Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Vamos a Ver in Amsterdam - 1

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 673 69 92

Spaans zoals het bedoeld is

Bij Vamos a Ver geniet je in ongedwongen en huiselijke sfeer van de lekkerste tapas en hoofdgerechten met bijpassende wijnen. De specialiteiten zijn hier diverse paellas, zarzuela en veel verschillende vlees en visgerechten. De eigenaar en kok Juan bereidt zijn lekkernijen met liefde en plezier voor je. Hier eet je authentieke Spaanse gerechten, precies zoals in Spanje.

Hillie

Via online reservering

Zeer sympathiek Spaans tentje met vriendelijke en eerlijke service.
Behoorlijk keus (zou nog wel iets uitgebreid mogen worden wat ons betreft)
aan lekkere tapas.

Gegeten op 20 december 2014

SimonSmith

Subliem! Met dat ene woord laat de culinaire beleving bij Vamos a Ver zich het best omschrijven. Alles, van de gastvrije ontvangst en de vriendelijke bediening, en van het uitstekende eten (neem beslist als voorgerecht de garnalen in knoflook!), tot aan het als vanzelfsprekend gebrachte karafje water en het aanbod om wat van de maaltijd over is in te pakken en mee te geven, is meer dan dik in orde! Echt een aanrader, dit huiselijke, in de Govert Flinckstraat verstopte Spaanse restaurantje. Tip: zorg voor een stevige trek, want de gerechten zijn niet alleen kwalitatief dik in orde, maar ook kwantitatief flink aan de maat.

Gegeten op 14 december 2014

ppellen

Via online reservering

Heel vriendelijk ontvangen en bij het drankje werd versgemaakte aiolie en warm brood geserveerd. Niet op de kaart maar op een bord op de muur stond het voorgerecht Almejas, kleine venusschelpjes. Licht pittig, echt lekker met een hele milde mosselsmaak, gegaard met o.a. paprika, knoflook, e.d. Hoofdgerecht voor 2 personen, Zarzuela. Heerlijk diverse vissoorten zacht gestoofd in een gebonden bouillon. Echt een aanrader. Eén toetje Flan met slagroom en éénmaal Crema Catalana, die feestelijk brandend werd geserveerd. De inrichting is gezellig en een beetje huiselijk, wat prima past bij de sfeer van dit restaurant.
Kortom, een aanrader!

Gegeten op 6 december 2014

addyl

Via online reservering

Erg gezellig,huiselijke sfeer. Vrije menu keuze bij AH spaaractie geen aangepast menu. Het eten was prima. Calamares in een lekkere groene saus. De licht gegrilde lamskoteletten met groente ratouille en de eigen gemaakte frites waren heerlijk. Vooraf luchtig gebakken brood met aloi van het huis. Ook werd gevraagd of we kraanwater bij de wijn wilden. Prima. Dit heb ik in de restaurants waar we gegeten hebben nog nooit aangeboden gekregen. Als dessert(ijs met fruit/koffie met een flinke scheut brandy en slagroom). De bediening was reuze vriendelijk. Het werd druk, ons werd gevraagd of we ons tafeltje wilden verruilen voor een plekje aan de bar waar we ieder een drankje aangeboden kregen. Dit kleine restaurant is zeker een aanbeveling.

Gegeten op 27 november 2014

marga32

Via online reservering

Heerlijk gegeten bij Spaans restaurant Vamos a Ver.
Echt een aanrader om naar toe te gaan, vriendelijke bediening, uitstekende keuken,
een uitgebreide kaart, dus voor iedereen is er wat lekkers op te vinden.
Wij komen zeker terug !!!!!!!!

Gegeten op 23 november 2014

Marianne 53

Wij hebben hier in het kader van de spaaractie van AH met zwager en schoonzus gegeten. Wij kunnen hier heel kort over zijn, Vamos a Ver is gewoon een héél goed Spaans restaurant. Pure smaken zonder opsmuk. De porties zijn zeer ruim bemeten. Leuk voor de thuisblijvers, wat er over was kregen wij mee. Dubbel genieten dus.

Gegeten op 21 november 2014

nyph

Via online reservering

Echt Spaans eten, lekkere wijn. En superwarme sfeer. Heel gemoedelijk en klantgericht. Bovendien alles voor schappelijke prijzen.

Gegeten op 17 november 2014

corrie6

Via online reservering

De paella is de beste paella van amsterdam.De voorgerechten pinchos en calamares zijn voortreffelijk.Het is een zeer druk bezocht restaurant leuke bediening en een top kok.

Gegeten op 15 november 2014

johanvermiek

Eindelijk hebben we het gevonden, een echt Spaans restaurant!!!!, vrienden van ons hadden ons dit restaurant aangeraden, de tappas, geen kleine schaaltje, maar een ruime portie smaken zoals we ze uit Spanje kennen (ben zelf half Spaans) als voorgerecht een heerlijke salade met een inktvis van de bakplaat, de inktvis was heerlijk zacht, wat meestal bij andere retaurantje's best wel taai is. als hoofdgerecht hadden we solomio a la placha ( varkenshaas van de gril met aardappeltjes en groenten) een vol groot bord, en als toetje een crema catalana, heerlijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, net alsof ik in Spanje aan tafal zat. de bediening was heel vriendelijk, en erg behulpzaam, hier komen wij zeker terug!!!! echt een aanrader voor iedereen die van lekker eten houd.

Gegeten op 16 november 2014

jojanneke3

Heeerlijk! Echt Spaans zoals het bedoeld is, niet tapas met de poespas die er in Nederland vaak aan gegeven wordt. Gewoon simpele kleine gerechtjes.
Als hoofdgerecht de paella met vlees en kip genomen met z'n tweetjes. Méér dan genoeg voor 2 personen en echt heel erg lekker. De bediening is super vriendelijk en heeft een goede Spaanse instelling; toen we erachter kwamen dat ik de Albert Heijn spaarkaart vergeten was, zeiden ze "nee joh, kom 'm morgen in de bus doen, we vertrouwen je wel". Ik hoefde niet eens een telefoonnummer oid achter te laten. Super service en écht goed Spaans gegeten. Kom hier sowieso nog eens terug!

Gegeten op 3 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Vamos a Ver in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Vamos a Ver. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.