Sicilia

• 7.3

• 6.8

Happycouple
  • Recensies in de laatste twee jaar

Alleen voor een pizza binnengestapt. Deze viel erg tegen, ondanks dat de ingredienten goed vers waren. Er zat gewoon weinig smaak aan.
Eén drankje teveel op de rekening was waarschijnlijk niet expres.
Uitgebreide kaart en vriendelijke bediening.

Gegeten op 19 april 2013

J_Binnendijk
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanaf buiten zag dit restaurant er aangenaam uit, dus gewoon maar een keer binnengestapt. Het was weekend daarom waren en nogal veel kinderen aanwezig. Omdat de hele zaak is bedekt met harde oppervlakken (stenen vloer etc) was het zeer luidruchtig.

Sicilia heeft een recht-toe-recht-aan inrichting. Niet onaangenaam maar ook niet echt sfeervol. De bediening is vriendelijk en let goed op.

De menukaart is heel uitgebreid maar wat chaotische opgezet zodat niet meteen duidelijk is wat nu voor- en wat hoofdgerechten zijn. Er is tevens een losse kaart met specialiteiten.

Wat opgediend werd smaakte goed maar was nou niet echt bijzonder te noemen. Vlak van smaak en allemaal wat 'prutterig'. En een en ander geserveerd met een standaard garnituurtje van ijsbergsla.

Gezien de kwaliteit veel te duur.

Voor mij hoeft een kan kraanwater niet gratis te zijn, maar 2,50 euro voor een liter...? Dat zit tegen oplichting aan. Een even opzoeken en rekenen levert op dat het hier om een winstmarge van ca. 17000,00% gaat.

Wat mij verder tegen de borst stuitte is dat alle jassen open en bloot naast de voordeur hangen. een voordeur die uit het zicht ligt en verder niet bewaakt wordt... dit vraagt natuurlijk om diefstal.

Samengevat als u echt veel honger heeft, kunt u hier een keer langsgaan, maar anders even verder kijken.

Connie en Johan
  • Recensies in de laatste twee jaar

Sicilia is meer dan een pizzatent, alhoewel een groot deel van de gasten altijd pizza eet. De menukaart is zeer uitgebreid; eigenlijk vind ik hem te uitgebreid. De Italiaanse keuken komt verder goed tot zijn recht.
Wij hadden vooraf verse oesters. Die worden in het restaurant opgevist uit het zoutwateraquarium. Verser kan dus niet.
De inrichting blijft mijns inziens een beetje achter bij de kwaliteit van het eten. Een beetje saai en simpel.

Gegeten op 28 juli 2012

groenotje

• Redelijk

Persoonlijk vind ik de nieuwe inrichting een afknapper, veels te kil en saai. Het eten is hetzelfde niveau gebleven naar mijn mening; matig. Het personeel vind ik afstandelijk maar wel doelmatig. Voor de gezelligheid ga ik hier niet naartoe.

Kazam!

• Goed

Sinds ze in het nieuwe pand zitten is het erop vooruit gegaan. Het eten is nog steeds goed, maar nu heeft het ook de sfeer die het verdient. De ravioli all arragosta is nog steeds de onbetwiste topper. Met redelijke prijzen en lekker gekruide Siciliaanse keuken is dit de Italiaan om heen te gaan in de regio.

Bovadi

• Goed

gewoon lekker italiaans voor een prima prijs...goede keuze

vromans f

• Uitstekend

het eten is echt heel erg lekker. en de verhalen over de bediening dat ze slecht zijn. ik heb ze nog niet meegemaakt. ik heb het er eigenlijk altijd heel prima gehad. ik ben heel tevreden!!

Kato

• Goed

Ik kom hier eens om het half jaar en altijd met plezier. De nieuwe inrichting is een hele verademing tov vroeger. Je zit niet meer op elkaar en het is met zijn tijd meegegaan. Ook aan de vriendelijkheid van de bediening is gewerkt. Zolang als de baas zelf niet in het restaurant rond loopt gaat het voortreffelijk. Hij is namelijk altijd chagerijnig. Al lijkt dit ook vaak zo. Maar het eten is er altijd voortreffelijk en daar gaat het toch om in een restaurant. Ik ga altijd tevreden weg en ze geven ook nog lekker bourgondisch grote porties zonder in te boeten op kwaliteit. Je gaat zeker niet met honger weg. Ik ben zeker een tevreden klant

Proever79129

• Uitstekend

Na mijn bezoek moet ik zeggen het was voortreffelijk. Het eten was super de bediening was zeer vriendelijk, en heel attent.De zaak zelf is stijlvol ingericht.Een keurig gedekte tafel maakt het geheel af. De privacy is naar mijn mening voldoende gewaarborgd.Als men lekker italiaans wil eten en iets anders dan een pizza biedt de menukaart voldoende mogelijkheden. Het prijspeil is voor wat het restaurant tebieden heeft zeker niet te hoog.

mediterraantje

• Uitstekend

Sicilia is nu verhuisd. De locatie is nu een deur verder te vinden. Soms kan de plaatselijke politiek je daartoe dwingen; maar maakt niet uit.
Het eten is hier voortreffelijk: echt super italiaans; alsof je je waant in dolce italia.
Niets op aan te merken. Top eten, tof restaurant!

Schrijf zelf een recensie over Sicilia in Helmond

Schrijf hieronder je recensie over Sicilia. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!