Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Gusto-040

1. Hollands
  2. 54% Duurzaam

Gusto-040

1. Hollands
  2. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 040 257 32 75

harm2

Vorige week hier gegeten en hoewel het eten redelijk was verder niets bijzonders en behoorlijk kostbaar. Je wordt vriendelijk geholpen maar de tijd tussen bestellen en eten is (bizar) lang. In eerste instantie bleek er een fout gemaakt bij het voorgerecht (kan gebeuren) maar ook het hoofdgerecht liet (te) lang op zich wachten. Verder heb ik in een behoorlijk matige entourage (tapijt tegen het plafond ?!?) me vooral zitten te verbazen over de bizar hoge prijzen. Er werd zelf 27,50 euro voor een (lekkere, dat wel) biefstuk gerekend. De helft van de gerechten waren zelfs duurder dan 20 euro en dat is voor (zeker zo'n) eetcafe bepaald misplaatst. Ik eet veel buiten de deur maar een dergelijk slechte prijs/kwaliteits verhouding had ik lang niet meer meegemaakt.....

Gegeten op 5 oktober 2014

mirjam44

Uitgenodigd voor een etentje bij Gusto met oud collega's. We mochten kiezen uit een 3 gangen keuze menu. Carpaccio (net iets te koud opgediend naar mijn zin), Viscurry met naan brood (2 echt heel piepkleine stukjes) en een stuk monchou-taart (prima!)
Tip: presenteer een mandje met naan brood en zorg dat de carpaccio op kamertemperatuur is voor meer smaak.
De bediening was vriendelijk maar niet heel accuraat. Bedienend personeel kwam weinig langs en vergaten ook te vragen hoe/of het smaakte en of je nog iets wilde drinken. Ze hadden meer kunnen verdienen aan de drank. In potentie leuke tent (niveau eetcafé), nu nog wat meer op de finesses letten!

Gegeten op 2 oktober 2014

hvangils

Gisterenavond heb ik bij "Gusto-040" op het terras aan de Gestelsestraat mijn favoriete vis, zeetong, besteld. En ik moet eerlijk zeggen dat die zeetong voortreffelijk was gebakken en heerlijk smaakte. En voor € 23,50 een heel goede zeetong op je bord krijgen is tegenwoordig een hele opgave. Tot mijn verbazing kreeg ik bij het wachten op de bestelling nog een amuse, met carpaccio op toast die heel lekker smaakte. Kortom: de amuse en zeetong smaakten voortreffelijk en ik had nooit gedacht dat in Eindhoven, buiten het centrum, zulke klasse zaken zaten als Gustro-040. Ook de bediening was perfect:

Gegeten op 30 september 2014

bee1

Gewoon goed, goudeerlijk eten, vlot geserveerd met een stralende glimlach. Met mijn tafelgenoot dwars door de 2 persoonsgerechten gegaan (Proeverij vooraf, Tapas als hoofdgerecht en Grand dessert) met een heerlijke espresso macchiato én een shaken icetea toe. Onder het afdakje was het ondanks de regen best te hebben. Niet te strak, lekker huiselijk, LP hoezen en LP's als basis voor de menukaarten zijn erg leuk. Perzische tapijtjes aan het plafond en heel veel Bunzlau servies (dat je ook kunt kopen).

Aanraders : De Nederlandse Gazpacho, Turks Worstenbroodje, Kolokythokeftedes (courgette-muntballetjes) Zalmsushi met gember en wasabi, Gamba’s in knoflook met saffraanaïoli, Monchou d’Amour (citroenmonchoutaart), verse aardbeien met mascarponecrème, Hazelnoot chocolade brownie. En natuurlijk de fameuze ijsthee ! Heerlijk verwend. Ik ga deze zeker aanbevelen en nog heel vaak terugkomen (lekker dicht bij). Ik denk dat dit restaurant ook erg bij mijn vega vrienden in de smaak valt.

Gegeten op 18 september 2014

Jeroen44

Geten met een een groep, hierdoor aangewezen op het goepsmenu. Het was erg druk en zeer rumoerig. Kwaliteit van het het is op zich prima al is het voor een eetcafé aan de hoge kant. Wijn is eenvoudig, prijs kwaliteit is niet in verhouding. De wachttijd was veel te lang, voordat we aan het voorgerecht zaten was er al meer dan een uur verstreken ook de wachttijd tussen de gerechten was te lang. Het was erg druk men kon het duidelijk niet aan.

Gegeten op 27 juni 2014

Marcel120981

Eten smaakt prima, daar valt niets van te zeggen. De wijn deed ons een beetje goedkoop aan, terwijl hij toch niet goedkoop was.de sfeer is wel aardig, beetje rommelig maar dat hoort er wl bij, niet storend wel gezellig maar niet mijn inrichting. Eigenlijk prima gegeten echter vonden wij het beide aan de dure kant voor wat je krijgt.

Gegeten op 1 maart 2014

bas18

Per toeval belandden we een tijdje geleden bij Gusto 040, een van de beste restaurants in Eindhoven. Ondanks de aparte ligging, midden in een woonwijk, is de tent leuk ingericht. Vlotte en attente bediening geven je meteen een welkom gevoel. Het eten is echt vernieuwend en om van te smullen. Naast de gebruikelijke Spaanse biertjes, staan er ook een aantal lekkere trippels en dubbels op de kaart, om over de uitstekende cava nog maar te zwijgen. Heerlijk!

Gegeten op 9 augustus 2014

Thijs_H

Voor de derde keer heerlijk hier gegeten :-) De bediening was telkens vlot en ongedwongen, en het eten precies zoals je het hoopt te krijgen. Geen moleculaire keuken of sterren-klassiekers, maar gewoon goed uitgevoerde klassiekers. Lamskotelletjes, gegrilde vis, steak. Afgelopen vrijdag hebben we hier beide een heerlijk bord gegrilde sardientjes gehad. Samen met het voorgerecht, de lekkere wijn en de ontspannen bediening zorgde dat weer voor een erg fijne avond!

Gegeten op 18 juli 2014

Winibaldi

Een buitentafeltje naast geparkeerde auto's, vleugjes geurende container, uitzicht op de drukke Eindhovense rondweg en dan toch genieten.
Gusto doet een aantal dingen gewoon goed. Vlotte leuke meiden in de bediening, prima vlees/vis/vegetarische gerechten, prettige inrichting en kloppende prijzen. Wat decennia lang de eetkroeg op de hoek was, is nu een hartstikke leuke vlotte bistro waar ik graag nog eens terug kom... wel hopend dat er een oplossing wordt gevonden voor de 'geurende' container buiten.

Macari2

Al meerdere keren hier geweest en telkens weer is het personeel vriendelijk en gezellig. Het eten is altijd erg lekker, vooral de proeverij voor twee personen is een aanrader! En het dessert met allerlei minihapjes van andere gerechten van de kaart is overheerlijk. Op een woensdagavond zit het ook helemaal vol, maar dit is niet storend, er hangt een gezellige sfeer en de tapijten aan het plafond blijf ik leuk vinden!

Gegeten op 29 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Gusto-040 in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Gusto-040. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.