Hanninkshof

• 8.0

• 8.3

suzannetrieling
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier met een zakenrelatie gegeten met 4 personen.De gastheer ontvangt ons,heet ons welkom. Hebben eerst een aperitiefje genuttigd bij de haard waar we heerlijke olijven kregen. De ambiance is top, zachte muziek, mooie boeketten en linnen tafelkleden.We worden naar onze tafel gebracht, deze is groot en rond,dat is fijn want zo blijf je met elkaar verbonden en heb je alle ruimte. We besluiten na "ienemienemutte" een 4 gangen menu te nemen, maar eigenlijk wilde we alles! Het stond allemaal heerlijk omschreven op de menukaart. Als verrassing kregen we nog een overheerlijke amuse.Ik kan niets noemen wat tegenviel, minder lekker was of iets mistte, alles smaakte fan-tas-tisch, de mensen die er werken zijn ontzettend professioneel, hebben verstand van de producten en passen zich perfect aan het tafelgezelschap aan. Dit is een restaurant waar je verwent wordt,je gezien wordt en verrast wordt, ik ben om, tot snel..

Gegeten op 29 juni 2013

Webbels
  • Recensies in de laatste twee jaar

Geweldige oude boerderij goed omgebouwd. Altijd parkeerplek voor de deur. Een fantastisch terras in de zomer. De orangerie doet het goed bij feesten en bijeenkomsten. De kaart komt mij wat beperkt over. De wijnkaart is daarentegen weer zeer goed. Het personeel is duidelijk geschoold in wijn en hoe te serveren. Prijs-kwaliteit overall is goed, van het eten alleen is de prijs-kwaliteit net aan redelijk.

Gegeten op 25 augustus 2012

basenilse

• Goed

Heerlijk gegeten met 7 personen, bediening was top! Erg vriendelijk en voorkomend maar niet overdreven. Minpuntje voor ons; er stond teveel vis op het menu (wij zijn absoluut geen vis-eters) en ook eend is niet onze smaak, vooral in de voorgerechten werd de keus daardoor heel erg beperkt. Heerlijk nagerecht 'Tapas trio', alleen niet handig dat ook voor een kind een drankje met alcohol werd geserveerd. Werd wel direct opgepakt nadat er een opmerking over werd gemaakt. Ik vind dat een restaurant hier alert op moet zijn. Heerlijk kaasplateau en ook leuk geserveerd. voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

heidi78

• Matig

Prima gerechten, en volop keuze, heerlijk zitten in de tuin, maar toch heb ik wat kritiek. De groenten waren te gaar gekookt, de porties waren klein, en er werd duidelijk onderscheid gemaakt tussen 'belangrijke' en 'niet-belangrijke' gasten. De mensen links en rechts naast ons (vermogend-uitziende oudere gasten) werden prima bediend, de glazen werden op tijd bijgevuld en er werd een kletspraatje met ze gedaan. Maar naar ons (niet chique gekleed, maar stiekem wel een een goed gevulde portefeuille) keken ze niet eens om! We zaten vaak met een leeg glas, en het brood werd ook niet bijgevuld, terwijl dat naast ons wel gebeurde.
Ik hoef hier niet meer naartoe.

stout

• Redelijk

Is Hanninkshof TOPPER 2010? Lezersmenu op 30-10-2010. Bij binnenkomst welkom en jassen werden aangepakt en tafel aangewezen.In rap tempo werd voorgerecht + brood neergezet + eerste glas wijn.
Rivierkreeftjes in borrelglas liever kleiner bestek.Hoofdgerecht met kalfswang en runderentrecote goed klaargemaakt en op smaak, maar andijvie met brie stamppotje had kraak noch smaak.Tegenvaller was dat er geen kraanwater maar uitsluitend gefilterd water werd geboden voor €4,50 per (liter)fles!
Aanrader? Smaken verschillen; redelijk!

ja.antonisse

• Matig

Lezers menu gegeten. De rodewijn was voor de dames anders dan voor de heren. Restjes werden kennelijk opgemaakt. Water kost € 4,50. Belachelijk! We kregen een heel verhaal waarom dit was. Aankleding goed, het eten redelijk, maar ook niet meer. Geen aanrader!

jovisvel

• Redelijk

Lezersmenu:redelijk tot goed gegeten.
Hoofggerecht erg karig,bediening: matig.
servies en linnengoed mooi.rekening klopte niet

rianne

• Goed

We hebben genoten van een gezellige en goedverzorgde high-tea

GJ

• Uitstekend

Zoals altijd weer uitstekend gegeten! En onze complimenten over de prachtige metamorfose van de orangerie. Wat een verschil! Heel modern en toch een heel warme uitstraling.

Proever68400

• Slecht

Extreem slecht!!alles ging mis. een week of 2 tevoren een plaatsje gereserveerd op terras, komen daar vanuit Rotterdam, alles vol op terras! Moesten binnen bij 30 graden op doorgezakte stoelen..voorgerecht goed, niet super.. ook kregen we een botervlootje en schoteltjes....nooit het bijbehorende brood gekregen..hoofdgerecht, gebakken zeebaars op de huid..totaal verbrand/zwartgeblakerd, bladerdeegpasteitje ernaast, rauw bladerdeeg..?
Ander hoofdgerecht, scholfilet, zelfs kapitein IGLOzou zich kapot schamen voor dit uitgedroogde lapje vis...BAH (waar we een uur trouwens op moesten wachten!!)
Alles laten staan en er over een klacht ingediend bij afruimen. het antwoord: de kok heeft er een andere mening over!!!!!.
Geeneens het fatsoen om excuses aan te bieden en even uit de keuken te komen?? Deze kok zal nooit een topper worden, plaatsje Mc Donald misschien? daarna het discussie drama met afrekenen....uiteindelijk hoofdgerechten niet afgerekend. Jammer dat ik als minste "slecht " moet kiezen, zeer slecht zou een optie moeten zijn.

Schrijf zelf een recensie over Hanninkshof in Enschede

Schrijf hieronder je recensie over Hanninkshof. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!