a TripAdvisor company

foto's van Café Loetje in Amsterdam - 1 foto's van Café Loetje in Amsterdam - 2 foto's van Café Loetje in Amsterdam - 3 foto's van Café Loetje in Amsterdam - 4 foto's van Café Loetje in Amsterdam - 5 foto's van Café Loetje in Amsterdam - 6 foto's van Café Loetje in Amsterdam - 7 foto's van Café Loetje in Amsterdam - 8 foto's van Café Loetje in Amsterdam - 9 foto's van Café Loetje in Amsterdam - 10 foto's van Café Loetje in Amsterdam - 11

Café Loetje

2. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 020 662 81 73
  2. www.loetje.com

paulien2

We werden hartelijk ontvangen, mochten zelf een plekje uitzoeken op het terras. Werden snel geholpen. Beide biefstuk gegeten uiteraard en deze smaakte heerlijk. We hadden los spek erbij besteld en dat was geen probleem. Frietjes waren ook heerlijk en gratis brood erbij om in de jus te dopen. Steeds wanneer onze glazen leeg waren werden we meteen geholpen. Een beetje teveel als te weinig zelfs. Als toetje hadden we sticky toffee. Deze vond ik niet uitzonderlijk maar wel lekker. Het enige nadeel was dat we aan een tafel zaten die wat groter was waardoor er mensen naast ons kwamen zitten. Verder niets dan lof, heerlijk eten en perfecte service!

Gegeten op 24 juli 2015

IJproever

Na de verbouwing weer eens aangeschoven op het overvolle terras bij Loetje.
Het is zo'n restaurant waar je meestal wel van te voren weet wat je neemt .
Dit keer werden we toch verrast door de heerlijke knapperige gemengde salade met een ruime hoeveelheid sappige mooi gerookte zalm en een handvol goudgele croutons alles royaal afgewerkt met een heerlijke dressing. Ook de biefstuk was natuurlijk weer dik in orde net zoals de krokante frites.
Wat ons opviel dat er gul wordt gekookt en dat men geen steken liet vallen. Zo kwamen de bestelde drankjes steeds razendsnel en was er voldoende vriendelijke en attente bediening. Dat was wel eens anders in het verleden.
We kunnen ons vergissen maar Loetje lijkt een een kwaliteitslag te hebben gemaakt

Gegeten op 14 juli 2015

poortwachter

Het is wonderlijk dat deze zaak nog op een onverminderd grote toeloop mag rekenen. Want wat stelt het eigenlijk voor? Al jaren is de kaart het zelfde. Vlees, vlees, en... het zwemt in een grote plas vet. Het toebehoren moet je erbij bestellen. Sla, frites en kapucijners en spek, een handelsmerk, maar geen kunst aan. Het is hier alleen maar lekker als je een razende trek hebt. Het blijft een kroeg natuurlijk. Een geoliede machine ook, dat wel, want toen ik daar at met drie anderen liep het allemaal uitermate soepel. Vlotte bediening en ook in de keuken moet het goed lopen. Want in vliegende vaart stonden drank en eten op tafel en na een uur stonden we zelf weer op straat. Grote toeloop van publiek. Geweldige herrie. Je kunt niet een fatsoenlijk gesprek met elkaar voeren, althans binnen.
Geen onverdeeld genoegen dus. Bovendien niet goedkoop als je de prijzen voor de obligate sla en frites in aanmerking neemt. De wijn was te warm. Let daar nou eens op! Betaal er toch € 6,50 per glas voor.
Decor is verder niets bijzonders. Op de hoek van een straat waar de tram vlak langs rijdt en je door binnenkomers van je tafel wordt weg gekeken.

Gegeten op 12 juli 2015

Tunde

Geluncht met 3 buitenlandse vrienden. Diverse voorgerechten besteld o.a. sashimi, pata negra en gerookte zalm, welke allemaal heerlijk waren. Hoofdgerechten, de Bali steak XL en de naturel steak, frites en sallade. Alles was van top kwaliteit. Bediening vlot en vriendelijk. Kortom een aanrader!

Gegeten op 18 juni 2015

Saskia-37

Op aanbeveling hier gaan eten op een drukke zaterdagavond. Wat een drukte hier, een goed teken denk ik dan altijd bij mezelf. Na alle lovende verhalen over dit leuke zaakje koos ik voor de bali steak die perfect ( ook echt perfect) was, smaak, malsheid enz enz. Kon dit maar in meerdere restaurants in Nederland. Dat onderscheidt hun dus echt van vele andere zaken. Bediening was druk in de weer en heeft ons uitermate goed geholpen naar vermogen aangezien de drukte. Ik zal hierbij ook het doorgeven aan anderen dat ze echt eens de tijd moeten nemen om hier zo een heerlijke steak te komen eten.

Gegeten op 16 mei 2015

alise

Ik wilde graag eens DE biefstuk proberen. Met een vriendin nam ik plaats bij Loetje bij het centraal station. Het was vreselijk druk in de stad dus ook hier. Gelukkig wel plaatsje vrij. Na heel lang wachten en veel bedienend personeel aangesproken te hebben dat we NU wilden bestellen. Helaas was het bedienend personeel totaal ongeintreseerd. Ik nam een salade balie die verrukkelijk was. Wij hadden wat fris erbij besteld die niet werd doorgegeven. Op het laatst was het personeel wel aardig maar toen zat het restaurant niet meer vol. Maar ong 2 uur voor een biefstuk en een kop koffie is toch erg lang ! Dat kan toch niet !

Gegeten op 23 mei 2015

Restaurant - 3 maanden geleden

Beste Alise,
Dank u wel dat u een recensie heeft geschreven over Loetje Centraal. Het spijt ons te moeten lezen dat u bezoek niet helemaal naar tevredenheid is verlopen en bieden daar ook onze oprechte excuses voor aan. Wij zullen uw ervaring dan ook zeker intern gaan bespreken en als een aandachtspunt gaan beschouwen voor de toekomst.
Wij zijn in ieder geval heel blij om te lezen dat de salade naar wens was en hopen dat dit een aanleiding is om u een nog een keer blij Loetje te mogen ontvangen en dat dit bezoek veel beter mag verlopen. Met vriendelijke groeten

Liesjevtb

Heerlijke biefstuk, bediening lijkt alleen altijd chagrijnig. Als je een vraag stelt word je aangekeken van "hoe durf je iets te vragen"! Heel erg jammer want het eten is km te smullen! Zou nog veel beter zijn met leuke service.

Gegeten op 19 april 2015

Restaurant - 3 maanden geleden

Beste gast,
Allereerst dank dat u de moeite heeft genomen te reageren naar ons. Reacties van onze gasten helpen ons om onszelf steeds te verbeteren. Fijn om te horen dat u lekker heeft gegeten bij Café Loetje. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u geen goede ervaring heeft met de bediening. Wij besteden juist veel aandacht aan échte gast- en servicegerichtheid en krijgen dit gelukkig ook veel terug van onze gasten. Wij betreuren het dat uw ervaring anders is geweest. Onze excuses hiervoor. U kunt er vanuit gaan dat dit signaal intern de benodigde aandacht krijgt. Zou u de moeite willen nemen om contact met ons op te nemen via communicatie@loetje.com zodat wij nog meer inzicht in de situatie kunnen krijgen? Ook willen we u graag tegemoet komen met een passend gebaar, we willen u uiteraard niet kwijt als gast! We horen graag van u. Met vriendelijke groet.

Ronv1

Eten met klanten. Eerst op terras (het kon nèt ivm de temperatuur) geborreld, daarna aan tafel. Ken Loetje al jaren (meerdere vestigingen) en dit restaurant behoeft verder geen betoog. Gewoon altijd heel erg dik in orde, superaardige bediening en gewoon fantastisch lekker eten met altijd dezelfde kwaliteit. Toptent !!

Gegeten op 10 maart 2015

Micha89

Sinds ik voor de eerste keer een biefstuk bali heb geproefd, bestel ik standaard hetzelfde: biefstuk bali met friet en salade, gewoon het lekkerste wat er is.

Het halve pakje boter waar het in gebakken wordt, en de prijs (ongeveer 26 euro met een frietje en salade), maakt dat ik hier niet iedere week ga eten. Maar om de twee maanden een bali eten is een feest.

De bediening kan soms wat bot zijn, maar als ik zie hoe hard ze lopen in een ramvolle zaak (en dat met vijf borden in je handen) kan ik echt niet klagen. Ze zitten dan ook élke dag vol, en terecht. Je moet hier niet naartoe gaan als je beperkte tijd hebt, of als je hele erge honger hebt in het weekend rond een uur of 8.

Gegeten op 9 maart 2015

cor56

Bediening was laks en ongeïnteresseerd.. Duurde aleen uur en drie keer vragen voordat een bittergarnituurtje arriveerde. Tafels naast ons met nieuwe gasten bleven onbedlend en vertrokken weer. Ondanks het redelijke eten een hele slechte nasmaak...

Gegeten op 12 april 2015

Restaurant - 4 maanden geleden

Beste,
Bedankt voor uw tijd en moeite om een recensie te schrijven. Wat vervelend om te horen dat u geen fijne ervaring heeft gehad bij Cafe Loetje. Graag zouden we persoonlijk contact met u opnemen om met elkaar van gedachte te wisselen en om meer informatie over de situatie te krijgen. Zou u de moeite willen nemen om een mailtje te sturen naar communicatie@loetje.com? Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. We hopen snel iets van u te horen. Met vriendelijke groet, Loetje.

Schrijf zelf een recensie over Café Loetje in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Café Loetje. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.