Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Vamos a Ver in Amsterdam - 1

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 673 69 92

Spaans zoals het bedoeld is

Bij Vamos a Ver geniet je in ongedwongen en huiselijke sfeer van de lekkerste tapas en hoofdgerechten met bijpassende wijnen. De specialiteiten zijn hier diverse paellas, zarzuela en veel verschillende vlees en visgerechten. De eigenaar en kok Juan bereidt zijn lekkernijen met liefde en plezier voor je. Hier eet je authentieke Spaanse gerechten, precies zoals in Spanje.

HermanAMS

Via online reservering

Bijzonder vriendelijke en attente bediening. De zarzuela was rijk en lekker, de garnalen in knoflook vooraf wat karig, maar goed. Leuke Spaanse sfeer. Een aanrader voor no nonsense lekker eten!

Gegeten op 12 september 2014

MA-te-A

Via online reservering

Dat was lang geleden. Wat is het toch leuk om Spaans te eten. Het was prima geregeld met de AH spaaractie. We konden alles van de kaart bestellen. Mijn vriendin en ik hebben goed gegeten en gedronken en veel zitten praten. Niemand keek ons aan alsof ze ons weg wilden hebben. Kortom, ik wil er heel graag nog weer eens naar toe.

Gegeten op 8 september 2014

landman54

Via online reservering

We hebben paella gegeten, erg lekker. De bediening is goed, gemoedelijk zonder fratsen.
Het decor is eenvoudig, beetje huiskamerachtig. Het voldoet.
J&M

Gegeten op 6 september 2014

chazza

Wouw, fantastisch echt heel goed gegeten, ter illustratie we waren met 5 personen met de spaaractie van AH, de eeuwige scepticus in mij had niet een erg hoge verwachting, maar wat zat ik er naast!!
Er is een enorme keus aan fantastische tapas, echt een heerlijke paella maar ook veel gewone gerechten met vis, vlees, kip!! Ook de gastvrouwen waren zeer vriendelijk en attent.
Je waant je echt even in Catalaanse sferen!
Tip, voor de eigenaren, een Engelstalige menu-kaart want die touristen (en expats) gaan komen!!
We komen snel weer terug!!!

Gegeten op 8 september 2014

rjvencken

Dit Spaanse restaurant bestond al lang voordat tapas trendy werden. De inrichting lijkt ook van ver voor dat moment. Ze krijgen van mij een 8 voor de inrichting want daarmee wordt al te modieus publiek doeltreffend afgeschrikt. Het is hier al druk genoeg. Opvallend druk als je bedenkt dat deze zaak in een verloren hoek van de Pijp ligt: in de Govert Flinckstraat vlak bij de Van Woustraat. Men weet deze plek te vinden vanwege de uitmuntende authentieke Spaanse keuken. Met authentiek bedoel ik hoog op smaak en ook dat men olie en knoflook niet schuwt! De porties zijn zeer ruim. Met een andere grote eter had ik ooit genoeg aan een paar tapas en een gedeelde paella. Op die ene perfecte crema catalan na ben ik hier nog nooit aan een nagerecht toegekomen. Zowel in keuken als bediening zie ik al jaren dezelfde gezichten die garant staan voor een consistente en bekwame verzorging. De bediening is informeel maar attent. De zorg voor kwaliteit zie je in veel dingen terug. Soms zijn gerechten niet verkrijgbaar omdat verse aanvoer niet beschikbaar was. Je wordt dus behoed voor een tegenvallende eigen keuze waar men op andere plekken liever geen "nee" verkoopt. Elders is de huiswijn vaak een tegenvaller maar hier wordt je prettig verrast. De op zalf lijkende aioli zal door veel mensen niet eens als zodanig herkend worden maar is goddelijk. Het enige minpuntje dat ik moeiteloos voor lief neem is de akoustiek. Je kunt aan de bar eten maar als een tafel gewenst is valt reserveren zeer aan te bevelen.

Gegeten op 6 september 2014

markieparkie

Via online reservering

Spanje in Amsterdam!!! Al meerdere keren hier gegeten en komen hier ook zeker terug! Eigenlijk is alles op de kaart even heerlijk, hier wordt echt Spaans gekookt. Paella is top evenals de kwartel! Ook pimento de padron hier te verkrijgen, dat zie ik zelden in nederland. Lekkere Spaanse Rioja erbij, smullen!!! Tip : chorizo caliente!

Gegeten op 3 september 2014

wilma75

Via online reservering

We werden hartelijk ontvangen en wat ik prettig vond was dat er geen enkele wrevel was over het feit dat we met de spaaractie van AlbertHein waren gekomen. De tafeltjes stonden niet te dicht op elkaar, het personeel leek niet overspannen, de sfeer was gezellig. We hebben paella gegeten, die lekker was, maar niet heel bijzonder. De salade die we vooraf aten was erg lekker aangemaakt. Het toetje was okay. Ik ben zelf niet zo'n ijsliefhebber en in dat genre (zonder ijs) was er niet heel veel keus. Over het geheel genomen: een heel geslaagde avond!.

Gegeten op 29 augustus 2014

marianne84

Via online reservering

Met een bonnetje van social deal gegeten bij Vamos a Ver in de Govert Flinckstraat.
Samen 1 voorgerecht, gegrilde inktvis in een fijn knoflook (pesto) sausje. Heerlijk net als de huisgemaakte alioli, de knoflook komt je tegemoet! Paella met vis en schaaldieren smaakte prima en was meer dan we op konden. Deels omdat we om 1930 naar the Grand Budapest Hotel in Kriterion zouden gaan maar ook omdat inmiddels wel mutjevol zaten hebben we het waarschijnlijk ook verrukkelijke, toetje overgeslagen. Dit tot lichte teleurstelling van de vriendelijke blonde gastvrouw. Vergeet ik bijna de zeer smakelijke en zo makkelijk wegdrinkende huisgemaakte sangria nog. Kortom een goed Spaans begin van een geslaagde avond. De film is ook zeker een aanrader als je houdt van veel symmetrisch en vaak wat absurdistisch opgenomen beelden samen met een mooi verhaal.

Gegeten op 29 augustus 2014

MaraDijkstra

Rond 20:30 wilde wij hier eten en dat was geen probleem. Tapas zijn erg lekker, aparte gerechten zoals octopus en omelet met verschillende soorten ham. Inrichting is erg simpel maar het doet je wel denken aan een Spaanse tapas bar. De sfeer is erg informeel wat overigens erg prettig is, de bediening past goed bij het restaurant, losjes, informeel en makkelijk in omgang. Aanrader!

Gegeten op 29 mei 2014

mari-anne

vooraf Jamon Serrano en Queso Manchego Schapenkaas uit La Mancha gegeten beiden van uitzonderlijke kwaliteit het stokbrood daarentegen was oud en smakeloos zonde, de witte huiswijn erbij redelijk daarna Zarzuela Especial(2 pers.) Vis en schelpdieren in fijn pittige saus
was rijkelijk gevarieerd en met 36,25 niet duur daarbij een rode Don Olegario Albario gedronken mooie volle wijn de Pijama IJs met pudding, fruit en slagroom was wat gewoontjes
de bediening is aangenaam wel zonde dat niet iedereen Nederlands praat
de aankleding stelt niet veel voor maar wel genoeg ruimte om normaal gesprek te hebben
als het gaat om Zarzuela eten komen wij hier zeker terug en kunnen we dit ook iedereen aanraden

Gegeten op 21 april 2014

Schrijf zelf een recensie over Vamos a Ver in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Vamos a Ver. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.