Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Indrapura in Amsterdam - 1

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 623 73 29

Indonesisch genieten in een prachtig landhuis

Geniet van de kruidige en verfijnde Indonesische keuken in dit romantische landhuis. Kies vooral voor de rijsttafel, de perfecte manier om alle traditionele gerechten te proeven. Deel al dat lekkers met je tafelgenoten en geniet. Heel even vergeet je dat je in Nederland bent. Selemat makan!

helga2

Via online reservering

De rijsttafel was prima! Wel waren we teleurgesteld over het feit dat we vroegen of er verse jus d'orange was, dit bevestigd werd, maar we iets uit een pak (?) kregen.

Gegeten op 6 december 2014

nurah

Via online reservering

Heerlijk en gebalanceerde maaltijd, goede ambiance, heerlijke live piano muziek. Uitstekende service. Aanrader voor een avondje bijkletsen en genieten.

Gegeten op 5 december 2014

diawag

Via online reservering

Wij waren op 2 december 2014 met twee personen bij Indrapura en hebben de rijsttafel van 35 Euro per persoon genomen. Heerlijk eten met héél veel verschillende bakjes. We mochten voor zelfs aan het raam gaan zitten. Hoewel het restaurant al snel helemaal vol liep, konden wij (als AH-kaart eters) rustig blijven zitten en niemand die ons de deur uit keek. Personeel uiterst attent en vriendelijk. Een aanrader.

Gegeten op 2 december 2014

Sylenmartin

Via online reservering

Een heerlijke rijsttafel gegeten. Vriendelijke en leuke bediening van een Nepalese ober. Prachtige tafel op de verhoging. Gaan zeker hier weer terugkomen. Geen gebruik gemaakt van de kortingscode. Deze geldt alleen voor een 3-gangenmenu. Onze voorkeur ging uit naar de rijsttafel.

Gegeten op 28 november 2014

bertenminie

Via online reservering

Het interieur en de uitstraling buiten kan wel een opfrisbeurt gebruiken.
We hadden een spaarkaart van AH en kregen daarvoor een rijsttafel voor 2 personen.
Het eten was lauw en sommige gerechtjes zelfs bijna koud.
Over het geheel was de hoeveelheid (ondanks de 16 bakjes) zeer matig. De smaak van de vleesgerechtjes was goed, van de groentes flauw en te simpel. Het nagerecht, een bolltje vanilleijs 2 stukjes fruit en een dotje slagroom doet goedkoop aan.
Normaal zou deze rijstafel 70,00 euro (2 personen) kosten.
Met de 35,00 euro korting is de maaltijd nog goed betaald.

Gegeten op 16 november 2014

Dimitri_

Via online reservering

Op 23 oktober 2014 gegeten bij Indrapura met reservering via de Iens/AH deal. Het drie gangen menu bestond uit de medium prijs rijsttafel met een voorgerechtje en ijs na. Een fles witte huiswijn er bij besteld, die prima was. De gerechtjes waren op zich van goede smaak en kwaliteit, de hoeveelheden net voldoende, omdat mijn vriendin geen grote eter is. Wat duidelijk ontbrak was gebakken banaan en een ei (ook geen ei op de Gado Gado). Ik kan mij nog voorstellen dat gebakken banaan alleen wordt geserveerd bij de duurste rijsttafel, maar een rijsttafel zonder een eitje is niet compleet in mijn ogen. Bediening was in orde en vriendelijk. De stoelen zijn heel oncomfortabel.

Gegeten op 23 oktober 2014

Laetitia1960

Via online reservering

Hier met de bonnen van AH Dinerdeals gegeten. We kregen een rijsttafel. Er was geen keuzemenu. Het eten was heerlijk en genoeg. Niets op aan te merken. We hadden een lekker vol gevoel.

Gegeten op 8 november 2014

broer1

We hebben hier gegeten met 2 personen via de ah actie. Er was geen keuze mogelijkheid we kregen rijsttafel Nusantara. Deze is niet slecht maar ik ben geen visliefhebber en in verschillende gerechten zaten garnalen deze gerechten heb ik dus maar laten staan. Dessert was 1 bol vanille ijs. Conclusie ik zou deze rijsttafel niet aanbevelen als je geen vis liefhebber bent

Gegeten op 4 november 2014

Via online reservering

Kan niet expliciet zeggen welk gerecht het beste was. De keus was alleen diverse soorten rijsttafels. Via de ah spaaraktie was de keuze voor het 2e menu. Dit was redelijk goed maar ik persoonlijk zou het geen 2e keer nemen. De bediening was verder in orde en de entourage was echt indo.

Gegeten op 25 oktober 2014

booms008

Via online reservering

Goede Indonesische rijsttafel, ontspannen sfeer en goede bediening. Alles was lekker, ook de vegetarische rijsttafel voor onze gast. Zeker aan te bevelen.

Gegeten op 18 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Indrapura in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Indrapura. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.