a TripAdvisor company

La Plume

La Plume

1. Toon telefoonnummer 023 531 32 02

PaulVeltkamp

Met vrienden onze avond uit bij La Plume begonnen. Samen het voorgerecht met verschillende vleeswaren gedeeld. Erg lekker, mag wat mij betreft alleen iets dunner gesneden worden. Vervolgens had ik de steak met sambal saus. Echt heerlijk! Nagerecht ging er niet meer bij helaas. Conclusie: Leuk restaurant waar je voor niet te veel geld heerlijk kan eten. Al met al komen we zeker weer eens aanwaaien.

Gegeten op 4 juni 2016

Culifreak23

Hier neergestreken op een vrijdagavond. Lekker druk en we moesten even wachten. Kregen snel een drankje en de tafel was na een kwartier voor ons klaargezet. Begonnen met een salade eend en piri piri garnalen. Smaakvol en snel geserveerd. Vervolgens de weekschotel (14,50 mooie prijs!) en de lamsrack. Helaas duurde de hoofdgerechten wat langer ivm de drukte. De lamsrack was iets te ver door maar wel smaakvol. Leuk restaurant om vaker te eten. Leuke bediening en een leuke sfeer.

Gegeten op 22 juli 2016

vera125

Ongedwongen en bubly zoals al jaren het vertrouwde recept. Mis alleen de pindadoppen op de vloer van vroeguh...heerlijk gegeten en gedronken

Gegeten op 14 juli 2016

Katjes

Op een mooie zomeravond gegeten op de prima zittende bank buiten. La Plume heeft een constante kwaliteit. Altijd in orde, maar niet bijzonder. Prettige bijkomstigheid is dat de bediening het prima doet: alerte, frisse jonge mensen, gastvrije eigenaar. Huiswijn oké. Inrichting wat verouderd, maar als je gewoon even lekker wilt eten met zicht op de grote kerk én andere restaurantjes en winkelend publiek een aanrader.

Gegeten op 28 juni 2016

kelly25021988

Het restaurant zelf heeft een warme huiskamer sfeer en open keuken. Schoon en netjes en vriendelijk behulpzaam personeel. Het zat goed vol toen we binnenkwamen, maar we werden zonder reservering o zo vriendelijk geholpen. Hier met mijn man een diner genuttigd. Hij de spareribs en ik de tonijnsteak met sesam en oestersaus. We dronken er een Argentijns rode wijn bij. In een woord: Super! Ik heb in tijden niet zo lekker gegeten in een restaurant. De friet, salade en groenten ook al zo smakelijk. Frietjes iets aan de zoute kant voor de meeste mensen denk ik ...ik hou er gelukkig van! En dit alles voor een zeer schappelijke prijs! Ik vind dit restaurant voor het diner echt een aanrader!

Gegeten op 29 mei 2016

HapHapHapHap

We hebben heerlijk gegeten! Met zijn 4e kwamen we laat aan (21.45) we hadden gereserveerd op het laaste moment. Het was erg druk. Maar daar was niks van te merken bij de bediening. We werden goed en snel geholpen. Ze waren erg vriendelijk en namen de tijd voor je. Ik had zelf een pasta curry vis genomen, deze was super lekker! Het was alleen jammer genoeg wel veel te veel. Waardoor ik helaas de helft van mijn bord mee terug hebben moeten geven. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 1 april 2016

Rozemarijnb

Vorige week weer bij La Plume gegeten en was wederom top! Een heerlijk ongedwongen sfeer op een A- locatie. Het zit altijd vol, de meiden in de bediening zijn vrolijk en snel en het eten is altijd goed! Zeker een aanrader!

Gegeten op 10 maart 2016

GertHuizen

Dit was voor ons de laatste keer, eten erg simpel, de saté was klein, de hamburger droog. Ongelooflijk dat het zo vol zat

Gegeten op 6 februari 2016

LoveFoodDrinks

Vanavond heerlijk gegeten. Ramvol, zoals vaak, maar prima service en dito eten. Knap hoe ze dit steeds op dit niveau neerzetten.

Mkoopmanss

Wij zijn in het verleden vaak geweest, het was altijd ok. De laatste keer was het erg tegenvallen, het eten was niet zoals altijd, een Beetje droog en smaakloos vonden wij.
Service kan beter, voor de rest is het leuk en gezellig om even snel wat te eten.

Gegeten op 26 november 2015

Schrijf zelf een recensie over La Plume in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over La Plume. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.