• foto's van Roeng Reang in Hilversum - 1

• 8.2

• 7.5

derk69
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ondanks dat onze favoriete Thai in Amsterdam zit hebben we ervoor gekozen om Roeng Reang te proberen. Door het cijfer waren onze verwachtingen hoog gespannen. De ontvangst was bijzonder vriendelijk. Aangezien wij de enige gasten waren mochten we zelf een tafeltje uitzoeken. Een tafeltje zo ver mogelijk bij de deur vandaan is met koud weer aan te raden.
De gerechten smaakten maar er zat een vettig mondgevoel aan.
Helaas was het niet wat wij verwacht hadden.

Gegeten op 12 november 2012

sjef80
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor het eerst hier gegeten moet zeggen dat ze hier heerlijke verse gerechten hebben, leuke en vooral vriendelijke en vlotte bediening! wij komen zeker terug!

Gegeten op 19 oktober 2012

hesterkoper
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zeker komen we terug.Het eten is heerlijk.Profesioneel bediening.Er werd ons voldoende aandacht geschonken.Het restaurant is netjes en stijfol ingericht. Menu is goed in balans,ook ruim vegetarisch.Wat een goede ervaring.Een aanrader.

foedie12
  • Recensies in de laatste twee jaar

Komen hier al jaren zeer regelmatig eten. Als iets niet op de kaart staat, vraag ernaar, dan wordt het voor je gemaakt. Heerlijk, authentiek Thais, wat ons betreft en de bediening is altijd heel attent en vriendelijk. Het is er de laatste tijd zo druk dat je om teleurstelling te voorkomen, het beste even kunt reserveren.

Gegeten op 19 oktober 2012

tineke
  • Recensies in de laatste twee jaar

Best heel aardig eten, vers en smakelijk. Het huismenu zag er goed uit, de garnalensoep was erg pittig, maar lekker. De vegetarische hapjes vooraf bleken 4 kaassticks uit de frituur,. Beter voor bij de borrel in de kroeg en niet echt Thais. De bediening was erg vriendelijk, maar het duurde erg lang voor we het eerste gerecht kregen en om drankjes en desserts moesten we vragen. De inrichting is sober, maar ok.

Gegeten op 28 augustus 2012

justin3
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij komen hier bijna wekelijks eten(halen). Personeel is erg vriendelijk en het eten is erg goed. Heb toch wel bij vrij veel Thaise restaurants gegeten, maar dit is overduidelijk de beste. De kip-cashew en kip-knoflook zijn echte aanraders.

FrederikvD
  • Recensies in de laatste twee jaar

Kom hier nu een jaar of 18 en het is altijd perfect voedsel.
Niet de goedkoopste, wel de beste!

Vraag eens een portie 'droog gebakken garnalen' staat niet op
de kaart maar is echt in heel midden Nederland niet zo te koop!
Waanzinnig vers en lekker.

Een oude tevreden klant die ook eens iets wilde uiten.

Gegeten op 16 augustus 2012

sas70
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren hier gegeten. Sinds tijden niet zo lekker in een restaurant gegeten. We hebben er weer helemaal zin, en gaan hier vast en zeker vaker komen. Bediening ook super vriendelijk!

Gegeten op 15 augustus 2012

Frank-K
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een goed samengestelde kaart, het lijkt erop dat de gerechten geselecteerd zijn op de ingrediënten die in Nederland verkrijgbaar zijn. Daardoor niet een kaart vol “toeristische”
Thaise gerechten maar gerechten die essentie van het Thaise koken goed doen uitkomen.

Schenken een onverwacht goede witte huiswijn

De bediening is vriendelijk.

Inrichting wat sober.

Gegeten op 14 juli 2012

Robindo
  • Recensies in de laatste twee jaar

We reserveerden met een bon van Groupon en werden heel hartelijk te woord gestaan. Ook de ontvangst en de bediening waren heel vriendelijk en prettig. Het menu was heerlijk; Thaise kippensoep simply to die for, gevolgd door vier zalige, gevarieerde schotels als hoofdgerecht.
Wij waanden ons echt in Thailand. Geen wonder met een sympathieke Indische eigenaar en zijn authentieke Thaise vrouw als keukenprinses. ook de bediening is voorkomend, hartelijk en alert. De inrichting is warm, smaakvol en gezellig, zonder poeha. Helemaal top, hier komen we vaker terug!

Gegeten op 8 augustus 2012

Schrijf zelf een recensie over Roeng Reang in Hilversum

Schrijf hieronder je recensie over Roeng Reang. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!