Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van 't Vliegertje in Amsterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 679 84 80

ellazo

Met twee vriendinnen bij 't Vliegertje gegeten. De sfeer is absoluut "bruine kroeg" versterkt door het feit dat er naast ons tafeltje uitgebreid geborreld werd aan de bar. Toen het gezelschap aan tafel was gegaan konden we eindelijk echt rustig praten!
Drie gangen diner van de aanbieding genomen. De tataki, geitenkaassalade en mascarpone waren erg lekker. Ook mijn tafelgenoten waren erg tevreden. Een van mijn vriendinnen vond de bediening niet echt behulpzaam. Ik geef toe dat de bediening niet echt heel vriendelijk was.
Qua locatie in Amsterdam, parkeergelegenheid en kwaliteit van het eten zou ik zeker nog eens komen.

Gegeten op 13 oktober 2014

onne1

Via online reservering

Wij hadden ons erg verheugd om hier de bijzonder lekkere spareribs weer te gaan eten; daar we hier eerder zijn geweest op advies van iemand. Wat een dikke tegenvaller deze keer!!; vette spareribs; echt hele dikke marinade op de ribs waardoor we allebei opgeblazen thuis kwamen, en de bediening was deze keer ook niet echt aardig. Niet echt enthousiast om hier nog eens te gaan eten.

Gegeten op 14 oktober 2014

JustusJoost

Voor zes personen zochten we een eetgelegenheid in de buurt van de RAI. Aan de hand van Iens kozen we voor 't Vliegertje en dat bleek een uitstekende keus.

Bij binnenkomst bleek 't Vliegertje een gezellige gelegenheid met de uitstraling van een eetcafé.
Hun prima geprijsde driegangen-diner (€ 29,95) werd ons aangeboden. We moesten om 20.00 uur in het RAI Theater zijn en toen we wilden vragen of dat haalbaar was, maakte de dame onze zin al af. Ze hadden vaker met dit bijltje gehakt. Zolang we geen uiensoep namen (lange bereidingstijd) was een driegangen-diner geen probleem en mochten we toch in tijdnood komen, dan mochten we altijd na de voorstelling terugkomen voor het dessert. Uitstekende manier van informeren en slimme extra service.

We namen alle zes een driegangen-diner die je zelf mocht samenstellen a.d.h.v. de kaart. Zowel het voor-, hoofdgerecht als dessert was uitstekend gepresenteerd en van goede kwaliteit. Boven verwachting, gezien de eetcafé-achtige uitstraling die 't Vliegertje. De service was oplettend en verzorgde drankjes tussendoor voor degenen met een sneller drink tempo. We waren ruim op tijd in de RAI en hebben ons geen moment zorgen hoeven maken over de prijs. Helemaal níets op aan te merken!

Gegeten op 19 oktober 2014

LauraGoede

Via online reservering

Zijn daar afgelopen vrijdag geweest en hebben echt voortreffelijk gegeten, zoveel beter en lekkerder dan dat je verwacht van een gewoon 'eetcafeetje'. De heekfilet was overheerlijk, hier komen wij ZEKER weer snel terug! Service ook super! Echt een aanrader!

Gegeten op 5 september 2014

RenateP

Via online reservering

Aardige dame die serveerde op het terras. Snelle service, niet te opdringerig. Gastvrije sfeer. Eten was lekker: ossenhaas saté, met friet. Kregen beetje weinig friet voor 2 personen, dus meteen maar bij besteld. Sla vond ik beetje zure rommel: geen echte salade maar zuur uit een pot. Da's nou jammer he? Verder goeie tent.

Gegeten op 2 september 2014

09121953

Via online reservering

Voor de 2de keer overheerlijk gegeten bij 't Vliegertje, omdat alles even lekker was zaten we te twijfelen wat we dit keer zouden eten. Uiteindelijk gekozen voor een carpaccio, spare-ribs en als toetje een Dame-blanche weer super genoten met ons drieën.
De bediening is ook goed, heel leuk personeel de moeite waard om weer terug te komen.

't Vliegertje ligt ook in een hele fijne en toegangbare buurt en makkelijk te bereiken met het OV..
De aankleding binnen met het zand op de vloer is zeer byzonder, ik voel me er gelijk thuis.
Misschien een idee om evt., het buitenterras in de toekomst uit te breiden.

Suzanne Latuputty

Gegeten op 15 augustus 2014

Kat-woman

Via online reservering

Afgelopen vrijdag samen met 3 vriendinnen het drie-gangen menu gehad. Alle gerechten smaakt overheerlijk: de carpaccio met pesto was zeer verfijnd en de spareribs onovertroffen. De lekkerste die ik ooit had. De klassieke Dame Blanche was ook zalig, goed ijs en versierd met zelfgemaakte blaadjes ijs. De bediening is erg leuk en spontaan. We werden goed in de gaten gehouden. Voor mij een aanleiding dit zeker nog eens dunnetjes over te doen.

Gegeten op 15 augustus 2014

RobbertS

We komen al jaren in het Vliegertje - een eetcafe schuin tegenover de RAI en een leuke mix van ras-Amsterdammers en RAI-publiek. Zelf vinden we het het leukst om buiten te zitten, mensen kijken.
Bediening is altijd aardig, vlot en ad rem. We hadden ditmaal de sate, basic maar goede prijs kwaliteit verhouding.
Tip: bekijk binnen welke attributen allemaal met vliegen te maken hebben, let ook op de wc-deuren.

Gegeten op 12 juli 2014

stijnvreman

Wederom een geslaagd begin gehad van een onvergetelijke zaterdagavond in Amsterdam.
Een goed begin is het halve werk en dus MOET je de inwendige mens laten verwennen bij 't Vliegertje. Gerechten zijn gewoon top, prijs is beschamend goedkoop voor dergelijke verwennerij en deze verwennerij wordt volledig 'af gemaakt' door het ontzettende leuke en gastvrije personeel.
Ook het vermelden waard dat ik in de afgelopen jaren ALTIJD een top avond heb gehad. Geen gelukstreffer dus!

Gegeten op 5 juli 2014

kieskeurtje

Met moeite nog een datum weten te bemachtigen voor onze groupon, wát een geluk, want ik was/ben sprakeloos. 1 woord: uitmuntend! We kwamen ivm de groupondrukte in de late shift, half negen. Eerste indruk niet geweldig. Was bomvol, de weg werd versperd door borrelende mensen, een typisch bruin café in A'dam. Zou je denken! Ze koken op sterrenniveau! Verrukkelijke pullen porc, zou ik wel drie porties van op kunnen! Supermals vlees bij het hoofdgerecht en echt garnituur gelukkig ipv de eeuwige frietjes! De bediening was uiterst sympathiek, behulpzaam en vriendelijk en ik heb het nog nooit meegemaakt maar omdat we half negen gereserveerd hadden maar de mensen van de vorige shift nog aan de tafel zaten, werden zij 'weggestuurd' (wel beleefd natuurlijk) maar wat een service naar onze kant toe! Hebben nu alweer een reservering staan zónder groupon!

Gegeten op 9 april 2014

Schrijf zelf een recensie over 't Vliegertje in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over 't Vliegertje. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.