Papi Huis

• 7.8

• 7.1

Bengt77
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier eet je verreweg de lekkerste pizza's van Haarlem en omstreken. De bodems zijn altijd fantastisch lekker. Dun en knapperig; precies zoals een pizzabodem hoort te zijn. Wanneer de vriendelijke gastvrouw je vraagt of je extra knoflook op je pizza wilt, doe jezelf dan een groot plezier en zeg ja. Het brood dat vooraf (gratis) wordt geserveerd is ook altijd erg lekker. Ik moet bekennen dat ik hier nog nooit iets anders dan pizza heb gegeten, dus ik kan niet oordelen over de pasta's. Echter, voor pizza moet je absoluut hier zijn. Ik wilde vanavond weer gaan, maar helaas zit de zaak volgeboekt. Jammer, maar absoluut terecht.

Gegeten op 16 januari 2014

Skippyzeker

Top!
Geweldig lekkere pizza's .. Niets op aan te merken.. Interieur is oudbollig, maar heeft ook weer zijn charme
Kom hier zeker vaker, voor de pizza's , heerlijk

IkMathijs
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een 10 voor het Papi Huis, en wel om maar 1 reden: dit waren de lekkerste pizza’s die we in 10 jaar gegeten hebben. Perfecte bodem, goede kwaliteit producten, heerlijke knoflookolie. Mooi droog en niet vet. Met liefde gemaakt, voor deze kwaliteit hoef je niet naar Italië. Het decor is verder ouderwets en rommelig, maar heeft zijn charme, en de bediening traag en wat chaotisch, maar dit werd goedgemaakt door de vriendelijkheid. Puntje kritiek: er is geen pin.

Gegeten op 27 december 2013

fredbakker
  • Recensies in de laatste twee jaar

leuk en kindvriendelijk restaurant, inderdaad de inrichting is gedateerd maar dat neemt niet weg dat hier toch de lekkerste pizza's ever worden gebakken.
De pasta's en de huiswijn zijn ook aan te bevelen, helaas kan je hier niet pinnen.

Gegeten op 6 september 2013

mgravemaker
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij komen hier al jaren en beschouwen dit als de beste pizza bakker in Nederland, voor zover we dat kunnen weten natuurlijk, maar tot nu toe heeft niemand deze nog overtroffen. Probeer gerust de Calzone speciaal met verse knoflook.. nog nooit zo'n lekkere pizza gegeten als deze.

Gegeten op 12 juni 2013

loes8
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na bevrijdingspop hier een heerlijke pizza gegeten. Lekkere dunne bodem met lekkere verse producten. De sfeer is erg huiselijk.

Gegeten op 5 mei 2013

Alex1977
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ouderwets ogende zaak met een gedateerde kaart maar wat een goddelijke pizza's! De pizza met bresaula was uiterst goed en een flinterdunne bodem. Verrassend goede huiswijn en zeer betaalbaar.

Gegeten op 7 maart 2013

Laidila
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat fijn dat een tentje als dit gewoon blijft bestaan. Al vele jaren kom ik hier graag. Het is zo vanzelfsprekend om hier op gezette tijden even te gaan eten, dat het niet eerder in me op kwam om hier een recensie over te schrijven. Het is een Italiaan zoals ik ze ken uit de 70'er jaren de tijd dat de eerste Italiaanse restaurantjes zich vestigden. Papi is van iets latere datum. Wars van alle modegrillen blijft men hier gewoon wie men is. De relaxte lieve kok in de keuken die met zichtbare liefde voor z'n vak jaar in jaar uit datgene doet waar hij goed in is: heerlijke pizza's bakken. De vriendelijke gastvrouw. Authenticiteit is het woord dat hier bij past. Het interieur is nooit aangepast en eenvoudig, met zelfs de mandflessen nog aan de muur! Omdat het zo past krijgt het decor een 8 het past bij wat het is, geen valse opsmuk. Goed eten, basic maar lekker, en oprechte gastvrijheid dat is waar het hier om draait. Het is fijn om dat nog steeds op hetzelfde vertrouwde adresje aan te treffen.Ik hoop dat ik hier nog heel vaak even binnen kan stappen om een pizza te doen.

Gegeten op 30 november 2012

fransoos
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een regenachtige avond, zonder te reserveren even binnengelopen. Helaas hadden we daardoor slechts een tafeltje naast het toilet. Dat is wat minder gezellig. Dat was echt het enige minpuntje. In tijden niet zo' n heerlijk pizza gegeten. Als toetje een fruitsalade. En wat voor een. Omdat wij allebei geen slagroom wilden kregen we wat extra fruit. Volgens ons was al het fruit een half uurtje daar voor zo van de markt gehaald. Zo vers en zo smaakvol. Echt een aanrader. Maar wel even reserveren voor een leuk plekje.

Gegeten op 17 november 2012

simonas
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten is aardig, maar niet fantastisch. We hadden beiden pasta (met garnalen/mosselen en lasagna). Het voorgerecht was een soort tosti met champignons: niet direct Italiaans naar mijn idee, en ook zeker te duur. Het decor is dat van een gezellige huiskamer. De service: vriendelijk, maar later op de avond weinig zichtbaar (en dat in een klein restaurant). Samenvattend: een degelijke optie als je zin hebt in een Italiaan voor een redelijke prijs.

Schrijf zelf een recensie over Papi Huis in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Papi Huis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!