a TripAdvisor company

La Plume

La Plume

1. Toon telefoonnummer 023 531 32 02

kelly25021988

Het restaurant zelf heeft een warme huiskamer sfeer en open keuken. Schoon en netjes en vriendelijk behulpzaam personeel. Het zat goed vol toen we binnenkwamen, maar we werden zonder reservering o zo vriendelijk geholpen. Hier met mijn man een diner genuttigd. Hij de spareribs en ik de tonijnsteak met sesam en oestersaus. We dronken er een Argentijns rode wijn bij. In een woord: Super! Ik heb in tijden niet zo lekker gegeten in een restaurant. De friet, salade en groenten ook al zo smakelijk. Frietjes iets aan de zoute kant voor de meeste mensen denk ik ...ik hou er gelukkig van! En dit alles voor een zeer schappelijke prijs! Ik vind dit restaurant voor het diner echt een aanrader!

Gegeten op 29 mei 2016

HapHapHapHap

We hebben heerlijk gegeten! Met zijn 4e kwamen we laat aan (21.45) we hadden gereserveerd op het laaste moment. Het was erg druk. Maar daar was niks van te merken bij de bediening. We werden goed en snel geholpen. Ze waren erg vriendelijk en namen de tijd voor je. Ik had zelf een pasta curry vis genomen, deze was super lekker! Het was alleen jammer genoeg wel veel te veel. Waardoor ik helaas de helft van mijn bord mee terug hebben moeten geven. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 1 april 2016

Rozemarijnb

Vorige week weer bij La Plume gegeten en was wederom top! Een heerlijk ongedwongen sfeer op een A- locatie. Het zit altijd vol, de meiden in de bediening zijn vrolijk en snel en het eten is altijd goed! Zeker een aanrader!

Gegeten op 10 maart 2016

GertHuizen

Dit was voor ons de laatste keer, eten erg simpel, de saté was klein, de hamburger droog. Ongelooflijk dat het zo vol zat

Gegeten op 6 februari 2016

LoveFoodDrinks

Vanavond heerlijk gegeten. Ramvol, zoals vaak, maar prima service en dito eten. Knap hoe ze dit steeds op dit niveau neerzetten.

Mkoopmanss

Wij zijn in het verleden vaak geweest, het was altijd ok. De laatste keer was het erg tegenvallen, het eten was niet zoals altijd, een Beetje droog en smaakloos vonden wij.
Service kan beter, voor de rest is het leuk en gezellig om even snel wat te eten.

Gegeten op 26 november 2015

Briddy

Een sterrenzaak is het niet, maar daar kom je ook niet voor bij Plume. Lekker simpel genieten voor een prima prijs. Mjam.

Gegeten op 16 augustus 2015

primabikken

Prima gegeten met z'n 4ren. allemaal wat anders en alles was ok. Wijn een beetje aan de dure kant maar dat mocht de pret niet drukken.
Prima bediening en alles liep lekker vlot.

Gegeten op 1 oktober 2015

Laragibel

Al een Paar keer gegeten maar nu echt de laatste keer, de hamburger was erg droog en zonder inspiratie, de saté was ook erg droog jammer

Gegeten op 4 oktober 2015

Tallo

Heerlijke plek! Zowel binnen als buiten. Heel attente vriendelijke bediening. We namen Chardonnay met garnalenkroketjes ( heerlijk) Als hoofdgerecht een Cesarsalade en steak tartare. Allebei teleurstellend! Beide hadden de hoeveelheid van voorgerechtje en waren ronduit flauw van smaak. Zeer professioneel dat de bediening naar deze klacht luisterde! We kregen koffie als goedmaker. Toch met sympathiek gevoel La Plume verlaten. Volgende keer nemen we weer de (super) saté!

Gegeten op 17 juli 2015

Schrijf zelf een recensie over La Plume in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over La Plume. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.