Bella Milano

• 8.3

• 7.5

NRVD
  • Recensies in de laatste twee jaar

Geen zin in koken en ook geen zin in een uitgebreide diner. Dus zoeken naar een goed alternatief, niet zijnde een vreetschuur, in de buurt. Bij Bella Milano waren wij al eens eerder geweest en dat was ons toen goed bevallen, dus onze keuze op dit restaurant. Wij waren niet de enigen, het restaurant zat redekijk vol voor een vrijdag direct na oud en nieuw. Ook deze keer hebben wij geen spijt. Vooraf een goed gevulde soep van werkelijk uitstekende kwaliteit. Voor het tussengerecht werd verschillend gekozen maar alle gerechten waren goed van smaak en men was zeker niet karig. Voor het hoofdgerecht werd gekozen voor kalfsvlees waarbij iedere eter voor een andere bereiding koos. En een ieder vond dat hij de lekkerste bereiding had. Kortom, we hebben weer heerlijk gegeten en we zullen dit restaurant zeker weer bezoeken.

Gegeten op 3 januari 2014

marijkie
  • Recensies in de laatste twee jaar

We aten met z'n tweeën bij Bella Milano na een dagje strand. De gastheer was erg vriendelijk en ook de bediening liet zich van zijn beste kant zien. We aten alleen een pizza, die wel lekker, maar een beetje saai was. Ik heb pizza's geproefd die ik lekkerder vond. We zaten buiten en daar zit je leuk. Er is een glazen wand die ook verschoven kan worden. Aan het water zitten is natuurlijk altijd top. De inrichting is nogal klassiek. Of ik dat gedateerd moet worden, weet ik niet. Het is niet helemaal onze smaak. De wijn was goed! Voor de regio is het een prima restaurant.

Gegeten op 4 augustus 2013

rja
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb hier eerder al eens gegeten en altijd met plezier, vandaar dat ik voor het vieren van een verjaardag hier een tafeltje voor zes heb geboekt. Uit het menukaart die online was in te zien heb ik zelf een menu samengesteld en een prijs afgesproken. Ondanks dat wij op een maandag waren gegaan was de zaak bijna vol. We werden vriendelijk ontvangen en er is goed voor ons gezorgd. Het eten was kwalitatief goed en ruim boven het gemiddelde van een standaard Italiaan. Alhoewel je hier ook voor een pizza terecht kunt is dit niet een doorsnee pizzeria, maar een echt restaurant met luxe linnen op de tafels, mooi bestek en net servies. Wij hebben er een goed gevoel aan overgehouden en raden een bezoek zeker aan. (Parkeren kon pal voor de deur wat voor mijn moeder van 87 wel zo plezierig was.)

Gegeten op 8 april 2013

Artibus
  • Recensies in de laatste twee jaar

In 2009 waren we hier ook al eens geweest en het restaurant had een goede indruk gemaakt, dus we kwamen terug. Het interieur doet warm en zonnig aan door de gebruikte pasteltinten. De bediening is bijzonder vriendelijk, behulpzaam en snel.
Mijn Calzone zag er perfect uit en was prima van smaak. De vier soorten pasta aan de andere kant van de tafel werden ook bijzonder gewaardeerd. Omdat we nog moesten rijden hielden we het bij een karafje huiswijn, die van goede kwaliteit was. Voor het nagerecht kregen we een kaart met diverse soorten ijscoupes; zou men ook andere deserts hebben?
De espresso en capucino smaakten heel goed. We betaalden 60 euro.

Gegeten op 4 april 2013

Johanne13
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond met een groep van 17 man in Bella milano gegeten, het was zeker geslaagd!! Super bediening, ondanks alle drukte perfect en super snel bediend. Personeel is hartstikke vriendelijk en bedienen met alle liefde. Het eten was voortreffelijk. We hadden allemaal vis- en vleesmenus genomen en het was top! ook was het dessert heerlijk.
Kortom dit is zeker een aanrader. Een top zaak!

Gegeten op 18 november 2012

petravat
  • Recensies in de laatste twee jaar

We zijn hier met 17 personen wezen eten.Van tevoren menu doorgegeven wat netjes geregeld was.De carpaccio was heerlijk,de zalm vond ik persoonlijk iets te droog.Jammer voor de mensen die de heerlijke 4 soorten pasta hadden dat deze lauw was.Dit werd snel opgelost.De toetjes waren ruime porties.Gezellig maar iets gedateerd restaurant .
Salvatore is een prima gastheer,die bijna in zijn eentje heel de zaak bediend.

Gegeten op 13 november 2012

johannes1988
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eergisteren met zijn viertjes wezen eten bij Bella en we waren zeer te vrede, alles was naar wens en het eten smaakte heerlijk!! Ik zelf neem altijd een pizza als ze die hebben in een restaurant. De pizza's in dit restaurant staan tot nu toe nog steeds op de eerste plek. Tot de volgende keer Bella!!
Johannes

Gegeten op 30 oktober 2012

chris11
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eten is echt heel lekker, zeker de vissoep en de gegrilde ossehaas! Ook de rest van de tafelgenoten vonden het eten voortreffelijk!
Bediening is vriendelijk, maar anno 2012 niet kunen pinnen?
Ps. Italiaans biertje was perfect!

Gegeten op 2 augustus 2012

anne19
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bella milano is echt ons (mijn vriend en ik) resaurantje... De bediening is goed (met name Salvatore) en vriendelijk. De sfeer is gezellig en informeel. De Pizza Calzone is onovertroffen, ik heb nog nooit ergens lekkerder een calzone gegeten. Ik vind dat je er lekker uitgebreid kan eten maar ook gewoon een pizza of afhalen.
Het enige nadeel is dat je er niet kunt pinnen...

Carlaxx

• Matig

Vanavond hier gegeten samen met een vriendin om eens lekker bij te praten.
En dat was ook het beste deel van de avond.

Ik had hier redelijke recensies gelezen nadat ik al eerder op de site ontdekte dat er een best wel grote kaart was.
Een grote kaart is vaak een teken, tenminste voor mij, dat niet alles vers is of met grote aandacht kan worden klaargemaakt.

Dat bleek ook wel vanavond. Voorgerecht bruschetta was redelijk van smaak.
De pizza was was slecht. Geen verse bodem, maar een kant en klare bodem. Erg mooi rond. Beleg...mwah. Na had ik crepes suzzets. Wederom niet vers. Uit de diepvries? Met een vruchtensaus uit blik? zoiets.

Nee, ik ben een groot liefhebber van de italiaanse keuken. Gezien de grote kaart (en mijn gedachte erover) dacht ik veilig te gaan met de pizza.

Jammer, maar ik keer hier niet terug.

Schrijf zelf een recensie over Bella Milano in Hendrik Ido Ambacht

Schrijf hieronder je recensie over Bella Milano. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!