a TripAdvisor company

Akropolis

1. Grieks
  1. Toon telefoonnummer 074 243 73 23

arton053

Wij hebben via Social Deal hier gegeten. Het eten was uitstekend, ruim voldoende, goed gepresenteerd, super vriendelijke bediening, tegen redelijk prijs. Wij hebben super leuk en gezellig avond gehad. Wij hopen dat ze dit niveau kunnen handhaven.Wij komen zeker terug.

Gegeten op 9 januari 2016

roy83

Gisteren 21-09-2015 hebben we gegeten bij Akropolis. Tenminste dat was de bedoeling. Helaas was het stokbrood zo droog en taai dat deze bijna niet weg te kauwen was en de gehakballetjes in een soort van saus was totaal niet voor consumptie geschikt. Hebben het hoofdgerecht afbesteld en een ander restaurant opgezocht. Helaas want we hebben hier vroeger heerlijk gegeten.

Gegeten op 21 september 2015

gerard1953

Hallo, wij zijn 2 x bij dit restaurant in 1 week tijd wezen eten ( 4 personen)en er is niets op af te dingen, het eten is er goed en voldoende en smaakvol, bediening is goed (leuke en vriendelijke meisjes) en de eigenaar is eveneens vriendelijk, de dames kregen op Valentijnsdag nog een roos mee.Na het afrekenen kregen we nog een lekkere Ouzo van de zaak, ik snap niet dat er mensen zijn die dit restaurant afkraken, er is gewoon niets mis mee, kwaliteit en prijs zijn gewoon goed,voor 15 a 16€ heb je een prima Grieks hoofdgerecht.

Gegeten op 21 februari 2014

Smulpapen66

Prijs/kwaliteit komt absoluut niet overeen. Sauzen lijken uit een pakje of een flesje te komen, heel jammer. Tzaziki en salade ongelooflijk weinig. Bediening was wel top. Ga er nooit weer naar toe.

Sylvia201

Aangezien wij een dagje in Hengelo waren en met de trein naar huis moesten besloten wij om bij Akropolis te gaan eten. Wel zo makkelijk met het station voor de deur. Inderdaad qua inrichting een klassieke Griek. Het eten was niet slecht maar ikzelf zou de Bifteki wel iets smeuiiger willen zien en wat minder hard gebakken aan de kantjes. De Gyros, rijst en frietjes waren lekker. Jammer was dat de knoflooksaus uit een flesje leek te komen (Remia??).

Gegeten op 20 augustus 2013

Vragender

Een echte klassieke Griek waar bij de eigenaar altijd even vriendelijk zijn gasten welkom heet en bediend. Het is een relatief klein restaurantje met een inrichting zoals je die bij een Griek verwacht.
De maaltijden zijn altijd smakelijk en het prijs plaatje klopt helemaal. Lekker glaasje witte Imigliko erbij en proost!
Met mooi weer hebben ze een klein terras voor de zaak.

Gegeten op 13 september 2012

remo

• Uitstekend

Vanavond weer heerlijk gegeten bij Akropolis, zelfs in Griekenland kan men niet tippen aan het malse vlees bij dit restaurant. Vlotte bediening en zeer gastvrije eigenaar. Een absolute aanrader om uit eten te gaan in Hengelo!

bouhuis

• Goed

• Goed

prijs/kwaliteit met elkaar in overeenstemming, gezellig en veel lekker vlees

Proever78305

• Slecht

• Slecht

De zalm die ik had besteld was uitgedroogd (aan beide kanten een dikke aangebakken korst) en was slechts zo'n 100-150 gram, in tegenstelling tot de 300 gram die op de kaart stond. Naast dat het niet te eten was ben ik er ook nog misselijk van geworden nadien.
Toen ik aangaf dat ik niet tevreden was over dit gerecht kregen we nog wel koffie van het huis, wat op zich netjes was. Maar iets van zulke slechte kwaliteit heb ik nog nooit gegeten in een Grieks restaurant.

Proever46586

• Uitstekend

Ik vind dit zeer goed restaurant, alles is perfect. Het personeel is zeer vriendelijk, het eten is perfect en de drank ook. Het is inderdaag \"de leukste griek van Twente\".

Schrijf zelf een recensie over Akropolis in Hengelo (ov)

Schrijf hieronder je recensie over Akropolis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.