Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Boshuys Hermitage

3. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 013 528 60 44
  2. www.boshuyshermitage.nl

Patje25

Boshuys hermitage Oisterwijk, overtreft werkelijk alle vantevoren aangenomen verwachtingen!
Ontvangst, werkelijk super of je er al jaren komt, gewoon geweldig.

Setting super, aan de vijver met zwanen en eenden, fontein wat wil je noch meer?
Wij kiezen na een heerlijk mousserend apperatief ervoor om a la carte te eten, bestellen allebei, steak tartaar, werkelijk waar geweldig!!!
Als hoofdgerecht mijn tafelgenoot kiest voor de buiten de kaart aangeprezen noord zeetong
450/500 gram hoef je echt geen spijt van te hebben gewoon top!!!
Ik kies voor de combinatie van kalf( kalfshaas/zwezerik), blijkt wederom 'n topper kort weg ,
Boshuys hermitage, super bedankt voor deze onvergetelijke avond!

Gegeten op 2 oktober 2014

Hermanvincent

De Hermitage heeft perfect bijgedragen aan een fantastische middag. Na een heerlijke wandeling door de Campina zijn we neer gestreken op het prachtige terras bij de Hermitage. Ondanks de drukte werden we snel en zeer vriendelijk geholpen. De lunch liet niet lang op zich wachten en smaakte ons voortreffelijk. Prima prijs voor een smakelijke beleving. We komen hier snel weer terug. Bij deze willen we de Hermitage bedanken voor een onvergetelijke middag. Super!!!!

larszebregs

Gisterenavond was ik met een vriendin te gast bij dit restaurant. Na een uiterst vriendelijk onthaal werden we geplaceerd op het terras. Onder de parasol en goed werkende terrasverwarming was het op deze nazomeravond bijzonder goed toeven. Door de overtuigende entourage durfden wij het aan om een verrassingsmenu te nemen vergezeld van een wijnarrangement. De gerechten en de wijnen voldeden volledig aan onze verwachtingen. Een goed restaurant onderscheidt zich via zijn verrassingsmenu. Wij kregen een prima uitgebalanceerd menu gepresenteerd met de juiste wijn/spijscombinaties. Ook over de bediening niks dan lof. Enthousiaste en zeer betrokken medewerkers. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar!

ellen127

We hebben op 27 december met onze naaste familie en beste vrienden bij Boshuys Hermitage gegeten vanwege onze verjaardagen en ons 30-jarig huwelijk. We hadden ervoor gekozen om onze gasten een verrassingsmenu aan te bieden. Het eten was voortreffelijk evenals de bediening. Onze hartelijke dank daarvoor. Hierdoor werd het een onvergetelijke avond.

Gegeten op 27 september 2014

Goldie1234

Vanavond heb ik samen met mijn vriendin een heerlijke avond gehad op het mooie terras van Boshuys Hermitage. We werden prettig ontvangen en kregen een mooi tafeltje aan het water toegewezen. Na het nuttige van het lekkere huisaperitief , een mousserende Rose, kregen wij de kaart toegereikt. Deze werd zorgvuldig toegelicht en ook werd ons verteld over de gerechten die vanavond buiten de kaart om geserveerd werden. Uiteindelijk bestelde we sashimi van tonijn als voorgerecht en een gebakken zeetong als hoofdgerecht. De gerechten zagen er erg smakelijk uit en niks is minder waar! Heerlijke avond gehad en we komen zeker terug! Ook de complimenten aan de fantastische bediening

Mophievhg

Vanmiddag (28-09-2014) bij Boshuys Hermitage wezen lunchen. Het terras zat door het weer lekker vol maar we kregen door de erg vriendelijke bediening al snel een plekje aangewezen.
Een heerlijk terras gelegen in een prachtige omgeving!
Ons oog was gevallen op de hamburger van Wagyuvlees, relish, huisgemaakte frites, salade en pittige saus en de omelet met gerookte zalm en kreeftensaus.
De verwachtingen van de hamburger waren hoog gespannen, het lunchgerecht kostte €16,50 en het water stond mij al in de mond. Helaas werd dit snel onderbroken bij het presenteren van het gerecht. Het broodje werd geserveerd op een zielig hamburgerbroodje, voor dat geld verwacht je toch wel iets anders. De huisgemaakte frites waren op?, het leek namelijk op fabrieksfriet die bij de hamburger geserveerd. Tevens was de salade erg karig, 1 stukje zongedroogde tomaat en wat plukjes mesclune. Ik ben nog steeds opzoek naar de pittige saus.
De omelet met en zalm was verder in orde, niks speciaals, al hadden we een wat grotere portie verwacht. De kreeftensaus is haar naam niet waardig, een erg saaie saus waar totaal geen kreeft/schaaldieren als smaakversterker is gebruikt.

monkie

Keurige, beetje formele bediening, in een mooi gelegen restaurant. Maar helaas ook hier weer extra prijzen voor frietjes bij het hoofdgerecht (€3,75), en als je vraagt om plat water komt er geen karaf kraanwater maar -ongevraagd-een fles "Spa" blauw. Ook worden creditcards niet geaccepteerd (?!) Het meisje wat bij ons afrekende bood hiervoor haar excuus aan, maar " ze mocht ze niet aannemen, maar waarom dat wist ze niet".
Goede prijzen voor maandmenu en verrassingsmenu; overige kaart behoorlijke stevige prijzen!

Gegeten op 17 augustus 2014

Hennyac

Wij hebben hier heerlijk gegeten met 4 volwassenen. Goede service en kwaliteit.
Persoonlijke aandacht. We kregen een amuse aangeboden. Gazpacho. Een heerlijke koude Spaanse soep. Het hoofdgerecht was vis, lekker klaar gemaakt met wat groente. Salade en patat apart bestellen. Mijn vriendin wilde verse mint thee... Dat was er niet, zei de ober.. Even later kreeg zij de verse mint thee toch....hij had nog wat mint kunnen knippen...kortom zeer de moeite waard.

Gegeten op 23 juli 2014

Dltmt

Mooie locatie. Online reservering functioneert prima. Vriendelijke ontvangst met een heerlijke welkomst champenoise. Kwaliteit wijnarrangement en verrassingsmenu, Langoustines, gegratineerd, TOP, Tarbotfilet, heerlijk. Heerlijk gegeten en in een passend tempo. Zeer belangrijk: professioneel personeel, Correct met humor en gevoel voor sfeer en verhoudingen. Top!!' Bedankt !

Gegeten op 8 juni 2014

Bob69

Gisteren maandmenu gegeten heerlijk op het fantastische terras onder de luifel verwarmd met terrasheaters zodat het heerlijk vertoeven was en tot laat hebben buiten hebben kunnen zitten
Voorgerecht marbre van eend en parelhoen
Hoofdgerecht kabeljauwrug
Dessert aardbeien Romanoff
Prijs kwaliteit was meer dan uitstekend het gebodene was kraakvers en ala minute bereid de bediening was spontaan en erg vriendelijk en behulpzaam ik kan dit restaurant dan ook van harte aanbevelen bij iedereen geweldige sfeer ligging

Schrijf zelf een recensie over Boshuys Hermitage in Oisterwijk

Schrijf hieronder je recensie over Boshuys Hermitage. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.