Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Café Loetje in Amsterdam - 1

2. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 020 662 81 73
  2. www.loetje.com

Foodback

We waren op tijd, 17:15, voordat de drukte begon ca. 15 min. moeten wachten. Bestelling werd opgenomen en daarna aftellen. Het is de lekkerste biefstuk ossenhaas die ik ooit heb gegeten! Ruim in de jus met heerlijke frites. Anderen hadden Tonijn steak, schnitzel, Loetjes Burger en sate ook zij waren zeer tevreden. De rekening viel ook nog eens mee.

Gegeten op 25 oktober 2014

menno31

Amsterdamser kan het bijna niet. De orginele loetje!! Heerlijke biefstuk, goede friet en een lekkere salade. Ik was weer blij met mijn keuze.

Gegeten op 5 september 2014

maurits21

Loetje is altijd goed. Een heerlijke biefstuk drijvend in het vet, dikke friet met veel mayo en een vette salade. gezond...nee zeker niet. maar wel lekker met een paar vrienden en (veel) bier.

Gegeten op 1 oktober 2014

ender2

ik was niet zo tevreden met de bediening,had paprikasoep besteld maar ze gaven het als tomatensoep. De borden bleven heel lang op tafel staan. Ze liet de vork vallen en vervolgens toch op tafel gezet. Ala je vlees besteld krijg je dan ook echt alleen maar n vlees op je bord zonder stukje sla of garnituur. Bij meeste restaurants is er altijd wel iets naast, vond ik ook erg vreemd. Ze kreeg de bestelling niet in haar kleine handapparatuur en we moesten heel lang wachten en toen ik ernaar vroeg of er misschien iets fout was gegaan kreeg ik n hele grote mond terug. Uiteindelijk vond ik mijn stukje vlees wel lekker, maar zal er niet meer naar toe gaan door slecht behandelen en de bediening.

Gegeten op 28 september 2014

Mirthemirthe

Heerlijke avond gehad, goede service, heerlijk eten. Lekkere bifstuk bali maar zeker niet het lekkerste van Amsterdam...en tosti brood op tafel, brrrrr.....
Bediening snel en e vriendelijk. Goede uiteg over de gerechten die werden geserveerd.

Gegeten op 13 september 2014

DDraaisma

Loetje staat bekend om de lekkerste biefstuk van Amsterdam. Wat ons betreft een beetje over-rated maar wel gewoon lekker. Het restaurant is rumoerig, druk en chaotisch wat voor ons resulteerde in erg lang wachten. Geen menukaart, "vergeten" bestellingen en slappe friet. Kortom de bediening laat nogal wat steekjes vallen. Ambiance is eet-cafe met houten tafels, prima. Verder lekker gegeten en zeker niet te duur.

Gegeten op 19 juni 2014

Joshi

We waren vroeg en zonder reservering kregen we een tafeltje. Duurde redelijk lang voordat we onze glazen wijn kregen. Het eten is zeker niet duur, de bijgerechten dan weer wel, en je moet alles apart bijbestellen. Goede hamburger en saté gegeten, bediening was vriendelijk. Omdat het zo druk is kun je niet rustig een gesprek voeren of lekker rustig zitten, behoorlijk chaotisch allemaal. Leuk eetcafé voor een goed bord eten.

Gegeten op 27 augustus 2014

FlorisK

Grootste fan met een zachte G.

Heerlijk. Beef Bali blijft favoriet!

Zoals inmiddels bekend van Loetje kan het er vaak tot de nok volzitten. Gelukkig zorgt het altijd vrolijke personeel voor een leuke sfeer.

Gegeten op 16 mei 2014

ninabez

Loetje! Een echt begrip, niet voor niets. het was druk op deze mooie zomeravond maar als je eenmaal zit kan je heerlijk eten. Lekkere biefstukken, goede friet, prima salade Bali (salade met boontjes, taugé en biefstuk met pittige saus). Prima huiswijntje ook en je hoeft nooit lang te wachten op je bestelling. Als toetje een enorm stuk sticky toffee cake, ook weer goed. En zeker kom ik hier terug :)

Gegeten op 30 juli 2014

Dinnerbabe

Na zo'n vijf/zes uur varen op de Canal Parade zin in goed en gezellig eten. Daarin ben ik ook dit keer weer niet teleurgesteld bij Loetje in Zuid. Lekkere carpaccio en een perfecte rare (maar warme!) biefstuk Bali. Bediening snel en attent, sfeer gezellig. Tuurlijk kom ik weer terug!

Gegeten op 2 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Café Loetje in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Café Loetje. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.