1. Ethiopisch

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 622 83 89

BarbaraWe

Toevallig binnengelopen na een aanval van Ethiopië nostalgie na een reis eerder dit jaar: niet teleurgesteld! Fantastisch eten, keus uit veel verschillende gerechten of een combinatie. Wij namen de combinatie en waren heel tevreden over de goed gekruide tebs/tibs en doro wat. Decor en gastvrouw zorgen voor de rest! Wat ons betreft zeker een van de beste Ethiopische restaurants in Amsterdam.

Gegeten op 14 oktober 2014

andinet

Vanavond vegetarisch gegeten en de gerechten waren verfijnd van smaak: aubergines, paddestoelen in een heerlijke sausje, linzen en andere groenten. Ik kan iedereen aanraden hier eens vegetarisch te bestellen. De gastvrouw heeft uitgelegd waarom Ethiopiers zelf ook vaak vegetarisch eten. Haar verhalen over haar land geven het etentje een echt vakantiegevoel. Van harte aanbevolen!

Gegeten op 30 juni 2013

pieter14

• Goed

• Goed

Relaxed, vriendelijke bediening. Het eten vind ik heerlijk, de manier waarop je eet is bijzonder. Het verbroedert. Ik moest erg wennen aan het bananenbier, maar ach, een kaaskop in Ethiopie, als dat alles is.... Aanrader!

Florentina

• Uitstekend

Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten bij restaurant Axum. Zelf ben ik op vakantie naar Ethiopië geweest en wilde mijn familie graag een beetje Ethiopië laten proeven. Naast het heerlijke eten (sommige gerechten nog lekkerder dan in Ethiopië zelf) komt de gastvrijheid van die cultuur echt tot zijn recht bij Axum. De ambiance, het eten (paddestoelen, kikkererwten en lam favoriet) en de gastvrijheid maakt het een prachtige Ethiopië experience. Zeker een aanrader!

conny3

• Uitstekend

Pas weer even gegeten bij gastvrouw Belaynesh, wat een heerlijk eten, persoonlijke bediening en alles gemaakt door haarzelf. Dit is nog ouderwets gezellig en lekker eten uit Ethiopie. Binnenkort gaan we een verrassingsparty met 50 man organiseren en zal zij een heerlijk buffet voor ons klaarmaken. Wij blijven terugkomen. Dank je wel Belaynesh! Super

agnes12

• Uitstekend

Wij kwamen hier vaak toen we in het centrum woonde. Nu komt het er niet meer zo van, maar ik mis het erg. Gezellige sfeer, vriendelijke bediening en lekker & bizonder eten. Echt een aanrader!

RPMr

• Uitstekend

Ben je in Ethiopie geweest, dan is dit een prima plek om herinneringen op te halen. Was je er nog niet, dan kun je hier heerlijk Abessijnse cultuur proeven!

Aleph

• Uitstekend

Heel lekker, bijzonder, smaakvol en zoals je het in Ethiopie nauwelijks kan krijgen. De sfeer is superrelaxed, de prijzen redelijk en het eten voortreffelijk. Gelukkig heeft Van Dam het nog niet gehyped :)

Shortking

• Uitstekend

Ik geef toe, het smaakt niet zo als in Ethiopie maar dat geldt ook voor de Indier en de Chinees. Dit is echt goed eten en brengt bij ons toch wel weer herrineringen naar boven.

joycenr1

• Uitstekend

Met ons personeelsuitje hier gegeten. Het was een aangename verrassing. Een warm welkom, heerlijk eten en een huiselijke sfeer!

Schrijf zelf een recensie over Axum in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Axum. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.