a TripAdvisor company

3. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 013 528 60 44
  2. www.boshuyshermitage.nl

Vermeulen-deGroot

Met Pinksteren op het prachtige terras van Boshuys Hermitage met zijn vieren super genoten van een heerlijk brunch- en maandmenu. We werden hartelijk ontvangen door de zeer bekwame en vlotte bediening. Op deze prachtige locatie aan de vijver en midden in de Oisterwijkse bossen was het voor ons dan ook puur genieten. Door de bediening zijn wij zeer vriendelijk en spontaan geholpen. De menukaart werd ons netjes toegelicht en wij konden merken dat het personeel een goede kennis van zaken, maar ook samen veel plezier in het werken had. Hoewel het terras hartstikke vol zat, hebben we geen moment te lang moeten wachten op ons eten of drinken. De gerechten waren van erg hoge kwaliteit, verse producten, a la minute bereid en een mooie presentatie. Goede prijs kwaliteit verhouding, je krijgt hier meer dan waar voor je geld en voor de extra (overigens heerlijk verse) frietjes en salade werd zelfs niets gerekend! Al met al hebben wij een heerlijke dag gehad, wij komen dan ook zeker terug, bedankt!!

Gegeten op 24 mei 2015

Bourgondier71

Op deze toch nog redelijk mooie 2e pinksterdag neergestreken op het fantastisch mooie terras van dit restaurant. Wat een rust in deze bosrijke omgeving en kregen daardoor gelijk goede zin en bestelde een flesje mip rose. De attente en correcte bediening komt zeer professioneel over en zorgde ervoor dat we niet veel later van een overheerlijke salade met verschillende vissoorten zaten te genieten. Als hoofdgerecht hadden we Kreeft met asperges die hormonieus samen een fantastische duo vormde met de daarbij geserveerde bearnaise. Ter afsluiting een heerlijk kaasplateau met mooie rijpe kazen. Wij hebben fantastisch genoten in deze mooie zaak met uitstekende bediening en prijskwaliteits verhouding. Kortom een absolute aanrader.

Gegeten op 25 mei 2015

chikie

Mooi terras op een prachtige locatie. Erg vriendelijk personeel, maar het eten....zeer matig. Ik snap niet dat mensen hier een 10 geven. Dan ben je echt niets gewend. Het is een pretentieuze kaart. Ik koos parelhoen met een pesto van pistachenoten en blablabla. Er zat welgeteld één scharrig nootje in mijn hoen en verder een laffe zoete saus die met een pesto niets van doen had. De saladedressing was ook zoete troep. Leek op goedkope olijfjes uit blik door de salade, brrrr. Een stuk tortilla uit een fabriek leek het wel. Ik maak m thuis 10 x beter terwijl ik niet eens een hobbykok ben. Dit is de eerste recensie die ik schrijf, maar ik moet echt mijn verhaal even kwijt, temeer daar het eten hier niet echt goedkoop is. Ik ben dan nog blij dat we door onze klachten niets hoefde te betalen voor koffie, salade en friet. Dus wel een redelijke afhandeling van de klachten, dat dan weer wel.

Gegeten op 24 mei 2015

HenkAndrea

Verrassend goed gegeten met het verrassings menu. Kwaliteit en versheid van het eten zijn perfect. Met aandacht en net dat beetje extra bereid. Service is super. Ondanks interieur misschien voor ouder publiek aantrekkelijk, is de de kwaliteit en service voor alle leeftijden top.

Gegeten op 27 maart 2015

Dltmt

Wederom heerlijk verpozen, wij kozen voor het menu, brunch en het maand menu. Alles zag er voortreffelijk uit en was heerlijk. Ik had het maand menu met over heerlijke zalm, en zalm zo als het hoort... Allen namen wij het zeer betaalbare wijn arrangement erbij dit was uit de kunst!
Twee anderen namen het Brunchmenu met een uiterst mals stukje hertenrugfilet. Een echte aanrader ook op de winterdagen. De openhaard was heerlijk.

Gegeten op 11 januari 2015

Patje25

Boshuys hermitage Oisterwijk, overtreft werkelijk alle vantevoren aangenomen verwachtingen!
Ontvangst, werkelijk super of je er al jaren komt, gewoon geweldig.

Setting super, aan de vijver met zwanen en eenden, fontein wat wil je noch meer?
Wij kiezen na een heerlijk mousserend apperatief ervoor om a la carte te eten, bestellen allebei, steak tartaar, werkelijk waar geweldig!!!
Als hoofdgerecht mijn tafelgenoot kiest voor de buiten de kaart aangeprezen noord zeetong
450/500 gram hoef je echt geen spijt van te hebben gewoon top!!!
Ik kies voor de combinatie van kalf( kalfshaas/zwezerik), blijkt wederom 'n topper kort weg ,
Boshuys hermitage, super bedankt voor deze onvergetelijke avond!

Gegeten op 2 oktober 2014

Hermanvincent

De Hermitage heeft perfect bijgedragen aan een fantastische middag. Na een heerlijke wandeling door de Campina zijn we neer gestreken op het prachtige terras bij de Hermitage. Ondanks de drukte werden we snel en zeer vriendelijk geholpen. De lunch liet niet lang op zich wachten en smaakte ons voortreffelijk. Prima prijs voor een smakelijke beleving. We komen hier snel weer terug. Bij deze willen we de Hermitage bedanken voor een onvergetelijke middag. Super!!!!

larszebregs

Gisterenavond was ik met een vriendin te gast bij dit restaurant. Na een uiterst vriendelijk onthaal werden we geplaceerd op het terras. Onder de parasol en goed werkende terrasverwarming was het op deze nazomeravond bijzonder goed toeven. Door de overtuigende entourage durfden wij het aan om een verrassingsmenu te nemen vergezeld van een wijnarrangement. De gerechten en de wijnen voldeden volledig aan onze verwachtingen. Een goed restaurant onderscheidt zich via zijn verrassingsmenu. Wij kregen een prima uitgebalanceerd menu gepresenteerd met de juiste wijn/spijscombinaties. Ook over de bediening niks dan lof. Enthousiaste en zeer betrokken medewerkers. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar!

ellen127

We hebben op 27 december met onze naaste familie en beste vrienden bij Boshuys Hermitage gegeten vanwege onze verjaardagen en ons 30-jarig huwelijk. We hadden ervoor gekozen om onze gasten een verrassingsmenu aan te bieden. Het eten was voortreffelijk evenals de bediening. Onze hartelijke dank daarvoor. Hierdoor werd het een onvergetelijke avond.

Gegeten op 27 september 2014

Goldie1234

Vanavond heb ik samen met mijn vriendin een heerlijke avond gehad op het mooie terras van Boshuys Hermitage. We werden prettig ontvangen en kregen een mooi tafeltje aan het water toegewezen. Na het nuttige van het lekkere huisaperitief , een mousserende Rose, kregen wij de kaart toegereikt. Deze werd zorgvuldig toegelicht en ook werd ons verteld over de gerechten die vanavond buiten de kaart om geserveerd werden. Uiteindelijk bestelde we sashimi van tonijn als voorgerecht en een gebakken zeetong als hoofdgerecht. De gerechten zagen er erg smakelijk uit en niks is minder waar! Heerlijke avond gehad en we komen zeker terug! Ook de complimenten aan de fantastische bediening

Schrijf zelf een recensie over Boshuys Hermitage in Oisterwijk

Schrijf hieronder je recensie over Boshuys Hermitage. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.