a TripAdvisor company

foto's van Vamos a Ver in Amsterdam - 1 foto's van Vamos a Ver in Amsterdam - 2 foto's van Vamos a Ver in Amsterdam - 3 foto's van Vamos a Ver in Amsterdam - 4 foto's van Vamos a Ver in Amsterdam - 5 foto's van Vamos a Ver in Amsterdam - 6 foto's van Vamos a Ver in Amsterdam - 7 foto's van Vamos a Ver in Amsterdam - 8

1. Afhalen

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 673 69 92

Spaans zoals het bedoeld is

Bij Vamos a Ver geniet je in ongedwongen en huiselijke sfeer van de lekkerste tapas en hoofdgerechten met bijpassende wijnen. De specialiteiten zijn hier diverse paellas, zarzuela en veel verschillende vlees en visgerechten. De eigenaar en kok Juan bereidt zijn lekkernijen met liefde en plezier voor je. Hier eet je authentieke Spaanse gerechten, precies zoals in Spanje.

nelton

Via online reservering

We hebben heerlijk Zarzuela gegeten! Zoals Juan het bereidt is fantastisch! De vis is vers en de saus lekker pittig en goed gekruid.
De sangria en de wijnen zijn ook heerlijk. Gemoedelijke sfeer en hartelijke bediening. Voor ons is dit een top restaurant.

Gegeten op 24 mei 2015

lya

Wij komen al jaren bij Vamos e Ver. Misschien al 10 of meer, altijd tot volle tevredenheid. Het eten, voor ons Zarzuela, was deze keer ook goed. Wel vond ik het iets vetter als anders. Alsof er meer olie in was verwerkt. De saus vond ik niet echt smakelijk, de vis was lekker.
De bediening was erg teleurstellend. De serveerster nam de schalen al weg terwijl ik nog aan het eten was. Ik moest vragen of ik de olijven mocht opeten die nog op het bord lagen!! Ook nam ze het brood alvast mee. Later vroeg ik of ik dat weer terug kon krijgen, dit kon!. Zodra onze koffie op was werden de kopjes ook van tafel gegrist. Wij hebben dit als zeer ongastvrij ervaren. Er heerste een chagrijnige stemming in het restaurant. Ons zien ze voorlopig niet meer.

Gegeten op 10 mei 2015

kikkervisje

Mijn vriend en ik komen graag bij Vamos a Ver, vooral als we aan de bar of aan een van de twee hoge tafels voorin kunnen zitten. We worden altijd warm ontvangen, en de sfeer is altijd vrolijk en gezellig.
Vrijdag kwamen we hier vooral om een lekker wijntje te drinken, onder het genot van wat tapas. De uitgebreide wijnkaart bied daartoe alle ruimte. De wijnen variëren van ongeveer 16 tot ongeveer 40 euro per fles, dus voor iedere prijsklasse wat wils.
De tapas waren, zoals altijd, verrukkelijk. We hebben o.a. champiñones ajillo, albondigas en pinchos met kalfsvlees gegeten. Gerechten hebben vaak bijzondere smaakcombinaties. Omdat we deze keer in een wat rustiger tempo de tapas bestelden (niet alles in een keer), merkte we al vrij snel dat we genoeg gegeten hadden. Dat was jammer, want ik had graag nog meer van de kaart geproefd!

Gegeten op 24 april 2015

jenspost

Met een groep bij Vamos a Ver gegeten. Ondanks dat we allemaal een ander hoofdgerecht besteld hadden kwamen die allemaal keurig en vooral goed bereid op tafel. Sfeer was verder prima. Het eten was echt authentiek Spaans, van de tapas als voorgerecht tot de hoofdgerechten van de kaart Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.

Gegeten op 17 april 2015

johan88

Via online reservering

Een prettige ontvangst, een relaxte atmosfeer, persoonlijke bediening. Spaans eten op zijn Spaans! De saus van de albondigas was erg goed, nooit zo lekker gehad. En fijn dat er ook een Paella zonder vis op de kaart staat!
Erg toeristisch misschien maar we konden het niet laten, de sangria was erg lekker !!

Gegeten op 15 april 2015

jabbert

Een kleinschalig restaurant met prima eten. Dit was ons 2e bezoek. Maar dit keer viel de bediening tegen. Volgens mij had ze het een beetje gehad met alles en dat was goed te merken. We voelden ons niet echt welkom en dat is jammer want dan weet je niet of er nog een derde bezoek in zit.

Gegeten op 4 april 2015

Fred-Leonie

Wederom met z’n vijven dit keer, bij Vamos a Ver gegeten. En nog steeds vinden we het perfect. Vooraf hadden we diverse tapas zoals garnalen, de inktvis, mosselen, gehaktballetjes en de chorizo. Als hoofdgerecht de paella, nog steeds rijkelijk gevuld met vis en vlees en toe de crema catalana die geflambeerd aan tafel wordt geserveerd. Het eten is perfect, de sfeer is erg gemoedelijk en de bediening bijzonder aardig. Een heerlijk avondje uit. Vamos a Ver blijft onze favoriet. Een Spaanse topper in de Pijp.

Gegeten op 1 april 2015

mennoong

Aan het interieur van dit restaurant is al heel lang niets veranderd, maar dat hoeft ook niet. Het is eenvoudig en schoon en de bediening is alleraardigst. En de paella ... in één woord goddelijk. Ik heb er enorm van genoten. Trouwens, de alioli is de beste die ik in Amsterdam ooit heb geproefd.

Gegeten op 4 februari 2015

snert

Heerlijk gegeten met mijn vrouw. Paella, top! Ook het voorgerecht, een hele royale salade, en het dessert, crema catalana, waren fantastisch. De wijn slobberde lekker weg. Eerst waren we bij de late rembrandt geweest en daarna hier gegeten. Een topdag!

CY

Via online reservering

Derde keer dat ik hier heb gegeten. De tapas blijft erg goed. Goed op smaak, vooral de gegrilde inktvis was erg lekker en de alioli voor bij het brood is heerlijk en de rundvleesspiesjes waren echt heerlijk. Goede ruime porties krijg je hier. Bij mijn vorige bezoek ergens vorig jaar had ik Paella gegeten, dat vonden we toen aanzienlijk minder smakelijk. Dus ik kom hier eigenlijk alleen voor de tapas. En verder zou de dessertkaart wat spannender mogen. Maar al met al een erg goed Spaans restaurant.

Gegeten op 7 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over Vamos a Ver in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Vamos a Ver. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.