a TripAdvisor company

1. Eetcafé
  2. Frans
  1. Toon telefoonnummer 053 430 81 60

rubicon

De kofiie en de wijn waren middelmatig, de uiensoep was goed, het voc-saté gerecht was slecht. Het vlees, notabene kippendijtjes, te droog en ongekruid. De satésaus was lekker, edoch te weinig. Doordat de grote satéstok het leeuwendeel uitmaakte van het gerecht, was het echt terleurstellend om na het "suikerlaagje" saus verder te moeten met het ongekruide, te droge vlees...voc-vlag ging op halfstok.

Gegeten op 7 juni 2016

Henk-V

We waren door vrienden uitgenodigd, we hebben heerlijk gegeten en er hing een goede sfeer, compliment voor de bediening en de service het opdelen van het voorgerecht echt top
Het is een aanrader voor een avond gezellig uit eten te gaan, verstandig is om te reserveren
Dank voor de prima service!

Gegeten op 7 mei 2016

marietje01

Erg lekker gegeten bij de ouwe compagnie. Zowel voor, hoofd als na allemaal prima. Waren met een redelijk grote groep, maar alles prima op tijd, warm en smakelijk uit geserveerd. Aardige bediening, ietwat amicaal. Prima restaurant

Gegeten op 12 december 2015

jovisvel

Hier voortreffelijk gegeten De namen van de gerechten hebben allemaal een aangepaste naam
Voorgerecht Karpatsjio Huis gemarineerde ossenhaas dit mag je zelf aan tafel afmaken met pijnboom pitten, parmezaanse kaas verse knoflook en olijfolie Hoofdgerecht :Verhaal van vroeger Kalfslever met spek en uien Dessert; Watn boernjong nie kent vret enie Vanille ijs met boerenjongens en advocaat Dan nog een bakje koffie
En er wordt een prima glas wijn geschonken Wil je in Enschede eten ? beslist een aanrader

Gegeten op 23 oktober 2015

Linda_w

Ik heb hier met een groot gezelschap gegeten en dit verliep perfect. Jammer dat er geen uitgebreide wijnkaart was, maar het eten is erg goed. Ik had camambert vooraf en dit was erg lekker. Het werd ook goed warm geserveerd, ondanks dat er veel mensen camambert besteld hadden.
Als hoofdgerecht had ik de zalm. Deze was ook erg goed bereid en ik vond het een plus dat de saus in een apart bakje geserveerd werd, zodat de smaak van de knapperige zalm goed tot zijn recht kwam.
Jammer was dat de namen van de gerechten niet zo grappig zijn, maar wel grappig bedoelt zijn. Verder een leuke tent, decor niet heel speciaal, maar gewoon goed.

Gegeten op 12 februari 2015

GerardS

Ondanks het feit dat we met een grote groep waren en twee mensen met diëet wensen in ons midden hadden, werden we toch perfect geholpen. Iedereen was uIterst tevreden. Zelf het ik de salade met warme geitenkaas vooraf, gevolgd door Gamba's. Niets op aan te merken. Mijn partner had de Italiaanse salade vooraf, gevolgd door een perfect bereidde tournedos.
Mocht je ooit in Enschede een gezellig eethuis zoeken, de Ouwe Companie is een aanrader.

Gegeten op 12 februari 2015

wim149

Hier gegeten met mijn vrouw en jongste dochter, van verschillende voorgerechten tot hoofd en nagerecht erg smaakvol. Vooraf ook wat brood met kruidenboter en wat saus welke we ook erg konden waarderen, en na een opmerking van mijn vrouw hierover kregen we als verrassing van elk twee potjes mee naar huis chapeau!

Gegeten op 17 december 2014

Vragender

Super gezellig, warme welkome sfeer.
Begonnen met een runder carpaccio en echt het was één van de beste ooit gehad.
Als voorgerecht nemen wij heel vaak carpaccio omdat het lekker licht is maar ook om restaurants te kunnen vergelijken
De rode huiswijn is prima.
Op tijd reserveren het restaurant is best populair.

Gegeten op 22 november 2014

VanEpscheuten

Een eerlijk en heerlijk eetcafé. Precies zoals je mag verwachten, spareribs die lekker mals zijn. goede saté, prima lamsvlees enzovoorts voor redelijke prijzen.
Vlotte bediening en huiselijke ambiance.

Gegeten op 7 december 2014

MRS28

Een zeer degelijk restaurant voor een goede prijs! Het eten is er top. De service is wisselend in mijn ervaring. Het decor is al jaren hetzelfde, maar prima voor een onbezorgde maaltijd. Als je voor prijs kwaliteit wil gaan is dit een aanrader!

Gegeten op 10 september 2013

Schrijf zelf een recensie over De Ouwe Compagnie in Enschede

Schrijf hieronder je recensie over De Ouwe Compagnie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.