Oriental Delight

• 7.6

• 7.6

janblom
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij de chinees verwachten we geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon lekker eten. Helaas was dit niet geval. We hadden een combinatie menu besteld met tjap tjoy, foe yong hai, sate, bami met nog een extra portie kipsate. Dit was snel klaar en het voelde goed warm aan. Eenmaal thuis gekomen bleek de foe yong hai te ontbreken en daarvoor in de plaats hadden we babi pangang. Kan gebeuren, wel jammer maar geen probleem. De kipsate en de varkenssate waren erg droog, de tjap tjoy bestond voornamelijk uit tauge wat er niet erg vers uitzag. De bami zou genoeg zijn voor 2 personen maar was wel wat weinig, ondanks dat wij geen grote eters zijn. Al met al een tegenvaller.

Gegeten op 8 juni 2013

roger3
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk zitten eten van het menu van de chef.
Gevarieerd en verrassend. Weer eens wat anders dan de Babi Pangang! Een aanrader!

Gegeten op 19 januari 2013

Ardjoen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Elke keer als ik in de buurt van Emmen op vakantie ben, haal ik af bij dit restaurant.
De bediening van de dames is gemoedelijk en vriendelijk.
Het eten is prima!
Een restaurant waar ik zeker vaker zal terugkomen.

Gegeten op 11 september 2012

Proever29545

• Slecht

Wij waren daar 4 April 2008, met een goede vriend.We waren wel aan de late kant, maar dachten toch proberen.Daar gekomen werd al gezegd dat de keuken om 21.30 dicht zou gaan.Maar we konden snel iets eten.Toch gaan zitten het was 21.10uur. De bediening was ziek hoorde we later van de cheffin van de Chinees, en had zijn dag niet.We hadden Pekingeend,ossehaas,garnalen en nog een soort vlees besteld.Het waren ten eerste heel kleine porties,de pekingeend had wel 10.000 vlieguren en was echt zo verschrikkelijk droog.De man die ons bediende had er nog wat saus bij gezet, maar niet verteld waar dat bij zou moeten, en toen we de rest hadden geproefd, zeiden we dat het inderdaad op een in elkaar geflanst beetje eten was.Wel ruim €80 betaald en we waren met z'n drieën.En de cheffin erbij gehaald, maar die wilde alleen maar in discussie gaan en niet aanhoren wat wij van de maaltijd vonden.Ze hadden op zijn minst dan nog een kop koffie kunnen aanbieden, om deze toch negatieve recentie te kunnen voorkomen.We dachten hier bij een goede Chinees te zijn.Maar geloof ons dat je beter dan ergens anders je geld kwijt kunt.Dus een dikke afrader

Proever21843

• Goed

Je kunt er een heerlijke Indiche rijstafel eten.

Proever11075

• Goed

Retegoede bediening en fantastisch gegeten.

Schrijf zelf een recensie over Oriental Delight in Emmen

Schrijf hieronder je recensie over Oriental Delight. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!