a TripAdvisor company

1. 7,8 10 1 2

2. 7,2

3. 7,5

AnjaKe

Vandaag eindelijk bij het Wevershuisje gegeten. Heel vriendelijke ontvangst in een knus huis eigenlijk. Mooi gedekte tafels. We kregen meteen heerlijk versgebakken brood met lekkere kruidenboter. Als voorafje een kleine uiensoep, wat een heel normale kop soep bleek te zijn. Lekkere pittige soep! Daarna kogelbiefstuk met pepersaus. Ik gaf op mijn biefstuk medium-rare te willen en dit leek tot op de seconde gelukt te zijn. Pepersaus was heerlijk. Als garnituur lag er een beetje aardappelpuree met boontjes en asperges. Allemaal even heerlijk op smaak gebracht.
Echt goed en heerlijk eten! Aanrader!

Gegeten op 2 juni 2016

w1llem

gisteren geweest. onze indruk: men gaat voor de maximale winst
er heerst werkdtress op de vloer, de keuken dicteert
keuken wordt al schoongepoetst en opgeruimd voor onze gangen geserveerd zijn (veel harteloze prefab?)
verder erg vol, matig geinteresserd personeel (kan ook niet anders met deze bezetting dan overal achteraan hollen), standaard hap, enorne tijdgaten tussen de gangen
als dat zo doorgaat voorzie ik een gevalletje herman den blijker.
een lichtpuntje: de prijs. je krijgt voor wat je betaalt. in ons geval bijna dan (als anderen hier een 9 voor durven geven kunnen ze toevallig een slechte avond gehad hebben).

Gegeten op 1 april 2016

Thom1234

Heerlijk gegeten bij het wevershuisje! Het weversmenu biedt voor ieder wat wils. De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend te noemen.
Verder is het restaurant knus ingericht en is de sfeer gemoedelijk. Sommige tafels staan (zoals eerder opgemerkt) dicht op elkaar, dit hebben wij echter niet als storend ervaren.

Gegeten op 27 juli 2014

Evyjanssen

Hier onlangs een verrassingsmenu gegeten. We hebben prima gegeten. Het is een leuke en kleine knusse locatie. Sommige tafels staan wat dicht op elkaar. Het zit regelmatig vol, dus wij zullen niet de enige tevreden gasten zijn geweest.

Gegeten op 11 januari 2013

ferryvermeulen

• Goed

• Goed

Mijn favoriete restaurant om te eten als ik weer eens in Gemert op bezoek bij mijn ouders ben. Een van de weinige restaurants in de regio dat durft af te wijken van de schnitzel. Goede sfeer, leuke bediening en goede gerechten.

Snoebeltjuh

• Matig

• Matig

Het restaurant heeft een leuke sfeer, waarmee duidelijk de historie van Gemert benadrukt wordt. Toen wij zijn wezen eten (in oktober 2009) was het eten niet zo goed. De carpaccio als voorgerecht was erg waterig, alsof deze ingevroren was geweest. De vis van het hoofdgerecht was in mijn gerecht niet gaar en te royaal overgoten met een vette saus. Vanwege de tegenvallende voor- en hoofdgerechten dan ook geen dessert genomen. De bijgerechten waren wel van goede kwaliteit. Heerlijke frites en een salade. De bediening was vriendelijk en oplettend, maar zwaar onderbezet. Daardoor moesten we erg lang wachten op drankjes. Al met al toch een matige beoordeling. Wij gaan hier niet graag terug.

Schrijf zelf een recensie over Wevershuisje in Gemert

Schrijf hieronder je recensie over Wevershuisje. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.