Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Texasfarmsteak Hommerts

2. ?

3. ?

hansinekenootdorp

• Uitstekend

Goed en verrassend restaurant. Alles in buffetvorm voor 1 prijs. Zeer veel keus en leuke aparte gerechtjes. Erg goede kwaliteit vlees en vis.
Ook leuke inrichting met veel (authentieke) Texaanse sier- en gebruiksvoorwerpen (westernstyle).
En niet te vergeten: zeer vriendelijk personeel. Koks aan de bakplaat steeds aanwezig (met adviezen).

Proever64410

• Uitstekend

We hebben hier heerlijk gegeten van het buffet. Je mag voor een vast bedrag zoveel eten als je wilt. Er is te veel om op te noemen. Je moet echt wel een paar keer terug komen wil je alles kunnen proeven. Je kunt uit wel 10 verschillende hoofdgerechten kiezen, die de kok ter plekke voor je grilt. De kok kijkt je echt niet raar aan als je voor de tweede of de derde keer om een nieuwe steak vraagt.
Ook het dessert buffet was geweldig. te veel om op te noemen. De kids mochten zelf hun ijsje maken (zo vaak ze wilden)
De bediening was erg aardig en het restaurant super sfeervol.
Wil je kwaliteit en kwantiteit? Dan is dit het adres. Wij komen absoluut weer!!

Schrijf zelf een recensie over Texasfarmsteak Hommerts in Hommerts

Schrijf hieronder je recensie over Texasfarmsteak Hommerts. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.