Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Bistro Restaurant Le Papillon in Elburg - 1

4. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0525 681 190
  2. www.restaurantlepapillon.nl

margaret7

Fantastische avond gehad, heerlijk gegeten, voortreffelijke bediening, echt een aanrader! We hadden vooraf paling met een Oosters tintje, heerlijke combinatie. Daarna de diamanthaas en de scholfilet met langoustines, al net zo smaakvol. Ook de bediening fantastisch, we voelden ons zeer welkom.

Gegeten op 30 augustus 2014

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Ik heb deze zomer heerlijk gedineerd bij Bistro Le Papillon. Mij zullen ze zeker nog een aantal keer terug zien in het mooie Elburg.

Gegeten op 5 augustus 2014

Annejet86

Heerlijk gegeten, goede uitleg over de gerechten. De diamandhaas was echt goddelijk! Fantastische wijnen, we kregen zowaar een kleine proeverij! Ruim 3 uur getafeld. Top avond gehad!

Gegeten op 29 augustus 2014

KaysKitchen

Ieder jaar als we deelnemen aan Buitenkunst Randmeren gaan we ook een keertje eten bij Le Papillon in Elburg. Onze ervaring van de afgelopen 3 jaar is dat daar zonder onnodige poespas wel de meest bijzondere gerechten worden geserveerd. Ook voor onze dochters is er altijd wel wat lekkers te kiezen. Afgelopen zomer konden we bovendien op het gezellige terrasje buiten eten. In 2015 gaan we vast weer!

Gegeten op 7 juni 2014

cors99

Wat moet je hier nog zeggen ? Waar zal ik beginnen? Het eten...TOP !! Wij kozen voor twee voorgerechten die echt met zorg waren bereid en bijzonder mooi op smaak waren. Lang geleden dat wij zo lekker hebben gegeten! Bedenk daarbij de meer dan uitstekende bediening. Wie ook aan onze tafel kwam, allemaal even vriendelijk, attent en klantvriendelijk. De inrichting binnen is eenvoudig maar ach......het gaat om de smaakbelevingen een "avondje uit". Wij gaan zeker terug !

Gegeten op 2 augustus 2014

Deliciousandra

Leuk klein, sfeervol restaurant met zeer goed eten en perfecte service. We zaten gezellig bij de openhaard en mijn glas appelsap werd in een mooi wijnglas geschonken. Dat kleine extraatje geeft een goed gevoel.

Gegeten op 4 januari 2014

PHOB

Het is moeilijk om voor een grotere groep te koken.
Wij hadden het Menu Plaisir, 4 gangen met 11 pers.
Ik heb de huisgerookte zalm met dillecreme ea gehad. Prima, iets zout.
Vervolgens een uitstekende gevogeltebouillon en kalfsribeye.
Rabarbertaart met gemberroomijs, frambozensaus en djahé(maleis voor gember)-crumble.
Gezien de kwaliteits/prijsratio uitstekend. ook de overige vrienden waren zeer te spreken over het gebodene.
Knap hoe dat allemaal uit dat kleine keukentje getoverd wordt.
We zaten in de boven gelegen "botterzaal", zodat de bediening ook hard heeft moeten werken.
Dat deden ze opgewekt en enthousiast.
Klein gezellig pandje passend bij Elburg, dat ook zo is.

Gegeten op 17 juni 2014

schorseneer

We hebben genoten van de geweldige service en de vakkundig samengestelde gerechten. we kozen voor het dagmenu en dat was een voltreffer. Het voorgerecht had paling als basisingrediënt maar gecombineerd met een zeer geraffineerde mix van andere ingrediënten die wonderwel harmonieerden. Daarna smulden we van parelhoen, geweldig goed bereid en ten slotte het toetje: een verrukkelijke mix van zoet en fris rondom en bol chocolade-ijs van eerste kwaliteit. De bediening was buitengewoon prettig en deskundig. Dat merkten we zowel aan de wijze waarop we uitleg kregen over de menukeuze en de wijn als aan het begrip wat men toonde voor het juiste tempo bij de juiste tafel. Alles afgestemd om de gasten precies op maat te verwennen. De leden van het team straalden enthousiasme, eenheid,vakmanschap en respect uit. Iets om te koesteren.

Gegeten op 30 mei 2014

marjadewilde

Al vaak wat over gehoord ,maar nu toch echt een keer hier gaan eten! We hebben gekozen voor het `menu van de chef´, dit was heerlijk! Een aanpassing in het voorgerecht was geen enkel probleem en heb toen een heerlijk vegetarisch voorgerecht gegeten dat wat mij betreft absoluut sterwaardig is! Ook de rest van het menu was heerlijk, prachtig opgemaakte borden, heerlijke wijn en goede service! Echt een avond uit!

Gegeten op 30 mei 2014

x-bonappetit

Met z'n 5en heerlijk gegeten bij Le Papillon. Eerst buiten geproost en toen het voorgerecht klaar was, werden wij naar tafel begeleid. We aten alle 5 drie gangen. Ik heb genoten van de kalfslende vooraf. De combinatie met crème van bieslook en verschillende variatie aan zuren was voortreffelijk. Als hoofdgerecht biefstuk van runderbavette. Een mals stuk vlees met een jus van zwarte knoflook. Daarbij heerlijke huisgemaakte frieten en een frisse salade. De gerechten worden uitgebreid toegelicht. De bediening heeft veel kennis en is erg vriendelijk. Als nagerecht kregen wij een proeverij van alle desserts, ter ere van mijn verjaardag. Er was met chocoladesaus ''gefeliciteerd'' op het bord geschreven, super leuk! Kortom: een super avond met heerlijk eten en kundige bediening.

Gegeten op 22 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Bistro Restaurant Le Papillon in Elburg

Schrijf hieronder je recensie over Bistro Restaurant Le Papillon. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.