Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

'T Spoorke

1. ? 10 1 1

2. ?

3. ?

Hans Wellens

Tussen onze trip door naar Brabant in Bladel bij 'T Spoorke langsgegaan. was het daarmee maar gebleven.
Echter ook naar binnen gegaan en capucinno en wat te eten proberen te bestellen.
Het is dat we trek hadden anders was dit verblijf korter geworden. Bediening had van de baas aansporing nodig om de bestelling op te nemen, dit duurde nogal lang want de ongeorganiseerde werkzaamheden namen nogal wat tijd in beslag voordat men weer in de gaten had dat wij er ook nog zaten. Eindelijk capucinno besteld en gekregen, de kopjes werden op het dienblaadje op de tafel gezet en we mochten dit zelf ervan af halen. bijzonder!
De tosti 'T Spoorke besteld, echtgenote een vergelijkbare tosti met saus. Tosti was slappe hap, smakeloos en de bestelde saus werd vergeten te serveren, koffie zonder ziel maar met veel melk. Als we hier de volgende keer in de buurt zijn sporen we niet naar het 'T Spoorke toe.

Gegeten op 23 mei 2014

james5504

• Goed

• Goed

super gegeten, was aardig vol dus zodoende iets langer( 20 min) op ons hoofdgerecht mogen wachten, gezellige bediening dus geen probleem.
zeker een aanrader als je verblijft op een camping oid in deze regio!

nvdb

• Redelijk

• Redelijk

prima eten, matige bediening lang wachten.

Schrijf zelf een recensie over 'T Spoorke in Bladel

Schrijf hieronder je recensie over 'T Spoorke. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.