a TripAdvisor company

foto's van Dinercafé De Markies in Groningen - 1 foto's van Dinercafé De Markies in Groningen - 2 foto's van Dinercafé De Markies in Groningen - 3 foto's van Dinercafé De Markies in Groningen - 4 foto's van Dinercafé De Markies in Groningen - 5 foto's van Dinercafé De Markies in Groningen - 6 foto's van Dinercafé De Markies in Groningen - 7 foto's van Dinercafé De Markies in Groningen - 8 foto's van Dinercafé De Markies in Groningen - 9 foto's van Dinercafé De Markies in Groningen - 10 foto's van Dinercafé De Markies in Groningen - 11 foto's van Dinercafé De Markies in Groningen - 12

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 050 318 02 75

Betaalbaar lekker in Groningen

Betaalbaar, maar wel lekker culinair uit eten in Groningen? Dan ben je bij Dinercafé De Markies aan het juiste adres! Al vijftien jaar staat chef-kok Harro Kleen heerlijke klassieke gerechten te bereiden in de keuken. Met lekker weer kan je heel fijn op het terras genieten. Kinderen mee? Geen zorgen, de keuken bereidt alle gerechten ook in kindervariant.

Schultink

Via online reservering

Gisteren hebben we gegeten bij De Markies. Het eten zag er mooi verzorgd uit en smaakte van begin tot eind erg lekker. De bediening was zeer correct en vriendelijk, en dit alles voor een zeer acceptabele prijs. Echt de moeite waard om hier uit eten te gaan

Gegeten op 13 februari 2016

weesendorp

Via online reservering

Alle gangen van het diner waren zeer smaakvol en zagen er prachtig uit. De bediening is zeer persoonlijk ondanks de drukte.

SofieV

Via online reservering

Heerlijk gegeten bij De Markies. Wintermenu met bijpassend wijnarrangement. Goed vegetarisch eten, wijnen werden zeer royaal geschonken. Fijne bediening, erg attent en met humor. Gangen volgden elkaar niet te snel op (we hadden ook doorgegeven dat we graag wat tijd er tussen wilden laten zitten). Mooi decor, goede akoestiek. Goede prijs/kwaliteit verhouding. We komen absoluut terug!

Gegeten op 13 februari 2016

mariannewiering

Via online reservering

We hebben genoten van een wintermenu met wijnarrangement. Fantastisch! Heerlijk eten, en lekkere en interessante wijnen, waarbij de fles op tafel blijft staan zodat je nooit tekort komt. Als hoofdgerecht kregen we ribeye van het Livarvarken (biologisch vlees uit limburg) was smaakvol en mals. De sfeer is gemoedelijk en gastvrij. Fijne bediening. We hebben genoten, en we komen zeker weer terug.

ElsAltena

Via online reservering

Heerlijk, gezellig en aangenaam gegeten. Het eten zeer smakelijk en afwisselend, de bediening attent en correct.De wijn en de speciale biertjes goed betaalbaar. Al met al voor ons een zeer geslaagde avond!

w.jongsma3

Via online reservering

We gingen af op eerdere recensies en werden zeker niet teleurgesteld. Deze mensen weten nog wat gastvrijheid betekent. Verrukkelijk 4 gangenmenu! Complimenten, en zeker voor herhaling vatbaar.

Pieter-jansen

Via online reservering

Woensdagavond voor het eerst gegeten bij de Markies. Heerlijk gegeten, vooral de sukade, die was super mals. De wijnen werden royaal ingeschonken en de fles bleef zelfs op tafel staan. Ook de bediening was enthousiast en erg vriendelijk. Wij komen snel terug!

Gegeten op 10 februari 2016

bananmeloen

Via online reservering

Ik had de carpaccio vooraf en dat was prima ( moeilijk te verknallen ook ), als hoofdgerecht had ik de paddestoelenrisotto en dat vond ik niet bijzonder. Het was sterk van smaak, alsof er een bouillonblokje doorheen zat, en weinig spannende goede ingredienten. In die sterke bouillonrijstenbrei zaten een paar stukjes komkommer en een paar stukjes paddenstoelen. Ik vond het gerecht niet in verhouding staan tot de prijs. Mijn vrienden en het personeel maakten de avond goed. Voor het eten kom ik niet terug.

Gegeten op 30 januari 2016

huitfrans

Via online reservering

We zijn voor een iensdeal naar de Markies geweest en waren aangenaam verrast door de prettige ambiance aldaar. Als twee vriendinnen hebben we gezellig bij gepraat. Het eten was prima, met speciale wens om alleen vis te eten kon rekening gehouden worden. De prijskwaliteitverhouding was heel plezierig ( door de deal) Ook de wijn was goed. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 4 februari 2016

robertgvandijk

Via online reservering

Wij hebben genoten van de kwaliteit van het eten. Dit is echt de moeite waard. Ik heb in veel restaurants gegeten, maar de prijs/kwaliteit verhouding op deze manier ben ik niet vaak tegengekomen.

Aanrader!

Gegeten op 6 februari 2016

Schrijf zelf een recensie over Dinercafé De Markies in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Dinercafé De Markies. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.