a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 035 624 98 01

cherike

Op 11 maart een verjaardagsfeest gevierd in Roeng Reang met vrienden en familie. Het hele restaurant vol. Armand en zijn collega's hadden alles geweldig voorbereid. Wij kregen alle ruimte om een 50ste verjaardag heel uitgebreid, exclusief en intiem te vieren. Ondertussen werden wij op ons wenken bediend en kwam het heerlijke eten op tafel toen de tijd rijp was. Een laatste gast konden wij snel met de auto van het restaurant ophalen op het station. Service en kwaliteit waren vanzelfsprekend. Veel belangrijker is de warmte waarmee wij behandeld werden. Iedereen vierde feest en hoorde bij de familie. Armand en collega's hartelijk bedankt voor een superavond.

Gegeten op 11 maart 2016

eburggraaff

Via online reservering

Genoten van een heerlijk voorgerecht en hoofdgerecht. Porties ruim voldoende. Menu heel helder in Thais, Nederlands en Engels en ruime keuze in gerechten.
Sfeer uitstekend, rustig kunnen praten.
Service uitstekend! Precies op de juiste momenten beschikbaar. Bij weggaan hadden we handschoenen laten liggen en die werden ons nog helemaal nagebracht. Dat is nog eens een geweldige service!! Onze complimenten aan de keuken en bediening. Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 4 februari 2016

lglafleur

Als regelmatige bezoeker werd het eens tijd een recensie te schrijven.
Het Thaiseten is uitmuntend van smaak, deze keer het € 30,00 menu voor 4 personen, flinke gevarieerde voorgerechten en tevens zeer gevarieerde hoofdgerechten, kip, vlees, vis en groenten.
Heerlijk alles op de juist smaak. Bediening was uitstekend.
Dit is een aanrader!

Gegeten op 15 november 2015

Obeini

Wij hebben het thuis laten bezorgen op Valentijnsdag, heerlijk! Een voorgerecht en 3 hoofdgerechten, allemaal verrukkelijk van smaak en zeer divers, wij hebben enorm genoten. Er is een maar: het is bekend, dat Thais eten heel zacht en fruitig, maar ook zeer heet kan zijn, op de kaart zijn er helaas geen indicaties te vinden, dus je loopt het risico, een zeer heet gerecht te krijgen, als je dat niet wenst. Dit probleem hadden wij bij 2 gerechten, je went er aan, en omdat het zo lekker is, eet je het met plezier allemaal op, maat het was wel zo prettig geweest, om het van tevoren te mogen bepalen! Met groeten aan het restaurant.

Gegeten op 14 februari 2015

GMJBPeet

Kwamen hier min of meer bij toeval terecht. Dacht dat het alleen voor afhaal en catering was, maar sinds 10 jaar kun je hier ook eten. Grote aangename verrassing. Inrichting is simpel, maar eten en bediening (menu voor 26 euro) waren prima. Aanrader!

Gegeten op 3 januari 2015

derk69

Ondanks dat onze favoriete Thai in Amsterdam zit hebben we ervoor gekozen om Roeng Reang te proberen. Door het cijfer waren onze verwachtingen hoog gespannen. De ontvangst was bijzonder vriendelijk. Aangezien wij de enige gasten waren mochten we zelf een tafeltje uitzoeken. Een tafeltje zo ver mogelijk bij de deur vandaan is met koud weer aan te raden.
De gerechten smaakten maar er zat een vettig mondgevoel aan.
Helaas was het niet wat wij verwacht hadden.

Gegeten op 12 november 2012

sjef80

Voor het eerst hier gegeten moet zeggen dat ze hier heerlijke verse gerechten hebben, leuke en vooral vriendelijke en vlotte bediening! wij komen zeker terug!

Gegeten op 19 oktober 2012

hesterkoper

Zeker komen we terug.Het eten is heerlijk.Profesioneel bediening.Er werd ons voldoende aandacht geschonken.Het restaurant is netjes en stijfol ingericht. Menu is goed in balans,ook ruim vegetarisch.Wat een goede ervaring.Een aanrader.

foedie12

Komen hier al jaren zeer regelmatig eten. Als iets niet op de kaart staat, vraag ernaar, dan wordt het voor je gemaakt. Heerlijk, authentiek Thais, wat ons betreft en de bediening is altijd heel attent en vriendelijk. Het is er de laatste tijd zo druk dat je om teleurstelling te voorkomen, het beste even kunt reserveren.

Gegeten op 19 oktober 2012

tineke

Best heel aardig eten, vers en smakelijk. Het huismenu zag er goed uit, de garnalensoep was erg pittig, maar lekker. De vegetarische hapjes vooraf bleken 4 kaassticks uit de frituur,. Beter voor bij de borrel in de kroeg en niet echt Thais. De bediening was erg vriendelijk, maar het duurde erg lang voor we het eerste gerecht kregen en om drankjes en desserts moesten we vragen. De inrichting is sober, maar ok.

Gegeten op 28 augustus 2012

Schrijf zelf een recensie over Roeng Reang in Hilversum

Schrijf hieronder je recensie over Roeng Reang. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.