Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

La Plume

1. Topper 2015

La Plume

1. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 023 531 32 02

Marcelle B.

Na een vriendelijke ontvangst moesten wij wegens grote drukte even wachten voor er een tafel vrijkwam. Wij beperkten ons tot alleen een hoofdgerecht. De tournedos smaakte uitstekend!
In de zaak heerste een gezellige, ongedwongen sfeer. De bediening was vlot en vriendelijk.
Voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 9 december 2014

floor33

Gezellig gegeten met een vriend op een zondagavond waarop het superdruk was. Vooraf allebei de eendenterrine (wisselgerecht), hoofdgerecht beiden de steak tartare. We gingen speciaal voor de tartare, die mythische vormen had aangenomen in mijn herinnering na negen maanden geen rood vlees. Helaas was hij niet zo waanzinnig lekker als ik me kon herinneren, maar desalniettemin zeker een aanrader. Je kan hem zelf opspicen met een keur aan bijgeserveerde sauzen, flesjes en andere smaakmakers. De terrine was naar mijn smaak een beetje droog.

De kaart heeft veel lekkere opties, is niet het standaard verhaal. Prijs/kwaliteit is prima, niet bijzonder goed maar ook niet slecht. Kraanwater kwam op aanvraag in een flinke fles kosteloos op tafel.

Bediening was heel vriendelijk, we moesten nog even aan de bar wachten tot een tafeltje vrij was wat niet pal naast de deur zat. Helaas bleek het kwartiertje een half uur te zijn, maar de bestelling werd al wel vast aan de bar opgenomen. Het uitserveren duurde vervolgens wel steeds vrij lang, dat had sneller gekund.
Ik dacht dat ze hier niet aan reserveringen doen, maar de mensen die na ons binnenkwamen werden herkend en mochten wel meteen gaan zitten. Toch een beetje vreemd?

Decor is okee, 'maar' een zes ivm de plastic menukaarten en enigszins doorgezakte stoelen. Het is, waar wij zaten, niet te luidruchtig en niet te warm. Goed toeven.

Al met al een prima restaurant met een keur aan gerechten, vriendelijk personeel en lekker eten!

Gegeten op 30 november 2014

Botox1

Ouderwets genieten bij La Plume op een doordeweekse woensdagavond. Prima terras met dekentjes en warmtelampen, attente/vriendelijke/professionele/gezellige bediening, aix-rose,koud biertje en eten nog steeds van heerlijke kwaliteit. En dan ook nog verkerend in leuk gezelschap voor een goed gesprek, maakte de avond helemaal compleet!

Gegeten op 22 oktober 2014

DrB

Redelijk vroeg gegeten bij La Plume, maar toch was het al redelijk bezet.
Als voorgerecht een antipasti (prima!) en een mosterd/prei soep met croutons. De soep was licht en toch romig en heel smakelijk maar er was maar 1 crouton, wel bijna zo groot als de soepkom. Zonder schaar was deze erg moeilijk te eten. Jammer!
Als hoofdgerechten een hamburger met friet en een goulash van wild met andijviestampot (weekgerecht). Niets op aan te merken behalve dat de borden niet warm waren en het gepocheerde eitje op de hamburger koud was.
De bediening was vriendelijk en attent.
Het interieur is gezellig (modern-nostalgisch) maar de tafeltjes staan wel erg dicht bij elkaar en de akoestiek is niet best.
Al met al een goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Gegeten op 21 oktober 2014

mf52

Het eten is altijd goed, maar de bediening is heel wisselend, gisteren was er een jongen die de borden neer kwakte zonder de mensen aan te kijken, heel onbeschoft dus, misschien dat ze het niet interesseren omdat het toch altijd vol zit, en bestel geen verse jus want je krijgt net als een wijntje 10 cl.

Gegeten op 9 oktober 2014

EefjeB

Na een dagje shoppen in Haarlem zochten we een makkelijk restaurantje om een hapje te eten en kwamen op aanraden van een vriendin bij La Plume terecht. Een hele goede aanbeveling! Het eten was heerlijk en de prijs/kwaliteit verhouding geweldig. Nette service en ondanks de drukte (wachttijd voor een tafel een uur) werden we helemaal niet opgejaagd of weggekeken. Een vondst in Haarlem waar ik zeker terugkom! De pekingeend is een aanrader.

Gegeten op 4 oktober 2014

pirx

Het personeel had moeite met de drukte en leek onervaren. We zaten in het pad naar de keuken en men liep steeds tegen mijn stoel. Een stuk opgeschoven maar dat hielp niet. Met het toetje buiten gezeten en daar stond men ook nog op mijn voet. We hebben 3 keer om water moeten vragen, en het verkeerde drinken werd geserveerd. Het eten was matig. Grande carpaccio is gewoon een hoop carpaccio met een beetje sla en de pesto ergens op een hoopje er onder gekwakt, niet verspreid. Cheesecake was lullig klein voor 6,50.

Gegeten op 19 september 2014

Aniek28

Het eten smaakt hier goed. De saté en de trio van chocolade gegeten. Saté is mals en goed van smaak. De trio van chocolade is een aanrader als je van chocolade houdt. Voor mij was het net even te machtig. Prettige sfeer en het was druk, maar gezellig.

Gegeten op 15 juli 2014

micheldebruijn

Uitstekend restaurant. Sfeervol. Over de bediening niets dan goeds. Prima kaart, ook voor kinderen, met geweldige prijs/ kwaliteitverhouding. De wijn is erg goed en op de juiste temperatuur. Lamscarré en Peking-eend zijn aanraders. Klasse!

Gegeten op 14 september 2014

micheldebruijn

Wat een geweldig restaurant! La Plume is vaste waarde in Haarlem maar blijft verbazen met een geweldige prijs/kwaliteitverhouding. Prima kaart ook voor kinderen. Wijnen zijn heel goed en worden zeer correct op temperatuur geschonken. Pekining eend en Lamscarré zeer goed. Bediening ondanks topdrukte zeer persoonlijk en vlot. Klasse.

Gegeten op 1 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over La Plume in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over La Plume. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.