Sans Doute

• 7.6

• 7.4

fijnproevertje1001
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk in het ochtendzonnetje op het kleine gevelterrasje. Er rijden wel auto's voorbij maar dat is niet hinderlijk. Vriendelijke bediening en de koffie is prima en wordt leuk opgediend met een roomsoesje en twee chocoladekoffieboontjes. Broodje ossenworst met mosterd en augurk besteld. Het broodje was nog lekker warm en erg knapperig, kwam net uit de oven. Een goede kwaliteit en ruime kwantiteit aan ossenworst werd keurig in dikke plakken naast het broodje opgediend. Een apart schaaltje mosterd en augurk (die heb ik links laten liggen) in plakjes. Mosterd te veel alleen bestaande uit mosterdzaadjes en niet scherp genoeg maar smaken verschillen, de kwaliteit daar was niks mis mee. Krant aanwezig en ander 'leesvoer'. Fijne plek voor een rustmoment.

Gegeten op 3 april 2014

lekker1962
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuke locatie voor lunch en met een beetje geluk kan je vrijwel voor de deur parkeren. Aanbod van verschillende warme- en koude broodjes, salades en drie soorten soep. Wij hadden hier een uiensoep (te waterig), een broodje pastrami met gegratineerde kaas en een tosti. Bij alle gerechten werd gebruik gemaakt van een jonge smakeloze kaas. Jammer dus.
Wellicht nog eens iets anders proberen maar deze keer heeft het niet overtuigd.

Gegeten op 4 december 2013

nicie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekkere tomatensoep geluncht. Heerlijk pittig! Met veel groeten en rundvlees, gelukkig geen ballen., zeer smakelijk dus.
De eigenaar heeft plezier in zijn vak en maakt de zaak gezellig

Gegeten op 18 september 2013

ferdi2

• Matig

Tosti wordt na ruim 25 minuten geserveerd, bestaat uit twee sneetjes brood met ham en kaas ertussen en een plastic bakje met ketchup. Als garnering een handje zoutechips? Verder niets aan garnering, geen bestek want tosti eet je met de handen.....

De tosti geitenkaas en honing, ook de honing hier in een apart plastic bakje, geen enkele andere garnering. (kost wel € 3,95).

De omelet ham-kaas bestaat uit twee boterhammen, een plakje ham en een klein beetje kaas, beide meegebakken met drie eieren. Dat voor € 6,75.....

Marjanus

• Uitstekend

Zaterdagmiddag met 20 personen gelunched. Super-lekkere broodjes, leuke bediening. Zeer behulpzame eigenaar, door duidelijke afspraken vooraf hadden we in een mum van tijd alles op tafel, hoewel er ook nog heel veel andere mensen zaten. Complimenten! Wij sluiten ons met zijn twintigen aan bij de vorige schrijver: aanrader voor iedereen!

nopoints87

• Uitstekend

Gister gelunched, Superlekker eten Geweldige bediening heerlijke sfeer.
Echt een aanrader voor iedereen

Schrijf zelf een recensie over Sans Doute in Naarden

Schrijf hieronder je recensie over Sans Doute. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!