Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Nooitgedagt

1. Grand café
  2. Frans-internationaal

Nooitgedagt

1. Grand café
  2. Frans-internationaal
  1. Toon telefoonnummer 0517 434 211

andre54

super leuk eetcafe, met hele spontane bediening, we hebben hier heerlijk gegeten in een gezellige ongedwongen sfeer, met respect gekeken hoe de koks op elkaar zijn ingespeeld en vol bewondering naar de bediening die met volle borden het stijle trapje op en af liepen.

Gegeten op 28 juli 2012

VespaMaria

Gezellig restaurant met lekker eten en enthousiaste bediening. Mijn partner had ook de kalfsstoof en hij vond hem erg lekker! Ik had een mooi krokant gebakken heilbot, ook lekker. De gerechten zijn net even wat anders, smakelijk klaar gemaakt en de setting is in het oude pand, met wisselende stoelen (die niet allemaal even lekker zitten) en open keuken boven erg leuk. Aanrader!

Emma27

Afgelopen week met het prachtige weer op het (volle) terras gegeten bij Eetcafé Nooitgedagt ! Wat hebben wij een heerlijke avond gehad, naast dat het eten voortreffelijk was werden we bijzonder plezierig bediend.. Menig restaurant zou een voorbeeld kunnen nemen aan de wijze waarop de gast bij Eetcafé Nooitgedagt in de watten wordt gelegd. Wanneer wij weer in de buurt zijn zullen we zeker tijd vrij maken om weer een bezoek te brengen aan dit Eetcafé om alsnog de cheesecake te proberen! (helaas paste deze er niet meer bij)

Bedankt!

K_athie

• Uitstekend

Dit is een van de tentjes waar je nog echt lekker kunt gaan eten!
Mijn vriend is al jaren vegetariër en we zijn behoorlijk kritisch, maar we zijn blij verrast en werden de hele avond in de watten gelegd door een professionele bediening die verstand had van de producten op de kaart. Leuke inrichting, lekker eten en gezellige mensen. Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Vooral de gamba’s zijn echt een aanrader!!!

conny4

• Slecht

Omdat ik niet van vet vlees hou nam ik de Kalfsstoof met sjalotten rode paprika en gedroogde abrikoos. Verkeerde keus, bij elke hap kreeg in een homp glibberig vlees in mijn mond. Tevens zag het stoofpotje oranje van de hoeveelheid abrikozen. Toen de bediening vroeg of alles naar wens was heb ik gezegd dat ik het vlees veel te vet vond. Hij knikte en zou met de kok gaan overleggen...toen wij na de koffie uiteindelijk de rekening kregen vroeg dezelfde jongen of alles naar wens was geweest en toen mijn man toen zei: "dat wil je vast niet weten, zei hij "nee" en liep van de tafel weg.. Ik ga er nooit meer eten!

david9

• Uitstekend

Als het even kan ga ik het liefst een uurtje eerder van huis weg voor de reis naar Vlieland om wat te kunnen eten of drinken bij één van de leukste tentjes die ik ken. Altijd leuke bediening, amicale omgeving en heerlijk eten. Linzensoep met botervis, couscoussalade met lam en vroeger roerei met paling. Yummi... Dus zonder stress de boot op? Neem wat extra tijd voor Nooitgedagt.

HAN1935

• Goed

• Goed

Donderdag 29-12-2011 Werden zeer vriendelijk ontvangen - zoon wilde Hamburger maar dat kon ´s avonds niet meer - Eigen gerookte paling was smikkelen - Hoofdgerechten : lamsragout , kalfsoester en kabeljauw waren voortreffelijk en de kaasfondue als vervanger van de Hamburger viel ook goed in de smaak bij de zoon. Voortreffelijke wijn voor een redelijke prijs , dus naar onze mening een aanrader!

Madgesty1

• Slecht

Clubsandwich voor lunch - een broodje dat niet echt een talentvolle kok vereist, zou je denken.. Ik zou hem hier niet bestellen. Slecht belegd, eigenlijk alleen maar brood. Jammer, voor zo'n simpel gerecht. Leuke inrichting.

herberggreatepier

• Uitstekend

Wij sturen onze hotelgasten altijd met een gerust hart naar Nooitgedagt. Vriendelijke, gastvrije bediening en lekker eten van goede verse producten die passen bij het seizoen. Als we even tijd hebben, eten we er zelf ook graag.

mschepers

• Uitstekend

Vriendelijk personeel (wat wat mij betreft eens standaard mag worden in Nederland), lekker eten en eerlijke prijzen. Ik heb de boerderijkip gegeten en die was lekker en ook een leuke variatie aan side dishes. Bloemkool, rabarber, frietjes en aardappel schijfjes uit de oven. Alleen de frietjes waren wat flauw, niet knapperig genoeg. Mooi interieur. Echt een fijn restaurant in deze prijsklasse.

Schrijf zelf een recensie over Nooitgedagt in Harlingen

Schrijf hieronder je recensie over Nooitgedagt. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.