Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Southern Cross in Heemstede - 1

3. Topper 2014
  1. Toon telefoonnummer 023 521 99 92
  2. www.southern-cross.nl

MVlugter

Ik wist niet dat dit nog mogelijk was in Nederland. Wat een verrassing om zo'n geweldige service te krijgen. Zeer alert, vriendelijk, deskundig, het is echt een 10 voor service. Wij zaten als enige tafeltje buiten omdat het binnen helemaal vol was. we waren net zo belangrijk als binnen en werden niet vergeten. Mijn complimenten dat jullie zelfs als het druk is , alles weten waar te maken. Dat het eten en decor dan ook nog helemaal kloppen, dat maakt het plaatje compleet. En als je de rekening krijgt, ontdek je dat je ook voor prijs kwaliteit verhouding een 10 kunt geven ! Helemaal top!

Gegeten op 12 september 2014

annawitz

Ontzettend leuke avond gehad bij Southern Cross. Ik ben geen avontuurlijke eter maar koos met mijn gezelschap voor het verrassingsmenu. En een verrassing was het! Prachtige gerechten, heel smaakvol en borden als kleine schilderijtjes opgemaakt. Krokodil, kangaroo, Iberico, het was allemaal even heerlijk. Mojito dessert als afsluiting, ook al zo apart geserveerd. Alle gangen werden begeleid door een heerlijk glas bijpassende wijn. Vaak langsgereden en nu eindelijk een keer gestopt, en gelukkig maar. Een heel bijzonder maar ontspannen restaurant!

Gegeten op 5 september 2014

waarkunjegoedeten

Ook wij hadden krokodil vooraf, gevolgd door kangoeroe, kreeft, steak en eend. Smaakvol en mooi geserveerd. De afsluiting van chocolade, perzik en mojitoijs was ook zeer geslaagd; het waren stuk voor stuk prachtige schilderijtjes op het bord of in het glas. Voor de jarige was er nog een kaarsje en een in chocolade geschreven felicitatie, heel attent. De bediening was voortreffelijk! Al met al hebben wij een heerlijke avond gehad, wij komen zeker terug.

Gegeten op 26 augustus 2014

Alfx3

Krokodil vooraf, en als hoofdgerecht de Kangaroe. Voorgerecht was absoluut lekker, maar het hoofdgerecht een belevenis. Wat een prachtige smaken! Ook het toetje was geweldig (ijsmojitto). Het personeel was echter meer dan de kers op de taart. Hoewel niet gereserveerd, en er na bestudering van de gastenlijst ook echt geen tafeltje meer vrij was in het restaurant zelf, kregen we een hoge tafel bij de entree. De service, de lach, het meedenken was van een ongekend en hartverwarmend niveau. Aanrader!!!

Gegeten op 21 augustus 2014

marcello1962

Wij kozen voor een driegangenmenu. Vooraf zacht gegaarde buikspek, als hoofdgerecht kangaroofilet met lekker bereidde groenten en een pavlova als dessert. Gecombineerd met een lekkere rode huiswijn, vriendelijke bediening en geserveerd op het gezellige terras. Conclusie: een heerlijke ervaring en wij komen hier zeker weer terug.

Gegeten op 12 juli 2014

simloumar

Heerlijk gegeten! Zowel voorgerecht, quail breast, als hoofdgerecht, de kangaroo waren superlekker! Kan niet wachten tot ik er weer ga eten, want er stond nog veel meer op de kaart wat ik wel wil proberen!
En dan nog heerlijk de hele avond in de tuin kunnen zitten! Met een perfecte bediening!

Gegeten op 3 juli 2014

meti28

Kwamen na strand bezoek toevallig in dit restaurant. Perfect gegeten. Alle onderdelen en ingredienten waren heerlijk en prima op elkaar afgestemd. Wordt duidelijk met liefde gekookt.
Het eten is orgineel en er is een grote keus aan wijn, veel is op glas te krijgen. De bediening is vriendelijk en allert. Kortom onverwachts een prachtige eetervaring gehad

Gegeten op 22 juni 2014

Phira

Superlekker, gezellig ingedeeld restaurant (veel tafels, maar niet het idee van een grote zaal) en zeer vriendelijke bediening!
Vooraf zalm met avocadocreme, hoofdgerecht kangaroo, nagerecht pavlova met rabarber en als afsluiter een verse muntthee.
Ik kom zeker nog een keer terug om de rest van de kaart te proeven.

TedjeSteH

Een fantastische keukenbrigade en de charmante vakkundige bediening maakten mijn avondje met vrienden gisteren weer tot een feestje. De uitgebalanceerde kaart verraad Peter's roots en daar mag hij trots op zijn.
Complimenten!

Gegeten op 28 mei 2014

sjonnievriese

afgelopem week hebben wij dit altijd smaakvolle restaurant weer bezocht.
De gerechten waren divers en goed in balans.
Het 3 gangen welke wij hebben genomen was erg lekker , van zoet tot aan pittig.
De geserveerde wijn sloot mooi aan bij de gerechten. De sfeer was prettig en de bediening attent en goed.
Als nagerecht hebben wij creme brule genomen deze was verrukkelijk!
Wat ik altijd zo leuk vind in dit restaurant is dat de chef kok aan tafel komt om te vragen hoe het heeft gesmaakt.
Nadat we met de chef kok hebben gesproken hebben we nog een lekker australisch fosters biertje gedronken aan de bar en zijn we weer met een voldaan gevoel huiswaarts gegaan.

Gegeten op 22 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Southern Cross in Heemstede

Schrijf hieronder je recensie over Southern Cross. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.