De Oude Molen

• 6.9

• 8.3

NvanDoornbos
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lacatie echt ontzettend leuk! heel erg bijzonder! Ze hijsen de drank naar de eerste verdieping en je krijgt je wijnglas zonder voetje in een houten blok.

Erg onder de indruk van het restaurant, bijna net zo over het eten. De eendenborst was echt heerlijk en een ruime portie.

Wel iets wat aan de dure kant voor de kwaliteit van het eten maar ach, je zit ook wel erg leuk zo.

Bediening was soms wat lastig te bereiken, maar al met al waren ze erg vriendelijk.

Gegeten op 16 oktober 2013

Babsje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij komen hier ongeveer 2 a 3 keer per jaar. Hele leuke entourage, supergezellig. Met de kreeftweek hebben wij hier ook gegeten en de zaak was versiert in het kreeftenthema. Diverse kreeftgerechten, voor ieder wat wils. Het was in hoeveelheid ruim voldoende, ik kreeg het niet op en het werd netjes voor mij ingepakt om mee naar huis te nemen.
De wachttijd kan inderdaad wat lang zijn, maar voor ons is het altijd een avondje uit en daar nemen we de tijd voor. Als we snel eten willen, gaan we wel naar een friettent.

Gegeten op 15 juni 2013

henk113
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuke setting. Eten prima kwaliteit. Wachten viel erg mee. Beneden vanaf de klomp besteld, tijdens borreltje doen. Nadat we naar boven mochten, stond met 15 minuten het voorgerecht op tafel. Hoofdgerecht was ook prima op tijd.

Gegeten op 24 november 2013

Baklap11
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hoewel de keuken wisselend kan zijn heb ik deze keer een heerlijk wildgerecht gegeten.

Prima bediening in een leuke omgeving.

Gegeten op 16 oktober 2013

Sebyield
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten in een fantastisch mooie molen! Heerlijke uiensoep en geweldig malse tournedos! Unieke sfeer binnen, zeker een aanrader!!

Roos62
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mooie plek, aardige mensen achter de bar vreemd systeem van drank naar boven hijsen naar de eerste etage, maar goed, wel praktisch. Eerst aan de bar een drankje gedronken (glazen zonder voet, dus rustiek in een blok...), menu bekeken (op klomp...), bestelling gedaan...en toen begon het grote wachten. Ruim een uur op een garnalencocktail, anderhalf uur op het hoofdgerecht (vlees van de grill (niet best), aardappels (niet veel), salade (vies), sausjes...nagerecht was oké, maar weer niet bijzonder. Erg veel wachten, prijs kwaliteit verhouding belachelijk! O ja, de twee serveersters waren nauwelijks te wenken voor een drankje...wel aardig, maar daar heb je niets aan als je een wijntje bij eten wil...

Gegeten op 11 oktober 2013

Debora1812
  • Recensies in de laatste twee jaar

Uit eten voor een goed doel Alpe d'HuZes, 3 gangen voor een goede prijs waarvan 20 euro naar het goede doel gaat. We hadden gereserveerd voor 19.00 maar zaten pas na half 8 eindelijk aan tafel. Er zat veel tijd tussen het voor- en hoofdgerecht. Het eten was niet erg spannend, maar gewoon lekker en het dessert was heerlijk. De molen is echt een heerlijk knusse locatie waar je zowel gezellig als romantisch kan eten. Omdat het voor het goede doel was niets te klagen, hadden we hiervoor het volle pond betaald, dan was het een tegenvaller. Volgende keer maar weer eens vanaf de 'klomp' bestellen.

Gegeten op 28 februari 2013

IDBO
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier met 6 personen gegeten. We komen hier wel vaker, de locatie is leuk. Na het eten van het voorgerecht hebben we 90 minuten moeten wachten op het Hoofdgerecht. Zowel de biefstukken als de Spies werden lauw (bijna koud) geserveerd. Omdat we behoorlijk trek hadden hebben we, op 1 persoon na, het wel opgegeten. De ene persoon die geklaagd heeft kreeg het gerecht na 15 minuten retour, waarschijnlijk opgewarmd. We vonden het eten van zeer goede kwaliteit alleen zo jammer dat het bijna koud geserveerd werd.

Gegeten op 15 februari 2013

Sylvias
  • Recensies in de laatste twee jaar

Unieke sfeer om te dineren in een molen uit 1857!
Verrassend gezellig, glazen zonder voet en menukaart op een klomp.
Kwaliteit vlees zeer goed. Btw is incl, staat voor de zakenmarkt gesplits.

Gegeten op 17 januari 2013

Consigliere
  • Recensies in de laatste twee jaar

Sate Speciaal. Vlees is van goed kwaliteit. Stevige prijs. Met drie personen een bakje aardappels van zeer geringe omvang waardoor wij dachten dat het per persoon was. Verder wat rauwkost en een paar stukjes kroepoek. Het is wel duidelijk hoe hier het gekd wordt verdiend. Stevige prijs, armetierige porties.

Bediening. Je besteld 2 x cola light en krijgt 2 x gewone cola.

Nee, daar kom ik niet meer of je moet een molen fetisjist zijn!

Gegeten op 20 december 2012

Schrijf zelf een recensie over De Oude Molen in Nieuw Vennep

Schrijf hieronder je recensie over De Oude Molen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!