Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Texas

1. Amerikaans

Texas

1. Amerikaans
  1. Toon telefoonnummer 053 428 26 24

Stiefie7

Bij binnenkomst een geweldige ambiance als western tent. Aankleding en personeel zijn prima in Western stijl, inclusief open haardvuur. Bediening is vriendelijk en attent. Emmertje pinda's met schillen op de grond geven extra ambiance. Eten laat erg lang op zich wachten. Voorgerecht gamba's is groot portie maar weinig smaak. De Hot Spareribs zijn flauw, de haasbiefstuk is goed. Erg weinig koolsla en aardappelsalade voor 3 personen. De extra's (patat en sauzen) zijn behoorlijk prijzig. De pepersaus is een flauw maïzena aftreksel.
Zeker niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 28 juni 2013

Proever79149

Wat een aanfluiting, dat eten. Neem vooral iets simpels, want een ladysteak van meer dan 20 euro wordt grondig verprutst. Niet rare, tenderizer, gelakt met iets zoets en zwargeblakerd. De rest is nogal karig, sausjes kost extra, dat soort werk. Leuk decor, dat dan weer wel, en naar het schijnt grappige dansjes in het weekend. Ik ga liever goed eten.

Gegeten op 25 oktober 2012

packie

Zowel prive als met mijn werk kom ik hier weleens eten. De sfeer en decor van dit restaurant is geweldig. Je waant je echt in een authentiek western style restaurant.
Menu kaart is goed. Veel keuze in steaks, maar ook diverse vis en zeevruchten. Wat bediening betreft is het ene keer snel, andere keer iets langzamer.

Jenny85

• Goed

Als je van vlees houd zit je bij Ribhouse Texas goed. Het vlees wat van de grill (die voor het publiek zichtbaar is) komt is heerlijk mals, goed van smaak en komt in grote porties. De grote kaart wisselt niet, maar er is altijd een extra kaart (de stier) die om de zoveel tijd nieuwe gerechten geeft. Ze hebben naast vlees ook enkele andere gerechten zoals de surf and turf waar je zelf je kreeft mag uitzoeken. Ook de setting van het restaurant is geweldig. Alles is bekleed met hout, robuuste tafels met grote stoelen. overal hangen cowboy accessoires en wild west teksten. De pinda doppen mogen lekker op de grond worden gegooid (de olie daaruit blijkt goed voor de houten vloer te zijn). Ook de cocktails zijn erg lekker. Het personeel is vriendelijk en gedreven en gezien de grote porties verschaffen ze ook en doggybag. Ben nu in 2 vestigingen geweest en alle 2 top! Als we in de buurt zijn heeft dit restaurant de voorkeur, maar wel even reserveren in het weekend want ze zitten regelmatig vol.

M.Meijering

• Goed

Zaterdag 12-3 met vier personen gegeten. Even schrikken aan het begin, klaarblijkelijk niet onze reservering opgeschreven. De dame loste het snel en vakkundig op. Onze vrienden kenden de keten niet en keken hun ogen uit.
Lekker voorgerechten gegeten (idd porties niet te klein) en toen op naar het hoofdgerecht. Een flinke portie spareribs, 2 goede steaks en een mixed grill. Alles ging op, zelfs de Flintstone.
Bediening was prima (heb ik wel eens anders meegemaakt bij Ribhouse). Al met al hadden we een prima avond en gingen met een goed gevoel huiswaarts!

smoelwerk

• Slecht

• Slecht

Wat bijna een hele avond wel een leuke belevenis leek liep aan het eind uit op een flinke teleurstelling. In een restaurant als dit met maar een thema (het wilde westen en de veronderstelde slemppartijen) is het goed toeven als je van vlees houdt. En dat doen we wel, zo met negen collega's na een lange werkdag. Niet een zeer bijzonder culinaire kaart, maar wel duidelijk een lijn, en het voorgerecht is in ieder geval erg lekker (uiensoep). Stevig maar niet te zout, iets wat ik helaas te vaak wel tegenkom.
Als hoofdgerecht kies ik de gemarineerde spare ribs, ook dit is weer een enorme berg, helaas zonder saus die er apart bij besteld moet worden (!). Nu hebben ze gelukkig wat keuze, maar de "spicy" pepersaus is tamelijk slappe prut, gelukkig hebben ze Tabasco op voorraad.
Als nagerecht een bananenijs (lekker en smaakvol geserveerd), en koffie toe. Maar helaas, nu komt het. Met negen gasten staat de teller al richting de 320 euro, en ons gezelschap kennende zullen we straks wel per persoon afronden op 40 euro. Totdat er door een gast om een glaasje kraanwater wordt gevraagd (bij de koffie). Tot onze verbijstering krijgen we te horen dat dat niet kan: het zal Spa Blauw moeten worden. De lol is er gelijk af, en ook nadat we uitleggen dat zoiets in ons geval tamelijk absurd overkomt geeft het personeel geen krimp ("regels zijn regels"). Helaas, een leuke avond is vergald. Uit principe willen we namelijk kraanwater kunnen bestellen, bijvoorbeeld omdat kraanwater simpelweg een andere chemische samenstelling heeft. Snobistisch? Misschien, maar uiteindelijk brengen wij het geld weg en weten we precies wat we voor dat geld willen hebben. Sterker, we waren zelfs bereid hetkraanwater af te rekenen tegen de prijs van een Spa Blauw, maar nog was het niet genoeg. Tsja, weg fooi (pak 'm beet, ruim 40 euro) en hier zien ze ons niet meer terug.

Proever58873

• Redelijk

• Redelijk

Allemachtig wat een vreetschuur. Maar, eerlijk is eerlijk: vlees grillen kunnen ze! Een zeer malse t-bone van 500 gram (€ 17,50) was het hoogtepunt van de avond, in tegenstelling tot de linedance act. Wat er verder op tafel kwam was niet bepaald culinair. Wel veel. Jammer dat je voor echt alle bijgerechtjes (dus ook sausjes) moet betalen!

belpet

• Goed

Gezellig restaurant, sfeervol ingericht, perfect personeel..gedreven en enthousiast, eten is goed...eerder te veel dan te weinig, een place to be voor de vleesliefhebber, wel reserveren

Proever46058

• Goed

Hele leuke keten, Texas Steakhouse. Ben al in 4 vestigingen geweest en overal is het even leuk en smakelijk. Ga de andere 2 vestigingen ook nog proberen. Je kunt hier voor niet veel geld wel heel veel en heel goed eten. Met een tip voor de spare-ribs bij het tapas-voorgerecht werd naar mijn idee niet goed omgegaan. Deze was naar smaak van 4 mensen net iets te zoet en te plakkerig, maar wel lekker. Dit restaurant is een aanrader.

Proever15445

• Goed

Leuk restaurant in Wild west sfeer. Goede, grote stukken vlees tot wel 750 gram. Leuke ambiance met leuk personeel. Lekker de tijd krijgen om goed uitgebreid te kunnen eten. Nee, alles prima en de toetjes zijn niet versmaden. Ook de specialiteiten op de speciale menukaart, prima. Wel reserveren. Want het is er altijd druk, vaak een goed teken.

Schrijf zelf een recensie over Texas in Enschede

Schrijf hieronder je recensie over Texas. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.