Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Muur Oriental Cuisine

1. BBQ/grill

De Muur Oriental Cuisine

1. BBQ/grill
  1. Toon telefoonnummer 0341 354 336
  2. www.demuur.nl

caja

Met 8 personen van t zeer uitgebreide buffet genoten. T eten was heerlijk. Van alles wat genomen. En de Kids kunnen zich ook heel goed vermaken. Buiten skelterbaan doolhof apenkooi en ballenbak. Restaurant erg sfeervol ingericht met open haard langs de muur. Wij zullen zeker nog eens terug komen!

Gegeten op 5 oktober 2014

irened74

Onbeperkt a la carte gegeten voor 24,95. 2 gerechten per ronde, voldoende variatie, van sushi mix tot sate. Gerechten uit verschillende landen, wel vernederlandst uiteraard. Was niks mis mee, smaak niet bijzonder maar in lijn der verwachting. Prima voor een snel hapje eten voor twee of een buffet voor een grote groep. Voor een romantisch diner zou ik wat anders kiezen. Reserveren is aan te raden want in het weekend zit de tent met 220 zitplaatsen vol.

Gegeten op 22 augustus 2014

peejee

Met 3 personen a la carte gegeten - redelijke kwaliteit echter zeer, zeer kleine porties die voor € 8,50 per bijna kant-en-klare hap worden opgediend.
Als je waar voor je geld wilt, is het drukke buffet kennelijk de oplossing.

Gegeten op 9 augustus 2014

talent_14

Mooi restaurant met vriendelijk personeel.

We hebben gebruik gemaakt van het buffet.
Het buffet is ruim gesorteerd voor zowel voor-, hoofd- als nagerecht.
Ook kun je zelf ingredienten kiezen en laten wokken door een medewerker.

Het is daarnaast een heel kindvriendelijk restaurant, met goede speelmogelijkheden binnen en buiten. Kinderen kunnen ook geschminkt worden.

Een aanrader dus!

Gegeten op 28 juli 2014

lisanplanetnl

Wij hebben hier met 2 personen gedineerd. A la Carte. De gerechten zijn aan de dure kant voor zogenaamde halve gerechten!!. Ook de sauzen die over de gerechten geserveerd worden zijn zeer zoet. Dit werd door de bediening bevestigd. Tip bestel de sauzen apart. Kortom een stevige rekening voor kwalitatief onvoldoende eten.

Gegeten op 16 juni 2014

kritischgezelligeten

Wij komen hier regelmatig en het is elke keer weer goed. Het eten, de bediening, de sfeer en voor ons is heel belangrijk het dessert!! Ze blijven gerechten en lekkernijen in het buffet regelmatig veranderen waardoor voor ons de diversiteit erg leuk is! Absoluut een aanrader voor iedereen die van veel en lekker eten houdt! En alles voor een all-in prijs! Geweldig!

Gegeten op 7 april 2014

rené119

We hebben afgelopen weekend het genoegen gehad hier te eten. In alles een voltreffer !!!
Eerste klas vis en vlees door de Koks zo gewokt of van de grill. Mensen ga hier Niet voorbij
of eerder omrijden is ook zeker de moeite waard. Voor maar E29,50 is alles incl. ( ja ook drinken,
behalve sterke drank). Kwalitatief buitengewoon goed en veelzijdig. !!!

Gegeten op 22 maart 2014

Marco08

Wat ons betreft een van de weinige echt goede wokrestaurants. Buffet is prima, maar vooral het wokken is voortreffelijk! Goede woksauzen, echt verse ingrediënten.
De grill is recentelijk van opzet veranderd, vinden wij persoonlijk geen vooruitgang. Maar het blijft een favoriet restaurant.
Vriendelijk personeel, servicegraad is wel sterk afhankelijk van welke teamleider aanwezig is. Soms iets te weinig bedienend personeel.

Gegeten op 27 december 2013

arnolddehaan

Zo af en toe hebben we zin om makkelijk en betaalbaar te eten, dan gaan we even een hapje eten bij de chinees. De Chinese Muur Putten is voor ons al jarenlang een adres waar we goede chinees kunnen halen, of gebruik kunnen maken van het buffet / de wok. Het is er altijd druk... dus dat zegt ook wel iets..!

Gegeten op 8 augustus 2013

bushmaster

Absoluut goed!!!!! We hebben hier met 2 personen heerlijk gegeten. Het buffet werd continue aangevuld. Het personeel heel vriendelijk en behulpzaam. De bestelling voor de drankjes werden snel opgenomen en al bijna even snel op tafel gezet. De sushi is goed, het warme buffet uitstekend. De wok is heerlijk. Het desertbuffet is zeer uitgebreid.

Kortom een absolute aanrader.

Gegeten op 18 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over De Muur Oriental Cuisine in Putten

Schrijf hieronder je recensie over De Muur Oriental Cuisine. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.