Indian Way

• 7.5

• 7.3

Diyana
  • Recensies in de laatste twee jaar

The food is really authentic and very delicious!The staffs are very friendly and helpful.
Please be aware that they do of set meals but usually they don't offer set lunch/dinner if the guest didn't ask.
Overall, nice food and nice atmosphere.

Gegeten op 1 juli 2013

chaplin
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor het eerst hier gegeten, ben een liefhebber van de Indiase keuken. Het was heel goed; vooraf meat samosa's. Als hoofdgerecht had ik Kip Madras, zeer pittig stond er en dat was gelukkig zo, heerlijk malse kip en goede saus een lekker kruidige rijst. Mijn man had een Tandoori gerecht dat ook goed smaakte. Als dessert nam ik thee, ook prima. De bediening was vriendelijk en attent.
Een aanrader dus. Heb de andere Indiase in Nijmegen (nog) niet geprobeerd.

Gegeten op 5 juni 2013

Remkoboel
  • Recensies in de laatste twee jaar

Onlangs hier weer eens een hapje gegeten. Wat is het eten hier toch HEEEERLIJK! Met name de Tali Royal is een super gerecht. Bediening is goed, even een praatje en dan weer lekker verder eten. De prijs kwaliteit verhouding is top! Wil je super eten en hoef je niet perse linnen tafellakens.... Bestel die Royal dan maar eens. Smakelijk

lenneke3
  • Recensies in de laatste twee jaar

De restaurantruimte is klein en naar mijn mening ook niet erg smaakvol ingericht; een combinatie tussen snackbar en restaurant-stijl. Het eten liet wat op zich wachten, en de bestelling was verkeerd begrepen. Gelukkig was het eten goed, hoewel er van mij meer groentes/bijgerechten oid bij hadden gemogen.

Gegeten op 24 januari 2013

l_consoli
  • Recensies in de laatste twee jaar

Veel smaak, veel keuze, en een gastvrije ontvangst. Lokaal is niet groot maar dat is niet storend. De ideale plek om doordeweeks van een curry met een Cobra-biertje te genieten. Verwacht geen hoogstaandjes, maar wel om met een tevreden gevoel naar huis te gaan

Gegeten op 4 januari 2013

irene 4
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren weer eens gegeten bij Indian Way. Wederom gezellig en super smaakvol. Als je van pittig houdt is het aan te raden te informeren hoe pittig 'de kok van de dag' kookt;).

Proever47473
  • Recensies in de laatste twee jaar

We kwamen hier met een grote groep eten, en het werd ons makkelijk gemaakt, door gewoon allerlei gerechten op tafel te zetten! Eerst een aantal schalen met voorgerechtjes op tafel, daarna de warmhoudbakken op tafel met diverse curries met diverse pittigheidsgraad, rijst, vlees...Heerlijk! Ook het gevulde naanbrood (kokosachtig) vond ik niet te versmaden.

Gegeten op 9 augustus 2012

mianel
  • Recensies in de laatste twee jaar

Indian Way is een klein en druk restaurant, niet heel sfeervol. De kaart biedt veel te kiezen. Kies inderdaad en ga niet voor de standaardmenu’s, die wel heel erg standaard zijn. Zoals een Indiaas restaurant betaamt, is er ook vegetarisch een hoop te genieten. Je krijgt doorsnee Indiaas eten voorgeschoteld, maar het niveau is ook weer niet zo dat je er een omweg voor zou maken. Het geheel is redelijk geprijsd.

Gegeten op 15 september 2012

Rosalindaz
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb al meerdere malen gegeten bij Indian Way. De bediening is heel aardig en je wordt vriendelijk ontvangen. Het duurt soms even voordat je het eten krijgt. Voor vegetariers is er genoeg keus in dit restaurant.
Het interieur is wat je zou verwachten bij een Indiaas restaurant, jammer genoeg niet heel gezellig, vind ik tenminste. Het is wel een redelijk klein tentje, wat het wat knusser maakt.
Het eten is echt heel erg lekker. Alles wat ik eens geprobeerd heb smaakte me heerlijk, dat is dan ook de reden dat ik Indian Way een echte aanrader vind voor diegene die Indiaas wil gaan eten in Nijmegen!

erik15

• Matig

Restaurant was driekwart vol op zaterdagavond en toch slaagde men erin om pas na 1 uur de bestelling te leveren (sommige latere tafels kregen eerder). Lauw.
Paneer was niet slecht, lamsburyani allerbelabberst (en als Zuid-Aziatische kan m'n vrouw dat weten): rijst veel te fijnkorrelig voor basmati, teveel olie gebruikt, kruidenmix was ratjetoe en niet op scherpte. Nooit weer.

Schrijf zelf een recensie over Indian Way in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over Indian Way. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!