De Luytervelde

• 7.6

• 8.1

JM_
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met de taxi richting dit restaurant toe, reden we verrassend genoeg door een woonwijk om uiteindelijk bij dit restaurant te eindigen. Een mooi groot boerderij is hier omgetoverd tot een mooie zaal. Bij binnenkomst kregen we al snel (naar mijn mening TE snel) verschillende amuses, brood en eerste gang geserveerd. We hadden namelijk vooraf onze wensen al doorgegeven. De gerechten zijn mooi opgemaakt en hebben goede smaken. Dungesneden coquilles en rundertartaartjes waren voor mij de toppers. Wijn/spijs combinatie was goed. Door de snelheid zaten we HEEL vol op een gegeven moment en moesten er even tussenuit. Na 20min. vervolgden we ons diner en sloten af met een dessert met gebraden ananas. Verrukkelijk!

Gegeten op 3 maart 2014

richard75
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prachtige ligging in het Bourgondische Brabant. Dito inrichting aan de binnenkant, en een warme professionele gastvrouw/eigenaar. Kom vanuit Amsterdam hier met regelmaat een zakelijke lunch genieten, en zeker als dit 's zomers in de prachtige tuin kan. Gerechten van hoge kwaliteit, en prachtige wijnen.

Gegeten op 17 juli 2013

Glos
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten zag er mooi uit en het was ook lekker; alleen: de porties waren zó klein! Echt een afknapper. Twee piepkleine broodjes bij het voorgerecht, verder niets bij het hoofdgerecht, behalve een paar plukjes groente. En de vlees- en visporties waren ook niet groot. Ik dacht dat de tijd van de nouvelle cuisine voorbij was, toen je met honger wegging.

Gegeten op 10 oktober 2012

anoukdg

• Uitstekend

Dit is ons favoriete restaurant, hier eten we het aller liefst! Heerlijk voor een avondvullend programma, gezellige sfeer, uitstekende bediening (niet te stijf, super correct), verrassende gerechten. Het eten is hier altijd van top kwaliteit, het is nooit iets minder of teleurstellend. Ook de menu's, waarin misschien gerechten zitten die je in eerste instantie niet direct zelf zou kiezen, blijken dan toch weer verrukkelijk te zijn. Niet goedkoop, maar de prijs kwaliteit verhouding is super, echt waar voor je geld!! Wanneer gaan we weer????

Arianne01

• Uitstekend

Dit weekend gegeten bij de Luytervelde, gastvrij ontvangen en de rest van de avond ook heel vriendelijk bediend. Wij hebben gekozen voor het 10 gangen diner, was stuk voor stuk even lekker! Je voelt je gelijk thuis in dit restaurant met zo'n fijne sfeer! Wij hebben erg genoten! Wij konden een sigaret roken in de prachtige tuin, ik heb mijn ogen uitgekeken. Wij komen hier zeker nog eens terug!

RikKonings

• Uitstekend

Een restaurant dat uitblinkt in heerlijk eten en drinken. Een extra reden om naar dit restaurant te gaan is de vriendelijke bediending en de aandacht die het personeel besteed om je een echte avond uit te bezorgen. Het woord gastvrijheid krijgt in een zaak als De Luytervelde voor mij echt betekenis.

martin Bruijn (cai-opleidingen)

• Uitstekend

290 euro/3x 4gangen menu + 1x kaas, 2x water + 2x drank = 17 per item. prijs/kwaliteit 7.9. A la Carte eten is te duur. Prijs van menu’s zijn okee. Bij aankomst olijfjes, zout peper, olijfolie, rijstkoekjes, cervelaat en roomkaas in peper. Niet bijzonder, wel leuk (7.5), amuse een canneloni was prima (8), voorgerecht gerookte tonijnfilet (8.3) , tartaar van Wagyu beef (7.9), terrine van ganzenlever (9), sorbet van limoen ijs met limoncello en paprika (heel apart, 9), hoofdgerecht kalfshaas en kalfswang, knolselderij, jus met paddestoelen (zeer mals vlees, 8.8), dessert zoet: crème brulée, chocola met marsepein ijs, en een mousse (7.8), kaas: mooie trolley, goed op temperatuur. Je kan genoeg stukjes kiezen, redelijk assortiment (8). Koffie: okee (8), 3 friandises, wel goed (8.2) Sfeer: romantisch en gezellig, genoeg ruimte op privé te kwekken (8.3), bediening: vriendelijk en correct (8), Toiletten,goed (8.1), Parkeren :vrij. Aardig om eens mee te maken.

Proever23842

• Uitstekend

Het is voor ons 45 min rijden, maar het is de moeite waard. Heel goed, op elkaar afgestemd, 4-gangen verrassingsmenu. Perfecte bediening. (Alleen als de klanten na een lange avond tafelen weggaan, wel even meelopen en groeten). Toen we buiten stonden kwam snel een vriendelijke jongeman: \"dank u wel en wel thuis en tot ziens\". En dat laatste doen we zeker.

Edwin V

• Uitstekend

Recent weer uitgebreid gegeten bij de Luytervelde. Eten en ontvangst zijn van hoog niveau. Zij zijn weer gestegen op de ranglijst van Lekker en dat hebben wij ook kunnen ervaren. Goede wijn / spijs combinaties in een goede prijs kwaliteit verhouding. Een aanrader.... Het enige minpuntje was het glas port bij aanvang, terwijl de mooie flessen in het zicht staan, werden wij afgescheept met een te goedkoop glaasje port...... (Wilt u een Ruby, Tawny of Colheita?)

Proever25387

• Uitstekend

Prima zakenrestaurant met zeer attente bediening. In de zomer heerlijk buiten terras. Eten van zeer hoge kwaliteit en met flexibiliteit bereid. Mijn favoriete zaken adres in Eindhoven.

Schrijf zelf een recensie over De Luytervelde in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over De Luytervelde. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!