Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Ouwe Compagnie

1. Eetcafé
  2. Frans

De Ouwe Compagnie

1. Eetcafé
  2. Frans
  1. Toon telefoonnummer 053 430 81 60

MRS28

Een zeer degelijk restaurant voor een goede prijs! Het eten is er top. De service is wisselend in mijn ervaring. Het decor is al jaren hetzelfde, maar prima voor een onbezorgde maaltijd. Als je voor prijs kwaliteit wil gaan is dit een aanrader!

Gegeten op 10 september 2013

Floormidabel

Ontzettend lekker gegeten voor niet teveel geld. Met twee personen voor-, hoofd-, en nagerecht ongeveer 60 euro kwijt. Hele leuke kaart, met niet teveel, maar genoeg en lekkere keuzes. Ook voor vegetariërs een erg goed restaurant!

Gegeten op 12 december 2013

-Lies-

Super leuk tentje om gezellig, ongedwongen te eten. In zijn prijsklasse zeker de beste in Enschede en omstreken!
Fijne bediening waardoor je je welkom voelt en heerlijke gerechten en een goede wijn/drank voorraad.
Zeker mijn favoriet in Enschede! (Inderdaad, reserveren gewenst!)

Gegeten op 25 oktober 2013

marieke84

Voor het eerst in Enschede, en we belandden toevallig in dit zeer gezellige eetcafé. Gelukkig nog net het laatste tafeltje, want het zat helemaal vol (op maandagavond!). De sfeer is warm en gezellig, de bediening vriendelijk en het eten goed, zeker voor die vriendelijke prijs...
En niet te vergeten: glazen en bestek zijn schoon!

Stiefie7

Meerdere keren hier gegeten. Zeer gezellige bistro/eetcafe. Op maandagavond zat alles vol (zoals iedere avond). Bediening is goed. Eten is prima, zeker qua prijs kwaliteit. Grote porties die ook heerlijk van smaak zijn. De carpacchio, de vissoep en de garnalenbende (originele benamingen van de gerechten) vielen allemaal goed in de smaak. Voor hoofdgerechten (tournedos, garnalen, surf en turf en gegrilde zalm) en de toetjes geldt hetzelfde.
Een echte aanrader voor een avondje ongedwongen dineren.

Gegeten op 14 oktober 2013

Vragender

Niet al te groot, verschrikkelijk sfeervol en reserveren gewenst.
Goede prijs prestatie verhouding en lekkere rode huiswijn.
Waar kun je tegenwoordig nog zo gezellig kaasfondue eten. Ook de runder carpaccio een van mijn favorieten is hier heerlijk.
De vleesspiesjes zitten op een soort zwaardje wat wel erg heet is en verbrande vingers kan opleveren.
Een kruising tussen een bistro en een eetcafe.
Ik zeg gewoon doen!

Gegeten op 6 december 2012

Brigitte_Harald

Elke keer is het weer genieten. Wat een fantastische plek voor een super etentje. De kaart is compleet, de gerechten gemaakt met verse ingredienten.

Bediening is correct maar gezellig. Ook de zaak is echt gezellig.

Voor iemand die lekker en ontspannen wil eten: dit is de plek. Reserveer wel want ze zitten vaak vol (dat geeft ook wel iets aan...)

wshoe

• Goed

Het was er druk. Het eten was zonder meer goed en werd tijdig maar niet te snel op tafel gezet. De bediening was vriendelijk en attent. Prijs/kwaliteit heel goed. Gaan we vast nog eens vaker heen.

lady_chef

• Redelijk

• Redelijk

Gezellig aandoend restaurant met een ongedwongen sfeer. Met ons gezin van 4 hier enkele maanden geleden gegeten ( mei 2011). Helaas minder genoten van het eten. Het voorgerecht van de 1 was identiek an het hoofdgerecht van de ander. Verder was de dressing bij de gekozen asperges helaas geen goede combinatie. Bediening prettig.

KimJo

• Goed

Perfect voor een hele volle buik en een volle portemonnee. Ik krijg nergens zoveel waar voor mijn geld als hier. De porties zijn flink, de namen van de gerechten grappig en het interieur bruin. Let op: iedere local kent dit tentje, als je niet reserveert kan je wel eens pech hebben...

Schrijf zelf een recensie over De Ouwe Compagnie in Enschede

Schrijf hieronder je recensie over De Ouwe Compagnie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.