a TripAdvisor company

foto's van Luca in Haarlem - 1 foto's van Luca in Haarlem - 2 foto's van Luca in Haarlem - 3 foto's van Luca in Haarlem - 4 foto's van Luca in Haarlem - 5 foto's van Luca in Haarlem - 6 foto's van Luca in Haarlem - 7 foto's van Luca in Haarlem - 8 foto's van Luca in Haarlem - 9 foto's van Luca in Haarlem - 10

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 023 540 40 30

Italiaans genieten bij Luca

Een heerlijk Italiaans restaurant zonder fratsen, dát is Luca. Authentiek met traditionele recepten maken ze de lekkerste gerechten voor je. Een sfeervol familierestaurant met een ontzettend fijne sfeer. Het vakantiegevoel komt gelijk naar boven bij het naar binnen stappen. De gevarieerde menukaart veranderd mee met het seizoen, zo staat er altijd wat lekkers op tafel!

riekje

Gisteren met 6 man gegeten bij Luca, eten was prima, maar wat een herrie.
Wij konden elkaar niet verstaan, een groep jongens vierden hun feestje, nadat ik gevraagd had of het stiller kon zijn en ook aan de baas gevraagd of hij hier niet iets aan kon doen, het antwoord wad ja mijn broertje geeft een feestje en Tja het lukt mij niet om ze stiller te krijgen, een antwoord van lik mij vestje. Het bleef een ongelooflijke herrie, jammer dat de eigenaar te slap was hier verder wat mee te doen, ten compensatie een kopje koffie geven, nee hoor! Een paar bezoekers zeiden tegen mij dapper dat u er wat van zei, dus Luca jullie zijn heel wat klanten kwijt.

Gegeten op 3 mei 2015

erik238

Driemaal het wintermenu voor ons gezelschap besteld. Alles was prima: goed eten zonder veel opsmuk, maar wel heerlijk, met hart voor kwaliteit en de klant. Hartelijke, vlotte bediening.

Gegeten op 27 maart 2015

irene110

Ik heb vanavond met mijn familie in het voor mij beste Italiaanse restaurant van Haarlem gegeten. Zowel de vlees als de visgerechten waren zeer lekker.
De bediening is zeer vriendelijk,niets was hun teveel ondanks de grote groep liep alles gesmeerd.
Zo veel en zo,n goede kwaliteit voor weinig geld,dat bestaat dus nog!!
Wij komen allen heel graag weer naar de Amsterdamse Poort in Haarlem terug.

Gegeten op 7 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over Luca in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Luca. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.