• foto's van De Luytervelde in Eindhoven - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 040 262 31 11

Mooie balans

Hier kennen ze het geheim van echt genieten en dat wordt maar al te graag gedeeld met alle gasten. Echt genieten doe je namelijk pas als alles klopt: het eten, de wijnen, het gezelschap en de sfeer. Gastvrouw Karin Smits en Chef-kok Leon Bogers verwelkomen je dan ook graag in dit smaakvolle stukje Eindhoven.

ad_wijgerde

Gegeten op 9 januari 2015

ariyodi

Via online reservering

Uitstekend restaurant! We waren via de Albert Heijn-actie hier terechtgekomen. Dat belooft een 3-gangendiner, maar in werkelijkheid kregen we daarbovenop nog een soort crackertjes met sausje als appetizer, een extra soepje, nog een klein, bijzonder hapje vooraf, en een amuse tussen voorgerecht en hoofdgerecht.
De kwaliteit van alle gerechten was uitstekend. Zeer bijzondere, verfijnde combinaties van smaken, vooral bij het voorgerecht. Doet niet onder voor sommige restaurants met Michelinster.
Als ik dan toch heel kritisch mag zijn: het soepje vooraf was naar mijn smaak te zout, en de verse uitjes erin te scherp en contrasterend.
Op de service is ook weinig aan te merken (foutje in de rekening); de inrichting van het restaurant is alleen nogal koel / smakeloos.

Gegeten op 6 januari 2015

HansWo

Luyervelde was wederom genieten - verrassingsmenu van vlees en vis (noordzee kabeljauw) vergezeld van lekkere amuses en een zeer apart zoet dessert. Een mooie lokatie als goede basis voor een gezellige avond.

Gegeten op 22 december 2014

Jan van der Meer

Via online reservering

Voor de eerste keer hebben we in De Luytervelde gegeten. Een prima service en een absoluut smaak spektakel..! We hadden een drie gangen menu en met name de smaak van het voorgerecht en het hoofdgerecht waren sensationeel. In lange tijd niet zulke bijzondere smaak combinaties op ons bord gehad; ook de amuses waren heel lekker. Ze hebben geen ster (er zal wel iets aan de hand zijn met allerlei details), maar wat we als voorgerecht en hoofdgerecht op het bord kregen kwam dichter in de buurt van de Librije dan menig ster restaurant.

Gegeten op 16 december 2014

HDroppert

We hebben hier met een groep gegeten. Het was een viergangen menu. De voorgerechten waren uitstekend. Heerlijke smaken. Het hoofdgerecht van hert was ook bijzonder lekker. Het dessert was wat gewoontjes, maar smaakte goed. Al met al een goede maaltijd.
De amuses waren lekker, maar niet speciaal.

Gegeten op 9 december 2014

jeta1

Via online reservering

Na een vriendelijke ontvangst konden we plaats nemen in het "AH"-zaaltje. Niet echt gezellig met een soort van (kunststof) schrootjesplafond. Met een bijbetaling kozen we voor het 4-gangen menu. Het aperitief vonden we (achteraf) voor € 9,00 pp wel erg duur. Zowel de amuses, als het voor- tussen- en hoofdgerecht waren heerlijk met een goede smaakcombinatie en een mooie compositie. Een klein glaasje met yoghurtijs en tzaziki, tussen het tussen- en hoofdgerecht, bracht het allemaal weer even in balans. Het nagerecht was weliswaar leuk bedacht, maar daar waren we niet echt van gecharmeerd. Te veel van hetzelfde, liever wat kleinere verschillende nagerechten en minder zwaar. Het was nogal veel ijs en het duurde even alvorens we het weer warm hadden.
Een minpuntje vonden we ook wel dat we geen menukaart kregen, ook de prijs van het menu, het tussengerecht en de drank wisten we niet tevoren. Wel fijn om tevoren te weten wat de prijzen zijn.
Verder niets dan lof over de andere heerlijke gangen. Super.

Gegeten op 5 december 2014

restobezoeker

Via online reservering

Het eten en de service was erg goed. Bij het betalen van de rekening ontdekte het personeel pas dat het om de AH actie ging. De rekening werd vergezeld met een excuus omgeruild met een andere rekening. De eetzaal was erg gehorig. We hadden veel last van de luidruchtige tafel naast ons. Verder erg aardige en correcte bediening. We komen zeker nog eens terug.

Gegeten op 2 december 2014

Rocy

Via online reservering

We werden met veel enthousiasme aan tafel bediend door Karin. De prijzen tamelijk hoog vooral a la carte. Heerlijke wijnen en een prachtig decor.

Gegeten op 1 december 2014

Jazzprr

Voor de tweede keer bij Luytervelde gegeten. Een restaurant die ons niet eerder was opgevallen in Eindhoven. Amuses en heerlijke olijven vooraf. De gerechten helemaal fantastisch net als de bijpassende wijnen die er geschonken worden. De ambiance van het pand is ook top. De parkeerplaats mag wel iets meer belicht worden.Het is een restaurant waar je een heerlijk ontspannen gevoel krijgt. Het personeel is vriendelijk en gepast humoristisch, we kregen wel het gevoel dat de betrokkenheid iets minder is dan bij een sterrenrestaurant. Echter maakt dat niet uit want je betaald er ook iets minder voor.

Gegeten op 1 december 2014

olivier24

Via online reservering

verrassende combinaties voor de verschillende gerechten, die zorgden voor een sublieme smaak. prettige ambiance om te dineren en perfecte service

Gegeten op 26 november 2014

Schrijf zelf een recensie over De Luytervelde in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over De Luytervelde. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.