Tagore over zichzelf

Na 30 jaar is het zover. Tagore Indian Restaurant heeft een volledige nieuwe look gekregen. Van een traditionele look zijn we overgestapt naar een warme moderne interieur. Naast de nieuwe look hebben we nu ook een Ontbijt& Lunch kaart erbij. Maar natuurlijk behouden wij onze vertrouwde kwaliteit, service en gastvrijheid.

Come and explore the world of fresh herbs and spices!

mahesh1
  • Recensies in de laatste twee jaar

We had asked to deliver the food.We had ordered Daal,Mix vegetable and Chicken Saag.
Food was tasty and well spiced.Service is allright and the new decor looks very nice.
We will come next time to eat in the restaurant

Gegeten op 12 maart 2014

medemblik
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben ontzettend lekker gegeten. Zowel de voorgerechten en het hoofdgerecht was zeer smakelijk. Heerlijk gekruid en gaf mij het gevoel dat we weer even terug in India waren. De bediening is uiterst vriendelijk en gaf mij een zeer warm gevoel. Mijn vriend is erg gek op het nagerecht rijstepap en kreeg gewoon het recept hoe ik het moest maken. Nog een heel leuk gesprek gehad met de eigenares. Het maakte onze avond tot een super uitje en kom graag nog eens terug. Met mijn zelf gemaakte rijstepap.... Heb ik beloofd. Echt een aanrader!!
Esther.

Janennanda
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben weer heerlijk gegeten bij Tagore. Zowel de voorgerechten als de hoofdgerechten smaakten fantastisch. Heerlijk kruidig eten. De bediening was vriendelijk en uiterst attent, ondanks het feit dat het restaurant de gehele avond helemaal vol zat.

Gegeten op 31 januari 2014

kimlongwood
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mijn collegaatjes en ik gaan hier vaak lunchen, wat ontzettend lekker is! De service is super, want je kunt elk gerecht naar eigen verlangen pittig laten maken. Ze doen net dat beetje extra voor je! Afgelopen vrijdag zijn wij er voor het eerst 's avonds gaan eten, wat ook erg lekker was. Er is veel keus, en een groot bord eten welke keus je ook maakt. Het is toch fijn wanneer je teveel krijgt in plaats van te weinig, je kunt het dan lekker mee naar huis nemen en thuis nogmaals genieten. :) Zeker een restaurant waar ik nog veel vaker heen zal gaan.

Gegeten op 31 januari 2014

SuzanneAmsterdam
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vriendelijke bediening, een echt familie restaurant. Heerlijke gerechten (spinazie curry was voortreffelijk!) en bijgerechten. Qua prijs & kwaliteit is dit zeker een aanrader!

Gegeten op 16 november 2013

ceciel3
  • Recensies in de laatste twee jaar

met z'n tweetjes hier gaan eten, het was gezellig druk voor een dinsdagavond. Mooie inrichting en goede service. We hadden beiden een lams curry: goed vlees met heerlijke saus!
We hadden als bijgerecht gesmoorde aubergine en nan: beide heerlijk! wij hadden hier genoeg aan dus de nagerechten niet geprobeerd. een bijgerecht is wel een aanrader, voor grote eters is het anders wat weinig.
al met al leuke gezellige plek met heerlijk eten voor een goede prijs!!

Gegeten op 26 november 2013

Chocolat
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij dineren hier regelmatig, als wij in Amsterdam zijn. Heerlijk eten, ook vegetarisch. Restaurant heeft onlangs een metamorfose ondergaan. Heeft modern interieur, maar toch een gezellige uitstraling. Nu kan men hier ook overdag terecht voor ontbijt, lunch en high tea. Dat gaan wij tijdens ons volgende bezoek proberen. Gezien onze ervaringen zal dit ook erg in de smaak vallen.

Gegeten op 29 juli 2013

JoseK
  • Recensies in de laatste twee jaar

De ontvangst was hartverwarmend. We waren met vijf personen en om bij het raam te eten moest wel een en ander verbouwd worden. De mango lassie smaakt zoals in India, de uienpakhora's ook. De tandoorigerechten waren prima maar voor de grote eters wel wat weinig. Daarmee is de prijs kwaliteit verhouding iets uit het lood. De lamscurry en de verschillende groentegerechten waren weer heerlijk!. De dochter des huizes heeft het restaurant als breakfast en lunchrestaurant. De kaart ziet er prima uit. Gaan we zeker proberen.

Gegeten op 30 juli 2013

natascha__1989
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hebben hier al meerdere keren gegeten en het blijf heerlijk wat we ook bestellen. De mixed grill is verrukkelijk en de rest is ook fantastisch. Service is goed en we zullen hier zeker nog veel vaker terugkomen!

Gegeten op 11 november 2012

bertha
  • Recensies in de laatste twee jaar

begonnen met een heerlijke dal soep daarna Gosht Balti en Kadhai Gosht Saagwala beiden van voortreffelijke kwaliteit geëindigd met Kulfi deze was naar onze smaak te boterig maar ja dat is smaak zeker een restaurant waar we terugkomen helaas is de inrichting een beetje steriel zodat we na het eten toch ergens anders gingen voor koffie met digestief

Gegeten op 2 december 2012

Schrijf zelf een recensie over Tagore in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Tagore. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!