Da Enzo

• 7.7

• 7.8

winglun
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit is toch een van mijn favoriete italiaanse restaurant waar ik graag mijn eten bestel.
Maar zo nu en dan ook graag heen ga om er te genieten van de italiaanse keuken.

De sfeer is leuk en het restaurant ziet er goed uit.

Werden bij binnenkomst snel geholpen en een leuk tafeltje bij het raam, drankjes werden snel opgenomen en aan tafel gebracht.
Zoals altijd neem ik de Lasanga al forno of een pizza carbonara.
Beide zijn zeker aan te bevelen want de pizza's of lasanga's zijn altijd zeer smakelijk.
de bestelde gerechten stonden na een half uur aan tafel.
en de eigenaar kwam persoonlijk nog even langs om te kijken of alles naar wens was aan onze tafel.
(erg leuk hoe hij meegaat in de italiaanse muziek en meezingt, kan wel begrijpen dat sommigen het minder vinden.)

Kortom erg leuke italiaanse restaurant waar je gezellig of romantische kunt dineren of je eten kunt bestellen voor een goede prijs kwaliteit verhouding!

Kom gouw weer eens langs waneer ik in de buurt van de polder ben!

Gegeten op 7 november 2013

LuckyLuke
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag wezen eten bij Da Enzo. Sinds een tijdje is de bovenverdieping bij het restaurant getrokken. Daar leuk en gezellig modern ingericht, inclusief een kinderpizzeria (speelhoek met pizza-oven e.d.) Dan hoef je niet meer beneden naast de deur / de afhaalbalie zitten te eten. De kinderen vermaken zich in de speelhoek.
Mocht je van rust houden, vraag dan dus om een tafel zo ver mogelijk van de speelhoek af / wat een herrie! (niet alle kinderen zijn opgevoed, dus die spelen deels naast de tafels / rennen rond). Met kinderen dus een leuk restaurant.

Het eten is redelijk / wat je van een pizzeria verwachten mag. Prijskwaliteit goed. 75 euro voor 4 keer pizza + drankjes + koffie/ijs.

Dan de bediening: duidelijk zonder horeca opleiding. We waren binnen om 18.00 en pas weg om 20.15 uur. Oke, het was druk. Maar de meeste tafels waren al lang aan het hoofdgerecht begonnen toen wij binnenkwamen. De drankjes konden we snel bestellen, maar het duurde nog zeker 15 minuten voor we een menukaart kregen en toen weer 15-20 minuten voor we konden bestellen. Ruim een uur na binnenkomst kregen we eindelijk ons eten. Toen nog lang wachten voor we een toetje konden bestellen (weer 15 minuten tussen menukaart en bestelling). Toen we wilden afrekenen werd het bedrag over tafel heen geroepen. En de kinderverrassing zou worden afgewassen. Toen we 10 minuten later weg wilden was het niet klaar (hoe lang moet met heet water afspoelen duren?). Dit werd dan wel weer opgelost door wat anders mee te geven.

Wat opviel is dat er drie kwartier na ons mensen binnen kwamen die binnen drie kwartier weer weg waren. Die werden dus wel snel geholpen.

Conclusie: heb je haast en houd je van rust ga dan ergens anders heen. Maar heb je kinderen en/of wil je een pizza eten voor een redelijke prijs dan kun je bij Da Enzo terecht.

Gegeten op 29 december 2013

Culi1969
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ideale plek in Emmeloord als je met een groepje wilt eten. Je kunt er leuk zitten, vooral boven ideaal als je met een groep bent. Wij waren met zijn 8-en en hebben een zeer leuke avond hier gehad. Je moet niet voor de culinaire hoogstandjes komen, maar het eten heeft zeker een acceptabel niveau. Zeker ook gezien de prijs.
Een tent waar het altijd druk is, en dat is niet voor niets.

Gegeten op 27 april 2013

Rudedadude
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zoals in een andere recensie al werd beschreven komt Da Enzo over als een doorsnee italiaans restaurant. De aankleding is prima, de overslaande italiaanse muziek op de achtergrond is dan weer minder en de soms meezingende italiaanse eigenaar draagt wel weer bij aan de sfeer. De porties zijn groot, maar weinig verfijnd. In de salade zat verstopt onder een stuk mozarella een groot stuk ongesneden rode ui. Dat de pepers op mijn pizza bestonden uit een her en der gesmeerd laagje sambal draagt bij aan het gevoel dat de keuken niet echt hoogstaand is. Met de totaalsmaak van de pizza verder weinig mis, maar zoals gezegd, niet bijzonder.

Brigitte_Harald
  • Recensies in de laatste twee jaar

Toen we tien jaar geleden naar de polder kwamen en voor het eerst hier uit gingen was Da Enzo onze Italiaanse zon in een koude polder. We zijn hierna nog vaak hier komen eten en Da Enzo zelf blijft vrolijk.

Na het vertrek van zijn chef-kok naar een ander restaurant is zijn kwaliteit wel achteruit gegaan. Het is niet meer dat bijzondere Italiaanse restaurant met lekkere authentieke recepten en verse bereiding, het is nu helaas een standaard Italiaans restaurant geworden.

jim33

• Goed

Dit restaurant is een voorbeeld voor vele anderen. Het is er gezellig, fijn personeel en ook het eten is bijzonder lekker. Ik heb er al vaak gegeten en het valt nooit tegen.

appien

• Uitstekend

Eten is goed. Veel en lekker en smaakvol.Vriendelijke bediening, eten komt op tijd en qua menu zijn ze uiterst flexibel.

Leuk sfeervol aangekleed, af en toe beetje gehorig, maar niet storend. Ben er nu 4x geweest en het is altijd nog leuk om er te komen. Hoop dat ze snel de kaart vernieuwen.

Whiter

• Uitstekend

Het eten is er erg goed, wel veel wisselend personeel, maar gelukkig niet de kwaliteit van het eten. Het personeel is vriendelijk.
Op speciale dagen moet je zeker reserveren, maar normaal hebben wij nog niet meegemaakt dat we geen tafel hadden, wel moet je soms even met een gratis drankje wachten

samenuiteten

• Goed

Kom hier regelmatig. Lekker eten voor niet veel geld. De pizza's zijn altijd goed en het is hier altijd druk. Reserveren is handig!

traveler

• Matig

Italiaans restaurant in het centrum van Emmeloord. Voorgerechten waren prima, maar het hoofdgerecht, varkenshaas met pepersaus was ronduit flauw van smaak. Vroeger ging ik vaker naar dit restaurant met mijn familie, maar de kwaliteit wordt steeds minder.

Schrijf zelf een recensie over Da Enzo in Emmeloord

Schrijf hieronder je recensie over Da Enzo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!