wel schoon en uitermate vriendelijke bediening !!!! Zeer verrassend beleefd en aardig !!!!
Ff snel eten en weer weg gaan is geen avond uit hier

Gegeten op 30 november 2015

fokke6

Op basis van eerdere ervaring (2013/2014), mijn team aanbevolen hier te gaan eten. Wat heb ik daar een spijt van gehad! Er was ruime keuze bij het wok gedeelte, echter staan de bovenlampen zo dicht op de gerechten dat alle gerechten uitdroogden of zelfs kookten. Daarnaast had ik mijn twijfels over de versheid van de visgerechten. Vis mag je niet ruiken toch? Mijn laatste gerecht was een speklapje, eerlijk gezegd stond de geur me al niet aan, maar toch opgegeten en de volgende ochtend nog last van.
Het decor is aardig, veel sfeer, kleine nisjes. Best gezellig. Wanneer bij het buffet de vloer wordt geveegd, je liep namelijk over de chocolade en kroepoek, dan zou het helemaal perfect zijn. Oh ja, wanneer je borden onder een chocoladefontein zet, dan worden de borden vies. Met deze opmerking werd niets gedaan, moest ik maar een ander bord pakken.
Bediening was verder vriendelijk, op rekening afrekenen was ook geen probleem. Of ik er met mijn gezin weer zou gaan eten, nee sorry dit was een te slechte ervaring.

Gegeten op 5 november 2015

JFVT

Toen we zonder reservering binnen stapten, bleek het restaurant eigenlijk vol en bovendien was de 1e zitting alleen buffet en geen a la carte. Gelukkig vond men nog een tafel die 1,5 uur beschikbaar was en bleek ook onze wens om toch a la carte te eten geen probleem. Vooraf namen we gebakken banaan en kleine loempiaatjes. Bij de hoofdgerechten werkte men met halve porties. Wij besloten er hier samen drie van te nemen: Daging Smoor (heerlijk mals), Gado Gado en gegrilde zalm met Teri Yaki saus. Alles smaakte prima en samen met de bijgerechten was het ook meer dan voldoende. In tegenstelling tot opmerkingen in eerdere recensies, was de bediening deze avond zeer alert en gastvrij. Niets op aan te merken. Wat betreft het prijsniveau: met name de voorgerechten waren wat prijzig t.o.v. de hoeveelheid. En ook de totaalrekening was wat aan de hoge kant in vergelijking met de diverse all-in concepten die men voert. Volgende keer zouden we dus voor het buffet kiezen. En die volgende keer komt er ongetwijfeld, want dit is een erg mooie zaak die qua uitstraling en kwaliteit met kop en schouders boven veel concurrenten in dit segment uit steekt.

Gegeten op 12 september 2015

korteraar

wat een verademing, leuke tent, goed terras en bijzonder smakelijk eten. we hebben gekozen voor a la carte, en dan specifiek de kleinere gerechten. dat is een perfect systeem. een kwaliteit die ver uit steekt boven de gemiddelde Chinees !

bediening is stevig op bezuinigd : nogal wat van die (4 euro p/u) scholieren, die de vraagstelling niet begrijpen en klungelig de zaken afhandelen en stroperig reageren op de vraag of we alvast snel ons drankje kunnen krijgen.

Gegeten op 11 juni 2015

jhetveen

Over de kwaliteit van het eten niets dan lof. Ook de bediening was in het verleden erg goed. Leuke ontvangst, tafeltje wijzen, menu uitleggen, snel bestellingen opnemen en persoonlijke aandacht. Waardoor de Muur zich erg gunstig onderscheidde ten opzichte van andere restaurants. Helaas lijkt wel of er de laatste tijd op de bediening bezuinigd wordt. Geen ontvangst bij binnenkomst, lang wachten om iets te kunnen bestellen en nog langer bij het afrekenen.
Dit nu al meerdere malen ervaren. Erg jammer, De Muur steekt daardoor niet meer boven de andere restaurants uit.

Gegeten op 11 februari 2015

Celco

Het bord "Beste Chinees van 2014" dat vanaf de weg in het oog prijkt, doet vermoeden dat we hier met een heel goede keuken te maken hebben. Onze verwachtingen werden waar gemaakt. Talloze schalen van voor- tot en met nagerechten nodigen uit om de smaakpapillen meerdere malen te bevredigen. Inclusief de wok/plaat. De bediening is vlot en het personeel wisselt elkaar steeds af. Het all-in buffet inclusief drank a 30 euro p.p. is alleszins de moeite waard.
Beslist een van de beste orientaalse restaurants met het grootste buffetaanbod waar we tot nu toe gegeten hebben.

Gegeten op 1 januari 2015

WVR

Op vakantie in Putten bij De Muur wezen eten, goede sfeer, mooi interieur, vriendelijke bediening en het eten was lekker. Aanrader. Komen zeker nog eens terug als wij in de buurt zijn.

Gegeten op 27 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over De Muur Oriental Cuisine in Putten

Schrijf hieronder je recensie over De Muur Oriental Cuisine. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.