Barbecue Castell

• 8.0

• 7.7

VanDaelen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit is gewoon de mooiste tentvan Amsterdam. De sfeer, de bediening, het eten en drinken....Dit is wat je als gast wil. Gezelligheid ten top. Hangend in de bank je van je vles genieten. Lekker Spaanse rode wijn erbij. Afsluiten met de koffie en cognac...Deze tent is met een word fantastisch. Tip: reserveer wel van te voren voor een goede plaats. Ik zit vaak ook aan de bar, ook lekker.

Gegeten op 17 januari 2014

Wv89
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier al meerdere keren wezen eten, en wat blijft het toch lekker! Neem bijna altijd de mixed grill, lekker van alles wat en allemaal heerlijke stukken vlees. Vooraf de uiensoep is ook lekker. Het wijnassortiment vond ik niet bijzonder, op glas hebben ze naar mijn mening niet een ruime aanbieding. Het decor is grappig, eten op een laag bankje heeft ook wel z'n charme. Maar naar seze plek ga je denk ik vooral als je zin hebt in echt lekker vlees!

Gegeten op 3 december 2013

Freya87
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij Castell ga je eten als je echt zin hebt in een lekker stuk vlees. Ze hebben echt allemaal verschillende stukken vlees op het menu staan van een ladysteak tot spareribs. Wij gingen voor de spare-ribs en de Hollandse dikbil. Het zijn geen goedkope prijzen bij Castell, maar in smaak en kwaliteit maken ze dat ruimschoots goed! Wij zaten aan de bar die bekleed is met een 10cm brede strook, leder kussen zodat je comfortabel zit terwijl je lekker je stuk vlees al dan niet met je handen verorberd. We bestelden er, op advies van de barman een lekkere fles Tinto "Soek die Geluk" bij.

Gegeten op 30 oktober 2013

pvkampen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier kan ik kort en krachtig over zijn: Echt een top-zaak! Hier eet je de beste steak van de grill (en bij Loetje uit de Jus). Mooie kaart, goed geprijsde wijn en vaak leuke dingen naast de kaart. (pittige gamba's vooraf, Black Angus steak etc). Altijd even naar vragen!

Toch een 7 voor decor, ziet er top uit, maar het eten op de banken is niet voor iedereen even confortabel. Ik zit graag aan de bar, met 2 of 3 man is dat goed te doen!

Gegeten op 19 juli 2013

petervdh
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het adres in amsterdam om kreeftestaart te eten.
Ook de steaks zijn geweldig .
Het is even wennen om op een bakstel te eten , maar gezellig is het absoluut.
service prima.
een echt steakshouse.
hou vast dit niveau.

Gegeten op 20 april 2013

Sopbubbles
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een ontzettend gezellig restaurant aan de grachten van Amsterdam! Bij het Leidseplein vonden we dit pareltje en waren blij verrast dat er ook een goed restaurant in de buurt te vinden was. Vooraf de kikkerbillen gedeeld, prima portie voor met z'n tweeen. Als hoofdgerecht had ik de Tonijn-biefstuk, mijn vriend de mixed grill. Absoluut heerlijk bereid, echte grill/BBQ smaak en grote porties. Wij hadden voor een salade gekozen als bijgerecht om te delen wat voldoende was. De keuze in bijgerechten is inderdaad niet heel groot, dat zouden ze wel kunnen uitbreiden. Afgesloten met een koffie en likeur, we hebben echt genoten zo aan de gracht. Bediening was zeer attent en oplettend. Een echte aanrader als je in de buurt van het Leidseplein gaat eten!

Gegeten op 27 juli 2013

bisque
  • Recensies in de laatste twee jaar

gisteren heerlijk bij castell gegeten het vlees is daar echt te gek!!
en ja het zit niet altijd lekker met je bord op schoot maar als je met een groepje bent is dit wel echt heel gezellig!
ook de bediening is super vriendelijk komen gezellig bij je op de bank zitten om de kaart met je door te nemen.
we gingen even snel wat eten maar dan zit je toch weer tot 23.30 aan de koffie's met likeuren!

Gegeten op 3 juli 2013

proever4712
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op de warmste dag van het jaar buiten gegeten.
Wij namen zalm van de gril.
Gepofte aardappel en salade. Helaas weinig keus in de bijgerechten. Attente en zeer vriendelijke bediening.
Ook ideaal als je nog naar theater moet.

Gegeten op 18 juni 2013

setje1982
  • Recensies in de laatste twee jaar

Als je een lekker stuk vlees wil eten: moet je hier zijn. Steak altijd goed bereid, heerlijk mals met een goede grillsmaak. Ook de spareribs zijn niet te versmaden! Verder is het concept simpel: kies je vlees (of vis), daarna heb je de keuze voor een gepofte aardappel en of salade erbij of niet, duidelijk. Ik vind de bediening hier erg prettig, vriendelijk, snel en professioneel, je merkt dat hier mensen met ervaring aan het werk zijn. Het decor is altijd hetzelfde gebleven, maar zowel aan de bar als op de banken aan de open haard kan je hier altijd heerlijk zitten. Castell is en blijft een begrip in Amsterdam!

Gegeten op 1 mei 2013

JoseR
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met twee vrienden gegeten hier. Ontzettend mals en goed vlees, heerlijk van smaak. Garnituur is niet bijzonder. Echter, je komt hier voor het vlees en dat is gewoon heerlijk! Bediening vriendelijk, alhoewel ik zelf mijn salade moest ophalen. Verder zeer vriendelijk. Men eet aan de bar of met bord op schoot op de bank, daaar moet je van houden. In de setting en sfeer daar stoorde mij dat totaal niet, eigenlijk was het best prettig eten. Kortom, ik kom terug voor een nog grotere steak!

Gegeten op 21 mei 2013

Schrijf zelf een recensie over Barbecue Castell in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Barbecue Castell. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!