Lotus

1. ? 10 1 1

2. ?

3. ?

Stanzi

Heb hier laatst met een vriendin gegeten en het eten was goed, lekker en niet duur.
Enkel (in tegenstelling tot wat ik bij een andere -Google- review las) was er helemaal geen zacht achtergrondmuziekje te horen...doodstil...Nu hoeft er wat mij betreft niet altijd 'geluid' te zijn in een restaurant, stilte kan af en toe best prettig zijn, maar het was nu wel heeeel erg stil tijdens het eten (ook al waren we gezellig aan het babbelen). We waren op dat moment ook wel de enige gasten in het restaurant, het was buiten donker & regenachtig en tja, persoonlijk ben ik van mening dat zeker dan, maar hoe dan ook, een zacht muziekje (mag ook van die Chinese, rustige muziek zijn) voor veel meer sfeer zou zorgen in dit restaurant, want nogmaals, het eten was prima, maar de sfeer ontbrak helaas.... Dus mocht het restaurant dit lezen, dan is dit een vrijblijvende, goedbedoelde TIP! (zachte, rustige muziek voor de sfeer zal wonderen doen). Ohja, bij het 'kopje' DECOR heb ik een 6 ingevuld, maar dit heeft dan in dit geval betrekking op de sfeer hoor en niet op de aankleding of het interieur zelf, want die is prima, precies zoals je in een Chinees restaurant meestal ziet met van die leuke versierselen aan de muur en veelal in de kleuren zwart & rood, meen ik...De mevrouw die ons bediende was overigens bescheiden en lief.

Gegeten op 26 maart 2015

Karel428

• Uitstekend

• Uitstekend

Heerlijk gedineerd hier! Echt die ouderwetse chinees met fijne rustieke muziek en charmante bediening, die helaas bijna uit ons straatbeeld is verdwenen. De Indische rijsttafel is een absolute aanrader! Wij vroegen er extra bami bij en dat kregen we zonder mankeren. Heerlijk! En de prijs-kwaliteitsverhouding was prima. We komen hier zeker terug.

Schrijf zelf een recensie over Lotus in Bloemendaal

Schrijf hieronder je recensie over Lotus. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.