a TripAdvisor company

Fleur de Sel

1. Frans
  1. Toon telefoonnummer 053 428 19 02

Lizzy88

Regelmatig bij Fleur de Sel gegeten en ook afgehaald.
De prijzen voor afhaal zijn prijzig, maar ze hebben soms ook leuke acties voor afhalen.
Je krijgt dan wel echt overheerlijk eten mee.

De Spare Ribs zijn echt heerlijk! Lekker gekruid en laten zo los van het bot. Persoonlijk vind ik ze lekkerder dan bij een ander restaurant in Boekelo wat er op gespecialiseerd zou moeten zijn (ribhouse texas).

Sinds een tijdje hebben ze ook 'Bookeltjes'. Voor iemand die niet kan kiezen (dat ben ik), ideaal!
Alle gerechten van de kaart in kleine tapas porties. Voor 1 bedrag mag je onbeperkt genieten van al dat heerlijks op de kaart.

De knoflooksaus is overheerlijk!

Service is altijd netjes, attent en vriendelijk.
Het decor, tja. Het is een beetje oubollig, maar laat dat je niet tegen houden, want het eten is heerlijk!

Gegeten op 10 april 2015

Peterd1979

Gisteren, valentijnsdag, samen met mijn vrouw gegeten bij Fleur de Sel, het was al weer even geleden.
Net als altijd word je hartelijk onthaald door de gastheer, eerst maar even een drankje aan de bar. Bleek dat ze iets nieuws hadden "Bookeltjes" dus dat maar eens geprobeerd, allemaal kleiner gerechten van de ala carte kaart, was een schot in de rode roos. De portie waren goed waardoor je echt veel dingen van de kaart kon proeven. Ik heb zelf de gamba's gegeten, lekker met een krokant korstje, de mosselen en slakken zoals ik ze van eerdere keren gewend was, om je vingers bij af te likken. Elke keer kregen we weer een nieuwe bestellijst en konden we weer 2 dingen per persoon aanstrepen. Je kan er ook de hele avond over doen, dus NIET een menu waar je naar 2 uur weer de zaak wordt uitgekeken. Het leuke is dat ik erg hou van voorgerechten en mijn vrouw de voorkeur geeft aan een nagerecht, waar van ze volgens mij, op 1 na dan, ze ook allemaal heeft geproefd. Het is een echte aanrader, wij komen zeker terug.

Gegeten op 14 februari 2015

smulpapa

Uitgenodigd voor een diner in Fleur de Sel wat trouwens in Boekelo ligt en niet in Enschede.
Je moet even wat vrees overwinnen om naar binnen te gaan, de buitenkant is niet uitnodigend.
Binnen loop je door het cafégedeelte naar het restaurant. Beetje oubollig, maar zodra het eten komt vergeet je alles, Verrukkelijk! Aardige gastheer, goede wijnen en prettig geprijsd. Aanrader

Gegeten op 10 oktober 2014

taas

degelijk restaurant met traditionele keuken en immer vriendelijke bediening. portionering zodanig dat het voor mij altijd teveel is, wenkbrauwen worden hier bij een doggy bag verzoek niet gefronst. ze hebben nu een prachtige oplossing: een snoep menu waarbij je door de, gehele kaart heen kunt eten in kleine porties: je maakt zelf je volgorde/ combinaties en dit leidt tot een aangenaam smaakpalet. frisheid en versheid valt op, daarnaast komen zowel snelle alswel langzamere eters geheel aan hun trekken. handhaven dat menu !

Gegeten op 7 september 2014

moniquevink

• Goed

We hebben prima gegeten, zijn goed verzorgd. Vriendelijke mensen en ook prijzen

Lizzy88

• Goed

Een leuk restaurant in Boekelo, met sinds deze zomer ook plek om aan de voorkant buiten te eten. In december hier gegeten, was heerlijk en goed. Alleen half uur zonder drinken gezeten, niemand kwam vragen. Prijzen voor afhaal zijn duur. 11euro voor sate vind ik te prijzig. De knoflooksaus is echter overheerlijk!

lekkere eters

• Goed

Prima! goede prijs/kwaliteit, goede en attente bediening, maar.........
waarom nu voor een paar extra stukjes stokbrood, omdat er van de heerlijke knoflooksaus en de tapenade nog zoveel over was, € 1,50 extra in rekening brengen!
Is niet bepaald klantvriendelijk!

lekkere eters

• Uitstekend

• Uitstekend

Sfeervolle aankleding, mooi gedekte tafels, attente bediening, mooie kaart, gerechten mooi opgediend, kortom: prima restaurant!!

Schrijf zelf een recensie over Fleur de Sel in Enschede

Schrijf hieronder je recensie over Fleur de Sel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.