a TripAdvisor company

2. Indiaas
  3. 38% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 024 360 70 11

fiona18

Ik heb hier heerlijk gegeten! En ze zijn iets vriendelijker geprijsd dan de andere Indiase restaurantjes in Nijmegen. Daardoor vind ik deze een prima keus. Het enige minpuntje; de porties mogen echt groter!!! Maar lekker gekruid en prima prijs-kwaliteit verhouding verder.

Gegeten op 3 februari 2016

klik

vandaag besteld om af te halen. de kip was niet gaar. niet eens in de buurt. slechts de buitenkant was dicht geschroeid, de gehele binnenkant was nog bevroren. Na telefonisch contact gaf men aan dat ik de volgende keer korting kon krijgen. Na hier niet mee akkoord te gaan zou er een nieuwe portie klaar worden gemaakt. Daar aangekomen kreeg ik te horen en ik citeer: kan gebeuren. mijn geklaag viel op dovemansoren en vervolgens ben ik met een gratis biertje en rijst de deur uitgestapt. erg teleurgesteld ivm de hoge beoordeling.

Gegeten op 14 februari 2016

sham

Weekendje weg naar Nijmegen, via Iens hier terecht gekomen. Gisterenavond heerlijk gegeten. Al bij vele Indiase restaurants gegeten, maar dit is toch een van de betere. Wat betreft het eten proef je duidelijk dat er met verse ingrediënten gewerkt wordt en de gerechten kundig bereid worden. Service krijg je met een glimlach. Een topavond gehad!

Gegeten op 13 februari 2016

patrick.m.meijers

Minpunten: We hadden netjes een bevestiging van onze reservering gekregen over de mail. Maar bij binnenkomst bleek men van niets te weten. De vegetarische thali was erg pover, zeker voor €19,-. De ober begreep niet dat ik graag linzen als bijgerecht bij mijn pittige kip had, en ging zover dat hij zelfs met mijn losliggende bestek in mijn eten roerde. Heel vreemd.
Pluspunten: Het kip-hoofdgerecht was smakelijk, lekker pittig maar niet te. Alle ingrediënten waren duidelijk vers. De ambiance was goed, en zelfs op de woensdagavond volle bak.

Gegeten op 6 januari 2016

merijn8

We komen hier al jaren! In veel steden Indiaas geproefd en we blijven hier terugkomen, absoluut een aanrader! Murgh madras is briljant te noemen evenals de tikka masala.

Gegeten op 4 december 2015

Beertjehol

Murgh Chaat als voorgerecht, Ghost Tikka Buhna als hoofdgerecht en een lekker ijsje na. Het maakt niet uit wat je eet, alles is van hoogstaande kwaliteit. De sfeer is prima, het restaurant is gezellig, het ziet er uit zoals ik verwacht dat een Indiaas restaurant er uit hoort te zien (ben nog nooit in India geweest, dus ik heb er geen verstand van :-) ). De bediening is gewoon goed, gezellig, het is een restaurant gerund door een leuke familie. Als stamgasten worden we er iedere keer weer zo hartelijk begroet dat het gewoon een feestje is om er te zijn. Wil je goed Indiaas eten voor een redelijke prijs? Ga naar Indian Way in Nijmegen, beter dan alle concurrenten in de omgeving!

Gegeten op 25 september 2015

MO1973

Zaak met veel achterstallig onderhoud met een decor uit de jaren zeventig. We mochten gaan zitten waar we wilde maar de uitgekozen tafel kon dan weer niet. Dit zou te lastig zijn voor het personeel omdat daar ook de menukaarten lagen. De tip om de menukaarten dan te verplaatsen viel niet in goede aarde. We bestelde de Royal en een Lamscurry en binnen 10 minuten stond het op tafel. Het eten was half warm matig, weinig smaakvol met oubollige uitstraling. Dieptepunt was de decoratie van een blad rode kool met wortel vastgezet met een cocktail prikker(deze stond niet voor het eerst op een tafel). Bij het afruimen kwam de bediening tot de conclusie dat de warmhoud plaat niet warm was en ons werd gevraagd of wij de kaarsjes eronder hadden uitgeblazen. Dit was uiteraard niet zo.
Voor ons een enorme tegenvaller dit restaurant omdat juist de eerdere recensies zo positief waren.

Gegeten op 13 september 2015

etenismijnhobby

Wow hier hebben ze fantastisch eten en veel keuze!! Hun peswari nan brood is legendarisch goed, probeer het!! Alles wat ik daar al heb gegeten is verrukkelijk. De bediening is zeer aardig en vriendelijk... Het decor is mooi en lelijk tegelijk, maar het is wel gezellig! Vaste klant hier, kan niet wachten om nog eens te gaan!

Gegeten op 18 maart 2015

buffel1

We hebben een aantal indiaas restaurants geprobeerd, maar Indian Way was nieuw voor ons. We zijn blij verrast. Heerlijke kruidige keuken. We zijn al eens tot de conclusie gekomen dat geen enkel Indiaas restaurant hetzelfde is. Ook al hebben de gerechten dezelfde naam, ze smaken nooit hetzelfde. De Onion Bajhi was voortreffelijk. De beste van de 7 restaurants waar we dit gegeten hebben. Kip Tikka massala en Lamb Roghan Josh… ook al een paar keer eerder gegeten, maar ook deze staan zeer hoog op de favorietenlijst. De naan is echt onovertroffen goed. Nergens zo'n goede Naan gegeten.
Het ijs (ik ben de naam kwijt, maar de eigenaar heeft ons uitgelegd dat dit een traditioneel nagerecht is, en dat de vorm bepaalt of het het echt traditionele ijs is. Als het ooit wordt geserveerd als bolletje is het niet 'de echte', zo leerde hij ons. Fantastisch ijs. Kruidig met kaneel. Deed me een beetje aan chai denken.
De eigenaar kwam op mij over als een bevlogen mens. Vriendelijk en enthousiast.
M'n favoriete India restaurant zit in Utrecht, maar dat is vooral omdat ik daar Sl 25 jaar kom.
Indian Way is 'n nieuwe favoriet. Niet te vergelijken met de Utrechtse concurrent, want gewoon heel anders, zoals ik al zei. Indian Way heeft wat mij betreft een verdiende gedeelde 1e plaats veroverd op m'n favorietenlijst.
Absoluut een aanrader. Niet te duur, en zeer smaakvol.

Gegeten op 6 augustus 2015

Olgavlinder

Heerlijk gegeten! Papadums met dip en groentespread als appetizer aangeboden gekregen. Kruidige thee erbij. Kerriesoep en paneer vooraf, veggie schotel met aubergine en gebakken tomaat, gemengd groentegerecht en mijn vriend lamsschotel met spinazie. Rijst natuurlijk. Perfecte, ongedwongen, vriendelijke bediening. De sfeer voelde zo gemoedelijk dat wij zelfs een lover's icecream durfden te bestellen. Zelfs die was verrukkelijk en niet eens over de top ;-)

Gegeten op 26 juli 2015

Schrijf zelf een recensie over Indian Way in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over Indian Way. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.