Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Café Loetje in Amsterdam - 1

2. www.loetje.com

erik187

Gegeten op 14 december 2014

MarianVos

Cafe Loetje staat bekend om de lekkerste steak van Amsterdam, ik vind het niet het allerlekkerst van Amsterdam, zeker niet maar wel gewoon lekker. Als voorafje, brood een dipje.
Lekker mals stuk vlees , heerlijke salade, frietjes waren net iets slapjes, en het duurde erg lang!

Het was al met al lekker, niks mis mee.

Gegeten op 22 november 2014

thole

Recent weer eens bij loetje gegeten voor een lunchvergadering. De nieuwe 'flat iron steak' geprobeerd. Prima steak voor een zeer redelijke prijs. Samen met verse friet en wat sla een succesnummer binnen de standaard bistro keuken. Bediening is meer dan vlot (waardoor er ook een glas water omging) en door de grote ramen kijk je naar het passerend verkeer van Amsterdam waardoor je je overdag altijd vermaakt, los van het gezelschap. De inrichting zelf is cafestijl.
Voor meer dan een lunch of kort restaurantbezoek voorafgaande aan film, concert of toneel zou ik niet hier naar toe gaan. De keuken is daarvoor niet verfijnd of gevarieerd genoeg. Hou je van reuring om je heen en simpele maar goed bereide gerechten....dan is dit een prima plek. Prijs kwaliteitsverhouding is in orde!

Gegeten op 29 oktober 2014

grunning

Je gaat naar Loetje voor een lekkere biefstuk met friet meer moet men ook niet verwachten.
De Biefstuk is altijd mals en zeer goed van smaak.
Het decor is als een bruincafé maar dat hoort gewoon bij Loetje.
De service is helaas wat arrogant en werkt een beetje als een robot.
Er kan soms net een lachje vanaf. Jammer want personeel kan toch net het verschil maken!

Gegeten op 29 oktober 2014

carlientk

Wij kwamen rond 18.30 aan en er werd ons gemeld dat de wachttijd een half uur zou zijn, wij zijn toen gezellig een drankje aan de bar gaan doen. Na tien minuten kregen we al een tafel toegewezen, dat was sneller dan verwacht! Na alle verhalen over de biefstuk hier wilde in deze ook wel proberen. Opzich vond ik die biefstuk erg lekker, alleen door alle jus er omheen vond ik het echt veel te vettig. Ik weet dat het bij het concept hoort, maar volgende keer vraag ik wel om biefstuk zonder jus, de friet was erg lekker en werd gelukkig op een apart bordje geserveerd. Als dessert heb ik notentaart met ijs gehad. Deze was erg lekker. Persoonlijk vond ik het te lawaaiierig en vond ik het ook niet zo prettig om zo dicht op de andere gasten te zitten. Ik kon mijn tafelgenoot niet zo goed verstaan.

Gegeten op 21 oktober 2014

Foodback

We waren op tijd, 17:15, voordat de drukte begon ca. 15 min. moeten wachten. Bestelling werd opgenomen en daarna aftellen. Het is de lekkerste biefstuk ossenhaas die ik ooit heb gegeten! Ruim in de jus met heerlijke frites. Anderen hadden Tonijn steak, schnitzel, Loetjes Burger en sate ook zij waren zeer tevreden. De rekening viel ook nog eens mee.

Gegeten op 25 oktober 2014

menno31

Amsterdamser kan het bijna niet. De orginele loetje!! Heerlijke biefstuk, goede friet en een lekkere salade. Ik was weer blij met mijn keuze.

Gegeten op 5 september 2014

maurits21

Loetje is altijd goed. Een heerlijke biefstuk drijvend in het vet, dikke friet met veel mayo en een vette salade. gezond...nee zeker niet. maar wel lekker met een paar vrienden en (veel) bier.

Gegeten op 1 oktober 2014

ender2

ik was niet zo tevreden met de bediening,had paprikasoep besteld maar ze gaven het als tomatensoep. De borden bleven heel lang op tafel staan. Ze liet de vork vallen en vervolgens toch op tafel gezet. Ala je vlees besteld krijg je dan ook echt alleen maar n vlees op je bord zonder stukje sla of garnituur. Bij meeste restaurants is er altijd wel iets naast, vond ik ook erg vreemd. Ze kreeg de bestelling niet in haar kleine handapparatuur en we moesten heel lang wachten en toen ik ernaar vroeg of er misschien iets fout was gegaan kreeg ik n hele grote mond terug. Uiteindelijk vond ik mijn stukje vlees wel lekker, maar zal er niet meer naar toe gaan door slecht behandelen en de bediening.

Gegeten op 28 september 2014

Mirthemirthe

Heerlijke avond gehad, goede service, heerlijk eten. Lekkere bifstuk bali maar zeker niet het lekkerste van Amsterdam...en tosti brood op tafel, brrrrr.....
Bediening snel en e vriendelijk. Goede uiteg over de gerechten die werden geserveerd.

Gegeten op 13 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Café Loetje in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Café Loetje. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.