a TripAdvisor company

1. 8,0 10 1 8

2. 7,4

3. 8,0

Mango_

Heerlijk eten, de prijs/kwaliteit verhouding is prima en de huisgemaakte tiramisu is een echte aanrader! Het personeel is zeer vriendelijk en het eten werd redelijk snel geserveerd.

Gegeten op 9 januari 2016

Eteninassen

Afgelopen woensdag voor het eerst in Emmeloord geweest.
S'avonds voor we terug naar Assen gingen toch nog even een
snelle hap hier gedaan. Allebei alleen een hoofdgerecht en
dit smaakte goed.

Gegeten op 3 februari 2016

willianne1

Vanavond met een aantal vriendinnen bij Da enzo gegeten. We komen hier vaker dus hadden er ontzettend naar uit gezien.
we besloten onze tafel iets dichterbij de stoelen te schuiven omdat we niet goed konden eten. De tafel begon te wiebelen dus een van mijn vriendinnen riep een medewerker. Deze zei meteen dat ze de tafels net netjes had neergezet. Het kwam er een beetje op neer dat we er af hadden moeten blijven. Bij betaling ontstond er onduidelijkheid over een nog openstaand gerecht. Alle vriendinnen waren vastberaden dat ze hun deel hadden betaald. Toen we de medewerkers om verduidelijking vroegen werden we afgesnauwd. Een medewerker besloot de bonnen na te gaan kijken. Behulpzaam als ik ben besloot ik haar te helpen. Ze werd boos en gritste het bonnetje uit mijn handen. Wat een gezellige avond had moeten worden werd een avondje met een naar gevoel. Geen Da enzo meer voor ons. Erg spijtig.

Gegeten op 18 november 2015

Whiter

Gisteren weer eens gegeten bij Enzo.
We komen daar al bijna 15 jaar.
Zoals gewoonlijk was alles weer perfect.
Het eten smaakte goed, de bediening was super en het restaurant zag er ook weer smaakvol uit.

Enzo liet ons zijn zelf net gemaakte kruidenboter zien en zijn zelf met de hand geknede en gebakken stokbrood zien. Alles is vers en zelf gemaakt.
Enzo en personeel bedankt. Het was
weer super!!!

heidjuh78

Mooi interieur, prima kaart, mooie sfeer, leuke mensen en een goede nette prijs! Als we langs Emmeloord rijden (met trek) kom we zeker nog eens terug. Groeten uit Nijmegen

Gegeten op 3 augustus 2015

floris55

Het ontvangst was afstandelijk en kil. Onduidelijkheid over de reservering betreft de plaats in het restaurant van een tafel voor acht personen, bediening ging onderling zichzelf nog verdedigen in het bijzijn van de klanten. Dit kwam erg ongastvrij over.

Het eten viel mij tegen. Naar mijn mening veel onderdelen die direct bij de groothandel vandaan leken te komen, zoals de 'kruidenboter', geraspte kaas en olijventapenade. De witte huiswijn, is niet veel bijzonders, hoewel de chardonnay aanzienlijk beter smaakte dan de eerste op de kaart.

De bovenzaal was gisteravond niet open, waardoor de kinderen ook niet in de (enige) speelhoek konden gaan spelen. Erg jammer, vooral omdat er gisteren meer gezinnen met kleine kinderen aanwezig waren. In mijn ogen werd gisteravond vooral voor het gemak van de bediening gekozen in plaats van service naar de klant, zeker omdat een aantal klanten, die niet gereserveerd hadden, te horen kreeg dat ze op dat moment vol zaten. ( de bovenzaal was nog steeds gesloten).

Decor is prima en van deze tijd en het restaurant heeft duidelijk potentieel. Echter, in de regio zijn betere italiaanse restaurants met een meer 'eigen' keuken.

Gegeten op 23 juli 2015

Romkje

De bestelling was snel opgenomen. Restaurant liep snel vol. Iedereen die na ons kwam kregen allemaal een mandje brood op tafel. Gevraagd waarom wij dit niet kregen. Dit was omdat we alléén maar pizza hadden besteld en dit sneller op tafel komt. We hebben nog aardig lang op de pizza moeten wachten terwijl andere mensen hun gerecht al hadden ontvangen. Beetje vreemd. Zou ikzelf even aanpassen. Calzone zat een beetje teveel tomatenpuree in. Muziek vond ik een beetje aan de harde kant. Eigenaar aardig maar wel duidelijk aanwezig.

Gegeten op 8 februari 2015

Knotje

de pizza's zijn hier prima, betaalbaar en lekker (die halen we wel eens op )
maar wij komen speciaal voor de gamba's regelmatig terug !
heerlijk in witte wijn met knoflook gebakken, daar lik je je vingers (letterlijk !!) bij af.
de verse zalm tortellinie is trouwens ook lekker maar heeel machtig

1 van de toppers in Emmeloord waar wij regelmatig terugkomen
gezellig restaurant prima bediening, de eigenaar zingt graag een refreintje mee met de Italiaanse muziek
druk bezocht trouwens , reserveren is soms nodig ! wij hebben al eens spontaan voor een uitverkochte zaak gestaan :-)

Gegeten op 12 december 2014

jvhol

Het eten was niet echt van kwaliteit. De tortellinie leek net zoals je het zelf zou maken thuis, één grote mix uit de pan. De lasagne was ook niet super lekker en veel te standaard (volgens mij van tevoren gemaakt en opgewarmd). Daarentegen was de prijs wel prima.

Gegeten op 8 juni 2014

winglun

Dit is toch een van mijn favoriete italiaanse restaurant waar ik graag mijn eten bestel.
Maar zo nu en dan ook graag heen ga om er te genieten van de italiaanse keuken.

De sfeer is leuk en het restaurant ziet er goed uit.

Werden bij binnenkomst snel geholpen en een leuk tafeltje bij het raam, drankjes werden snel opgenomen en aan tafel gebracht.
Zoals altijd neem ik de Lasanga al forno of een pizza carbonara.
Beide zijn zeker aan te bevelen want de pizza's of lasanga's zijn altijd zeer smakelijk.
de bestelde gerechten stonden na een half uur aan tafel.
en de eigenaar kwam persoonlijk nog even langs om te kijken of alles naar wens was aan onze tafel.
(erg leuk hoe hij meegaat in de italiaanse muziek en meezingt, kan wel begrijpen dat sommigen het minder vinden.)

Kortom erg leuke italiaanse restaurant waar je gezellig of romantische kunt dineren of je eten kunt bestellen voor een goede prijs kwaliteit verhouding!

Kom gouw weer eens langs waneer ik in de buurt van de polder ben!

Gegeten op 7 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Da Enzo in Emmeloord

Schrijf hieronder je recensie over Da Enzo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.