Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Sicilia

1. Restaurant
  2. Italiaans

Sicilia

1. Restaurant
  2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 0492 532 616

MaxSchreck

Pizzatent met pretenties. Brood was slap en flauw, geen olijfolie op de tafel maar een bakje kruidenboter. Maar door na te vragen bracht de aardige bediening een flesje. Huiswijn was te doen. Spagetti alla siciliana was lekker maar door overdaad van saus deed wat Hollands aan. Zo maakten we het in ons studentenhuis ook. Twijfel wel of hier de ingrediënten vers waren. Daarna moest het gebeuren met de filetto al tartufo. Positief was dat de vier stukjes wilde paddestoelen en drie schilfertjes truffel waren lekker waren. Saus en vlees ging de prullenbak in. Jammer. De kok schijnt een bekroonde pizzabakker te zijn, dat zal wel top zijn. Kortom pizzeria-sicilia maar geen ristorante.

Gegeten op 27 augustus 2014

Proever-Erik

Vandaag voor de 2de keer bij Secilia in Helmond gaan eten.
Ik ben weer voor de pizza alle Biaggio( de eigenaar?) gegaan, deze was erg lekker!
De service was goed, het restaurant is wat kaal en daarom krijg je een hal-effect qua geluid.

Ik kom er nog wel eens vaker

Gegeten op 22 juni 2014

Diva78

We zaten gewoon heerlijk buiten met lekker weer. Van binnen zag het er beetje kaal uit. Heb de vissoep sicilia gegeten en deze was lekker. Niet gebonden soep van goede bouillon. Mocht meer diepere smaak hebben. Zout was perfecto. Bediening was netjes en men kwam direct bestelling opnemen. De pizza gorgonzola was lekker. Niet te overdreven bedekt met een lekkere dunne bodem. Toetje ijs, was ook lekker wel veel. Dit alles reden om terug te komen volgende keer in Helmond

Gegeten op 13 juni 2014

Happycouple

Alleen voor een pizza binnengestapt. Deze viel erg tegen, ondanks dat de ingredienten goed vers waren. Er zat gewoon weinig smaak aan.
Eén drankje teveel op de rekening was waarschijnlijk niet expres.
Uitgebreide kaart en vriendelijke bediening.

Gegeten op 19 april 2013

J_Binnendijk

Connie en Johan

Sicilia is meer dan een pizzatent, alhoewel een groot deel van de gasten altijd pizza eet. De menukaart is zeer uitgebreid; eigenlijk vind ik hem te uitgebreid. De Italiaanse keuken komt verder goed tot zijn recht.
Wij hadden vooraf verse oesters. Die worden in het restaurant opgevist uit het zoutwateraquarium. Verser kan dus niet.
De inrichting blijft mijns inziens een beetje achter bij de kwaliteit van het eten. Een beetje saai en simpel.

Gegeten op 28 juli 2012

groenotje

• Redelijk

• Redelijk

Persoonlijk vind ik de nieuwe inrichting een afknapper, veels te kil en saai. Het eten is hetzelfde niveau gebleven naar mijn mening; matig. Het personeel vind ik afstandelijk maar wel doelmatig. Voor de gezelligheid ga ik hier niet naartoe.

Kazam!

• Goed

Sinds ze in het nieuwe pand zitten is het erop vooruit gegaan. Het eten is nog steeds goed, maar nu heeft het ook de sfeer die het verdient. De ravioli all arragosta is nog steeds de onbetwiste topper. Met redelijke prijzen en lekker gekruide Siciliaanse keuken is dit de Italiaan om heen te gaan in de regio.

Bovadi

• Goed

gewoon lekker italiaans voor een prima prijs...goede keuze

vromans f

• Uitstekend

• Uitstekend

het eten is echt heel erg lekker. en de verhalen over de bediening dat ze slecht zijn. ik heb ze nog niet meegemaakt. ik heb het er eigenlijk altijd heel prima gehad. ik ben heel tevreden!!

Schrijf zelf een recensie over Sicilia in Helmond

Schrijf hieronder je recensie over Sicilia. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.