• foto's van Sushi Time WTC in Amsterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 575 32 00

Altijd sushi tijd

Eten aan de lopende band en zelf je snelheid bepalen. Dat kan bij Sushi Time WTC. Hier geniet je van heerlijke Japanse specialiteiten terwijl het drukke zakenleven van de Amsterdamse Zuidas zich onder je afspeelt. Op een stijlvolle én smakelijke manier stoom afblazen na een intensieve vergadering of heerlijk ontspannen na een lange werkdag. Kortom, lunch of diner; je zit hier helemaal gebakken!

KimAmsterdam84

• Service

• Decor

• In behandeling

Via online reservering

Jammer dat de variatie van sushi matig was. Werd ook niet meer nieuwe sushi gemaakt en oude sushi bleef over op de band. Alles bij elkaar een matige avond.

Gegeten op 23 april 2015

Caoimhe

Via online reservering

Er was een actie voor 15 euro voor 15 bordjes. Op zich leuk, maar ik heb er veel gegeten, maar nu was er een beperkt aanbod en veel van hetzelfde. Je kan beter op een middag gaan, je betaald wel meer maar de keuze is veel beter. Dit was hopelijk eenmalig en erg jammer

Gegeten op 9 april 2015

hklopper

Via online reservering

Op een prima locatie, maar altijd net even te druk en wat kleine tafeltjes, is de bediening altijd vriendelijk en de Sushi voortreffelijk. Blijft een aanrader.

Gegeten op 27 februari 2015

gorbatsjov

Vrijdag 28 maart j.l. het 'nieuwe' Hanbun Hanbun concept geprobeerd met mijn vrouw. Het concept zelf is niet heel vernieuwend maar het gaat erom dat je gezamenlijk meerdere gerechtjes besteld die je eenvoudig kan delen. Prima want zo kan je dus in één bezoek een behoorlijk deel van de kaart proberen. We waren bijzonder gecharmeerd van 'fusion sushi'. Ik noem dit voor het gemak sushi 2.0. Hiermee is echt een andere dimensie aan het sushi eten gegeven. Het meest genoten wij van de Kamikaze Gunkan (tonijn tartaar), Crispy Tuna Crackers en de Crispy Duck Crackers. Sushi Time WTC is absoluut geen plek voor een romantisch diner maar meer een gemak voor de mensen die in deze omgeving werken. Als je puur voor de fusion sushi gaat dan is de plek en sfeer niet zo belangrijk meer en heb je gewoon heerlijk eten.

Gegeten op 28 maart 2014

monica2013

Ik heb voor het eerst sushi afgehaald bij Sushi Time. Ik had de instructies niet goed begrepen en kon eigenlijk pas na 15:00 uur ophalen. Desondanks werd ik toch geholpen, erg fijn!
Locatie was erg moeilijk te vinden omdat van buitenaf niet (goed) te zien was dat Sushi Time in het WTC zit.
Sushi summer box, viel eigenlijk wat tegen. Wel heel erg vers, maar niets bijzonders, op 1 sushi na. Prijs/ kwaliteit was wel prima.
Misschien dat in het restaurant, als ik zelf kan kiezen het beter is, dat ga ik nog wel uitproberen.

Gegeten op 4 september 2013

JeanetteProever

We waren al weer een tijdje niet geweest en blijven dit toch een van de beste sushi vinden die we in Amsterdam kunnen krijgen. Sushi draait lekker rond op de lopende band en ze maken er echt een feestje van. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader en ik begrijp de eerdere reacties ook niet, heb ik niet zo ervaren.

Gegeten op 11 juli 2013

carmen1405

Ik heb hier sushi afgehaald via Groupon. Eerst kon ik het niet vinden, maar ze hebben m'n telefonisch erheen geleid. Bij binnenkomst ziet het er knus uit. Het is strak ingericht en ziet er schoon uit. De sushi had ik een dag van te voren besteld en het stond klaar op de afgesproken tijdstip. Die mevrouw achter de balie was erg vriendelijk. De ingredienten van de sushi smaakten goed, alleen de rijst was iets aan de harde kant. Dat komt waarschijnlijk omdat het in de koeling heeft gestaan. Dat is wel erg jammer. De verse vis/groente die erin zitten maken het weer deels goed, daarom een 6 voor het eten. Als je daar in het restaurant eet, wordt het wel ter plaatse bereid.

Gegeten op 26 februari 2013

dmeg

Het nog al sober ingerichte restaurant nodigt niet echt uit, maar wat maakt dan dat ik hier zo vaak lunch? De sushi is echt van een topkwaliteit! En op dinsdag is het helemaal genieten: de bordjes zijn dan eenheidsprijs! Mooi dat nodigt uit om dat ene bordje toch ook nog even te nemen. Niets te verbeteren? Ja dat wel, want ook al kom ik hier vaak, de dames die je oh zo snel naar je tafeltje loodsen, lijken je niet te herkennen.

Gegeten op 5 februari 2013

Co_uiteten

Het bekende sushi treintje rijd hier. Werkt voor mij altijd wel, want als ik het niet ken, kan ik het m'n neus niet voorbij laten gaan. Gelukkig ook gewoon zeewier salade te krijgen.

omnomnom

Het zit hier over het algemeen vol met zakenmensen uit de WtC-gebouwen, zeker tijdens te lunch. Je gaat hier niet heen om gezellig te tafelen, maar om een snelle maaltijd te eten of om snel een box met sushi af te halen.

Het decor is clean en functioneel, sommige mensen vinden het sfeerloos, maar ik vind het prima voor een sushi-maaltijd.

Ik heb de vegetarische box (euro 9,95) genomen, die werd vers klaargemaakt en was lekker. Maar van de andere boxen hadden ze enkele kant en klaar in de etalage liggen, ik weet niet wat daarvan de kwaliteit is.

Deze sushi-zaak zit in het WtC-gebouw en de meeste mensen die via Amsterdam Zuid reizen hebben geen idee dat er zo dichtbij het trein/metro-station een sushizaak zit. Zo'n Sushibox is duurder dan bijvoorbeeld een Burger King Menu op WtC, maar wel een stuk gezonder (en lekkerder) dan zo'n menu en de meeste andere afhaal-opties in de buurt van Station Zuid.

Schrijf zelf een recensie over Sushi Time WTC in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Sushi Time WTC. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.