Hanninkshof

1. Restaurant
  2. Regionaal
  1. Toon telefoonnummer 053 428 31 29

wshoe

Ik ging er enigszins met gemengde gevoelens naar toe. Weliswaar waren de reacties op Iens vrijwel allemaal positief, maar het merendeel van de recensies was van proevers in spe. Waren zij niet al te enthousiast?
Wij kozen uit de à la carte kaart. Alle gerechten werden mooi opgediend en smaakten zonder uitzondering voortreffelijk. Bij het voorgerecht namen we ieder een verschillend glas wijn. De combinatie voorgerecht/wijn was bij iedereen heel goed. Bij het hoofdgerecht hadden we een fles wijn uit de wijnkaart gekozen. Er was nog een andere wijn beschikbaar die niet op de kaart stond maar volgens de sommelier nog beter zou passen. Het bleek een uitstekend advies te zijn. Ook hier was de combinatie eten/wijn uitstekend. Het personeel was vriendelijk, klantgericht en goed met alle aspecten van het eten en de wijnen op de hoogte. De prijzen zijn aan de hoge kant maar de prijs/kwaliteitverhouding is goed. Het “nieuwe” Hanninkshof is zonder meer een aanwinst en tevens een aanrader. Tot slot: ik kan nu de mooie eerdere recensies heel goed plaatsen.

Gegeten op 21 februari 2015

jacqueline160

Vooraf bij de open haard van een drankje en verschillende amuses genoten. Heerlijk gesmuld van een vier gangen menu. Erg vriendelijk personeel. Een aanrader!

Gegeten op 24 januari 2015

henkhuismans

na ontvangst met een glaasje bubbels en diverse leuke en lekkere knabbels en amuses hebben we van een fantastie opgebouwt 5 gangen diner met wijnarrangement genoten.
suptiel en hoog in smaken was het een prima prijs-kaliteits verhouding met aan het eind een verandering naar een kaasbordje met een heerlijke verassing in de wijncombinatie. Subliem. In het toch al royall bedeelde oosten van het land aan zeer goede restaurants doen ze hier mee om de top positie.

femke_groniger

gister een gezellige en vooral heerlijke avond gehad bij hanninkshof..
mooi opgemaakte gerechten in een sweervol restaurant!
complimenten voor de keuken brigade en natuurlijk ook voor de bediening!
we komen zeker nog eens terug, echt een aanrader!

Gegeten op 20 januari 2015

harry123499

wij hebben hier een condoleance gehad, super voor elkaar! we werden netjes ontvangen, en de broodjes en soep waren heerlijk! een aanrader om nog even met de familie bij elkaar te zitten op een fantastische plek waar je rustig de tijd gegund wordt om bij te komen.

Gegeten op 16 januari 2015

xLiekex

Wat een geweldig restaurant. Heerlijk gegeten, fantastisch ontvangt! Aanwinst voor Twente!
En heerlijke koffie ;-) Wij komen hier zeker terug!

Gegeten op 15 januari 2015

Piethooites

Via online reservering

We werden vriendelijk ontvangen en hebben eerst nog even bij de open haard gezeten,daar kregen we wat te drinken en een bakje nootjes.Daar kregen we ook een klein voorgerechtje,piepkuiken met een sausje,erg lekker.Daarna mochten we kiezen waar we wilden zitten in het restaurant.We hadden voor het verrassingsmenu van de A.H bon gekozen,het was allemaal erg lekker maar wat het allemaal precies was weet ik niet meer.Het restaurant zag er gezellig uit in kerstsfeer,alleen zou ik er ook voor kiezen om iets op de tafel te leggen ,een lopertje of placemat.De bediening was vriendelijk en vroeg regelmatig of alles naar wens was en ook uitleg bij de gerechten.Karaf kraanwater erbij,helemaal goed.

Gegeten op 16 december 2014

marcel211

Via online reservering

Leuke ambiance, goed eten en perfecte service. Topavond!
Men doet alles aan om de avond geslaagd te maken met goede producten. Wijnarrangenent is ook een aanrader!

Gegeten op 20 december 2014

hannie21

Via online reservering

onze komst was bekend en we kregen een leuke hoektafel/bank van waaruit we alles goed konden overzien. De bediening is nog wat stroef, maar de gerechten en de veelzijdigheid ervan maken dit ruimschoots goed. De borden zijn royaal en creatief opgemaakt, een enorme creatie van bijgerechten als palet op het bord, haast iets teveel. Ik heb niet kunnen onthouden wat het allemaal was. Ik mis een warme aankleding op tafel, bv een dekservet of loper.
De inrichting is wat sober en de sfeer is oppervlakkig; het mist een persoonlijke touch.

Gegeten op 13 december 2014

Douda

Via online reservering

Wij hadden een vegetarische variant op het 3 gangen menu. Ten opzichte van de meestal niet erg bijzondere vegetarische gerechten in veel restaurants, troffen we hier enige verfijning en originaliteit aan. We misten echter enige robuustheid in het hoofdgerecht; dit had meer het karakter van een voorgerecht. Daarnaast overheerste in het menu een voor ons te zoete smaak. De amuse was met chocola, het hoofdgerecht met honing en het nagerecht, hoewel in principe goed gecomponeerd met ook zoute smaken, was voor ons veel te zoet. De bediening was uiterst prettig, attent en kundig. De sfeer ervoeren wij als rustig. Er was nauwelijks tot geen muziek te horen op de achtergrond. Zeer aangenaam.

Gegeten op 12 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Hanninkshof in Enschede

Schrijf hieronder je recensie over Hanninkshof. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.