a TripAdvisor company

foto's van VandeMarkt in Amsterdam - 1 foto's van VandeMarkt in Amsterdam - 2 foto's van VandeMarkt in Amsterdam - 3 foto's van VandeMarkt in Amsterdam - 4 foto's van VandeMarkt in Amsterdam - 5 foto's van VandeMarkt in Amsterdam - 6

1. Restaurant

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 468 69 58

Goldies

Via online reservering

Uitstekende referenties brachten ons naar Vandemarkt. De ligging op de hoek van de weesperzijde is niet heel gezellig, het terras buiten kan leuker worden ingericht. Binnen is het echter prima al zijn het wat wegzak-stoelen. We gingen voor het 5-gangen menu wat uitstekend was. De bediening was extreem wisselend. Bij de een uitstekend op de hoogte van het gerecht en de wijn, maar ook een die echt niets wist. En daar ook geen enkele moeite voor deed of zich ervoor geneerde. Kortom, nog investeren in het personeel en buitenterras, aan het eten is bijna niets meer te verbeteren!!

Gegeten op 17 juli 2015

catharinavanb

Het was aangenaam toeven op het terras aan het water. Keurig gedekte tafels.
Het voorgerecht van eendenlever en een kwartelboutje was ronduit subliem.
Mijn hoofdgerecht (vis) was lekker, maar niet perfect. Mijn tafelgenoot was zeer te spreken over het lam. De porties zijn precies goed. De kaas was subliem.
Omdat het van de keuken best een eind lopen was naar het terras waren de gerechten niet erg warm.
We waren erg blij met de correcte en attente bediening, alert, vriendelijk maar niet familiair.
De prijzen zijn heel schappelijk.
Kortom, het was een heerlijke avond!
Ineke

Gegeten op 3 juli 2015

Dalb

Het eten was redelijk, maar voor deze prijs mag je meer verwachten. Met het decor was ook weinig mis, maar net als het eten weinig creatief en de pianist was wat mij betreft volkomen overbodig. De bediening was gewoon vervelend. Met gemaakt enthousiasme, maar zonder enig oog voor de wens van de gasten.

Gegeten op 28 maart 2015

luukvanhaagen

Kom regelmatig bij Van de Markt. Mooie inrichting en een constant niveau voor een relatief vriendelijke prijs. Heb er samen met zoon recent gegeten en ook hij was bijzonder enthousiast. We hebben het verrassingsmenu genomen en als e iets niet lustte dan werd daar rekening mee gehouden. Een wijnarrangement erbij. Een amuse vooraf die helaas wat te koud was werd helemaal goed gemaakt door een mooi afwisselend menu. Allemaal mooi maar zonder heel veel opsmuk klaar gemaakt. Prettig. Tip: prachtige ruimte beneden ingericht als super wijnkelder waar gezelschappen kunnen eten. Ziet er schitterend uit. Gehoord van vrienden die dat ook werkelijk gedaan hebben dat de ambiance en de verzorging top waren. We blijven ook hier terug komen. Luuk.

Gegeten op 11 mei 2015

Hankvandijk

Via online reservering

Uitstekend restaurant, de kaart is wat beperkt dus je komt niet altijd aan je trekken. Nieuwe lokatie is een enorme vooruitgang.

Gegeten op 16 mei 2015

maggiestuyvesant

Via online reservering

We hebben genoten. De bediening was zeer vriendelijk, ik was er met twee hoogbejaarde dames en de akoestiek was heel goed. En het eten was voortreffelijk! Een aanrader!

Gegeten op 8 mei 2015

hbolt

Via online reservering

Goed, lekker en verrassend eten. Aantrekkelijk en mooi verzorgde borden.
Halverwege de maaltijd kregen we een andere ober. Diens gedrag was niet gepast ten opzichte van de collega die hij moest vervangen. Wij voelden ons niet fijn bij zijn opmerkingen, die wat ons betreft over de grens gingen.

Gegeten op 5 mei 2015

pivot

Verfijnde keuken, prachtige gerechten, correcte bediening, rustige verzorgde ambiance. met linnen gedekte tafels, ruime zitplaats. goede wijnen (in een arrangement). Stevige prijsniveau (all-in 70 a 80 euro) maar waar voor je geld. Complimenten, alles klopt er.

Gegeten op 8 april 2015

Proever42076

Gisteravond heerlijk gegeten bij Vandemarkt. Compleet arrangement met amuses, vier gangen en bijpassende wijn. Amuse met klein kopje tomatensoep en gemarineerde zalm. Daarna uitstekend voorgerecht. Met name de tussengang van verschillende soorten eend met eendenborst, terrine van eend en eendenlever viel op. Wijnen waren ook uitstekend gekozen.
Tenslotte zuiglam met asperge, echt heel erg lekker. Complimenten aan de chef, bediening was erg aardig.

Gegeten op 25 april 2015

remmie85

Was erg rustig toen wij er waren, waardoor de sfeer beetje tegenviel (hier kun je ook niets aan doen als restaurant zijnde). Eten was heerlijk, weinig op aan te merken. wijnen paste ook goed bij de gerechten. Bediening was gevarieerd. De ene was heel "stijf" en formeel terwijl de ander veel "losser" was naar ons toe. Wel heel netjes behandeld door iedereen.

Gegeten op 23 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over VandeMarkt in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over VandeMarkt. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.