a TripAdvisor company

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Met groep tennisvrienden gegeten bij Kota Radja. Na een hele dag fietsen hadden we wel trek. De menukeuze was snel gemaakt. Het keizerlijk menu, dat de kwaliteit van KR uitstekend laat zien. Zoals altijd uiterst correct bediend en bij het hoofdgerecht spontaan extra gerechten aangeboden gekregen. Kreeft is topper bij hen. Ook de wijn (Kaiken uit Argentinië) komt goed tot zijn recht.

Gegeten op 16 juli 2016

FRANSWIL

Op 18 februari 2015 ook gegeten en genoten van diverse gerechten , ik heb toen een negen gegeven als waardering voor de gerechten , met de opmerking van , zet het puntje op de i , dan geef ik de volgende keer een 10 .
Op 17 januari weer gegeten ( nu met vier personen , toen twee ) weer lekker gegeten maar nog niet het puntje op de i gevonden.
Ga zo door , kom van de zomer met vier personen weer terug .

Gegeten op 17 januari 2016

josvanwetten

Wij gaan vanavond voor de 100 ste keer eten bij onze vrienden, mogen we wel zeggen.
wij zijn nog nooit teleur gesteld.
Ooit wel eens een minder gerecht gehad, maar dat heb ik thuis ook en dan licht het meestal ook nog aan je eigen keuze.
De vriendelijkheid en de service, welke deze mensen geven, de aandacht en de interesse in hun gasten.
Daar kan heel horeca Nederland nog veel van leren.

Gegeten op 23 december 2015

HDroppert

We waren met vrienden voor de eerste keer in Kota Radja. Een vriend was vegetarich en daar werd prima mee rekening gehouden door een vegetarische rijsttafel. Een vriendin was allergisch voor ve-tsin. Daar werd wel rekening mee gehouden door de sauzen apart te serveren, maar een aparte saus ging kennelijk niet.
Drie van ons hadden een Szechuan menu. De soep was lekker, al niet speciaal. De garnalen in zoetzure saus waren goed. Van de hoofdgerechten vonden wij de ossenhaas niet geweldig. De saus was veel te zout. De andere gerechten waren goed, maar de meningen waren wat verdeeld.
Het kiwi dessert was heerlijk.
De vegetarische rijsttafel was eenvoudig, maar lekker.
De prijs-kwaliteitsverhouding was ruim voldoende.

Gegeten op 7 november 2015

jljmvandenhurk

Heerlijk gegeten zoals altijd en de gastvrijheid en de interesse voor iedere gast van de eigenaar Hong Cheng en zijn vrouw met alle personeel zijn fenomenaal.
niet voor niets in de top 100 van Nedeland.

Gegeten op 26 september 2015

wimvandenreek1

Dit keer iets van de specialiteitenkaart genomen. De Peking eend is er altijd zeer goed van smaak, terwijl de begeleidende gerechten zoals ossenhaas met knoflook en groenten eveneens prima smaakten. De bediening is prima en vlot.
De flessen Kaiken Malbec is wel mijn favoriet alhier. Prima wijn voor een redelijke prijs.

Gegeten op 19 juli 2015

FRANSWIL

Zeer vriendelijke ontvangst . Alle gerechten uit het door ons ( mijn vrouw en ik ) gekozen menu waren voortreffelijk op smaak . ( het menu is vanaf vier personen , maar was nu voor twee personen geen probleem . ) Komen zelf uit Amsterdam , maar als we in de buurt zijn zeker weer een bezoekje waardig. Ga zo door of maak het nog beter . Zet het puntje op de i .

Gegeten op 14 februari 2015

twan9

Vanavond met 5 personen gegeten bij Kota Radja in Helmond. Het eten was erg goed. Zoals bijna altijd bij de Chinees was het wel erg veel. De prijs kwaliteit verhouding was erg goed.

We werden uitstekend ontvangen. Personeel was erg vriendelijk en niet opdringerig. Klein aandachtspuntje: een van de personeelsleden sprak wat gebrekkig Nederlands, maar er ontstond geen communicatieprobleem.

Restaurant ziet er vrij standaard uit. Wel netjes, en voldoende ruimte tussen verschillende tafeltjes.

Graag komen wij hier een keer terug!

Gegeten op 7 februari 2015

sjaakmans

Geheel bij toeval hier terecht gekomen. Alles was dicht voor de lunch, dus toen maar de Chinees in gerend. Zeer vriendelijk eigenaar die het van zijn vader had overgenomen. Hoewel het standaard gerecht zijn hebben wij prima hier gegeten. Aanrader om Chinees te eten met lunch!

martijn35

Simpelweg de beste chinees van de regio! Mocht je graag iets willen eten buiten de kaart om is dat helemaal geen probleem als het van tevoren wordt aangegeven, zoals oesters.

Gegeten op 1 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Kota Radja in Helmond

Schrijf hieronder je recensie over Kota Radja. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.