Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Wevershuisje

1. Restaurant
  2. Internationaal

Wevershuisje

1. Restaurant
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 0492 368 015

Thom1234

Heerlijk gegeten bij het wevershuisje! Het weversmenu biedt voor ieder wat wils. De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend te noemen.
Verder is het restaurant knus ingericht en is de sfeer gemoedelijk. Sommige tafels staan (zoals eerder opgemerkt) dicht op elkaar, dit hebben wij echter niet als storend ervaren.

Gegeten op 27 juli 2014

Evyjanssen

Hier onlangs een verrassingsmenu gegeten. We hebben prima gegeten. Het is een leuke en kleine knusse locatie. Sommige tafels staan wat dicht op elkaar. Het zit regelmatig vol, dus wij zullen niet de enige tevreden gasten zijn geweest.

Gegeten op 11 januari 2013

ferryvermeulen

• Goed

• Goed

Mijn favoriete restaurant om te eten als ik weer eens in Gemert op bezoek bij mijn ouders ben. Een van de weinige restaurants in de regio dat durft af te wijken van de schnitzel. Goede sfeer, leuke bediening en goede gerechten.

Snoebeltjuh

• Matig

• Matig

Het restaurant heeft een leuke sfeer, waarmee duidelijk de historie van Gemert benadrukt wordt. Toen wij zijn wezen eten (in oktober 2009) was het eten niet zo goed. De carpaccio als voorgerecht was erg waterig, alsof deze ingevroren was geweest. De vis van het hoofdgerecht was in mijn gerecht niet gaar en te royaal overgoten met een vette saus. Vanwege de tegenvallende voor- en hoofdgerechten dan ook geen dessert genomen. De bijgerechten waren wel van goede kwaliteit. Heerlijke frites en een salade. De bediening was vriendelijk en oplettend, maar zwaar onderbezet. Daardoor moesten we erg lang wachten op drankjes. Al met al toch een matige beoordeling. Wij gaan hier niet graag terug.

Schrijf zelf een recensie over Wevershuisje in Gemert

Schrijf hieronder je recensie over Wevershuisje. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.