Hu's Garden

• 8.1

• 8.0

HanG
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke Ti-Pan gerechten ! Zéér goed op de hoogte met een glutenvrij dieet. Voortreffelijke en zeer vriendelijke bediening. Ook voor de oudere veel aandacht (niet pittig-gemakkelijk te kauwen,enz).

Gegeten op 2 juli 2013

Tonmar
  • Recensies in de laatste twee jaar

matig gegeten. gerechten niet vers bereid. sommige zaken niet gaar andere gortdroog gekookt. jammer, eerder wel beter gegeten.

Gegeten op 21 februari 2013

osmen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tijdens een familiebezoek hebben wij hier meer dan voortreffelijk gegeten met zijn zessen en één vegetariër. Alle gerechten waren smakelijk, warm en verrassend lekker. De bediening correct en voorkomend. Een Chinees restaurant met een uitzonderlijk goede keuken.

Gegeten op 5 april 2013

foodi
  • Recensies in de laatste twee jaar

Warme en sfeervolle inrichting die modern en aziatisch aandoet. De gerechten worden subtiel en fraai opgediend en hoe de gerechten eruitzien wordt bevestigd door de smaken op het bord. Geen enkel gerecht wordt overmatig verbloemd door sauzen en specerijen maar wordt samen op het bord een mooi geheel van smaken. Het restaurant is dan ook niet te vergelijken met de gemiddelde chinees maar een vernieuwing op het traditionele.

mark23
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wow wat een restaurant! Het sjieke interieur en de super lekkere verassingsmenu laten me beslissen binnenkort er weer heen te gaan met mijn vrienden! Ik denk dat ik nergens anders zo lekker chinees gegeten heb. Zoals gezegd heb ik het verrassings menu gekozen (zoals ze zeggen op de website). Ik kreeg gecaramaliseerde garnalen, een ossehaas gerecht en een of andere fusion gerecht. Complimenten aan het personeel en de gastvrijheid.

Gegeten op 15 november 2012

Ingie23
  • Recensies in de laatste twee jaar

Nooit beter chinees gegeten! Prachtig verrassingsmenu! We waren 3 dagen in de regio en nog een tweede avond terug gegaan! Dat zegt alles! Lekkere wijn! Perfecte prijs-kwaliteit! Jammer dat we zover weg wonen (380km in belgie), gaan zeker nog terug!

Gegeten op 26 september 2012

KaatjevanderMolen
  • Recensies in de laatste twee jaar

de aankleding van het restaurant mag wel een keer onderhanden worden genomen maar het eten...is verrukkelijk en daar kom je uiteindelijk toch voor. Heerlijke kantonese gerechten en je kan altijd persoonlijke wensen doorgeven. De wijnkaart wordt niet altijd aangeboden maar bevat heerlijke wijnen die je niet gauw bij een Chinees tegenkomt. De bediening is uiterst aardig maar
het duurt soms even voordat ze je helpen.

tom1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het beste Chinees restaurant van Enschede. Een keurige en persoonlijke bediening in en stijlvol verbouwd restaurant. De kwaliteit van het eten is erg goed!
Vraag ook eens wat er naast de kaart is, wij hebben een heerlijk verrassingsmenu gehad.

Gegeten op 14 juli 2012

Brenda-Paco

• Uitstekend

Geweldig goed restaurant !!! Zijn uitstekend bekend met een glutenvrij dieet. Zéér gevarieerde en uitgebreide kaart met vele specialiteiten. Bediening en sfeer is uitstekend. Aanrader !!!!

klinkenbijl

• Uitstekend

voortreffelijk gedineerd. Opvallend goede service.

Schrijf zelf een recensie over Hu's Garden in Enschede

Schrijf hieronder je recensie over Hu's Garden. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!