Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Golden Corn

2. Chinees
  3. 38% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0252 62 13 13

ralphvergeer

Het Valentijnsmenu. Na een prima voorgerechtje van vleesjes in bladerdeeg, een werkelijk unieke tomaten-kippensoep. Wat een smaak, nog nooit zoiets bijzonders geproefd in een Chinees (Kantonees) restaurant. Daarna 4 vleesgerechten; bief, gebracht in een uitgeholde halve ananas, eend, Tippan 2 soorten vlees. Heerlijk van smaak, lekker gekruid. Een lekker toetje om het te bekronen. Wat over was (want het was echt meer dan genoeg) kregen we mee in een bakje. Echt voor herhaling vatbaar, ook op een andere dag dan 14-2 :-)

Gegeten op 14 februari 2014

Sky1

Ik kom hier regelmatig afhalen. En het is altijd top! Ik moet zeggen dat ze hier de beste fornam hebben. Indisch rundvlees in kerrysaus en tomatensaus is ook overheerlijk. De kindo kai is ook altijd lekker.

Gegeten op 27 januari 2014

dpm3310

Het eten was snel klaar, bij thuiskomst was dat niet zo raar, het eten was nagenoeg koud. Portie bami met kip saté was nagenoeg koud en toch aangebrand, de babi pangang was niet doorgebakken en net aan gaar. De loempia was erg hard , daar kon je zelfs een raam mee ingooien. Maar smaken verschillen , ons zie je niet meer.

ivar4

Hr Alexander, de nieuwe eigenaar kwam ons bedienen. Deze zeer vriendelijke en enthousiaste man wist ons te vertellen dat er ook een nieuwe kok was en heeft ons een aantal van zijn specialiteiten voorgeschoteld. Het was heerlijk allemaal! Fantastisch gegeten en we werden nog extreem leuk en vriendelijk behandelt ook. Het was top!
Groeten tafel 8 ;-)

Venneper1974

Eindelijk een goede Chinees restaurant in de Haarlemmermeer. Met de nieuwe eigenaar Alexander de kleine, zoals hij zich voorstelde en nieuwe kok is de Golden Corn een goed Chinees restaurant geworden. De kok is gespecialiseerd in de cantonese keuken. Ik had een heerlijk tipan beef gerecht. Erg smaakvol de kruiden waren duidelijk te proeven. De cantonese koel loe kai van mijn zoontje was ook erg lekker. De gastheer is erg vriendelijk en gaat leuk met de kinderen om. Ik ga zeker weer terug.

Rudivanvliet

Volgens gastheer Alexander is er een nieuwe chefkok aangenomen gefocust op de zuid-chinees, cantonese keuken. Tijdens de zomer was ik op zakenreis geweest in hongkong en zoals beloofd, lag de smaak van de tausie bief van Golden Corn heel dichtbij van wat ik in hongkong gegeten had.

Gegeten op 13 oktober 2013

DaanvanWees

Heerlijk gegeten, uiterste vriendelijke bediening en fijn om buiten Amsterdam ook eens echt Cantonees te kunnen eten. Klasse!!

Gegeten op 3 oktober 2013

Wvdberg

Ik had gehoord dat er een nieuwe chefkok was gekomen in de Golden Corn en ook een nieuwe eigenaar. We hebben dus een poging gewaagd om een keertje lekker uit eten te gaan. Het decor is niet veel veranderd, maar het eten wat we besteld hadden was voortreffelijk. Het eten kwam snel aan en de service was goed. De Rijsttafel Golden Corn was meer dan genoeg want we kregen ook nog ijs met vers fruit en koffie. Daarnaast heb ik ook Chinees eten afgehaald hier en de gerechten zijn allemaal zeer bekend maar erg lekker. Deze zaak is helemaal zo slecht nog niet.

Gegeten op 15 augustus 2013

Mientjeseten

Wij hebben hier zojuist eten afgehaald. Eenmaal thuis hadden wij de verkeerde bami gekregen. Mijn man belt om dat te melden en gaat weer op de fiets om het om te ruilen in dit gure weer. Ze hadden de bestelling niet aan de keuken doorgegeven omdat zo formuleerden ze, Meneer moest eerst 1.80 euro bijbetalen! Vervolgens werd de bestelling vergeten waardoor het een tijd duurde voordat de bestelling er was. De rest van het eten was door dit alles afgekoeld.Jammer dat er geen excuses in zat dat het verkeerd is gelopen. Slechte service. We hebben ons daarover kwaad gemaakt en dan smaakt t eten ook een stuk minder.

Gegeten op 23 maart 2013

jackybinky

• Goed

• Goed

De bediening is prima het eten heerlijk,en het was gezellig .we raden het iedereen aan

Schrijf zelf een recensie over Golden Corn in Nieuw Vennep

Schrijf hieronder je recensie over Golden Corn. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.