Gusto-040

• 8.1

• 7.8

Macari2
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al meerdere keren hier geweest en telkens weer is het personeel vriendelijk en gezellig. Het eten is altijd erg lekker, vooral de proeverij voor twee personen is een aanrader! En het dessert met allerlei minihapjes van andere gerechten van de kaart is overheerlijk. Op een woensdagavond zit het ook helemaal vol, maar dit is niet storend, er hangt een gezellige sfeer en de tapijten aan het plafond blijf ik leuk vinden!

Gegeten op 29 januari 2014

yvettehartman
  • Recensies in de laatste twee jaar

Erg gezellig restaurant, met huiskamer uitstraling, mooi servies en leuke menukaarten (in oude LP hoezen). Op Valentijnsdag uit eten geweest, alle tafels bezet, maar nog steeds goede aandacht van de bediening. Heerlijk gegeten (lekker brood, proeverij voor 2 vooraf, erg goed bereide ossenhaas voor mijn vriend en tapas voor mij als hoofdgerecht) en goede wijn erbij. Hele fijne avond! Bedankt Wil en crew ;)

pieter54
  • Recensies in de laatste twee jaar

Niet gereserveerd en onverwacht uit eten. De plaats was niet ideaal, maar personeel heel vriendelijk. Eten was prima. De kaasfondue was voortreffelijk, niet teveel of te weinig. Bijgerecht groenten en brood was ook vers en lekker. 3 Soorten ijs als toet was eveneens heerlijk. Kortom een aanrader.

Gegeten op 15 december 2013

Fetsie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dineren in een huiselijke en gezellige sfeer. Ik was er op een maandagavond, het was lekker druk. De bediening is oplettend en erg vriendelijk. Ook de Engels sprekende gasten in ons gezelschap werden goed te woord gestaan.
Gelet op de prijs mag je iets meer verwachten van het eten. Het voorgerecht, tapenade met brood, was lekker. Wel een erg grote portie. Het hoofdgerecht viel minder in de smaak en dat gaf de doorslag voor het cijfer. Lamskotelet was erg vet. De bijgerechten waren erg divers en smaken kwamen niet bij elkaar, vooral de aardappeltjes waren heel droog. Ook hier een enorme portie, de helft was ook prima geweest.

Angelique1975
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten! De proeverij van voorgerechten kan al bijna als volwaardige maaltijd doorgaan, heerlijke hapjes. Het vervolg met een goedgevulde maaltijdsalade en een kaasfondue was ook prima. Er paste echt geen dessert meer bij... Prima!

Gegeten op 3 september 2013

SergioHernandez
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten! Als vooraf de warme sardines, hoofdgerecht was het lamsvlees met cous-cous en als desert de notenkraker. Vooral het hoofdgerecht was heerlijk. De service van de bediening was super, erg vriendelijk ook leek de eigenaar ons te verwelkomen dat gaf al een hele goede indruk. Was voor mij de eerste keer en daar blijft het er zeker niet bij! Echt een aanrader!

Gegeten op 23 augustus 2013

Marga-rita
  • Recensies in de laatste twee jaar

Goede kwaliteit eten. Dat het wat lang duurde heeft naar mijn idee ook te maken met de verse bereiding van de gerechten. Prettige, klantvriendelijke bediening. Helaas werd het verzoek om de biefstuk "rare" te bakken niet goed opgevolgd, want het was ten minste medium, bijna well-done.

Gegeten op 19 april 2013

heinduif
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb hier meerdere keren gegeten; geweldig leuke mensen die er werken, prima kwaliteit eten (biefstuk, bijzondere soepen bijv.) in een fraaie, origineel ingerichte omgeving. Meer dan prima dus...en dat voor een goede prijs. Aanrader!

Gegeten op 11 maart 2013

JV040
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellig eetcafé met heel vriendelijke bediening. Het voorgerecht met de tapas op brood is erg aan de prijs voor 3 stukjes brood. De gamba's als hoofdgerecht op zich prima, maar wel een karige salade erbij. Al met al is het eten oké voor een eetcafé, maar aan de prijzige kant.

Gegeten op 14 maart 2013

CorienH
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellige gemoedelijke sfeer, leuke bediening, lekker druk, smakelijke gerechten voor een goede prijs! Ons voorgerecht bestond uit een tapasschotel voor 2 personen. Verrassende combinatie van kleine hapjes uit de hele wereld. Als hoofdgerecht gamba's met knoflook. Errug lekker. Meer dan voldoende van alles. Een dessert kon er niet meer bij helaas. Prijs en kwaliteit in verhouding. Kortom, kom graag weer terug!

Gegeten op 25 januari 2013

Schrijf zelf een recensie over Gusto-040 in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Gusto-040. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!