Frups
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een heerlijke plek om ontspannen te eten! De bediening was ontzettend vriendelijk en behulpzaam.
Wij hebben genoten van het lekkere eten, de mooie presentatie van het eten en de heerlijke wijn! Absoluut een restaurant om aan te raden, wij komen hier zeker nog eens terug!

Gegeten op 21 februari 2014

Ellflejen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vriendelijke bediening, mooie producten en dus heerlijk gegeten!! Tip, De desserwijn is goddelijk!!Absoluut een aanrader. Het interieur kan echter wel een 'update' gebruiken.
Verder helemaal goed!

Gegeten op 3 januari 2014

francisca6
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk vlees restaurant!! Als ik trek heb in een goed stuk vlees, weet ik dat ik hier heen moet.
Goed om te horen dat het verbouwd wordt, het interieur is idd niet om aan te zien.
Voor de rest ben ik altijd helemaal tevreden als ik hier ben wezen eten.

Gegeten op 25 oktober 2013

martinezzz
  • Recensies in de laatste twee jaar

Samen met mijn vriendin en twee vrienden heerlijk gegeten bij Gachita. Altijd een moeilijke keuze tussen een lekker stuk gegrild vlees en de beroemde spareribs, haha. Beiden stonden op tafel en beiden waren erg lekker. Aangevuld met een maiskolf, gepofte aardappel en saladebar is het helemaal compleet.

De nieuwe kaart bevalt me goed. De klassiekers aangevuld met nieuwe gerechten en vlees bestellen op gewicht. Ik ben benieuwd naar het nieuwe uiterlijk, aangezien er binnenkort wordt verbouwd.

Gegeten op 14 december 2013

paul123456789101112
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eten werd te koud geserveerd. Gambas waren ongepeld terwijl dit vooraf gevraagd was. Zou alleen een staartje aan zitten. Vleesspies was qua smaak goed, alleen koud!

Spareribs waren ongelooflijk taai. Bij de supermarkt zijn ze nog beter. Saladebuffet was heel klein, weinig keus en kaalgeplunderd. Jammer, Gachita op zijn retour. Ook de menukaart sprak me niet aan. Vroeger hadden ze heerlijke mini tortillas met kip enzo. Nu zogenaamde culinaire kaart. Blijf daar weg, laat dat aan de betere restaurants over.

Laatste keer voor mij geweest. De heer die ons bediende was overigens wel zeer klantvriendelijk.

Gegeten op 14 september 2013

jefrem
  • Recensies in de laatste twee jaar

Boterzachte ossenhaas, knapperige aardappels, verse, schone saladebar en een aardige bediening. Ik ben blij dat ik hier eindelijk eens gegeten heb, het is goed nassen hier!

Gegeten op 23 juni 2013

AndreJ
  • Recensies in de laatste twee jaar

Interieur is gedateerd en erg donker, dat is overduidelijk. Maar de ossenhaas was prima, gewoon een uitstekend stukje vlees, goed gegrild met lekkere patatjes en gegrilde groenten, een heerlijk biertje, prettige bediening en een gratis tequila voor vaderdag (mij). Hele gezellige avond. Niks mis mee!

Gegeten op 15 juni 2013

albert5
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zaterdag 26/1/2013 gegeten bij Gachita. Voorgerechten waren prima maar alle hoofdgerechten waren verprutst door de keuken. De bestelde Gamba's waren veel te gaar waardoor ze niet meer te eten waren. Aangezien ze ongepeld waren zou je ook wel een bakje citroenwater voor je vingers verwachten maar ook die ontbrak. Alle vier de ossenhaas gerechten waren koud en rauw van binnen ook al hebben we ze medium besteld. Het leek wel of ze onder de warmtelampen bereid waren, slap, zonder lekkere gebraden stevige rand etc etc... Voor een Surf and Turf gerecht van bijna 27 euro is dit echt een belachelijk slecht restaurant. Ik mag alleen maar hopen dat de kok zich die avond ziek had gemeld en dat ze iemand van de straat hebben geplukt om in te vallen..

Gegeten op 26 januari 2013

Rinie-1445
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gewoon een goed zuid Amerikaans (grill) restaurant.
Niet al te veel poespas, en het personeel is zeker niet te opdringerig, maar doet wel altijd goed zijn best.

De geserveerde maaltijden zijn naar onze eigen ervaring
altijd goed verzorgd en smaakvol, alleen is de menu kaart
ietswat eentonig en zijn de uiteindelijke menu prijzen (omdat je zelf de salade en friet apart moet bijbestellen) relatief iets aan de hoge kant

Verder tijdens onze bezoekjes nooit een echt minpuntje kunnen vinden

Gegeten op 22 december 2012

RobvanderWoerdt
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mijn ervaring met Argentijnse restaurants: donker, niet heel persoonlijk, wel lekker eten. Bij Gachita heb je het idee dat je in een huiskamer binnenloopt. Personeel is heel vriendelijk en het eten is goed. Geen poespas, gewoon een fijn restaurant.

Schrijf zelf een recensie over Gachita in Purmerend

Schrijf hieronder je recensie over Gachita. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!