a TripAdvisor company

foto's van Gachita in Purmerend - 1 foto's van Gachita in Purmerend - 2 foto's van Gachita in Purmerend - 3 foto's van Gachita in Purmerend - 4 foto's van Gachita in Purmerend - 5 foto's van Gachita in Purmerend - 6 foto's van Gachita in Purmerend - 7 foto's van Gachita in Purmerend - 8 foto's van Gachita in Purmerend - 9 foto's van Gachita in Purmerend - 10

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0299 470 572

Kwaliteitssteaks uit Argentinië

Bij Gachita serveren ze, zelfbenoemd, de 'best steak in town. Maar naast kwaliteitssteaks uit Argentinië serveren ze hier ook diverse andere traditionele Zuid-Amerikaanse gerechten. Van dit alles geniet je in de fijne huiselijke sfeer binnen, maar als het lekker weer is dan gaan de tuindeuren open en eet je in de buitenlucht alsof je echt in Zuid-Amerika bent!

ellvi

Via online reservering

het eten was van een zeer goede kwaliteit we moesten kiezen uit een menu waar telkens 3 mogelijk heden van waren voorgerecht hoofdgerecht en dessert prima.
de wijn rose was ook lekker en de bediening erg vriendelijk dus al met al een geslaagde avond zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 29 augustus 2015

Tomodachi

Via online reservering

Gran parillada mixta gegeten als hoofdgerecht. Bijzonder goede garing van het vlees, we werden door de serveerster er nog op gewezen dat het rode vlees op het moment van serveren een bepaalde garing had en dat als we het langer op het houtskool zouden laten liggen het vlees verder zou garen. Verstandige keus om geen kipfilet te serveren maar een heerlijk lamsworstje.
De bijgeleverde sauzen hoeven wat mij betreft niet (persoonlijke voorkeur). Ik zou liever een lekkere kruidenboter en bijvoorbeeld een chimichurri er bij gehad hebben.
We mochten gebruik maken van het saladebuffet, dat hebben we niet gedaan omdat we voldaan waren. Prima porties.
Voorgerecht en dessert waren ook erg lekker. Zeker een aanrader om eens te gaan eten.

Gegeten op 28 augustus 2015

Smythe

• 10 1

• Eten

Via online reservering

Heerlijke gerechten. Wij hadden kipsalade en chorizo kroketten als voorgerecht, echt super. Als hoofdgerecht de tortilla en de biefstuk, allebei specialiteiten van Gachita, altijd goed dus. Jammer dat de spareribs niet in het AH menu zaten, want deze zitten in de top van NL. Als desert aardbeiensoep met sorbetijs van citroen, erg verrassend! Kortom. Gachita is altijd goed, kwaliteit van eten en bediening zijn altijd op hoog niveau!

Gegeten op 29 augustus 2015

simonederoij

• 10 1

• Eten

Via online reservering

Heerlijk gegeten, weekendje weg in Noord Holland en via ahrestaurantactie bij Gachita terecht gekomen vanwegen de goede recensies.... Niets teveel gezegd... Heerlijk eten, heerlijk vlees. Misschien als enige minpuntje de beperkte keuze bij de actie. Personeel heel betrokken en aardig....mochten we weer eens die kant op gaan, gaan we zeker terug naar Gachita

Gegeten op 28 augustus 2015

joh1

Via online reservering

Met mijn kleinzoon een dagje Noord Holland gedaan en na afloop bij Gachita het AH/Iens diner gegeten. Bediening erg vriendelijk en zorgzaam. Dinerkaart gaf voldoende keuze. Wij kozen beide voor een verschillend voorgerecht maar namen wel de Argentijnse biefstuk als hoofdgerecht. Zowel voor als hoofdgerecht werden uitstekend geserveerd en was in een woord geweldig. Ook het nagerecht, ik had een aardbeien soepje met sorbetijs was uitstekend.

Gegeten op 24 augustus 2015

Carabus

Lekker gegeten, met de Albert Heijn aktie. Kleine kaart met de aktie, maar dat wisten we al. Jammer was dat wederom de cocktail na het voorgerecht werd opgediend. Dat was de laatste keer dat we hier aten ook al.

bren_56

Via online reservering

Het vlees was fantastisch, lekker mals.
En de service was goed, we konden lekker buiten zitten, (binnen leek mij niet zo gezellig- donker) wij hadden een vriendelijke ober, onze tafel was te laag was niet goed voor mijn rug en de stoel tehoog, kregen een andere stoel die lager was, dus goede service.

Gegeten op 22 augustus 2015

anne.ten.hagen

Via online reservering

Wij hebben heerlijk gegeten, lekker voorgerecht en een uitstekende biefstuk.
Toetje aardbeiensoep was verrassend lekker. Bediening prima, voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 22 augustus 2015

dekovelfamily

Via online reservering

Alles was prima echt om terug te gaan en dat doen we zeker we hadden een grote grill menu besteld wat wel een beetje teveel was maar erg lekker.

blaauboer

Via online reservering

we hebben erg fijn gegeten bij Gachita, sfeer was goed ,we aten in de tuin . Het eten was uitstekend en de bediening zeer vriendelijk en voorkomend.

Schrijf zelf een recensie over Gachita in Purmerend

Schrijf hieronder je recensie over Gachita. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.