Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

La Capannina

1. Restaurant
  2. Italiaans

La Capannina

1. Restaurant
  2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 023 525 14 41

FrankN

We zijn hier diverse keren geweest voor een snelle Italiaanse standaard hap. Alles is hier op zijn Italiaans. maar dan in overtreffende trap.

Het bedienend personeel heeft onze perceptie voor "Italiaans theater" perfect aangevoeld en een ware opvoering hiervan valt je ten deel, zonder enige terughoudendheid,.

Iedereen die binnenkomt wordt met veel omhaal ontvangen en een luidruchtige herschikking van tafels vindt dan plaats.
Alleen jammer dat dit toneelstuk wordt opgevoerd in de nauwe doorgang tussen de volgezette tafeltjes.

Kom je binnen met een vrouw, dan kan je je wat buitenspel geplaatst voelen. Italiaanse charme...
Denk je even te kunnen uitbuiken, dan krijgt je meteen aandacht van het personeel, zo ongeveer van: Rekening of nog iets bestellen!!!
Op zijn Siciliaans, maar dan met een vette knipoog.
Toch grappig om af en toe mee te maken... af en toe dus.... voor een snelle hap.

Gegeten op 27 november 2014

RobbertS

Het is altijd een warm welkom bij La Capannina. De eigenaar was er gister niet, maar voor een gewone woensdag was het erg druk. om 17.45 uur zaten ze al half vol, ze hebben volgens mij zelfs mensen weg moeten sturen!
Ondanks dat het interieur wat aandoet als een bruine kroeg (vooral de lampjes mogen vervangen door iets meer sfeervolle ipv de spaarlampjes die er nu in zitten), is het er altijd gezellig.
Dan het eten: andere reviews zeggen dat ze er niet voor omrijden, wij wel! vanuit Amsterdam en tegenwoordig vanuit de regio Haarlem. heerlijke pizza's en vooral lasagne/cannelloni zijn aanraders.
Tot de volgende keer!

Gegeten op 19 november 2014

A_N_N_E

We moesten even snel wat eten voor een andere afspraak vroeg op de avond. Dit was geen probleem, en het eten stond ook super snel op tafel, waardoor we voldoende tijd hadden om het rustig te verorberen. We kozen allebei een pizza die prima was, goed warm, kaas goed gesmolten en rijkelijk belegd. De bediening was uiterst vriendelijk en gastvrij, je merkte dat het echte Italianen waren. We zouden dit restaurant zeker aanraden voor een snelle en lekkere Italiaanse hap!

Gegeten op 12 november 2014

j.p.1

Zonder veel poespas, heerlijk italiaans eten, net zoals een eerlijk italiaans restaurant dat doet. En er worden in de keuken ook pizza's gemaakt.

Gegeten op 19 juli 2014

Likefood

Mwoah. Een voldoende omdat de prijzen, zeker voor Bloemendaal, zeer vriendelijk zijn. Een goed afhaaladres dus ook. Maar wij besloten binnen te gaan zitten. Leuk sfeertje, en echte Italianen aan tafel. Dat belooft wat. Ik begon met de Suppa di pesce. Hij had echt lekker kunnen zijn. De smaak van de soep was namelijk bijna perfect! Maar wie heeft er bedacht om surimi sticks in vissoep te gooien? Onbegrijpelijk. Een paar rivierkreeftjes is echt niet veel duurder. Zelfs echte krab uit blik zou een betere oplossing zijn. Zeker omdat de soep wel echt goed op smaak was.
Daarna de pizza capannina. Pizza met artisjok, artisjok en artisjok. Daaronder lagen nog wat andere ingrediënten. Al met al niet echt geslaagd dus. Wel gezellig, en vriendelijke heren. Komt wel wat chaotisch over en men zoekt geen oogcontact bij het langslopen waardoor je continu afgeleid bent van je gesprek om de kans te grijpen het kostbare contactmoment te vangen om nog een wijntje te bestellen.
Conclusie; mwoah. Ik had een Italiaans restaurant verwacht maar vrees dat het toch niet meer is dan een pizzeria.

Gegeten op 12 december 2013

Lekkerz

Prima tent voor een lekkere hap en gezelligheid. Heeft een mix van restaurant en huiskamer over zich en dat komt met name door de ongedwongen sfeer en het feit dat het een familierestaurant is. Is ieder geval voor bewoners van Bloemendaal en omgeving. Het eten afsluiten met een potje kaarten is geen uitzondering. Zeker als je hier vaker komt word je blij ontvangen met een Italiaanse gastvrijheid. De pizza's scoren echt wel boven de 7 die ik heb gegeven, maar de kwaliteit van overige gerechten is niet de Italiaanse top. Maar de prijs is daar dan ook niet naar. Geen tent om voor om te rijden, maar zeker op dagen dat het er niet heel erg druk is (en de gastheer ook wat druk uitoefent om te vertrekken), heb je er een lekkere maar vooral ook gezellige avond.

Gegeten op 20 november 2013

jan143

Het brood stond stond al op tafel voordat we zelf zaten! Bediening zoals we die in Nederland niet vaak meer tegen komen. Vaak heeft iedereen het over de kwaliteit van het eten maar de bediening is een onderschatte factor bij de beleving van een avondje. Laat ik het zo zeggen: Wij hadden een bijzonder aangename avond en hebben genoten van het eten dat werd geserveerd. Vooral de interactie met de de bediening was daar debet aan. Complimenten! Heren, ga zo door!

Gegeten op 13 september 2013

YoPlayers

Met de hele familie voor de 72e verjaardag van mijn moeder gegeten. Jorgos de eigenaar heeft zowel bij het voorgerecht, hoofdgerecht en dessert allerlei verschillende gerechten op tafel gezet. Iedereen heeft ervan genoten. We komen snel weer terug. Hier voel je je echt welkom!

Gegeten op 10 november 2012

tomlaan

Heerlijk gegeten tijdens ons weekendje weg. We waren erg vroeg: 17:00 uur. Werden heel vriendelijk ontvangen door twee italiaanse heren. Hebben taggliatelle met bascilicumsaus gehad en een pizza. Deze waren beide heerlijk! Het restaurantje hangt helemaal vol met oude foto's van toen het nog een kruidenierszaak was. De inrichting is ook uit deze tijd. De eigenaar kwam zelfs met verhalen over de geschiedenis toen we vroegen naar de foto's. Kortom als je in de buurt bent, kan je hier verrukkelijk eten!

bea1

Wij waren om weekend in Ijmuiden en wouden eigenlijk in het hotel eten. Daar liet men ons een half uur achten op een tafeltje en toen zijn we vertrokken. Gps op Italiaans restaurant gezet en zo in La capannina terecht gekomen. We waren eigenlijk al slecht gezin, toen we in La Capannina een oase van Italiaanse gastvrijheid vonden, gezellige sfeer met oude meubeltjes en oh zo heerlijke Lasagne en Cannellonni. Jammer genoeg wonen we 250 km verder weg, maar ooit komen we echt terug hoor!

Gegeten op 13 oktober 2012

Schrijf zelf een recensie over La Capannina in Bloemendaal

Schrijf hieronder je recensie over La Capannina. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.