Kota Radja

Kota Radja

1. Chinees
  1. Toon telefoonnummer 0492 538 007

FRANSWIL

Zeer vriendelijke ontvangst . Alle gerechten uit het door ons ( mijn vrouw en ik ) gekozen menu waren voortreffelijk op smaak . ( het menu is vanaf vier personen , maar was nu voor twee personen geen probleem . ) Komen zelf uit Amsterdam , maar als we in de buurt zijn zeker weer een bezoekje waardig. Ga zo door of maak het nog beter . Zet het puntje op de i .

Gegeten op 14 februari 2015

twan9

Vanavond met 5 personen gegeten bij Kota Radja in Helmond. Het eten was erg goed. Zoals bijna altijd bij de Chinees was het wel erg veel. De prijs kwaliteit verhouding was erg goed.

We werden uitstekend ontvangen. Personeel was erg vriendelijk en niet opdringerig. Klein aandachtspuntje: een van de personeelsleden sprak wat gebrekkig Nederlands, maar er ontstond geen communicatieprobleem.

Restaurant ziet er vrij standaard uit. Wel netjes, en voldoende ruimte tussen verschillende tafeltjes.

Graag komen wij hier een keer terug!

Gegeten op 7 februari 2015

sjaakmans

Geheel bij toeval hier terecht gekomen. Alles was dicht voor de lunch, dus toen maar de Chinees in gerend. Zeer vriendelijk eigenaar die het van zijn vader had overgenomen. Hoewel het standaard gerecht zijn hebben wij prima hier gegeten. Aanrader om Chinees te eten met lunch!

martijn35

Simpelweg de beste chinees van de regio! Mocht je graag iets willen eten buiten de kaart om is dat helemaal geen probleem als het van tevoren wordt aangegeven, zoals oesters.

Gegeten op 1 september 2014

Chantal1972

Heb hier afgelopen weekend heerlijk gegeten met wat vrienden. Ik heb nog nooit zo lekker chinees gegeten! Ik kan iedereen de tipan ossenhaas van harte aanbevelen, wordt aan tafel geflambeerd en geserveerd met een heerlijke saus. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Luisterde goed naar onze wensen en was erg gastvrij. Ondanks de drukte was het eten heerlijk en was de bediening snel. Er hangt een gezellige sfeer in het restaurant. Ik kom er zeker nog eens terug, heb er erg genoten!

Gegeten op 3 november 2013

Jersey42

• Uitstekend

Zoals ik ook al in het proefformulier heb ingevuld, hebben ik en mijn vrouw hier heerlijk gegeten. We werden goed geïnformeerd door het personeel over passende wijnen bij ons hoofdgerecht, tevens was het personeel uitermate vriendelijk en attent.

ellatie

• Redelijk

• Redelijk

Ik vind het matig voor een chinees restaurant. In mijn ogen een standaard Chinees Indisch restaurant

SylvT

• Uitstekend

Heerlijke chinees en goede bediening.
Jammer dat ik zo ver weg woon. Misschien tot de volgende keer Chrisparty!

chrisparty

• Uitstekend

Eten is lekker, men heeft dieverse menu's, personeel is heel gas vrij en perfect

Schrijf zelf een recensie over Kota Radja in Helmond

Schrijf hieronder je recensie over Kota Radja. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.