a TripAdvisor company

foto's van Café Loetje in Amsterdam - 1 foto's van Café Loetje in Amsterdam - 2 foto's van Café Loetje in Amsterdam - 3 foto's van Café Loetje in Amsterdam - 4 foto's van Café Loetje in Amsterdam - 5 foto's van Café Loetje in Amsterdam - 6 foto's van Café Loetje in Amsterdam - 7 foto's van Café Loetje in Amsterdam - 8 foto's van Café Loetje in Amsterdam - 9 foto's van Café Loetje in Amsterdam - 10 foto's van Café Loetje in Amsterdam - 11

Café Loetje

2. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 020 662 81 73
  2. www.loetje.com

SuAm

Als je echt vet en en ongezond wil eten, bestel je bij Loetje Amsterdam biefstuk Bali. Je wordt dan verwend met een biefstuk drijvend in een vette drab. Hierbij wordt er dan ook nog geregeld dat het er erg onaantrekkelijk uit ziet. Wat kun je je nog meer wensen?

Gegeten op 29 juni 2016

avdm34

Vertel ons alles over Café Loetje! Welk gerecht vond je het lekkerst? Hoe was de bediening? Hoe zou je de sfeer omschrijven? Wat is je nog meer bijgebleven? Iedereen is benieuwd naar jouw recensie! Biefstuk gegeten, gebakken in echte boter opgediend in een heerlijke jus. Het was voortreffelijk.

Gegeten op 3 juni 2016

LdH

Alle lovende recensies ten spijt, het blijft een biefstuk in een grote plas jus, waarbij je de uien, de groente en de patat nog apart moet bijbestellen. Het geheel was nogal plat en vet, moet ik zeggen. Na afloop had ik meer het idee in een fastfood-tent te hebben gezeten dan in een restaurant, behalve de prijs dan. Kennelijk valt dit nogal in de smaak, maar bij mij niet.

Gegeten op 13 juni 2016

Proever67643

Het is alweer een tijdje geleden, maar het blijft me maar dwarszitten. Mooi weer,lunchen bij Loetje. Geen zeep en handdoeken op het toilet. Ik zet er iets van. Oh is het antwoord. Na 1 uur, nog geen zeep en handdoeken op het toilet. Ik zeg het tegen dezelfde dame. Oh is weer het antwoord en i.p.v. als de wiedeweerga zorgen dat het er komt, staat ze gezellig te keuvelen met haar collega's.
Ik meld het tegen een collega bij wie ik betaal. Oh is het antwoord. De zon is er weer, heerlijke locatie, heerlijke lunch maar ik mijdt Loetje, ik mijdt de desinteresse van het personeel.

Gegeten op 7 mei 2016

lisa170

Laat niemand je anders vertellen. Loetje serveert écht de beste biefstuk van het land. Ik eet twee keer per maand bij Loetje, zo lekker vind ik het! Wel moet ik erbij vermelden dat het menu niet veel te bieden heeft. Loetje heeft de focus op de ossenhaas gelegd en zijn hier ook master. Altijd goed gebakken, veel smaak en de friet is ook heerlijk met een authenthieke smaak. Zo blij dat ik Loetje ontdekt heb. Ik ben zelf van surinaamse/molukse afkomst en ben dus wel wat gewend qua eten/smaken. Loetje doet daar zeker niet onder aan! Top restaurant voor je ossenhaas!

Gegeten op 10 juni 2016

pyotr64

De eerste Loetje, de enige echte zoals je wil. En naar Loetje ga je eigenlijk alleen maar voor de biefstuk ossenhaas. Verder hebben ze een weinig spectaculaire kaart, typisch voor een eetcafé. Maar als lunchgerecht leek me de clubsandwich met pastrami, kaas, mosterd, rode ui, tomaat en augurk wel te voldoen. En dat was ook zo al miste ik wel de chips of de friet die normaal bij een clubsandwich worden geserveerd. De dame en heren (het zijn voornamelijk heren) in de bediening zijn oké maar het mag allemaal wel een beetje proactiever. Het meest prettige aan Café Loetje is de zaak zelf: gelegen in een lekker rustige buurt waarbij je kunt kiezen tussen binnen, in de serre of buiten op het terras zitten.

Gegeten op 28 mei 2016

kerstgens

Normaal bestellen we niet snel biefstuk in een restaurant, risico op mindere kwaliteit of niet goed gebakken ligt altijd op de loer, gezien de goede recensies hier 3x de biefstuk besteld met 2x losse friet. Alle verwachtingen kwamen uit, super gebakken zoals het hoort , super kwaliteit dus de moeite en het geld meer dan waard, een topper voor biefstuk.

Gegeten op 22 mei 2016

MA-te-A

Had ik de biefstuk maar genomen, ik zie dat de recensies nog steeds heel goed zijn. Maar ik vroeg voor de lunch om Foccacia met zalm. Het werden twee geroosterde boterhammen. De zalm was wel erg lekker en de salade ook, maar een focaccia was het echt niet. En de frietes noch de mayonaise waren om over naar huis te schrijven. Jammer.

Gegeten op 24 mei 2016

Moppie50

Met een grote groep gegeten bij Loetje. We waren onder de indruk van de snelle, aardige en efficiënte bediening! Het restaurant zat helemaal vol maar daar was niets van te merken in de snelheid van de bediening. Eten heerlijk -de beroemde biefstuk met frietjes behoeft geen toelichting- en relaxte sfeer. Heerlijk voor een doordeweekse dag!

Gegeten op 25 april 2016

han71

Wij eten al v.a. Het begin dat er 1 Loetje was. Dit was een bijartcafe en je kon er saté met brood krijgen. Een tijd later kwamen de biefstukken en nog wat later verdween de biljarttafel en werd het een eetcafe, altijd vol en gezellig. We gingen in Amsterdam wonen toen er een Loetje in Laren kwam, enfin om kort te gaan, er kwamen er een heleboel en Loetje verkocht de zaak. Nog steeds Loetje met de lekkerste biefstukken van Nerderland en de heerlijkste jus. Nu, 49 jaar getrouwd en gegeten met de kinderen en kleinkinderen bij Loetje. Verrukkelijke biefstuk(met jus).

Gegeten op 29 april 2016

Schrijf zelf een recensie over Café Loetje in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Café Loetje. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.