Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Papi Huis

2. Italiaans
  3. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 023 531 74 36

Sjak1964

Wij komen hier al 30 jaar en al die tijd is aan het interieur niets veranderd, maar dat maakt het juist zo bijzonder.
De pizza zijn de lekkerste in Nederland voor een prima prijs en ook de pasta is prima. Altijd vol, dus reserveren gewenst.
Hele aardige eigenaars die ook bedienen en altijd heel attent en correct.
Wij komen regelmatig bn'ers tegen dus dat zegt ook wel iets.
Dus zeker keer proberen!!

Gegeten op 31 oktober 2014

micheldebruijn

Heel lief restaurant waar service en kwaliteit voorop staan. Niets heel bijzonders maar gezien prijs/kwaliteitverhouding een absolute aanrader.

Gegeten op 27 september 2014

BertjeBerk

Ik kom hier al denk ik 25 jaar en dat is niet zonder reden; ze hebben hier wat mij betreft de beste pizza's van Haarlem en omstreken. De Calzone is nergens beter, bij de gewone pizza's is de bodem lekker dun en knapperig. Volgens mij is het interieur nog nooit veranderd, moeten zeker ook niet doen! Fijne attente bediening. Als je van pizza houdt moet je hier zeker een keer gaan eten, vergeet niet te reserveren want ze zitten bijna altijd vol.

pietzalia

Lekkere pizza's; we hadden de salami, pizza papi en quatro stagioni). Prima bodem en knofloof die je zelf kunt doseren. Vriendelijke bediening en gezellige inrichting.

Gegeten op 8 juni 2014

fransoos

Even snel iets eten, zonder poespas. Nou dat kan hier uitstekend! En al jaren!
Het is net of je aanschuift aan de keukentafel bij Papi.
Niet zeuren, gewoon bestellen, lekker opeten en dan met centjes betalen. Heerlijk gewoon, dat is al gek genoeg. Doordat het allemaal zo lekker gewoon is smaakt alles juist over lekker. Gewoon lekker doorgaan zo!

Gegeten op 4 april 2014

ChapKoning

Omdat een ander restaurant vol was, besloot ik met mijn vriendin een ander pizzarestaurant te zoeken in Haarlem. We belanden bij Papi Huis. We stonden enkele minuten binnen te wachten tot het personeel ons opmerkte zodat we konden vragen of er nog een plaats was. Toen ik mij omdraaide om naar buiten te gaan besloot het personeel ons aandacht te geven.
Er was nog 1 plaats over bij de toiletten naast de keuken. Niet ideaal maar het was in eerste instantie niet erg. Hoe langer wij er zaten, hoe meer dingen ons opvielen; de spinnenraggen overal, de smerige keuken, attributen op het plafond waar stukjes van af vielen etc. Het duurde vrij lang voordat we de menukaart kregen nadat wij ons drinken hadden gekregen (ongeveer 15-20 min). Nadat we eindelijk konden bestellen duurde het 30 min voor het eten klaar was. De pizza was hard en droog en de lasagne was weinig vullend en erg soppig.
Er was geen pinapparaat aanwezig (heeeeel bijzonder) en we moesten dus weer tussendoor naar buiten om ergens geld te gaan pinnen.
Toen we de handgeschreven rekening kregen was deze slecht gespecificeerd, de helft niet gerekend en was er geen totaalbedrag, dus de rekening viel hoger uit...
De mensen die zeggen dat dit de beste pizza van Haarlem is, heeft nog wat te proberen...

Gegeten op 2 maart 2014

Bengt77

Hier eet je verreweg de lekkerste pizza's van Haarlem en omstreken. De bodems zijn altijd fantastisch lekker. Dun en knapperig; precies zoals een pizzabodem hoort te zijn. Wanneer de vriendelijke gastvrouw je vraagt of je extra knoflook op je pizza wilt, doe jezelf dan een groot plezier en zeg ja. Het brood dat vooraf (gratis) wordt geserveerd is ook altijd erg lekker. Ik moet bekennen dat ik hier nog nooit iets anders dan pizza heb gegeten, dus ik kan niet oordelen over de pasta's. Echter, voor pizza moet je absoluut hier zijn. Ik wilde vanavond weer gaan, maar helaas zit de zaak volgeboekt. Jammer, maar absoluut terecht.

Gegeten op 16 januari 2014

Skippyzeker

Top!
Geweldig lekkere pizza's .. Niets op aan te merken.. Interieur is oudbollig, maar heeft ook weer zijn charme
Kom hier zeker vaker, voor de pizza's , heerlijk

IkMathijs

Een 10 voor het Papi Huis, en wel om maar 1 reden: dit waren de lekkerste pizza’s die we in 10 jaar gegeten hebben. Perfecte bodem, goede kwaliteit producten, heerlijke knoflookolie. Mooi droog en niet vet. Met liefde gemaakt, voor deze kwaliteit hoef je niet naar Italië. Het decor is verder ouderwets en rommelig, maar heeft zijn charme, en de bediening traag en wat chaotisch, maar dit werd goedgemaakt door de vriendelijkheid. Puntje kritiek: er is geen pin.

Gegeten op 27 december 2013

fredbakker

leuk en kindvriendelijk restaurant, inderdaad de inrichting is gedateerd maar dat neemt niet weg dat hier toch de lekkerste pizza's ever worden gebakken.
De pasta's en de huiswijn zijn ook aan te bevelen, helaas kan je hier niet pinnen.

Gegeten op 6 september 2013

Schrijf zelf een recensie over Papi Huis in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Papi Huis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.