a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 023 531 74 36

martin199

Heerlijk Italiaans eten voor een hele redelijke prijs. Heerlijke pizza en uitstekende pasta voor mijn tafelgenote. Prima zaak kom hier regelmatig en blijf terugkomen.

Gegeten op 17 december 2015

robijn023

Pizza's zijn goed. Restaurant erg smoezelig, is er de afgelopen 20 jaar wel eens schoongemaakt? We kwamen binnen en het restaurant was bijna leeg, er was een groepje van 4 personen aanwezig en we werden op 10 cm afstand ernaast gezet, terwijl om ons heen allemaal lege tafels waren. We wilden graag aan een andere tafel gaan zitten voor iets meer privacy en om een gesprek te kunnen voeren. Volgens het onnozele meisje in de bediening was dit echt de enige beschikbare plek. Toen we een uur later weer vertrokken waren nog steeds alle tafeltjes om ons heen leeg. Er was niemand bijgekomen.... Wij komen niet meer terug

Gegeten op 24 juli 2015

leo249

Smoezelig uitziend restaurantje dat echt z'n beste tijd heeft gehad. En kom op: op pizza's hoort mozzarella, geen goudse kaas!

Gegeten op 4 februari 2015

josé48

Vijfendertig jaar geleden kwam ik hier al.....niet veel veranders in die tijd, gelukkig ook de kwaliteit van de pizza's en de hartelijkheid van de eigenaren niet!

Gegeten op 14 februari 2015

rmantel

Wederom heerlijke pizza's (Pizza Papi, Primavera en de Vesuvius) gegeten bij Papihuis. Gastvrije ontvangst en alle mogelijke aanpassingen op de pizza's mogelijk. En heerlijk (optioneel) de zelfgemaakt knoflook-topping. De cappuccino was goed heet en sterk. Wat ons betreft de lekkerste pizza's van Haarlem en omstreken.
Alleen jammer dat je er niet kunt pinnen

Gegeten op 1 mei 2015

günther3

Je ziet het aan de buitenkant niet vanaf, maar authentiek Italiaans eten is hier heel goed mogelijk. Interieur is eenvoudig, maar het eten heel erg goed. Klein minpunt (hoewel ook authentiek: je kunt er niet pinnen).......

Gegeten op 10 april 2015

wendy-denk

Hier met 3 volwassen en 2 kinderen gegeten. Het interieur is simpel. Het was niet al te druk en onze bestelling stond met 10 minuten op tafel. Na het eten van een aantal pizzapunten ontdekten wij twee haren in de gesmolten kaas op de pizza... Hierop hebben wij de dame van de bediening erbij geroepen, die vervolgens met het betreffende stukje naar de keuken ging. Na 5 minuten kwam de dame terug met een "sorry" en de mededeling dat we 'slechts' de helft van de pizza hoefde te betalen. Slecht hoor.... Wat ons betreft in ieder geval niet meer voor herhaling vatbaar!!

Gegeten op 4 april 2015

dopp

We zijn bij Papi gaan eten met onze 3 kinderen vanwege de goede recensies en die kwamen uit. Pizza's waren echt heerlijk, kinderen konden samen een pizza delen en kregen nog een bordje met groenten erbij. Inrichting is simpel maar gezellig. Ze hadden het alleen erg druk waardoor we af en toe lang moesten wachten maar de lekkere pizza's maakten dat meer dan goed.

Gegeten op 23 december 2014

Jeroen-Bourgondier

Als je papi huis binnenloopt wordt je meteen 30 jaar teruggeworpen in de tijd. Eventjes wennen aan de buikflessen Chianti aan de muur en een versleten interieur. De bediening is heel vriendelijk, maar niet zo vlot. Wij moesten best lang wachten voordat wij aan onze tafel konden plaatsnemen.

De kaart is gelukkig heel eenvoudig en veel keuze is er niet. Mooi zo! Geen ingewikkelde wijnkaart; ik overwoog de Chianti Classico, maar die fles zat onder een laag stof. Toch maar gaan voor de buikfles. Maar wij komen natuurlijk voor de pizza's. En die maken alles meer dan goed. Perfect gebakken, royaal en uitstekend van smaak. Leuk ook dat de knoflook een optie is. Wel zo gastvriendelijk.

Met volle buiken - wij zijn niet meer gewend zoveel te eten - tevreden weer naar huis. Wij komen volgende keer graag weer terug voor een overheerlijke pizza. De andere gerechten kijken wij niet eens meer naar en de wijn weten wij ook al.

Maar wel reserveren, want er was een ware stormloop van gasten die dachten nog te kunnen eten en onverrichte zaken naar een ander restaurant moesten uitwijken. En nu weten wij waarom.

Gegeten op 10 januari 2015

Sjak1964

Wij komen hier al 30 jaar en al die tijd is aan het interieur niets veranderd, maar dat maakt het juist zo bijzonder.
De pizza zijn de lekkerste in Nederland voor een prima prijs en ook de pasta is prima. Altijd vol, dus reserveren gewenst.
Hele aardige eigenaars die ook bedienen en altijd heel attent en correct.
Wij komen regelmatig bn'ers tegen dus dat zegt ook wel iets.
Dus zeker keer proberen!!

Gegeten op 31 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Papi Huis in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Papi Huis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.