Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Baan Isaan

1. Restaurant
  2. Thais

Baan Isaan

1. Restaurant
  2. Thais
  1. Toon telefoonnummer 024 377 24 44

MariekeVanMegen

Je kunt hier heel goed eten, ruime keuze en vriendelijk personeel. Op dinsdag is er een zeer goed en veelzijdig buffet, waarvan je ook af kunt halen voor een wel heel bescheiden prijsje waar geen afhaal in de wijde omgeving tegenop kan. Wij zijn blij dat er in Nijmegen zo'n goede Thai zit!

Gegeten op 30 september 2014

jenspost

Had er al eerder van gehoord, proberen dus. Op woensdagavond serveert Baan Isaan een buffet, inclusief een voorafje en koffie na. Ik ben niet zo van de buffetten. Altijd lastig. Als je de smaken van de gerechten niet kent heb je kans dat je met mindere combinaties op je bord eindigt. Gelukkig viel dat mee. Het buffet was goed voorzien, met verschillende kip, ru rundvlees en visgerechten maar ook salades en vruchten. Prima gegeten, zeker voor de bescheiden prijs van het buffet. Ik kom zeker nog een keer terug.

Gegeten op 27 augustus 2014

afcedewert

Ik woon in het verre Vlaardingen, maar bezoek af en toe oude vrienden in het relaxte Nijmegen. En dan grijp ik steevast de gelegenheid aan om bij Baan Isaan te gaan eten. Donderdag, 12 juni 2014 was het weer zover. Het weer was fantastisch, dus ging ik lekker buiten gezellig op het terras zitten. Ik bestelde deze keer rijst met veel soorten verse groenten en stukjes vlees, kip en garnalen en zoals gebruikelijk smaakte het fantastisch. Een mix van chocolade-, vanille- en kaneelijs bleek een verrassend lekker toetje. En de bediening was super! Absoluut een aanrader!

Gegeten op 12 juni 2014

ella-jonker

Heerlijk gegeten bij Baan Isaan, alles vers, ook de kruiden, niet te pittig maar gewoon goed. Was er al wel vaak langsgereden. Een van onze vrienden gaat vaak naar Thailand op vakantie en stelde voor met zijn allen bij Baan Isaan af te spreken.
Oergezellig. Deskundige bediening. Dat is ook wel nodig want op de menukaart staan zo’n 75 hoofdgerechten. En de prijzen vallen erg mee. Aan het begin van de week heb je al een buffet voor 15 euro! Ruim voldoende Thais bier gedronken natuurlijk. Daar gaan we dus gauw nog eens naar toe.

Een aanrader voor een fijne complete avond.

Gegeten op 14 maart 2014

DUTCHY

ik was er eten met mijn vriendin uit Thailand,en hadden er Massaman Beef was helemaal te gek beter als in Thailand volgends haar,dit kwam volgends de kruiden welke hun kok daar gebruikt,we gaan er zeker binnenkort nog een keer naar toe omdan hun kowsoy te gaan proberen

Gegeten op 18 december 2013

Proever62089

Vorige week vrijdag hebben wij hier met onze thaise vriendinnen heerlijk gegeten. We waren al een poosje op zoek naar een restaurant waar onze dames ook eens konden genieten van echt eten uit hun eigen cultuur. Meestal koken ze liever thuis omdat dat nu eenmaal veel authentieker smaakt en teleurstellingen voorkomt. Op aanraden van vrienden toch maar eens wat tafeltjes geboekt voor ons gezelschap. Het werd een heel geslaagde avond. Na een paar drankjes stonden de tafels vol dampend eten. De dames hadden een ruime keuze gemaakt uit het menu en er was dus voor ieder wat wils. Onze dames voelden zich helemaal thuis in Thailand. Het eten, de sfeer en de Thaise bediening was top. We hebben er spijt van dat we niet eerder zijn gekomen.

Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor mensen die echt thais willen eten.

Gegeten op 25 oktober 2013

twee_fijnproevers

Gisteren na het shoppen in Nijmegen een afhaalmaaltijd gehaald bij Baan Isaan. De ontvangst was vriendelijk, het restaurant oogde sfeervol, maar er waren vreemd genoeg geen gasten in het restaurant op deze zaterdagmiddag half 6. We kozen voor twee rode curry’s, één met rosbief met aubergine en één met varkensfrikandeau met sperziebonen omdat deze het pittigst zouden zijn. Niet duur: € 9,00 per bak.
Thuis aangekomen was het een verrassing wat er uit de verpakking kwam. Per gerecht een bak rijst en het andere bakje was verdeeld in twee vakken. In één vak lagen gewokte groenten met o.a. bloemkool, en in het andere vak lag de rode curry. Het zag er echter niet uit als rode curry die wij elders wel eens bestellen. Die ziet er door de rode pepers qua kleur roder en dikker uit o.a. ook door de cocos.

Het oog bevestigde onze vermoedens want het smaakte niet naar een pittige rode curry. Totaal niet pittig en de authentieke smaak ontbrak helaas. Ook de heerlijke cocossmaak was heel ver te zoeken. De gewokte (bloem)koolgroenten die er wat ons betreft niet bij hadden gehoeven, waren helaas smakeloos. Doe er dan maar meer rode curry in of gewokte groenten met wel meer smaak. Jammer!

Wij zijn grote liefhebbers van de Thaise keuken. Hebben menige Thaise gerechten en dus ook curry’s uitgeprobeerd in diverse Thaise restaurants in de regio, maar deze curry’s van Baan Isaan vielen ons flink tegen. Misschien dat de vaste kok op vakantie was, want het was begin van de herfstvakantie…..? Of er stond geen echte (Thaise) kok in de keuken…….
Sorry, maar voor ons helaas geen tweede keer meer. Troost dat we gelukkig niet te veel hebben betaald voor deze twee afhaalmaaltijden.

Gegeten op 12 oktober 2013

Roelief

Ik woon in Deventer maar werk regelmatig in en rond Nijmegen. Ooit op aanraden van een vriend gaan eten bij dit Thaise Restaurant. Daarna standaard opgenomen in mijn bezoekjes aan Nijmegen
Ik vind het eten heerlijk en de keuze is ruim, misschien wel te ruim.
Goed eten en goede bediening hoeft niet duur te zijn!

Gegeten op 11 september 2013

steve8

In Nijmegen zijn er maar weinig restaurants waar je zo hartelijk wordt ontvangen en bediend als bij Baan Isaan. Als regelmatige klant ben ik zeer te spreken over de prijs-kwaliteitverhouding: voor E 15,- kun je er al goed terecht en kun je mij meestal naar buiten rollen. Als je iets speciaals wilt of iets wilt veranderen aan het eten, dan meld je dat en er wordt het direct in orde gemaakt. Een heerlijke plek om te vertoeven!

Gegeten op 12 september 2013

Proever2426

Het viel een beetje tegen. Prima bediening op een fijn terras. Zoals te doen gebruikelijk een vuistdikke menukaart. De hele gefrituurde baars met chilisaus was aan de droge kant en ik miste het knapperige. Bij een goed klaargemaakte baars kan je de buitenste graten gewoon opeten. De curry van mijn tafelgenoot leek op wat ik zelf met currypasta en kokosmelk ook klaar kan maken, lekker maar weinig authentiek. Een tafel verder had een weetal van het buffet gegeten. Zij klaagden over dat het flauw en niet warm was. Jammer! Nijmegen ontbeert een goede Thai.

Gegeten op 2 juli 2013

Schrijf zelf een recensie over Baan Isaan in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over Baan Isaan. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.