Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

La Plume

La Plume

1. Toon telefoonnummer 023 531 32 02

Botox1

Ouderwets genieten bij La Plume op een doordeweekse woensdagavond. Prima terras met dekentjes en warmtelampen, attente/vriendelijke/professionele/gezellige bediening, aix-rose,koud biertje en eten nog steeds van heerlijke kwaliteit. En dan ook nog verkerend in leuk gezelschap voor een goed gesprek, maakte de avond helemaal compleet!

Gegeten op 22 oktober 2014

DrB

Redelijk vroeg gegeten bij La Plume, maar toch was het al redelijk bezet.
Als voorgerecht een antipasti (prima!) en een mosterd/prei soep met croutons. De soep was licht en toch romig en heel smakelijk maar er was maar 1 crouton, wel bijna zo groot als de soepkom. Zonder schaar was deze erg moeilijk te eten. Jammer!
Als hoofdgerechten een hamburger met friet en een goulash van wild met andijviestampot (weekgerecht). Niets op aan te merken behalve dat de borden niet warm waren en het gepocheerde eitje op de hamburger koud was.
De bediening was vriendelijk en attent.
Het interieur is gezellig (modern-nostalgisch) maar de tafeltjes staan wel erg dicht bij elkaar en de akoestiek is niet best.
Al met al een goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Gegeten op 21 oktober 2014

mf52

Het eten is altijd goed, maar de bediening is heel wisselend, gisteren was er een jongen die de borden neer kwakte zonder de mensen aan te kijken, heel onbeschoft dus, misschien dat ze het niet interesseren omdat het toch altijd vol zit, en bestel geen verse jus want je krijgt net als een wijntje 10 cl.

Gegeten op 9 oktober 2014

EefjeB

Na een dagje shoppen in Haarlem zochten we een makkelijk restaurantje om een hapje te eten en kwamen op aanraden van een vriendin bij La Plume terecht. Een hele goede aanbeveling! Het eten was heerlijk en de prijs/kwaliteit verhouding geweldig. Nette service en ondanks de drukte (wachttijd voor een tafel een uur) werden we helemaal niet opgejaagd of weggekeken. Een vondst in Haarlem waar ik zeker terugkom! De pekingeend is een aanrader.

Gegeten op 4 oktober 2014

pirx

Het personeel had moeite met de drukte en leek onervaren. We zaten in het pad naar de keuken en men liep steeds tegen mijn stoel. Een stuk opgeschoven maar dat hielp niet. Met het toetje buiten gezeten en daar stond men ook nog op mijn voet. We hebben 3 keer om water moeten vragen, en het verkeerde drinken werd geserveerd. Het eten was matig. Grande carpaccio is gewoon een hoop carpaccio met een beetje sla en de pesto ergens op een hoopje er onder gekwakt, niet verspreid. Cheesecake was lullig klein voor 6,50.

Gegeten op 19 september 2014

Aniek28

Het eten smaakt hier goed. De saté en de trio van chocolade gegeten. Saté is mals en goed van smaak. De trio van chocolade is een aanrader als je van chocolade houdt. Voor mij was het net even te machtig. Prettige sfeer en het was druk, maar gezellig.

Gegeten op 15 juli 2014

micheldebruijn

Uitstekend restaurant. Sfeervol. Over de bediening niets dan goeds. Prima kaart, ook voor kinderen, met geweldige prijs/ kwaliteitverhouding. De wijn is erg goed en op de juiste temperatuur. Lamscarré en Peking-eend zijn aanraders. Klasse!

Gegeten op 14 september 2014

micheldebruijn

Wat een geweldig restaurant! La Plume is vaste waarde in Haarlem maar blijft verbazen met een geweldige prijs/kwaliteitverhouding. Prima kaart ook voor kinderen. Wijnen zijn heel goed en worden zeer correct op temperatuur geschonken. Pekining eend en Lamscarré zeer goed. Bediening ondanks topdrukte zeer persoonlijk en vlot. Klasse.

Gegeten op 1 augustus 2014

Lot28

Aardige en vlotte bediening, eten is van goede kwaliteit. Hadden de gamba' s en een hamburger. Goed vlees, pittige gamba'. s, heerlijk gegeten. Leukste plek van Haarlem om buiten te eten.

Gegeten op 26 juli 2014

Wally71

Met de gedachte aan vroeger, toen de sate heerlijk was bij La Plume.
Gingen we gister eindelijk daar weer een keertje naartoe.
Het was een prachtige dag en iedereen zat daarom natuurlijk buiten.
Binnen was nog plek genoeg, en niet heel erg warm, mede door de airco die aan stond.We werden prima geholpen door het vriendelijke personeel.
We bestelde de beroemde saté, en even later werd die aan tafel geserveerd.
Zag er in eerste instantie goed uit, met lekkere atjar tjampoer erbij en frietjes.
We waren met z'n drieën, en kregen een lullig frietzakje met friet, veel te weinig voor het aantal personen aan onze tafel.
De sate was wel ok, maar de saus was heel erg zout en dik, alsof het al uren warm gehouden werd in een pannetje. Was een enorme afknapper met de herinnering aan vroeger. Hier hoef ik niet meer heen.
Daarbij zijn wij enorme bier van t vat liefhebbers en bestelden drie Jopen bier, een mooi Haarlems biertje. Dit bier a €3,50 de glas werd geschonken in een soort van limonadeglas. Dit soort bieren behoren in mooie bokaal glazen geschonken te worden. Ook dat was een afknapper. En sinds wanneer moet je bij een flink bord saté je salade en friet er extra bij bestellen?? Let wel, wij willen best wat betalen en vooral lekker genieten, maar dan moet je niet op lullige bezuinigingen stuiten.

Gegeten op 24 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over La Plume in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over La Plume. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.