a TripAdvisor company

foto's van 't Vliegertje in Amsterdam - 1 foto's van 't Vliegertje in Amsterdam - 2 foto's van 't Vliegertje in Amsterdam - 3 foto's van 't Vliegertje in Amsterdam - 4 foto's van 't Vliegertje in Amsterdam - 5 foto's van 't Vliegertje in Amsterdam - 6 foto's van 't Vliegertje in Amsterdam - 7 foto's van 't Vliegertje in Amsterdam - 8 foto's van 't Vliegertje in Amsterdam - 9 foto's van 't Vliegertje in Amsterdam - 10 foto's van 't Vliegertje in Amsterdam - 11 foto's van 't Vliegertje in Amsterdam - 12

1. Eetcafé

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 679 84 80

boswerger

Via online reservering

lekker ongedwongen sfeer met zeer vriendelijke bediening, heerlijk eten en zelfs verschuiving van een reservering was geen probleem

mschreurs1

Via online reservering

Superlekker gegeten, goede service en zeer vriendelijke bediening. Bordjes ook leuk opgemaakt. Ik zou er zeker weer gaan eten!

tony37

Via online reservering

Wat de qualiteit van het eten betreft kan ik alleen maar herhalen wat al bekend is: de beste spare ribs wijd en breid en de saté is fantastisch. Veel restaurants serveren een heerlijke varkenshaas voor de saté, en dat is lekker. Bij 't Vliegertje krijgt men een heerlijk malse filet steak aan de spies, de satésaus word er in een schoteltje bij geserveerd. De klant heeft dus nog de keuze!

De bediening is fantastisch. Vooral bartender Charlie is een topper!

Als U op de RAI bent, dan is een bezoek te voet echt plicht (en trouwens ook als U van buiten Amsterdam aanreist).

MarjonD

Via online reservering

Gisteren weer heerlijk gegeten in 't Vliegertje. Het concept 3 gangen voor € 29,95 à la Carte uitkiezen maakt het ook nog eens zeer betaalbaar. De zalm als voorgerecht was zalig en de spareribs heb ik nergens lekkerder gegeten. En de bediening is ook altijd zeer goed. Het enige minpuntje was dat de muziek iets zachter had gekund en wij hadden een beetje pech dat er een luidruchtig groepje mannen aan de bar zat vlakbij ons. Deze twee factoren maakten dat wij elkaar niet goed konden verstaan.

Gegeten op 7 februari 2016

Caroline-Pleysier

Via online reservering

Heerlijk gegeten zoals altijd. Ik had als voorgerecht dun gesneden Black augustus biefstuk met hazelnoot en zoete aardappel crispy gefrituurd mijn hemel wat was dat lekker!!! Daarna natuurlijk de Spareribs...De lekkerste dus!! Dessert hadden we zin in de dame blanche..alleen jammer van de spuitslagroom maar lekker de nootjes. We will be back!

Gegeten op 6 februari 2016

Restaurant - 6 dagen geleden

Beste Caroline,
Bedankt voor je leuke recensie, maar ik moet echt even reageren op de spuitslagroom. Dat is beslist geen kant en klare room uit een spuitbus, maar verse room en die wordt dmv een kidde met een koolzuurpatroon erop gespoten. Vriendelijke groet Marcel Grooters

Fijnproever - 5 dagen geleden

Ok, dat klinkt logisch maar de smaak van echte slagroom geklopt is toch iets lekkerder ;-). maar het was verder echt heerlijk.

suze8

Een echte aanrader.
De sfeer is er goed.
Ik had als voorgerecht de beefrolletjes, die waren goddelijk.
Als hoofdgerecht spaanse varkenswangen die 10 uur lang gegaard waren, verrukkelijk!!
En als nagerecht cheescake, was weer overheerlijk! De combinatie van nutella en oreo waren ronduit top!

Gegeten op 29 januari 2016

demi13

Vanavond weer heerlijk gegeten! De japanse beefrolletjes waren weer heerlijk zoals altijd, de black angus was enorm mals & de cheescake... Wat een genot. Enorm vriendelijk personeel wat mij uitgebreid heeft uitgelegd over wat ik wel en niet kon nemen door mijn allergie!

Was weer een genot om bij jullie te eten!

Gegeten op 29 januari 2016

marjorievanderhoorn

Via online reservering

Het was weer gezellig en leuk. Genoten van de sparreribs en een heerlijke Oreo cheeseburger. Ik vind het concept van 3 gangen voor 29.95 het goed. Lekker eten wat e lekker vind. Wat ik wel jammer vind dat het altijd zo koud is bij het Vliegertje.

Gegeten op 17 januari 2016

a_baks

Via online reservering

Naar aanleiding van goede berichten over het Vliegertje hadden wij gereserveerd, maar het decor vond ik super ouderwets en de stoelen ten op zichte van de tafel zaten voor geen meter. De meeste van ons hadden saté maar dat was erg matig en de versiering gua salade en kroepoek erom heen heel gedateerd en niet echt lekker. Jammer want we hadden andere berichten gehoord. Helaas zal hier niet iemand naar toe verwijzen en zelf zal ik ook niet terug gaan

Gegeten op 15 januari 2016

nicklh

Via online reservering

Goed en betaalbaar menu, vriendelijke service en de beste spare ribs van amsterdam. Zorg er voor dat je echt trek hebt want het us veel

Gegeten op 16 januari 2016

Schrijf zelf een recensie over 't Vliegertje in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over 't Vliegertje. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.