Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Erawan

4. 46% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 023 534 29 23
  2. www.erawan.nl

Frank1971

Op een koopavond zonder reservering naar binnen gegaan. Ongelooflijk hoe druk het er was. Geluk dat er nog 1 tafel voor ons vrij was.
Zeer goede ontvangst in traditionele kledij.
Voorgerechten,
Saté met Thaise pindasaus, heerlijke malse kip met pindasaus waar je de Thaise kruiden kon proeven.
Salade, heerlijk dagvers met een dressing om van te smullen.
Hoofdgerechten,
Vegatatische groentenschotel met tofu. Tofu was gebakken. De verhouding tofu had iets minder mogen zijn ten op zichte van de groenten. Smaak helemaal top!
Kip met champignons en uien. De smaak en de scherpte van het gerecht helemaal top!

-vriendelijke bediening.
-ondanks de drukte geen lange wachttijden.
-alle gerechten waren meer dan voldoende qua hoeveelheid.
-pittigheid van de gerechten stond prima aangegeven door pepertjes bij de gerechten te vermelden.
-reserveren word geadviseerd.

Absoluut een aanrader!

Gegeten op 27 november 2014

Debus

We hebben hier lekker Thais gegeten. De bediening is vriendelijk en de gerechten zijn niet alleen erg lekker, maar ze zien er ook mooi uit.
De menukaart is erg uitgebreid en beschrijft heel duidelijk wat een gerecht is en hoe pittig het is.
Een groot pluspunt is ook dat ze hier geen ve-tsin gebruiken.

Gegeten op 13 november 2014

karellerak

Via online reservering

We hadden het IENS voordeel menu. Heerlijke goed gekruide gerechten. Voor het hoofdgerecht had ik kip in rode curry met thaise aubergines was heerlijk en gegarneerd met verse Thaise Basilicium. Heerlijk!
Helaas net te weinig voor mij.

Dessert was wat gewoontjes en niet Thais, Vanille/aardbeien roomijs met een stuk spekkoek. De spekkoek was jammer genoeg waarschijnlijk afkomstig van de standaard oosterse groothandel en niet zelf gemaakt.
Ik had graag een echt Thais toetje gezien met bijvoorbeeld kokosijs en typische thaise of oost-Aziatische vruchten.

Gegeten op 17 september 2014

leilani

Via online reservering

Authentiek Thais eten in Thaise sfeer. Vooral de kip met thaise rode curry saus is echt een aanrader. Personeel is behulpzaam; onze reservering was niet goedgegaan; toch kregen we een tafel op een drukke avond. Af en toe werken ze wat langs elkaar heen waardoor je soms wat langer moet wachten. Voor wie echt Thais wil eten een aanrader.

Gegeten op 14 september 2014

Stork

Restaurant zat vrijwel vol, maar bediening snel en voortvarend. Zijn tevens vriendelijk en behulpzaam.
Wij hadden als voorgerecht pangsit en loempia van kip. Was erg machtig en niet zo licht en luchtig waar de Thaise keuken om bekend staat.
Hoofdgerecht van kip en beef. Groente knapperig en allemaal bereid met verse kruiden (wel ontzettend jammer van die haren in het eten)
Nagerecht van ijs dat vol zat met ijskristallen en met een soort zoete siroop overgoten was.

Gegeten op 12 september 2014

Cupra

Gisteren met een oud collega ons jaarlijkse Thaise etentje genuttigd, als altijd alles is goed en lekker bij Erawan, vooraf hadden we de mixed starter (o.a. sate, fishcake, fried shrimp) mooi gepresenteerd en erg lekker. Daarna was de tafel verdeeld in een eend met kouseband in kerriesaus gerecht en een grote garnalen met champignons in rode kerriesaus gerecht, allebei best pittig (zoals de kaart ook aangeeft) maar heel smakelijk. Erbij hadden we gebakken rijst. The Best Thai in Haarlem en omgeving !

Gegeten op 10 september 2014

fawr48

Via online reservering

Leuke ontvangst. Dinnerdeal aanrader. Heerlijk menu. Beter dan we in Thailand zelf gewend zijn! Goede wijnkaart. Waar voor het geld.

Gegeten op 9 september 2014

Marianne_34

Via online reservering

Wij hebben gewoon een menuutje genomen, dat was echt heerlijk. Voor zover als ik dat kan beoordelen : heerlijke Thaise smaak!
Decor was schitterend, maar de tafels plakten vanwege de vernis laag, vandaar de 7 !
De bediening was prima, allemaal meisjes in mooie Thaise gewaden.

Gegeten op 4 september 2014

Bia

Als we in Haarlem zijn gaan we altijd bij Erawan eten. Een genot voor je smaakpapillen! Het maakt niet uit wat je besteld, alles is verfijnd en de smaken zijn goed uitgebalanceerd. Je kunt in het midden van het restaurant op thaise kussens aan lage tafeltjes eten. De service is altijd uitmuntend. Voor mijn moeders rolstoel wordt plek gemaakt en als we met de hele familie gaan, mag de kleine jack russel van mijn schoonouders ook altijd mee.

Gegeten op 25 juli 2014

sophia4

Als mijn familie op bezoek is in Haarlem, gaan we altijd eten bij Erawan. Een heel uitgebreid menu, het maakt niet uit wat je kiest, want het is allemaal heerlijk! Wat ik meestal bestel is pad thai of één van de vegetarische gerechten met gebakken rijst. Vriendelijk personeel, mooie locatie midden in de stad. Echte aanrader! Wel reserveren, want het zit altijd vol!

Gegeten op 24 april 2014

Schrijf zelf een recensie over Erawan in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Erawan. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.