a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 0527 614 000

Romkje

De bestelling was snel opgenomen. Restaurant liep snel vol. Iedereen die na ons kwam kregen allemaal een mandje brood op tafel. Gevraagd waarom wij dit niet kregen. Dit was omdat we alléén maar pizza hadden besteld en dit sneller op tafel komt. We hebben nog aardig lang op de pizza moeten wachten terwijl andere mensen hun gerecht al hadden ontvangen. Beetje vreemd. Zou ikzelf even aanpassen. Calzone zat een beetje teveel tomatenpuree in. Muziek vond ik een beetje aan de harde kant. Eigenaar aardig maar wel duidelijk aanwezig.

Gegeten op 8 februari 2015

Knotje

de pizza's zijn hier prima, betaalbaar en lekker (die halen we wel eens op )
maar wij komen speciaal voor de gamba's regelmatig terug !
heerlijk in witte wijn met knoflook gebakken, daar lik je je vingers (letterlijk !!) bij af.
de verse zalm tortellinie is trouwens ook lekker maar heeel machtig

1 van de toppers in Emmeloord waar wij regelmatig terugkomen
gezellig restaurant prima bediening, de eigenaar zingt graag een refreintje mee met de Italiaanse muziek
druk bezocht trouwens , reserveren is soms nodig ! wij hebben al eens spontaan voor een uitverkochte zaak gestaan :-)

Gegeten op 12 december 2014

jvhol

Het eten was niet echt van kwaliteit. De tortellinie leek net zoals je het zelf zou maken thuis, één grote mix uit de pan. De lasagne was ook niet super lekker en veel te standaard (volgens mij van tevoren gemaakt en opgewarmd). Daarentegen was de prijs wel prima.

Gegeten op 8 juni 2014

winglun

Dit is toch een van mijn favoriete italiaanse restaurant waar ik graag mijn eten bestel.
Maar zo nu en dan ook graag heen ga om er te genieten van de italiaanse keuken.

De sfeer is leuk en het restaurant ziet er goed uit.

Werden bij binnenkomst snel geholpen en een leuk tafeltje bij het raam, drankjes werden snel opgenomen en aan tafel gebracht.
Zoals altijd neem ik de Lasanga al forno of een pizza carbonara.
Beide zijn zeker aan te bevelen want de pizza's of lasanga's zijn altijd zeer smakelijk.
de bestelde gerechten stonden na een half uur aan tafel.
en de eigenaar kwam persoonlijk nog even langs om te kijken of alles naar wens was aan onze tafel.
(erg leuk hoe hij meegaat in de italiaanse muziek en meezingt, kan wel begrijpen dat sommigen het minder vinden.)

Kortom erg leuke italiaanse restaurant waar je gezellig of romantische kunt dineren of je eten kunt bestellen voor een goede prijs kwaliteit verhouding!

Kom gouw weer eens langs waneer ik in de buurt van de polder ben!

Gegeten op 7 november 2013

LuckyLuke

Gegeten op 29 december 2013

Culi1969

Ideale plek in Emmeloord als je met een groepje wilt eten. Je kunt er leuk zitten, vooral boven ideaal als je met een groep bent. Wij waren met zijn 8-en en hebben een zeer leuke avond hier gehad. Je moet niet voor de culinaire hoogstandjes komen, maar het eten heeft zeker een acceptabel niveau. Zeker ook gezien de prijs.
Een tent waar het altijd druk is, en dat is niet voor niets.

Gegeten op 27 april 2013

Rudedadude

Zoals in een andere recensie al werd beschreven komt Da Enzo over als een doorsnee italiaans restaurant. De aankleding is prima, de overslaande italiaanse muziek op de achtergrond is dan weer minder en de soms meezingende italiaanse eigenaar draagt wel weer bij aan de sfeer. De porties zijn groot, maar weinig verfijnd. In de salade zat verstopt onder een stuk mozarella een groot stuk ongesneden rode ui. Dat de pepers op mijn pizza bestonden uit een her en der gesmeerd laagje sambal draagt bij aan het gevoel dat de keuken niet echt hoogstaand is. Met de totaalsmaak van de pizza verder weinig mis, maar zoals gezegd, niet bijzonder.

Brigitte_Harald

Toen we tien jaar geleden naar de polder kwamen en voor het eerst hier uit gingen was Da Enzo onze Italiaanse zon in een koude polder. We zijn hierna nog vaak hier komen eten en Da Enzo zelf blijft vrolijk.

Na het vertrek van zijn chef-kok naar een ander restaurant is zijn kwaliteit wel achteruit gegaan. Het is niet meer dat bijzondere Italiaanse restaurant met lekkere authentieke recepten en verse bereiding, het is nu helaas een standaard Italiaans restaurant geworden.

jim33

• Goed

• Goed

Dit restaurant is een voorbeeld voor vele anderen. Het is er gezellig, fijn personeel en ook het eten is bijzonder lekker. Ik heb er al vaak gegeten en het valt nooit tegen.

appien

• Uitstekend

• Uitstekend

Eten is goed. Veel en lekker en smaakvol.Vriendelijke bediening, eten komt op tijd en qua menu zijn ze uiterst flexibel.

Leuk sfeervol aangekleed, af en toe beetje gehorig, maar niet storend. Ben er nu 4x geweest en het is altijd nog leuk om er te komen. Hoop dat ze snel de kaart vernieuwen.

Schrijf zelf een recensie over Da Enzo in Emmeloord

Schrijf hieronder je recensie over Da Enzo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.