La Capannina

• 7.9

• 7.6

Likefood
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mwoah. Een voldoende omdat de prijzen, zeker voor Bloemendaal, zeer vriendelijk zijn. Een goed afhaaladres dus ook. Maar wij besloten binnen te gaan zitten. Leuk sfeertje, en echte Italianen aan tafel. Dat belooft wat. Ik begon met de Suppa di pesce. Hij had echt lekker kunnen zijn. De smaak van de soep was namelijk bijna perfect! Maar wie heeft er bedacht om surimi sticks in vissoep te gooien? Onbegrijpelijk. Een paar rivierkreeftjes is echt niet veel duurder. Zelfs echte krab uit blik zou een betere oplossing zijn. Zeker omdat de soep wel echt goed op smaak was.
Daarna de pizza capannina. Pizza met artisjok, artisjok en artisjok. Daaronder lagen nog wat andere ingrediënten. Al met al niet echt geslaagd dus. Wel gezellig, en vriendelijke heren. Komt wel wat chaotisch over en men zoekt geen oogcontact bij het langslopen waardoor je continu afgeleid bent van je gesprek om de kans te grijpen het kostbare contactmoment te vangen om nog een wijntje te bestellen.
Conclusie; mwoah. Ik had een Italiaans restaurant verwacht maar vrees dat het toch niet meer is dan een pizzeria.

Gegeten op 12 december 2013

Lekkerz
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima tent voor een lekkere hap en gezelligheid. Heeft een mix van restaurant en huiskamer over zich en dat komt met name door de ongedwongen sfeer en het feit dat het een familierestaurant is. Is ieder geval voor bewoners van Bloemendaal en omgeving. Het eten afsluiten met een potje kaarten is geen uitzondering. Zeker als je hier vaker komt word je blij ontvangen met een Italiaanse gastvrijheid. De pizza's scoren echt wel boven de 7 die ik heb gegeven, maar de kwaliteit van overige gerechten is niet de Italiaanse top. Maar de prijs is daar dan ook niet naar. Geen tent om voor om te rijden, maar zeker op dagen dat het er niet heel erg druk is (en de gastheer ook wat druk uitoefent om te vertrekken), heb je er een lekkere maar vooral ook gezellige avond.

Gegeten op 20 november 2013

jan143
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het brood stond stond al op tafel voordat we zelf zaten! Bediening zoals we die in Nederland niet vaak meer tegen komen. Vaak heeft iedereen het over de kwaliteit van het eten maar de bediening is een onderschatte factor bij de beleving van een avondje. Laat ik het zo zeggen: Wij hadden een bijzonder aangename avond en hebben genoten van het eten dat werd geserveerd. Vooral de interactie met de de bediening was daar debet aan. Complimenten! Heren, ga zo door!

Gegeten op 13 september 2013

YoPlayers
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met de hele familie voor de 72e verjaardag van mijn moeder gegeten. Jorgos de eigenaar heeft zowel bij het voorgerecht, hoofdgerecht en dessert allerlei verschillende gerechten op tafel gezet. Iedereen heeft ervan genoten. We komen snel weer terug. Hier voel je je echt welkom!

Gegeten op 10 november 2012

tomlaan
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten tijdens ons weekendje weg. We waren erg vroeg: 17:00 uur. Werden heel vriendelijk ontvangen door twee italiaanse heren. Hebben taggliatelle met bascilicumsaus gehad en een pizza. Deze waren beide heerlijk! Het restaurantje hangt helemaal vol met oude foto's van toen het nog een kruidenierszaak was. De inrichting is ook uit deze tijd. De eigenaar kwam zelfs met verhalen over de geschiedenis toen we vroegen naar de foto's. Kortom als je in de buurt bent, kan je hier verrukkelijk eten!

bea1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij waren om weekend in Ijmuiden en wouden eigenlijk in het hotel eten. Daar liet men ons een half uur achten op een tafeltje en toen zijn we vertrokken. Gps op Italiaans restaurant gezet en zo in La capannina terecht gekomen. We waren eigenlijk al slecht gezin, toen we in La Capannina een oase van Italiaanse gastvrijheid vonden, gezellige sfeer met oude meubeltjes en oh zo heerlijke Lasagne en Cannellonni. Jammer genoeg wonen we 250 km verder weg, maar ooit komen we echt terug hoor!

Gegeten op 13 oktober 2012

emma_84
  • Recensies in de laatste twee jaar

Fijn restaurant waar wij al jaren komen. Eigenaar is altijd vriendelijk en herkent al zijn gasten. Uitgebreid menu met veel lekkere pasta's, vis en vlees. Vriendelijke bediening.

patriciavoogt
  • Recensies in de laatste twee jaar

8 jaar geleden voor het eerst gegeten met mijn 'verkering', tegenwoordig mijn man. Ieder jaar eten wij bij La Capannina tijdens onze 'verkeringsavond' en ieder jaar weer weet de eigenaar wie wij zijn. Ongelooflijk, en ieder jaar genieten wij van het heerlijke (betaalbare) eten en de Italiaanse wijn.

Gegeten op 8 juli 2012

Anita_Frut

• Redelijk

Redelijk, maar te grote porties, te veel saus, en de verschillende gangen te snel achter elkaar. Ik zie liever iets kleinere porties, minder saus (erg machtig), wat lagere prijzen (4 euro voor een dubbele espresso vind ik veel), en wat meer tijd tussen de gangen. Maar de volgende klanten staan buiten alweer te wachten en ze proberen toch een tafel 2x op een avond te verkopen. Op een gegeven moment leek het of men ons geen dessert en koffie wilden serveren, en dat ze liever hadden dat we zouden afrekenen. Misschien was dat niet zo, maar zo voelde het wel. Eten was verder goed van kwaliteit, maar beslist geen topper.

Jokesmit1962

• Goed

Laatst weer een keer met een paar vrienden hier gegeten. Zoals altijd gezellig en smakelijk. Het was niet al te druk zodat we snel aan een tafel werden geholpen. Eten was zoals gewoonlijk prima, bedankt!

Schrijf zelf een recensie over La Capannina in Bloemendaal

Schrijf hieronder je recensie over La Capannina. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!