Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

La Palmera

1. Spaans

La Palmera

1. Spaans
  1. Toon telefoonnummer 040 257 36 76

kempenbos

hebben vorige week weer eens bij palmera gegeten met 6 personen
het was er druk en gezellig
om kort te zijn we hadden het tapasmenu besteld voor 16,50 per persoon
en we hebben echt goed gegeten
was niks mis mee, bediening was goed en de tapas ook (en ruim voldoende)
hier worden alle tapas nog zelf bereid en dat proef je ook
we komen hier al bijna 20 jaar en het blijft ons favoriete restaurantje
jeroen

Gegeten op 2 mei 2014

bruisje

In het verleden zijn we hier vaker geweest en toen was het heerlijk. Net terug, maar we hebben de tweede ronde laten staan. Eten is niet echt warm, ontzettend vet of heel droog, de knoflook heb ik bijna nergens in geproefd, het lijkt allemaal wel opgewarmd en niet vers. Ik had rose, maar dat leek wel ranja. De bediening is ontzettend traag. Serveersters nog geen schort voor, als ze het eten kwamen brengen, legden ze niet uit wat wat is, er werd niet een keer gevraagd of alles naar wens is. Wij zijn ook vertrokken zonder fooi te geven. Wij hadden gehoopt op een heel leuke valentijnsavond, maar wij komen hier nooit meer terug. Jammer.

Gegeten op 14 februari 2014

eten040

Nou dus hier ook maar eens gaan eten. We zijn na het eerste gerecht weggelopen, wel netjes afgerekend. Alles is vet, niet vers, waar de serveerster zegt: tja het is wat vetter want het wordt in olie bereid: nou nee, het komt uit frituurvet en wat is te proeven. Er hang ook een chemisch luchtje in de zaak. Onbegrijpelijk dat hier nog mensen gaan eten.

Beye

Eten niet duur, maar verwacht niet te veel. Tapa's zijn eenvoudig en eerlijk. Op een kaart uit ca. 20 tapas er 7 aankruisen en dat herhaalt zich. Het tempo zit er niet echt in, lang wachten tot je opnieuw kunt bestellen, dus in 2 uur kom je 3 à 4 keer aan bod. Moet wel zeggen dat dat ook genoeg is, dan heb je alles kunnen proeven en ook genoeg gegeten. Aan de inrichting is (20 jaar geleden?) al weinig aandacht besteed. De drank is voor zo'n tent en de geboden kwaliteit absurd duur. Is achteraf een vervelende verrassing.

Gegeten op 30 augustus 2012

Eef1

Wij hebben hier vandaag gegeten. De prijs kwaliteit verhouding was zeer goed. De mensen verwachten blijkbaar een culinair hoogstandje, maar je hebt gewoon lekkere tapas voor weinig geld. Simpele gerechtjes, maar goed bereid. Per ronde krijg je genoeg en je gaat sowieso met een volle buik naar buiten. Wij hebben maar 3 van de 5/6 rondes besteld, en mijn vriend is een grote eter. Zowel binnen als buiten een hele leuke sfeer!

Ongelofelijk wat mensen verwachten voor die prijs. Wilde je blauwe sla hebben? Durf dan gewoon wel je portemonnee open te trekken en ga naar een restaurant waar je meer kan verwachten. Voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten en ook nog praatjes. Jammer dat er zulke mensen zijn, over lachwekkend gesproken..

Gegeten op 23 augustus 2012

willie4848

Tapas menu ronduit slecht, kip- en tonijnsalade wat groene sla met twee blokjes kip of tonijn, gewoon een lachertje, na tweede ronde afgerekend en zijn we gegaan, wij komen hier nooit meer

Gegeten op 14 augustus 2012

corverh

Slecht eten,slechte bediening,drank veels te duur,alles oud,het Spaans moet je zoeken.Nooit meer.Verschrikkelijk.Er zijn veel betere spaanse restaurants in Ehv.

Gegeten op 11 augustus 2012

yvonnewolbertus

slecht en onderkomen restaurant waar de letters van de gevel afvallen in een mindere buurt van Eindhoven.
Het stonk er naar chloor/desinfecteermiddel.
Kwaliteit is matig en veel te vet. Ze maken reclame met onbeperkt tapas eten gedurende 2 uur maar je krijgt slecht 4 rondjes. Dat komt neer op 7 tapas p.p. Ook als je er om vraagt krijg je niet vaker dan 1 keer per 30 minuten. Ben met honger weggegaan en ga ook nooit meer terug.

Gegeten op 8 augustus 2012

Martin321

• Slecht

Het eten was nog goed te doen, de bediening erg matig. Grootste afknapper van de avond was dat we plotseling te horen kregen (op een uitermate onvriendelijke manier, zowel door serveerster als door eigenaar) dat we niet meer mochten bestellen omdat het 2 uur gratis tapas eten om 22.00 uur afgelopen was. Dit was ons bij binnenkomst (20.30) niet gemeld, stond ook niet op de kaart. Was ook niet gemeld toen we eerder op de dag gebeld hadden dat we onze later wilden komen dan gereserveerd. Onze reservering bleek niet geboekt te zijn en men meldde wel doodleuk dat het eigenlijk wel goed uitkwam dat we later kwamen omdat ze nog helemaal vol zaten.
Kortom, absoluut niet aan te raden.

Suuze

• Slecht

Het tapas menu was ronduit slecht te noemen. Het aantal te bestellen gerechtjes was minimaal en veel minder dan via de site vermeld stond. De vleesgerechtjes waren taai, de vis vlak van smaak en de aardappelgerechtjes aangebrand en zeer vet. Enkel de garnaaltjes waren lekker, maar die kreeg je slechts 5 per portie. Er zijn in Eindhoven tapasrestaurants voor dezelfde prijs die 10 x beter zijn. Jammer, in een ver verleden kon je nog prima eten in dit restaurant. Dit was echt een aanfluiting.

Schrijf zelf een recensie over La Palmera in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over La Palmera. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.