De Wok

• 7.9

• 7.8

JYDM
  • Recensies in de laatste twee jaar

Onlangs weer eens hier gegeten. Er is sinds een jaar verbouwd en het ziet er nu heel modern, open en groter uit. Het eten is nog steeds super. Er is geen wokbuffet meer maar nu chinese tapas. Zo konden we alles proeven. Wat wel jammer is, is dat we niet het aantal stuks kregen per portie als wat op de kaart stond. Verder was de service goed.

Gegeten op 20 december 2013

Herald3000
  • Recensies in de laatste twee jaar

Kwaliteit is al jaren stabiel. Verse groenten, volgens mij geen ve-tsin gebruik. Vlees is van goede kwaliteit. Geen taaie stukken of veel vet.

De locatie is ongezellig, aan een grote parkeerplaats. Inrichting is ok.
Dus ik haal meestal af.

Gegeten op 5 november 2013

Proever63777

• Goed

De Wok is een klein restaurant, maar wel gezellig en verzorgd ingericht. Wij hebben daar met 7 mensen gebruik gemaakt van het wokmenu. Je betaald 21.95 en daar zit dan alles in. Twee uur wokken, eten en drinken + IJs. Het eten is prima, alles is vers en er is voldoende keus. Wijn en Bier zaten ook in pakket, dus ook dat was prima. Achteraf kregen we nog een heerlijk schoteltje met ijs en gingen we met een volle buik terug naar huis.

Peter H.

• Redelijk

Een redelijk adres om voor niet te veel geld je maag te vullen met eten dat niet slecht is. Maar: op alle fronten moet je toch vaststellen dat dit restaurant het nèt niet heeft. De ruimte is erg beperkt, het wokbuffet bescheiden van omvang, de bijgerechten zoals nasi, bami e.d. zijn op z'n best matig (liggen te lang in te hete warmhoudbakken) en de 'wokkeuken' zelf is bijna grappig: een vrij grof in een muur uitgehakt gat waarachter een niet overmatig enthousiaste kok je gerecht in een wok keilt. De prijs die je voor een avondje wokken betaalt is bescheiden, maar persoonlijk geef ik liever een paar € meer uit voor iets meer kwaliteit en sfeer.

Proever19240

• Uitstekend

De medewerkers van dit restaurant weten wat service en klantvriendelijkheid inhoudt. Ik at daar alleen en ik vroeg om enige ondersteuning bij het wokken van de gerechten, omdat ik slecht kan zien. Geen enkel probleem. Het eten was overheerlijk en de prijs-kwaliteit verhouding is prima. De inrichting is betrekkelijk eenvoudig, maar keurig en schoon. In het weekend is reserveren aan te bevelen, want het kan er behoorlijk druk zijn.

Schrijf zelf een recensie over De Wok in Ermelo

Schrijf hieronder je recensie over De Wok. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!