niek82
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eten was redelijk goed. Kraanwater bij het eten bleek dit niet mogelijk. Op de vraag waarom niet werden we door de eigenaar zelf uiterst onvriendelijk te woord gestaan. Hij gaf onder andere aan dat we bij hem te gast waren en hij de (huis)regels bepaalde. Als we zelf de regels wilde bepalen, moesten we zelf een horeca-organisatie starten. Voor ons reden om hier niet meer terug te komen.

Gegeten op 10 november 2013

esli81
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een groep van 5 personen weer eens gaan eten bij Hermitage.

Verrassingsmenu door drie tafelgenoten besteld, zij kregen als voor- en hoofdgerecht bijna hetzelfde voorgeschoteld. Smaak wat vlak, niet speciaal genoeg. Helemaal geen verrassingen waarin de chef zijn al zijn creativiteit had getoond.

Bovendien gaf een tafelgenote aan bijzonder dol op vis te zijn en kreeg zij alleen maar vlees voorgeschoteld. Jammer dat daar absoluut geen rekening mee werd gehouden, of dat er op zijn minst vooraf melding van gemaakt werd door het bedienend personeel.

Over het maandmenu: Voorgerecht ceviche van zeebaars was goed, maar hoofdgerecht tongschar weer wat saai.

Hetzelfde gold voor het speenvarken uit het menu, wat vlak van smaak, amper gekruid.

Helaas niet meer dezelfde kwaliteit die we jaren van ze gewend waren...

Gegeten op 5 oktober 2013

hansjmb
  • Recensies in de laatste twee jaar

Maandagavond 05 aug., op advies van vrienden, het restaurant Boshuys Hermitage bezocht. Door het zwoele warme weer konden buiten eten en genieten van de prachtige tuin !
Besteld werd een maal een maand menu en een verrassingsmenu met twee maal oesters als voor"" starter. Ofschoon het niet extreem druk was duurde het even voordat iemand kwam vragen wat we wilden drinken. Ook na het opgeven van het gewenste menu was de bediening erg traag. Het opgediende eten was van goede kwaliteit. Het goede weer en het prachtige uitzicht met zwanen vergoedde enigszins de ergenis van het wachten.

Gegeten op 5 augustus 2013

liefhebbervan-eten
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit Weekend onwijs lekker gegeten bij Boshuys Hermitage. Vooraf hadden we 6 zomer oesters deze waren puur dus de smaak van de zomer oester kom helemaal tot zijn recht. Het tussengerecht was paté van eendenlever ook hier was de smaak helemaal kloppend. Hier hadden ze een mooie bij pasende wijn bij( gewuztraminer van paul blanc). Als hoofdgerecht serveerde ze buiten de kaart om noord zeetong deze was uitstekend gebakken en geserveerd zonder kop. Ook dit gerecht voldeed volledig aan onze verwachting. De bediening was uitstekend en had een goede kennis van zaken. Wij komen hier zeker terug op deze fantastische plek.

Gegeten op 28 juli 2013

wullink
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zowel het eten als de bediening en de ambiance zijn buitengewoon. Vrijwel nergens kun je kwalitatief zo hoogwaardig eten als in het Boshuys Hermitage.
Op het terras gegeten. Gaandeweg de avond werd het wat koeler maar door het aansteken van de gasheaters konden we lekker blijven zitten.
De lamsham in combinatie met de verse gemarineerde arperges smaakte prima. Datzelfde gold voor de perfekt gegaarde heilbot, ook begeleid door asperges en sugarsnaps en een dragon beurre blanc.
We komen zeker terug.

Gegeten op 6 mei 2013

eric8
  • Recensies in de laatste twee jaar

We worden charmant verwelkomd in een restaurant, dat de gezelligheid van een verbouwde boerderij herbergt. Vooraf een witte huiswijn (geen hoogvlieger, maar wel redelijk) en een Belgisch biertje (vijf uit de tap, waaronder twee tripels). Je kunt voor zo'n 35 euro je eigen driegangenmenu samenstellen uit de kaart of kiezen voor het maandmenu (nog geen dertig euro). Wij kiezen voor de eerste optie; en na twee amuses komt het voorgerecht. Een marbre van eendelever en para negra; en heel mooie combinatie van knapperig gegrild buikspek en een ragoutje van hoen. De paté is ietsje aan de zoute kant, waarschijnlijk door de ham, maar dat wordt gecompenseerd door een mooie peren- en tomaatmousse. Dan vis. Gebakken skrei (Noorse kabeljauw) en gestoomde heilbot. Bij de laatste was volgens het menu een truffelrisotto, die helaas moeilijk als zodanig te herkennen was. Een minpuntje helaas.
Op het kaasplateautje als slotakkoord valt niets aan te merken. Bij dit al een redelijke pouilly fume, ook wat de prijs betreft.

Gegeten op 18 maart 2013

Waterzooi
  • Recensies in de laatste twee jaar

In een fantastisch decor, op het terras dineren is een feest bij deze eetgelegenheid. Dat het terras het sterke punt is bleek 2 jaar geleden al toen het unaniem verkozen werd tot beste terras van Nederland! Maar dan het eten.
In elke zaak is het een risico om te zeggen "verras ons maar". Want niet alleen zet je de deur open voor creativiteit maar ook voor ongeinspireerd gemak. En laten de 5 gangen nu net een mengeling van beiden zijn. Soms hele leuke vindingen en dan weer saaie componenten.
In heerlijke kruidenmayonaise verwerkte tonijn - prima. Tournedos met paddestoelen en chocolademousse - jammer.
De a-lacarte kaart ziet er een stuk spannender uit. Toch nog maar eens gaan proeven daar. Overigens is het sprookjesachtige terras niet echt te vergelijken met de ietwat dompige oudbakken sfeer binnen.

Dltmt
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gekozen van de à la carte kaart. 3 gangen voor € 36,50. Voorgerecht gamba's en buikspek en Zeeuwse oesters. Hoofdgerecht zeetong en kalfsentrecote met kalfswang. Kaas als dessert. In een woord top. Prijs kwaliteits verhouding is super. Bediening een verademing, zeer attent en een compliment voor de gastvrouw. Lokatie is geweldig.

Gegeten op 8 oktober 2012

Bolheuvel
  • Recensies in de laatste twee jaar

Fantastische avond gehad met de familie, begonnen op het terras en na wat regendruppels verplaatst naar binnen; door het personeel werd dit uitstekend opgelost ondanks de drukte. Het terras is prachtig! Heerlijk gegeten, menu en à la carte. Personeel is attent, beleefd en vriendelijk met een extra pluim voor de gastvrouw. Vakvrouw!

Gegeten op 4 augustus 2012

plezierigeavond
  • Recensies in de laatste twee jaar

Laatst heerlijk gegeten bij Boshuys Hermitage wat een ambiance op het terras. De keuken maakt smaakvolle gerechten en de bediening is erg attent. Wat een mooie omgeving met het restaurant gelegen aan het water! Super!. we hebben ontzettend genoten van deze avond!

Schrijf zelf een recensie over Boshuys Hermitage in Oisterwijk

Schrijf hieronder je recensie over Boshuys Hermitage. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!