a TripAdvisor company

2. Frans
  3. 46% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 013 577 16 01

Genieten in Goirle

Start je avond met een aperitief bij de open haard en geef je daarna over aan de waanzinnige culinaire kunsten van de chef. De onlangs nog opgeknapte ruimte is ontzettend sfeervol en aangekleed met de kleurrijke schilderijen van Simone Theelen.

Chrismerkx

Met collega's gegeten op een doordeweeksedag. We zaten intiem in de serre. Ambiance en eten is goed. Nog net even wat extra finesse. De jonge serveerster kan nog een cursus gebruiken. Vanuit het einde van de tafel onderbreekt ze ruw alle gesprekken om de bestellingen op te nemen. Overigens doet ze dat niet vaak, want we zaten regelmatig met lege glazen.

Gegeten op 17 december 2015

keesmg

we hebben geluncht ; Geitenkaas, met croutons, spekjes, kipstukjes, huisdressing, zongedroogde tomaatjes, pijnboompitjes.
Carpaccio, met oude Parmezaanse kaas, truffeldressing, pijnboompitjes, croutons .Met frites en vers gebakken stikbrood. Heel goede en fijne salade met aangegeven toevoegingen en privé gemaakt lekkere salade saus. s. Goede bediening et

Gegeten op 31 oktober 2015

oelewapper

Als je onze cijferscore ziet zou je denken, dat kan niet want er is toch altijd iets dat beter kan?! In dit geval kunnen wij niets bedenken als verbeterpunt, dus vinden we dat ze een dikke 10 verdienen.

Gisterenavond hebben wij in een prettige ambiance met twee personen gegeten. Geen strak gestylde of chique eetgelegenheid maar beslist héél 'warm' en sfeervol.

- De gastheer en gastvrouw: erg vriendelijk, correct, gastvrij, professioneel, luisteren naar de klantwens, denken mee en handelen daarnaar. Enorm aangenaam en ga vooral zo door!
*Je kunt bovendien zelf aangeven wanneer je de volgende gang geserveerd wilt krijgen.

- Het eten: wij genoten van de garnalen in look en 2 soorten spareribs: 'Old School' en de pittige 'Duivelse'. Ze waren overheerlijk. Complimenten aan de kok!
De gechambreerde Italiaanse, niet fruitige maar ook niet (te)zware, huiswijn had een zachte afdronk. Goede keuze!

Na onze 'aangeklede' koffie genoten te hebben, kregen we 'van de zaak' zelfs een 2e kop aangeboden. Erg attent!
De prijs-kwaliteitverhouding is prima.

Als je een avondje ongedwongen wilt tafelen is Brasserie de Boschkens een echte aanrader!
Enorm bedankt en graag tot een volgende keer!

N.B.: gratis parkeren aan de straat of achter het pand. Goed bereikbaar voor minder validen/mensen die slecht ter been zijn.

Gegeten op 23 oktober 2015

marianne212

Gisteravond gegeten bij De Boschkens via Social Deal. We kregen een heerlijk drie-gangen keuzemenu geserveerd in een sfeervolle omgeving. Het personeel was erg vriendelijk en attent. Er werd zelfs geïnformeerd hoe lang we wilden pauzeren tussen twee gangen in. Voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 18 oktober 2015

rik35

Vanavond een heerlijke High Whisky gehad bij de Boschkens met 4 personen. We kregen verschillende lekkere whisky's geserveerd als ook wat lekkers te eten op een plankje. Ideaal gesitueerd bij de open haard! Prima service, topavond! Hartstikke bedankt!

keesmg

Heel goed voorgerecht bord van de kok en hoofdgerecht was ook heel lekker en goed. Goede en vriendelijke bediening. Prima locatie in Goirle en vlak bij Tilburg. Redelijke prijs goede kwaliteit Brasserie Boschkens.

Gegeten op 17 december 2014

ans40

Heel hartelijk ontvangen. Het eten was geweldig. Prima voorgerecht en ontzettend lekkere spare ribs gegeten. Vooral de Duivelse ribs zijn meer dan lekker. Na een heerlijke kaasplank zijn we voldaan en heel tevreden naar huis gegaan en komen zeker spoedig weer eens terug.

Gegeten op 1 oktober 2014

jpenmaria

We zijn zondagavond gaan eten bij brasserie de Boschkens.
we hadden gekozen voor het keuze menu.
De bediening was top we wilden eigenlijk een andere soep dan op het menu stond en dit was geen probleem en we konden zelf aangeven wanneer we de volgende gang wilden.
Het eten was geweldig.
Kortom we hebben een geweldige avond gehad.

Gegeten op 24 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Brasserie de Boschkens in Goirle

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie de Boschkens. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.