a TripAdvisor company

foto's van De Luytervelde in Eindhoven - 1 foto's van De Luytervelde in Eindhoven - 2 foto's van De Luytervelde in Eindhoven - 3 foto's van De Luytervelde in Eindhoven - 4 foto's van De Luytervelde in Eindhoven - 5 foto's van De Luytervelde in Eindhoven - 6 foto's van De Luytervelde in Eindhoven - 7 foto's van De Luytervelde in Eindhoven - 8

1. Restaurant

1. 9,0 10 1 95

2. 8,9

3. 8,6

Mooie balans

Hier kennen ze het geheim van echt genieten en dat wordt maar al te graag gedeeld met alle gasten. Echt genieten doe je namelijk pas als alles klopt: het eten, de wijnen, het gezelschap en de sfeer. Gastvrouw Karin Smits en Chef-kok Leon Bogers verwelkomen je dan ook graag in dit smaakvolle stukje Eindhoven.

fok1

Via online reservering

Uitstekende bediening, mooie zaak. Lunch ging op correct tempo zonder dat vooraf hierover iets werd gevraagd. Verzorgde gerechten, op de kom- terug lijst zetten.

Gegeten op 18 mei 2016

jamie12

Wat een geweldige ervaring om hier te hebben gegeten. We wilde ons 2 jarig partnerschap vieren, maar het hoefde allemaal niet te stijfjes en prijzig zoals in een Michelin-restaurant. Uiteindelijk kwam ik bij de luytervelde terecht omdat deze in de top van noord Brabant stond. Het enige wat ik kan bedenken waarom dit restaurant geen ster zou hebben, is de ontzettend vriendelijke bediening! Ze zijn correct, maar kunnen ook zeker een grapje maken. Persoonlijk vind ik dit veel prettiger dan de bediening in een Michelin-restaurant. Alle personeelsleden zagen er goed verzorgd uit, netjes gekleed en gaven bij elk gerecht een duidelijke uitleg op een leuke, vlotte manier.

Het eten was simpelweg niks op aan te merken. Zo'n perfectie in zowel het bereiden als het serveren. Het viel me op dat we na ontvangst steeds verrast werden met smakelijke amuses en na de derde de kaart kregen! Deze waren gewoon "van het huis". Uiteindelijk zijn we voor het 4 gangen verrassingsmenu gegaan. Na de tweede gang kregen we wederom een heerlijke amuse. Als afsluiter hebben we een cappuccino met een plateau van diverse zelfgemaakte zoetigheden besteld. Zelfs deze waren gewoon perfect.

Uiteindelijk hebben we voor twee personen €150,- afgerekend voor 4 amuses (deze stonden dus niet op de rekening), 5 gangen en 4 drankjes pp. Samen met mijn partner ga ik geregeld uit eten (3 keer per maand) en dit is naar mijn mening het tweede restaurant waar de prijs-kwaliteitverhouding zo perfect is!

Kortom heeft dit restaurant het goede van 2 werelden. Het eten van een topchef en bediening waar ik me op m'n gemak bij voel.

Ben zeker van plan om hier vaker te gaan eten! (Heb over 2 weken weer een reservering staan!)

Gegeten op 25 maart 2016

rruisch

Via online reservering

Het probleem van een dubbele reservering werd soepel opgelost. Ontvangst en seating was ok
Eten en menu zeer goed. Zaak was nagenoeg vol en toch ging de. Bediening. Vlot en vriendelijk. Er is duidelijk een positieve verandering gaande
Voor herhaling vatbaar
Cijfer 9

Gegeten op 22 maart 2016

haneappel

Wat een plek om te mogen dineren,lekkere en mooi opgemaakte gerechten.

Super heerlijk in totaal te noemen. De wijnen ook super,
een plek om meerdere malen terug te komen.

Gegeten op 18 februari 2016

Zweedse_chef

Recentelijk hier geluncht en een paar weken geleden hier een zakendiner gehad. Beide ervaringen waren buitengewoon geweldig. De gerechten was zeer smaakvol, mooi opgemaakt en netjes geserveerd. Bediening was uitstekend en ook de locatie in een oude boerderij is bijzonder. Zonder twijfel een restaurant om vaker te bezoeken.

Gegeten op 19 februari 2016

TY57

Gezellige avond in een informele sfeer met een vriendelijke bediening. Mooi opgemaakte gerechten met verfijnde smaakcombinaties. De huiswijnen waren prima. Afgesloten met een lekker kopje koffie met zoetigheden. Heerlijk gegeten!

Gegeten op 10 februari 2016

SBG1

Via online reservering

Heerlijk gegeten. Wij hebben hier met de AH actie gegeten. Het 3 gangen menu was heel erg goed. En superleuk dat ze extra kleine gerechtjes tussen de gangen hadden. Wij vonden het hoofdgerecht echt geweldig. De eend was heerlijk gebakken met een geweldig krokant korstje. Het nagerecht was net een maatje te groot en machtig voor ons. Maar een heerlijk toetje. Wij gaan zeker terug komen.

Gegeten op 15 januari 2016

Paul-Claudia

Via online reservering

Na een glaasje bubbels kregen we een amuse met een maissoepje met vadouvan, HEERLIJK! Daarna volgde een tonijntartaar met bietjes. Vervolgenswerden we verwend met een heerlijke amuse gevolgd door eendeborst de echt perfect was, het vetrandje was heerlijk krokant (vet mooi ingesneden, daarna op vetkant in de green egg, afgebakken in de pan en mooi rose in de oven gegaard bleek bij navraag). Het dessert bestond uit stoofpeer, bastogne en room en was ook weer verrukelijk. We hadden gekozen voor het wijnaraangement en eigenlijk alle wijnen waren heerlijk, mooie droge witte, een zachte rode met weinig tanine (vind ik namelijk niet lekker in een wijn) en een mooie niet overdreven zoete dessertwijn. We hebben de avond afgesloten met koffie en heerlijke friandises, waarvan de witchocolade met bastogne de topper was wat mij betreft. Vlotte en zeker niet te stijve bediening zorgen voor een heerlijk ontspannen avond, hier komen we zeker weer eens terug.

Gegeten op 15 januari 2016

irenefoederer

Via online reservering

Super lekker eten. Ze hadden een speciaal menuutje samengesteld gezien ik last van buikgriep had en dat heb zeer gewaardeerd.
De huiswijnen waren ook erg lekker en goed.
Leuke sfeer en prettige bediening.
Wij komen zeker terug!

Irene Foederer

Gegeten op 8 januari 2016

alines

Via online reservering

We hebben het ontdek via de AH restaurant actie. Een aanrader. Wijn een beetje duur. Heerlijk gegeten. We komen zeker terug.

Gegeten op 6 januari 2016

Schrijf zelf een recensie over De Luytervelde in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over De Luytervelde. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.