Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Le Pinocchio

2. Italiaans
  3. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0187 489 766

gerdavanloopik

Na een beetje langs het haventje gelopen te hebben opzoek naar een restaurantje uiteindelijk bij Pinocchio terecht gekomen. Wisten verder niets hoe of wat. We waren een beetje vroeg ongeveer 5 uur in de middag toen we bij Pinocchio naar binnen gingen. We werden ontvangen door een vriendelijk heerschap wat later de eigenaar/kok bleek te zijn. De openhaard werd aangestoken en wij namen plaats aan het raam in het voorste gedeelte vlak bij de openhaard, gezellig toch!!
Het restaurant zag er netjes en goed verzorgt uit.
De menu was goed en overzichtelijk. Mijn vriendin bestelde een Calzone en ik een Pizza met garnalen. Als vooraf een huisgemaakt stokbroodje met kruidenboter (lekker smeerbaar) en 2 x de tomatensoep. De huiswijn (rood) die mijn vriendin bestelde was een lekkere zachte drinkwijn. Zij vond hem heerlijk. Ikzelf had een voor mij onbekend Italiaans biertje, heerlijk was die.
De pizza's waren heerlijk, de Calzone was o.a. gevuld met vers gesneden groenten en mijn pizza was flink voorzien van kleine garnaaltjes.
Als nagerecht werd ons de huisgemaakte Tiramisu aangeraden. Werkelijk heerlijk om je vingers bij af te likken.
Al met al een gezellige avond gehad met goed eten en een lekker drankje.
Komen zeker gauw weer.

Gegeten op 17 november 2013

PizzaHolics

Komen hier al jaren zo eens in de 2/3 weken. Zijn echte pizza liefhebbers en in het buitenland laten we dan ook geen gelegenheid onbenut om in een plaatselijke pizzeria aan te schuiven. Onze 'home pizzeria' is dan natuurlijk de benchmark en er zijn er echt maar heel weinig die aan het niveau van deze plaatselijke 'Mario' kunnen tippen. Heel weinig ... Hulde!

Gegeten op 5 oktober 2013

Kaatje1970

Hier met vrienden weer eens gegeten en alles weer prima. Kregen een mooi tafeltje in de hoek. Ik bestel eigenlijk altijd hetzelfde, kipfilet met gebakken aardappeltjes, en deze was weer lekker. Veel vlees ook. Mijn vriendin had een pizza met garnalen. Jeetje...je zag door de garnalen de pizza niet meer, super! Service was zo als altijd weer prima, netjes en snel. Was een gezellige avond.

Gegeten op 10 augustus 2013

Edgilst

De beste pizzeria worden van Goeree Overflakkee is op zich niet zo moeilijk. Het blijven is wel een prestatie. De pizza's zijn smakelijk en met verse producten bereid. De trio van pasta lijkt helaas uit de magnetron te komen hier eet je dus Pizza en de voor- en nagerechten. Bediening is prima en al jaren dezelfde gezichten.

Gegeten op 30 juni 2013

Kiki-Lo

Wij komen al jaren met grote regelmaat bij Il Pinocchio en zijn helemaal dol op de pizza's van 'de chef'. Hij doet iets met zijn pizza's wat met geen andere pizza te vergelijken is.
En die heerlijke knoflookolie op de krokante rand...

Andere gerechten van de kaart zijn in orde, maar springen er niet uit. Hier kom je dus echt voor pizza.

De inrichting van het restaurant is eenvoudig en dat is prima. De bediening is vriendelijk. De chef, zijn vrouw en het behulpzame en mooie meisje zijn er (bijna) altijd als vaste gezichten.

Wij komen hier vaak. Soms bijna wekelijks. En dan express weer een tijdje niet. Kunnen we ons weer verheugen op de volgende keer!

Gegeten op 4 mei 2013

LongTallErnie

Op 2e Kerstdag hier met 6 personen gegeten. Prima sfeer, vriendelijk personeel. Parkeren voor de deur. Eten was heerlijk. Pizza's zeer smaakvol. Mogelijkheid om voor twaalf en halve euro zelf een pizza samen te stellen werd veel gebruikt. Bodem was prima. Niet te dik, niet te hard. Juist goed. Een van ons had varkenshaas. Was ook prima. Royaal, mals stuk vlees, prima van smaak. Wijnkeuze is minimaal. Rode wijn die wordt geschonken is gemakkelijk, niet robuust, maar ook zeker niet wrang. Inclusief drankjes en dessert voor twee tientjes prima zitten eten. Mocht je in de buur zijn, is dit een prima plek om van een lekkere hap Italiaans eten te genieten.

Ricketick

De lekkerste pizza's van het eiland.
Ook de vleesgerechten en met name de spare-ribbs zijn een aanrader.
Verder een uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding en een altijd vrolijke en vriendelijke eigenaar.

syncaddict

Uitstekende gerechten en bediening die op orde is. Ik ben hier het afgelopen jaar 3-4 keer geweest voor lekker eten of voor een iets snellere pizza. Erg lekker en betaalbaar. Vandaag ontdekt dat er ook nog een terras is.

Gegeten op 8 september 2012

fspoel

• Uitstekend

• Uitstekend

Zeer de moeite waard om naar toe te rijden. Sfeervolle locatie! We hebben hier uitstekend gegeten (gezin 3 kinderen). Voorgerecht met champignons in room was al smakelijk, de pizza's waren heerlijk. Verse ingrediënten en goed belegd; kaas en tomatensaus in balans met de rest van de pizza. Als toetje toch maar een Dame Blanche en een cappuchino. Rekening? Tja, geen geld voor 5 personen.
Blijft bij ons in het favorietenboekje staan, met dank aan IENS, want zo kom je nog eens op een leuke plek terecht waar je zo goed kunt eten.

Kaatje1970

• Goed

• Goed

Op advies van zwager hier gegeten en viel zeker niet tegen. Bediening was vlot en vriendelijk, eten wat ook lekker. En ook de prijs viel mee. Komen hier zeker nog een keer.

Schrijf zelf een recensie over Le Pinocchio in Middelharnis

Schrijf hieronder je recensie over Le Pinocchio. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.