a TripAdvisor company

foto's van Café Loetje in Amsterdam - 1 foto's van Café Loetje in Amsterdam - 2 foto's van Café Loetje in Amsterdam - 3 foto's van Café Loetje in Amsterdam - 4 foto's van Café Loetje in Amsterdam - 5 foto's van Café Loetje in Amsterdam - 6 foto's van Café Loetje in Amsterdam - 7 foto's van Café Loetje in Amsterdam - 8 foto's van Café Loetje in Amsterdam - 9 foto's van Café Loetje in Amsterdam - 10 foto's van Café Loetje in Amsterdam - 11

Café Loetje

2. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 020 662 81 73
  2. www.loetje.com

alise

Ik wilde graag eens DE biefstuk proberen. Met een vriendin nam ik plaats bij Loetje bij het centraal station. Het was vreselijk druk in de stad dus ook hier. Gelukkig wel plaatsje vrij. Na heel lang wachten en veel bedienend personeel aangesproken te hebben dat we NU wilden bestellen. Helaas was het bedienend personeel totaal ongeintreseerd. Ik nam een salade balie die verrukkelijk was. Wij hadden wat fris erbij besteld die niet werd doorgegeven. Op het laatst was het personeel wel aardig maar toen zat het restaurant niet meer vol. Maar ong 2 uur voor een biefstuk en een kop koffie is toch erg lang ! Dat kan toch niet !

Gegeten op 23 mei 2015

Restaurant - 1 week geleden

Beste Alise,
Dank u wel dat u een recensie heeft geschreven over Loetje Centraal. Het spijt ons te moeten lezen dat u bezoek niet helemaal naar tevredenheid is verlopen en bieden daar ook onze oprechte excuses voor aan. Wij zullen uw ervaring dan ook zeker intern gaan bespreken en als een aandachtspunt gaan beschouwen voor de toekomst.
Wij zijn in ieder geval heel blij om te lezen dat de salade naar wens was en hopen dat dit een aanleiding is om u een nog een keer blij Loetje te mogen ontvangen en dat dit bezoek veel beter mag verlopen. Met vriendelijke groeten

Liesjevtb

Heerlijke biefstuk, bediening lijkt alleen altijd chagrijnig. Als je een vraag stelt word je aangekeken van "hoe durf je iets te vragen"! Heel erg jammer want het eten is km te smullen! Zou nog veel beter zijn met leuke service.

Gegeten op 19 april 2015

Restaurant - 3 weken geleden

Beste gast,
Allereerst dank dat u de moeite heeft genomen te reageren naar ons. Reacties van onze gasten helpen ons om onszelf steeds te verbeteren. Fijn om te horen dat u lekker heeft gegeten bij Café Loetje. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u geen goede ervaring heeft met de bediening. Wij besteden juist veel aandacht aan échte gast- en servicegerichtheid en krijgen dit gelukkig ook veel terug van onze gasten. Wij betreuren het dat uw ervaring anders is geweest. Onze excuses hiervoor. U kunt er vanuit gaan dat dit signaal intern de benodigde aandacht krijgt. Zou u de moeite willen nemen om contact met ons op te nemen via communicatie@loetje.com zodat wij nog meer inzicht in de situatie kunnen krijgen? Ook willen we u graag tegemoet komen met een passend gebaar, we willen u uiteraard niet kwijt als gast! We horen graag van u. Met vriendelijke groet.

Ronv1

Eten met klanten. Eerst op terras (het kon nèt ivm de temperatuur) geborreld, daarna aan tafel. Ken Loetje al jaren (meerdere vestigingen) en dit restaurant behoeft verder geen betoog. Gewoon altijd heel erg dik in orde, superaardige bediening en gewoon fantastisch lekker eten met altijd dezelfde kwaliteit. Toptent !!

Gegeten op 10 maart 2015

Micha89

Sinds ik voor de eerste keer een biefstuk bali heb geproefd, bestel ik standaard hetzelfde: biefstuk bali met friet en salade, gewoon het lekkerste wat er is.

Het halve pakje boter waar het in gebakken wordt, en de prijs (ongeveer 26 euro met een frietje en salade), maakt dat ik hier niet iedere week ga eten. Maar om de twee maanden een bali eten is een feest.

De bediening kan soms wat bot zijn, maar als ik zie hoe hard ze lopen in een ramvolle zaak (en dat met vijf borden in je handen) kan ik echt niet klagen. Ze zitten dan ook élke dag vol, en terecht. Je moet hier niet naartoe gaan als je beperkte tijd hebt, of als je hele erge honger hebt in het weekend rond een uur of 8.

Gegeten op 9 maart 2015

cor56

Bediening was laks en ongeïnteresseerd.. Duurde aleen uur en drie keer vragen voordat een bittergarnituurtje arriveerde. Tafels naast ons met nieuwe gasten bleven onbedlend en vertrokken weer. Ondanks het redelijke eten een hele slechte nasmaak...

Gegeten op 12 april 2015

Restaurant - 2 maanden geleden

Beste,
Bedankt voor uw tijd en moeite om een recensie te schrijven. Wat vervelend om te horen dat u geen fijne ervaring heeft gehad bij Cafe Loetje. Graag zouden we persoonlijk contact met u opnemen om met elkaar van gedachte te wisselen en om meer informatie over de situatie te krijgen. Zou u de moeite willen nemen om een mailtje te sturen naar communicatie@loetje.com? Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. We hopen snel iets van u te horen. Met vriendelijke groet, Loetje.

linsday

Mals vlees gegeten. Bali steak was lekker. Loetje blijft een klassieker. De bijgerechten vind ik wel minder bijzonder. Gelukkig maakte de cheescake het goed.

Gegeten op 20 maart 2015

richard192

Iedereen die vaak in Amsterdam komt die kent Loetje. Uiteraard wilde ik er ook eens gaan eten sinds het vlees vreselijk goed zou moeten zijn. En of het lekker was! Ik denk wel het beste stuk biefstuk wat ik ooit op heb, het was dan wel gemarineerd in een half pakje boter maar malser dan dit wordt het niet. Wat sla en patat erbij.. prima!

Twee tips voor het restaurant:
- Jullie hadden mij 5 bier kunnen verkopen, en dat waren er 2 (we moesten de bediening echt constant aan de jas trekken, zonde want je loopt echt omzet mis)
- Personeel wat ons hielp had nou niet echt veel verstand van de menu kaart, hij wist bijvoorbeeld niet eens wat voor brood bij de hamburger kwam.

Verder uitstekend gegeten, complimenten voor de kwaliteit van de keuken!

Gegeten op 3 april 2015

Henk O.

Het blijft enigszins dringen bij Loetje in Amsterdam Centrum, maar als je eenmaal een tafel hebt veroverd gaat het verder goed. Wij gaan altijd voor de biefstuk met frietjes en salade en ook deze keer waren we erg tevreden over de kwaliteit. De rode tempranillo van € 22,50 ( de op twee na goedkoopste wijn op de kaart) was redelijk te drinken, maar niet van hoge kwaliteit. Gezellige plek voorafgaande aan het Concertgebouw.

Gegeten op 28 maart 2015

kathinka2

Lekkere malse biefstuk, heerlijke jus (zelf had ik de bali). Salade doet mij niet zoveel maar de patat is hier érg lekker. Na de reacties hieronder te hebben gelezen waar de Sticky Toffee staat aangeprezen, heb ik hier voor gekozen als toetje. Vond hem tegen vallen en had liever de brownie gehad, die was namelijk erg lekker!

Service was prima, helaas werd er nauwelijks gevraagd of wij nog een drankje wilden. Dit hebben we zelf aan moeten geven.

Wij waren blij dat we in de serre zaten, omdat het binnen erg luidruchtig was en druk. Tip dus als je hier gaat eten om dit aan te geven van te voren bij het reserveren (als dit kan).

Gegeten op 15 maart 2015

Foodielicous

Samen met twee vriendinnetjes wezen eten op een doordeweekse dag rond een uur of half 7. Zeker weten een van de lekkerste steaks van Amsterdam! Heerlijk mals, sappig, goed op temperatuur. Ook de frietjes en de salade waren lekker en het eten was vrij snel geserveerd. Helaas was het wel heel druk en zaten we opgepropt. Daarnaast was het verschrikkelijk luidruchtig, waardoor we elkaar amper konden verstaan. Ondanks alles lekker gegeten en een leuke avond gehad. Ik zou er terugkomen voor de steak maar dan wel op reservering en dan op een rustiger tijdstip.

Gegeten op 7 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over Café Loetje in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Café Loetje. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.