a TripAdvisor company

foto's van Vamos a Ver in Amsterdam - 1 foto's van Vamos a Ver in Amsterdam - 2 foto's van Vamos a Ver in Amsterdam - 3 foto's van Vamos a Ver in Amsterdam - 4 foto's van Vamos a Ver in Amsterdam - 5 foto's van Vamos a Ver in Amsterdam - 6 foto's van Vamos a Ver in Amsterdam - 7 foto's van Vamos a Ver in Amsterdam - 8

1. Afhalen

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 673 69 92

Spaans zoals het bedoeld is

Bij Vamos a Ver geniet je in ongedwongen en huiselijke sfeer van de lekkerste tapas en hoofdgerechten met bijpassende wijnen. De specialiteiten zijn hier diverse paellas, zarzuela en veel verschillende vlees en visgerechten. De eigenaar en kok Juan bereidt zijn lekkernijen met liefde en plezier voor je. Hier eet je authentieke Spaanse gerechten, precies zoals in Spanje.

Leo_Kim

Via online reservering

Zoals altijd, echt lekker Spaans eten, heerlijke wijnen, vriendelijke bediening, prettige sfeer :) Ik kom hier altijd terug!

Gegeten op 27 juli 2015

RoelieD

Via online reservering

We werden zeer gastvrij ontvangen. We hadden een AH bon maar daar waren geen beperkingen, we konden kiezen wat we wilden eten en betaalden de helft. Superprettig geregeld. Iedereen was gastvrij en vriendelijk, en het eten was geweldig. We gaan zeker terug, ook zonder AH bon.

Gegeten op 25 juli 2015

JanneAmsterdam

Door een vluchtige blik op het online menu en de locatie, verwachtten we een authentieke tapastent met bekende en minder bekende hapjes. Die verwachting werd niet ingelost, maar we hebben wél heerlijke paella op! Als je hiervan houdt, is het een aanrader. Maar verwacht niet meer dan dat, want het aanbod tapas is beperkt. Daarbij is het binnen erg donker en wat ons betreft niet geschikt voor lang tafelen.

De (duurdere) wijn die wij wilden, bleek niet voorradig. Dus gingen we voor een 'gewone' chardonnay. We bestelden een vlees met vis paella, aangezien één van ons niet zo van schelpdieren houdt. We kregen alsnog een allegaartje met vlees, schaal- en schelpdieren. De serveerster had hier niet echt een antwoord op behalve dat ze het zo serveren. Het was heerlijk, maar je moet wel voorbereid zijn op zo'n ouderwets "wat de pot schaft" serviceniveau.

Gegeten op 26 juni 2015

Mariska1984

Mijn vriend had het al een paar weken over paella en toen kwamen we bij dit knusse restaurantje terecht. Eerst nog even buiten in de avondzon gezeten onder het genot van een wijntje, een biertje en heerlijk warm brood met smaakvolle aioli.
Na een klein half uurtje naar binnen gegaan om kennis te maken met de gerechten die op de kaart staan.
Vooraf kozen we voor de ham en de calamares. En het hoofdgerecht, de paella Valenciana, is een gerecht voor 2 personen. Wat hebben we gesmuld...
Daarna sloten we af met een ijsje en een kop thee.

Als je een restaurantje zoekt voor heerlijke paella, dan is dit een aanrader !

Gegeten op 4 juni 2015

Jaapvanzweden

Via online reservering

Voor het eerst bij Vamos gegeten. Prettige bediening, erg attent. Eten was prima. Wij hadden iets meer Tapasgerechten op de menukaart verwacht, maar de uitgeserveerde gerechten waren echt prima.

Gegeten op 3 juni 2015

nelton

Via online reservering

We hebben heerlijk Zarzuela gegeten! Zoals Juan het bereidt is fantastisch! De vis is vers en de saus lekker pittig en goed gekruid.
De sangria en de wijnen zijn ook heerlijk. Gemoedelijke sfeer en hartelijke bediening. Voor ons is dit een top restaurant.

Gegeten op 24 mei 2015

lya

Wij komen al jaren bij Vamos e Ver. Misschien al 10 of meer, altijd tot volle tevredenheid. Het eten, voor ons Zarzuela, was deze keer ook goed. Wel vond ik het iets vetter als anders. Alsof er meer olie in was verwerkt. De saus vond ik niet echt smakelijk, de vis was lekker.
De bediening was erg teleurstellend. De serveerster nam de schalen al weg terwijl ik nog aan het eten was. Ik moest vragen of ik de olijven mocht opeten die nog op het bord lagen!! Ook nam ze het brood alvast mee. Later vroeg ik of ik dat weer terug kon krijgen, dit kon!. Zodra onze koffie op was werden de kopjes ook van tafel gegrist. Wij hebben dit als zeer ongastvrij ervaren. Er heerste een chagrijnige stemming in het restaurant. Ons zien ze voorlopig niet meer.

Gegeten op 10 mei 2015

kikkervisje

Mijn vriend en ik komen graag bij Vamos a Ver, vooral als we aan de bar of aan een van de twee hoge tafels voorin kunnen zitten. We worden altijd warm ontvangen, en de sfeer is altijd vrolijk en gezellig.
Vrijdag kwamen we hier vooral om een lekker wijntje te drinken, onder het genot van wat tapas. De uitgebreide wijnkaart bied daartoe alle ruimte. De wijnen variëren van ongeveer 16 tot ongeveer 40 euro per fles, dus voor iedere prijsklasse wat wils.
De tapas waren, zoals altijd, verrukkelijk. We hebben o.a. champiñones ajillo, albondigas en pinchos met kalfsvlees gegeten. Gerechten hebben vaak bijzondere smaakcombinaties. Omdat we deze keer in een wat rustiger tempo de tapas bestelden (niet alles in een keer), merkte we al vrij snel dat we genoeg gegeten hadden. Dat was jammer, want ik had graag nog meer van de kaart geproefd!

Gegeten op 24 april 2015

jenspost

Met een groep bij Vamos a Ver gegeten. Ondanks dat we allemaal een ander hoofdgerecht besteld hadden kwamen die allemaal keurig en vooral goed bereid op tafel. Sfeer was verder prima. Het eten was echt authentiek Spaans, van de tapas als voorgerecht tot de hoofdgerechten van de kaart Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.

Gegeten op 17 april 2015

johan88

Via online reservering

Een prettige ontvangst, een relaxte atmosfeer, persoonlijke bediening. Spaans eten op zijn Spaans! De saus van de albondigas was erg goed, nooit zo lekker gehad. En fijn dat er ook een Paella zonder vis op de kaart staat!
Erg toeristisch misschien maar we konden het niet laten, de sangria was erg lekker !!

Gegeten op 15 april 2015

Schrijf zelf een recensie over Vamos a Ver in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Vamos a Ver. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.