Brasserie de Boschkens

• 7.6

• 7.8

tonny9
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren bij de Boschkens weesten lunchen op het terras. Na 10 minuten kwam er nog niemand om ons te helpen ,dus zelf maar naar binnen gegaan daar stond het personeel bestek te pouleren terwijl buiten 6 tafels stonden met vuil erop ook die tafel naast ons.Na een half uur werden de tafels leeggeruimd maar die naast ons maar voor de helft. Mijn man had een placemat maar ikzelf niet. We kregen bij de soep 1 servet terwijl we met tweeen waren. Het eten was redelijk maar ze moeten daar hard op zoek naar goed personeel die weten hoe ze in de horeca moeten werken.

Gegeten op 30 maart 2014

harry35
  • Recensies in de laatste twee jaar

Chef-kok Bart Spijkers verbetert z'n kookkunst en creativiteit keer op keer. Recent het maanmenu gegeten voor EUR 25,00 p.p. Super! Torentje van gerookte zalmsnippers met mosterddille dressing, zacht gegaarde kalfswang en stapelaar van geitenkaas. Alles perfect bereid.

Gegeten op 10 december 2013

Frans1960
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na lange tijd niet meer bij de Boschkens te zijn geweest, zijn we toch maar weer eens gaan kijken. We werden aangenaam verrast door de gastvrije ontvangs, het gezellige, levendige terras en de attente besiening. We vroegen om een verrassingsmenu en de prijs/kwaliteit was werkelijk GEWELDIG; heerlijke grookte zalm, pasta met mosselen, Harder(vis)als hoofdgerecht, als bonus een spoom en een heerlijke dame blanche!
De wijnkaart is ietwat beperkt maar voor ons keuze genoeg en hij smaakte prima. En als ik dan 85,00 euro moet afrekenen.. voor twee personen voor een gezellig avondvullend diner.. CHAPEAU! ga zo door. Tot snel.

Gegeten op 31 augustus 2013

Lily10
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen tijd een paar maal gegeten bij de Boschkens. Prijs kwaliteit blijft ons verbazen. Afgelopen donderdag was het weer top genieten. De zalm was verrukkelijk en ook de pasta met gamba's was top. Aanrader!

Gegeten op 29 augustus 2013

gool
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het was even geleden dat we bij De Boschkens gegeten hadden.
Vanavond gingen we er heen voor uitsluitend een hoofdgerecht en we waren aangenaam verrast : pasta met gamba's en een mooie pittige saus met fijngesneden groenten op het ene bord en uitstekend gebakken zeewolf op een bedje van roergebakken groenten en met een schuim van rivierkreeftjes op het andere bord. Terugkijkend op een vlotte en vriendelijke bediening en een zeer betaalbare nota stapten we tevreden weer op.

Gegeten op 18 augustus 2013

Corry013
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gastvrij ontvangen door de nieuwe manager en heerlijk gegeten,de bediening was prima.
Echt een aanrader,de kaassoep,het kreeftenmenu en het aspergemenu zijn heerlijk.

Gegeten op 9 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over Brasserie de Boschkens in Goirle

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie de Boschkens. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!