Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Bella Milano

1. Restaurant
  2. Italiaans

Bella Milano

1. Restaurant
  2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 078 681 99 94

Edwin1979

Onlangs gegeten bij dit leuke Italiaanse restaurantje. Mijn vriendin had een eenvoudige pizza met tomaat, kaas en ananas, die prima smaakte. Ik had de pizza calzone met bolognese saus. Was erg lekker.

Wij waren er op een zaterdag en het was erg druk. Desondanks was de bediening rustig, vriendelijk en attent.

Wij zaten in de nieuwe uitbouw vlak langs het water. Dit gaf voor ons meerwaarde aan ons bezoek aan Bella Milano.

Wij komen zeker nog eens terug!

Gegeten op 2 augustus 2014

koman

Gisteravond met mijn vrouw voor het eerst in ons leven bij dit restaurant gegeten. We waren daar omdat onze (schoon-)moeder op sterven lag en er even écht uit wilden zijn. Beter hadden we het op dat moment niet kunnen treffen: We vielen bijna van onze stoel van........verbazing! De ambiance, de gastvrijheid, de innemendheid van de gastvrouw, al hadden we bij wijze van spreken niet meer gegeten, het was een welkome verademing! Wát een stijlvolle bejegening.
En dan het eten: Zowel mijn vrouw als ik hebben er fantastisch gegeten. De lamscoteletten had ik in meer dan 20 jaar niet meer zo lekker geproefd. De laatste keer was op Texel. Ik weet nu weer hoe het smaakt. Vooraf hadden we de tomatensoep. Heerlijk! Bij het diner werden heerlijke gebakken aardappels geserveerd, waarbij de vraag om een 2e schaaltje niet direct leidde tot het vermelden ervan op de rekening. Klasse. Afgesloten met een overheerlijke koffie. Was dan alles oké? Nee, er behoort eigenlijk een pin-mogelijkheid te zijn. Als je niet in het bezit bent van een creditcard, doet de gastvrouw zelfs het voorstel om op rekening thuis op het gemak te betalen. Waar vind je dit nog? Wij komen hier zeker terug. Een ware ontdekking.

Gegeten op 26 augustus 2014

marlies39

Het eten was best te doen, niet echt spetterend of spectaculair. Echt een minpunt dat je er niet kon pinnen. Bediening was goed!

Gegeten op 23 augustus 2014

joy4

Eten: Als voorgerecht hebben we een crostini besteld. Prima voorgerecht en niks op aan te merken. Als hoofdgerecht hadden we een pasta. Ondanks dat er niks mis mee was vond ik het ook niet echt bijzonder. Gewoon een pasta die ook bij de Verry Italian Pizza ook zou krijgen.
De cappuccino was echt ontzettend slecht voor een restaurant. Hier moeten ze echt wat mee doen. Het maakte als zelfgezette doorloop koffie met met schuim erboven op.

De bediening is echter top! vriendelijk geholpen, gevraagd of we nog even wouden wachten met het hoofdgerecht... top!

Kleinigheidje... je kan er niet pinnen.... en doe iets met de koffie!

Gegeten op 12 augustus 2014

jacobus3

Ben zaterdagavond met een ongelofelijk gezelschap in dit restaurant geweest.
Het was ter ere van mijn lieve buurman en zijn vrouw.
Dit is zonder te pochen een van de mooiste avonden geweest. Het is zoveel klasse dat ik zowel door de eigenaar en eigenares als een Vip klant ben behandeld. En ik moet toch kwijt dat deze mensen voor mij VIP zijn. Als je hier een avondje gaat dineren dan kom je in een andere wereld.
Veel restaurants kunnen hier nog wat van opsteken. Wat is het verassend en vooral een beleving voor je smaakpapillen Mensen probeer het eens dan kom je tot een ontdekking dat dit de juiste keuze is voor een avondje dineren. Goed voor je stabiliteit!! Wil vooral Salvatore en de eigenaar bedanken voor hun klantgerichtheid en warmte.

Gegeten op 9 augustus 2014

jeffrey25

Ik hou enorm van pizza. Zoals de pizza's hier smaken, heb ik zelden meegemaakt. Voortreffelijk!! Als nagerecht heb je de keuze uit een grote ijskaart. De Damme Blanche is erg lekker. Hier ga ik zeker nog eens terugkomen.

Gegeten op 6 mei 2014

Ndh

We begonnen met een droge witte wijn die echt niet lekker was, (stond te lang open?) we zeiden er wat van en kregen toen de huiswijn, de wijn die we hadden was een exclusieve wijn werd er gezegd. Niet om gevraagd trouwens. T eten was erg zout, zelfs de broccoli die erbij zat. Kalfsoester met gorgonzola, maar proefde niet naar gorgonzola. Interieur erg ouderwets. Wij gaan niet nog eens terug.

NRVD

Geen zin in koken en ook geen zin in een uitgebreide diner. Dus zoeken naar een goed alternatief, niet zijnde een vreetschuur, in de buurt. Bij Bella Milano waren wij al eens eerder geweest en dat was ons toen goed bevallen, dus onze keuze op dit restaurant. Wij waren niet de enigen, het restaurant zat redekijk vol voor een vrijdag direct na oud en nieuw. Ook deze keer hebben wij geen spijt. Vooraf een goed gevulde soep van werkelijk uitstekende kwaliteit. Voor het tussengerecht werd verschillend gekozen maar alle gerechten waren goed van smaak en men was zeker niet karig. Voor het hoofdgerecht werd gekozen voor kalfsvlees waarbij iedere eter voor een andere bereiding koos. En een ieder vond dat hij de lekkerste bereiding had. Kortom, we hebben weer heerlijk gegeten en we zullen dit restaurant zeker weer bezoeken.

Gegeten op 3 januari 2014

marijkie

We aten met z'n tweeën bij Bella Milano na een dagje strand. De gastheer was erg vriendelijk en ook de bediening liet zich van zijn beste kant zien. We aten alleen een pizza, die wel lekker, maar een beetje saai was. Ik heb pizza's geproefd die ik lekkerder vond. We zaten buiten en daar zit je leuk. Er is een glazen wand die ook verschoven kan worden. Aan het water zitten is natuurlijk altijd top. De inrichting is nogal klassiek. Of ik dat gedateerd moet worden, weet ik niet. Het is niet helemaal onze smaak. De wijn was goed! Voor de regio is het een prima restaurant.

Gegeten op 4 augustus 2013

rja

Ik heb hier eerder al eens gegeten en altijd met plezier, vandaar dat ik voor het vieren van een verjaardag hier een tafeltje voor zes heb geboekt. Uit het menukaart die online was in te zien heb ik zelf een menu samengesteld en een prijs afgesproken. Ondanks dat wij op een maandag waren gegaan was de zaak bijna vol. We werden vriendelijk ontvangen en er is goed voor ons gezorgd. Het eten was kwalitatief goed en ruim boven het gemiddelde van een standaard Italiaan. Alhoewel je hier ook voor een pizza terecht kunt is dit niet een doorsnee pizzeria, maar een echt restaurant met luxe linnen op de tafels, mooi bestek en net servies. Wij hebben er een goed gevoel aan overgehouden en raden een bezoek zeker aan. (Parkeren kon pal voor de deur wat voor mijn moeder van 87 wel zo plezierig was.)

Gegeten op 8 april 2013

Schrijf zelf een recensie over Bella Milano in Hendrik Ido Ambacht

Schrijf hieronder je recensie over Bella Milano. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.