a TripAdvisor company

1. 8,3 10 1 252

2. 8,4

3. 7,3

Italiaans genieten bij Luca

Een heerlijk Italiaans restaurant zonder fratsen, dát is Luca. Authentiek met traditionele recepten maken ze de lekkerste gerechten voor je. Een sfeervol familierestaurant met een ontzettend fijne sfeer. Het vakantiegevoel komt gelijk naar boven bij het naar binnen stappen. De gevarieerde menukaart veranderd mee met het seizoen, zo staat er altijd wat lekkers op tafel!

marcellocasu

Via online reservering

Zeer gastvrij, mooie gerechten waarvan mijn gerecht van ravioli met truffelroomsaus heerlijk was. Mijn ouders ( 50 jaar getrouwd ) werden getrakteerd op een verrassingsdessert en kregen spontaan een fles wijn voor thuis mee. Een echte aanrader!

Gegeten op 24 april 2016

BernadineMak

Via online reservering

Heerlijk eten, attente en vlotte bediening. Met de Iens dinner deal mocht je alles van de kaart kiezen. Sommige gerechten met bijbetaling. We hadden als voorgerecht de diverse voorgerechtjes voor 2 personen, dat is een aanrader. Het brood met rozemarijn werd aangeraden door de ober, dat was ook heel erg lekker. Het restaurant zat stampvol en dat is begrijpelijk, omdat het eten er zo goed is. Wel vooraf reserveren, anders heb je kans dat het vol is.

Gegeten op 16 april 2016

qschurman

Via online reservering

De service en sfeer is top, huiselijk en warm!! Het eten was heel uitstekend heerlijk op smaak geen smaak toevoegingen nodig gehad (zoals zout en peper). Al met al een prima ervaring en een aanrader met of zonder Iens dinner deal.

Grijsje

Via online reservering

Gastvrijheid van de bovenste plank. Werkelijk meer dan fantastisch gegeten. De porties zijn van buitenaardse omvang. Maar lekker...
Osso buco een topper. Antipasto vanaf 2 pers een grote aanrader. Het was zo goed,dat we meteen voor over 3 dagen weer gereserveerd hebben.

Gegeten op 17 april 2016

annemieke69

Girl's night out bij Luca! Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, prima prijs/kwaliteit, en 'citroenlimonade' als afsluiter. Je waant je voor even in la bella Italia. Luca, grazie et arriverdercie

Gegeten op 16 april 2016

d_rikken_

Via online reservering

Superlekker gegeten, erg attent personeel, absoluut een aanrader.Het eten is met zorg bereid en zeker niet doorsnee. Voelt als een heerlijke avond uit

stephanie132

Via online reservering

het eten was erg lekker, de bediening erg vriendelijk, echt Italiaans! Mensen die eerder een recensie schreven hadden het over het ouderwetse decor. Echter, wij vonden dit juist heel goed passen bij een ECHTE Italiaan, het gaf een vakantiesfeertje!

Vintage55

Via online reservering

Vooraf genoten van de antipasti voor 2, bestaande uit bruschetta, een hapje caprese, vitello tonnato, carpaccio, meloen met ham, olijven, zongedroogde tomaatjes, en wat gemengde sla. Al een maaltijd op zich :)
Zelf had ik als hoofdgerecht scallopine alla gorgonzola: 3 mooie, dunne filets kalfsvlees, vergezeld van gegrilde groente en aardappeltjes. Mijn man had ossobuco besteld, die werd geserveerd in een grove tomatensalsa. Mooi, mals draadjesvlees. Bijgerecht hierbij was risotto met kaas.
De porties zijn flink. Iets meer tijd tussen voor- en hoofdgerecht zou fijn zijn. Wij kregen het hoofdgerecht praktisch direct nadat de borden van het voorgerecht waren weggehaald.
Bij het hoofdgerecht dronken we Teroldego, een heerlijke rode wijn.
Omdat we lopend waren, hebben we als nagerecht een sgroppino genomen. Een mooi afsluiting voor de vrijdagavond.
De bediening bij Luca is ontzettend vriendelijk, alert en snel. De sfeer is erg Italiaans, gemoedelijk, ondanks dat het geroezemoes om je heen Nederlands is. Omdat ik dit eerder met een vriendin hier ook zo had ervaren, wilde ik mijn man hiermee naartoe nemen. Het gevoel is nog steeds zo, dus we komen nog eens terug.

wendelmichels10

Via online reservering

Van buiten niet aantrekkelijk, van binnen hartelijke bediening, het eten voortreffelijk en sfeer ontspannen. Zeker een aanrader.

Gegeten op 13 april 2016

shofdom

Via online reservering

Het eten was heel lekker, de bediening was uitstekend.
We kregen bij binnenkomst gelijk een tafeltje bij het raam, dit was natuurlijk prima geregeld.
De gerechten hadden een goede portie.
We hebben alleen een extra portie groenten en aardappeltjes besteld.
Dit is zeker voor herhaling vatbaar we lekker gegeten.

Gegeten op 10 april 2016

Schrijf zelf een recensie over Luca in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Luca. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.