a TripAdvisor company

La Plume

1. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 023 531 32 02

nrq

De Sate!!! De patatjes erbij ook erg lekker. Goede service! Dankzij deze tent heb ik nu ook een favo wijntje gevonden welke wij nu elke maand kopen.

Gegeten op 4 juni 2015

duif56

Bij binnenkomst kwam het restaurant wat donker over. Een beetje het idee van een bruin café.
Het was gezellig druk in het restaurant. We kozen als voorgerecht voor diverse hapjes op een schaal. Zo kregen we gamba's en broodjes met chorizo, plus eend. Dat smaakte heerlijk. De hamburger was lekker dik en prima gekruid. De bediening was uitstekend. Gewoon gezellig en enthousiast. Zij vroegen regelmatig of alles naar wens was. Een restaurant om vaker te bezoeken.

Juju44

Lekker gegeten, sfeer en ambiance top! goed prijs. You get what you pay, goed prijs kwaliteit brasserie. De bediening is vriendelijk en behulpzaam.

Gegeten op 1 juni 2015

Pki

Op een vrijdagavond gezellig wezen eten bij La Plume. Dit is een bruin café, maar is qua eten een eetcafé plus. Het is er vaak hartstikke druk, zo ook mijn laatste bezoek. Dit maakt het erg gezellig. De bediening werkt hard en is vriendelijk. Het eten is voor een eetacfé/restaurant erg goed. Je krijgt vooraf lekker wat brood en de porties zijn groot. Gezellig en lekker gegeten voor een goede prijs!

Gegeten op 22 mei 2015

mwarmerdam

Samen met een vriend gegeten bij Plume. Het was er lekker druk, maar we werden goed en snel geholpen door de bediening. Tijdens het eten hadden ze soms hun blik naar beneden gericht, waardoor je niet direct contact kan maken. De Menukaart is naar mijn smaak wat degelijk. De saté was overigens heerlijk, alleen teveel knoflook in de saus, die proefde ik de volgende dag nog. Een prima brasserie.

Gegeten op 28 april 2015

Mrjolein

Vlotte bediening en lekker eten. Leuk om een (grande) carpaccio een keer als hoofdgerecht te kunnen nemen. De hamburgers zijn ook anders dan je normaal krijgt. Daarnaast hele lekkere desserts, in normale hoeveelheden. Leuke ambiance van de zaak. Prima prijs/kwaliteit.

Gegeten op 26 april 2015

RS29

Hier gezellig met een vriendin gegeten en geborreld. Bij binnenkomst was er nog keuze genoeg, dus kozen we een plekje achterin. Gezellige sfeer, wel veel personeel dat veel heen en weer bleef lopen. Eten was prima, carpaccio grande en steak tartar, daarbij passende wijntjes die goed in de smaak vielen! Het werd drukker in het restaurant, dus besloten wij op het verwarmde terras nog wat na te borrelen. Kleedjes, wijn en sneeuw, prima combinatie! De bediening was erg vriendelijk, bedankte ons voor het plaats maken in het drukke restaurant en waren positief informeel. Zeker een aanrader!

Gegeten op 29 januari 2015

FBU

Bij binnenkomst moesten we even wachten op een plekje. Het was erg druk. We hadden een beetje een onhandige plek aan de bar en waren daar alvast aan een wijntje begonnen. Het personeel had het duidelijk druk, maar gaf ons wel door hoe het ervoor stond met onze 'toekomstige tafel'. Na een poosje was het zo ver. De menukaart hadden we aan de bar al gekregen en daardoor konden we gelijk bestellen. Vriendelijke personeel. Leuk om zo in de keuken te kunnen kijken.
Gezellige plek om te eten. Als voorgerecht een papadum met dungesneden tonijn daarop. Dit was een erg lekker voorgerecht! Ook de mosterdsoep met kaascrouton zag er erg goed uit!
Als hoofdgerecht had ik een ceasersalad besteld. Ook dit was een goede keuze. De dressing was lekker, de sla heerlijk fris en gevarieerd, de hoeveelheid Parmezaanse kaas was top en een stukje gegrilde kipfilet was ook goed bereid. Soms zit je nog niet vol na het eten van een salade, maar in dit geval was dit geen probleem. Mooie maaltijd!

Gegeten op 2 december 2014

Marcelle B.

Na een vriendelijke ontvangst moesten wij wegens grote drukte even wachten voor er een tafel vrijkwam. Wij beperkten ons tot alleen een hoofdgerecht. De tournedos smaakte uitstekend!
In de zaak heerste een gezellige, ongedwongen sfeer. De bediening was vlot en vriendelijk.
Voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 9 december 2014

FloorJJ

Gezellig gegeten met een vriend op een zondagavond waarop het superdruk was. Vooraf allebei de eendenterrine (wisselgerecht), hoofdgerecht beiden de steak tartare. We gingen speciaal voor de tartare, die mythische vormen had aangenomen in mijn herinnering na negen maanden geen rood vlees. Helaas was hij niet zo waanzinnig lekker als ik me kon herinneren, maar desalniettemin zeker een aanrader. Je kan hem zelf opspicen met een keur aan bijgeserveerde sauzen, flesjes en andere smaakmakers. De terrine was naar mijn smaak een beetje droog.

De kaart heeft veel lekkere opties, is niet het standaard verhaal. Prijs/kwaliteit is prima, niet bijzonder goed maar ook niet slecht. Kraanwater kwam op aanvraag in een flinke fles kosteloos op tafel.

Bediening was heel vriendelijk, we moesten nog even aan de bar wachten tot een tafeltje vrij was wat niet pal naast de deur zat. Helaas bleek het kwartiertje een half uur te zijn, maar de bestelling werd al wel vast aan de bar opgenomen. Het uitserveren duurde vervolgens wel steeds vrij lang, dat had sneller gekund.
Ik dacht dat ze hier niet aan reserveringen doen, maar de mensen die na ons binnenkwamen werden herkend en mochten wel meteen gaan zitten. Toch een beetje vreemd?

Decor is okee, 'maar' een zes ivm de plastic menukaarten en enigszins doorgezakte stoelen. Het is, waar wij zaten, niet te luidruchtig en niet te warm. Goed toeven.

Al met al een prima restaurant met een keur aan gerechten, vriendelijk personeel en lekker eten!

Gegeten op 30 november 2014

Schrijf zelf een recensie over La Plume in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over La Plume. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.