Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Gusto-040

1. Hollands
  2. 54% Duurzaam

Gusto-040

1. Hollands
  2. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 040 257 32 75

Marcel120981

Eten smaakt prima, daar valt niets van te zeggen. De wijn deed ons een beetje goedkoop aan, terwijl hij toch niet goedkoop was.de sfeer is wel aardig, beetje rommelig maar dat hoort er wl bij, niet storend wel gezellig maar niet mijn inrichting. Eigenlijk prima gegeten echter vonden wij het beide aan de dure kant voor wat je krijgt.

Gegeten op 1 maart 2014

bas18

Per toeval belandden we een tijdje geleden bij Gusto 040, een van de beste restaurants in Eindhoven. Ondanks de aparte ligging, midden in een woonwijk, is de tent leuk ingericht. Vlotte en attente bediening geven je meteen een welkom gevoel. Het eten is echt vernieuwend en om van te smullen. Naast de gebruikelijke Spaanse biertjes, staan er ook een aantal lekkere trippels en dubbels op de kaart, om over de uitstekende cava nog maar te zwijgen. Heerlijk!

Gegeten op 9 augustus 2014

Thijs_H

Voor de derde keer heerlijk hier gegeten :-) De bediening was telkens vlot en ongedwongen, en het eten precies zoals je het hoopt te krijgen. Geen moleculaire keuken of sterren-klassiekers, maar gewoon goed uitgevoerde klassiekers. Lamskotelletjes, gegrilde vis, steak. Afgelopen vrijdag hebben we hier beide een heerlijk bord gegrilde sardientjes gehad. Samen met het voorgerecht, de lekkere wijn en de ontspannen bediening zorgde dat weer voor een erg fijne avond!

Gegeten op 18 juli 2014

Winibaldi

Een buitentafeltje naast geparkeerde auto's, vleugjes geurende container, uitzicht op de drukke Eindhovense rondweg en dan toch genieten.
Gusto doet een aantal dingen gewoon goed. Vlotte leuke meiden in de bediening, prima vlees/vis/vegetarische gerechten, prettige inrichting en kloppende prijzen. Wat decennia lang de eetkroeg op de hoek was, is nu een hartstikke leuke vlotte bistro waar ik graag nog eens terug kom... wel hopend dat er een oplossing wordt gevonden voor de 'geurende' container buiten.

Macari2

Al meerdere keren hier geweest en telkens weer is het personeel vriendelijk en gezellig. Het eten is altijd erg lekker, vooral de proeverij voor twee personen is een aanrader! En het dessert met allerlei minihapjes van andere gerechten van de kaart is overheerlijk. Op een woensdagavond zit het ook helemaal vol, maar dit is niet storend, er hangt een gezellige sfeer en de tapijten aan het plafond blijf ik leuk vinden!

Gegeten op 29 januari 2014

yvettehartman

Erg gezellig restaurant, met huiskamer uitstraling, mooi servies en leuke menukaarten (in oude LP hoezen). Op Valentijnsdag uit eten geweest, alle tafels bezet, maar nog steeds goede aandacht van de bediening. Heerlijk gegeten (lekker brood, proeverij voor 2 vooraf, erg goed bereide ossenhaas voor mijn vriend en tapas voor mij als hoofdgerecht) en goede wijn erbij. Hele fijne avond! Bedankt Wil en crew ;)

pieter54

Niet gereserveerd en onverwacht uit eten. De plaats was niet ideaal, maar personeel heel vriendelijk. Eten was prima. De kaasfondue was voortreffelijk, niet teveel of te weinig. Bijgerecht groenten en brood was ook vers en lekker. 3 Soorten ijs als toet was eveneens heerlijk. Kortom een aanrader.

Gegeten op 15 december 2013

Fetsie

Dineren in een huiselijke en gezellige sfeer. Ik was er op een maandagavond, het was lekker druk. De bediening is oplettend en erg vriendelijk. Ook de Engels sprekende gasten in ons gezelschap werden goed te woord gestaan.
Gelet op de prijs mag je iets meer verwachten van het eten. Het voorgerecht, tapenade met brood, was lekker. Wel een erg grote portie. Het hoofdgerecht viel minder in de smaak en dat gaf de doorslag voor het cijfer. Lamskotelet was erg vet. De bijgerechten waren erg divers en smaken kwamen niet bij elkaar, vooral de aardappeltjes waren heel droog. Ook hier een enorme portie, de helft was ook prima geweest.

Angelique1975

Heerlijk gegeten! De proeverij van voorgerechten kan al bijna als volwaardige maaltijd doorgaan, heerlijke hapjes. Het vervolg met een goedgevulde maaltijdsalade en een kaasfondue was ook prima. Er paste echt geen dessert meer bij... Prima!

Gegeten op 3 september 2013

SergioHernandez

Heerlijk gegeten! Als vooraf de warme sardines, hoofdgerecht was het lamsvlees met cous-cous en als desert de notenkraker. Vooral het hoofdgerecht was heerlijk. De service van de bediening was super, erg vriendelijk ook leek de eigenaar ons te verwelkomen dat gaf al een hele goede indruk. Was voor mij de eerste keer en daar blijft het er zeker niet bij! Echt een aanrader!

Gegeten op 23 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over Gusto-040 in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Gusto-040. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.