Akropolis

• 7.4

• 7.1

gerard1953
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hallo, wij zijn 2 x bij dit restaurant in 1 week tijd wezen eten ( 4 personen)en er is niets op af te dingen, het eten is er goed en voldoende en smaakvol, bediening is goed (leuke en vriendelijke meisjes) en de eigenaar is eveneens vriendelijk, de dames kregen op Valentijnsdag nog een roos mee.Na het afrekenen kregen we nog een lekkere Ouzo van de zaak, ik snap niet dat er mensen zijn die dit restaurant afkraken, er is gewoon niets mis mee, kwaliteit en prijs zijn gewoon goed,voor 15 a 16€ heb je een prima Grieks hoofdgerecht.

Gegeten op 21 februari 2014

Smulpapen66
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prijs/kwaliteit komt absoluut niet overeen. Sauzen lijken uit een pakje of een flesje te komen, heel jammer. Tzaziki en salade ongelooflijk weinig. Bediening was wel top. Ga er nooit weer naar toe.

Sylvia201
  • Recensies in de laatste twee jaar

Aangezien wij een dagje in Hengelo waren en met de trein naar huis moesten besloten wij om bij Akropolis te gaan eten. Wel zo makkelijk met het station voor de deur. Inderdaad qua inrichting een klassieke Griek. Het eten was niet slecht maar ikzelf zou de Bifteki wel iets smeuiiger willen zien en wat minder hard gebakken aan de kantjes. De Gyros, rijst en frietjes waren lekker. Jammer was dat de knoflooksaus uit een flesje leek te komen (Remia??).

Gegeten op 20 augustus 2013

Vragender
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een echte klassieke Griek waar bij de eigenaar altijd even vriendelijk zijn gasten welkom heet en bediend. Het is een relatief klein restaurantje met een inrichting zoals je die bij een Griek verwacht.
De maaltijden zijn altijd smakelijk en het prijs plaatje klopt helemaal. Lekker glaasje witte Imigliko erbij en proost!
Met mooi weer hebben ze een klein terras voor de zaak.

Gegeten op 13 september 2012

remo

• Uitstekend

Vanavond weer heerlijk gegeten bij Akropolis, zelfs in Griekenland kan men niet tippen aan het malse vlees bij dit restaurant. Vlotte bediening en zeer gastvrije eigenaar. Een absolute aanrader om uit eten te gaan in Hengelo!

bouhuis

• Goed

prijs/kwaliteit met elkaar in overeenstemming, gezellig en veel lekker vlees

Proever78305

• Slecht

De zalm die ik had besteld was uitgedroogd (aan beide kanten een dikke aangebakken korst) en was slechts zo'n 100-150 gram, in tegenstelling tot de 300 gram die op de kaart stond. Naast dat het niet te eten was ben ik er ook nog misselijk van geworden nadien.
Toen ik aangaf dat ik niet tevreden was over dit gerecht kregen we nog wel koffie van het huis, wat op zich netjes was. Maar iets van zulke slechte kwaliteit heb ik nog nooit gegeten in een Grieks restaurant.

Proever46586

• Uitstekend

Ik vind dit zeer goed restaurant, alles is perfect. Het personeel is zeer vriendelijk, het eten is perfect en de drank ook. Het is inderdaag \"de leukste griek van Twente\".

belpet

Prima eten, informeel,

Proever13459

• Goed

Het personeel is erg aardig, ook al zijn het geen Grieken. Het eten is goed. Vooral het vlees is erg mals. De toetjes waren ook erg lekker. De koffie is wel sterk. De Griekse wijn was goed en zoet. Het restaurant is heel gezellig ingericht, wel klein maar gezellig. Echt Griekse stijl.

Schrijf zelf een recensie over Akropolis in Hengelo

Schrijf hieronder je recensie over Akropolis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!